Kawasaki
kki kirjutas:
Tundub, et seal on eriline huumorivend üle käinud. Paar rida allpool: "Jaapani riigikord on konstitutsiooniline monarhia. See tähendab, et kõik on vaesed. "
Talveks tillukene lõbustav ajaviide äkki?
GeiuLiisi kirjutas:Talveks tillukene lõbustav ajaviide äkki?
Mu pisikesel olid ka 120 db rongi viled kunagi ja peale lõbutsemist sain 4800- EEK.i trahvi ning torud lõigati ära ja juhtmed lõigati läbi . Viled on siiani alles ja sõpradega saunas plaanisime plastist ämbrid uuteks torudeks panna ja juhtmed ära ühendada . Jutuks hea küll , aga ei viitsi trahve ja ravi kulusid maksta .
Nõmmik kirjutas:GeiuLiisi kirjutas:Talveks tillukene lõbustav ajaviide äkki?
Mu pisikesel olid ka 120 db rongi viled kunagi ja peale lõbutsemist sain 4800- EEK.i trahvi ning torud lõigati ära ja juhtmed lõigati läbi . Viled on siiani alles ja sõpradega saunas plaanisime plastist ämbrid uuteks torudeks panna ja juhtmed ära ühendada . Jutuks hea küll , aga ei viitsi trahve ja ravi kulusid maksta .
Õõõh... Ega jah... Aga usun, et enne trahvi said naerda paari rubla eest ikkagi
GeiuLiisi kirjutas:Nõmmik kirjutas:GeiuLiisi kirjutas:Talveks tillukene lõbustav ajaviide äkki?
Mu pisikesel olid ka 120 db rongi viled kunagi ja peale lõbutsemist sain 4800- EEK.i trahvi ning torud lõigati ära ja juhtmed lõigati läbi . Viled on siiani alles ja sõpradega saunas plaanisime plastist ämbrid uuteks torudeks panna ja juhtmed ära ühendada . Jutuks hea küll , aga ei viitsi trahve ja ravi kulusid maksta .
Õõõh... Ega jah... Aga usun, et enne trahvi said naerda paari rubla eest ikkagi
Kunagi keset 90-daid oli mul auto signa tuksis ja raha kulus alati mujale, kui selle parandamisele. Aga pasun oli korras. Need vana kooli signade pasunad olid vähe kõvema häälega ka ja see hääl meenutas kangesti mendiauto sireeni, nüüdsed vist seadustega igatpidi kohitsetud. Panin pasunale otse juhtmed ja lüliti peitsin armatuuri alla. Selle abiga sai teinekord Tallinna ummikutes omale läbipääsuvõimalusi rajatud. Takkajärgi mõtlen, et vedas, et vahele ei jäänud. Mul oli toona register niigi must (sellepärast signa remondiks raha ei leidunudki) ja see ikka päris korralik rikkumine. Aga mõnel korral oli küll reaktsioon ligikaudu sama, nagu selles videos.
pühak kirjutas:...Need vana kooli signade pasunad olid vähe kõvema häälega ka ja see hääl meenutas kangesti mendiauto sireeni, nüüdsed vist seadustega igatpidi kohitsetud.
Seadused on kaasajal igati vabad, ainult vahelduvatooniline signaal on keelatud ja kusagil peab e-tähis loetav olema. Reaalselt seda vaevalt keegi otsima hakkab, kui helitugevus 115 dB piiridesse jääb.
Seadus siis:
Kood 621. Helisignaalseade
Nõuded: 1) helisignaalseade peab olema töökorras ja selle heli ei tohi olla vahelduva
tonaalsusega;
2) M ja N kategooria sõidukitel peab helisignaalseade vastama E-reegli nr 28 või
direktiivi 70/388/EMÜ nõuetele ja L kategooria sõidukitel E-reegli nr 28 või direktiivi
93/30/EMÜ nõuetele;
mõnus!
Hüpnoooooos
Ärge vaadake, kui olete taimetoitlane
http://sport.delfi.ee/news/auto/maailm/ ... d=66938662
yeekim kirjutas:Ärge vaadake, kui olete taimetoitlane
![]()
http://sport.delfi.ee/news/auto/maailm/ ... d=66938662
Vabandan aga mina olen noor ja loll ja tahan õppida. Kui sealt videost vaadata siis lõpukaadrites on näha täpselt parem põlve juures mingi keerlev asi (?generaator?) või mis asi see on ja miks ta niimoodi on?
Toots kirjutas:yeekim kirjutas:Ärge vaadake, kui olete taimetoitlane
![]()
http://sport.delfi.ee/news/auto/maailm/ ... d=66938662Vabandan aga mina olen noor ja loll ja tahan õppida. Kui sealt videost vaadata siis lõpukaadrites on näha täpselt parem põlve juures mingi keerlev asi (?generaator?) või mis asi see on ja miks ta niimoodi on?
Asja nimi on kuiv sidur. ingliskeeles dry clutch. Võid ise edasi uurida, kes ja mis see on.
Toots kirjutas:Vabandan aga mina olen noor ja loll ja tahan õppida. Kui sealt videost vaadata siis lõpukaadrites on näha täpselt parem põlve juures mingi keerlev asi (?generaator?) või mis asi see on ja miks ta niimoodi on?
Kuivsiduriga tegemist, lahtine on ta jahutuse eesmärgil
Kui inglise-keel võõras pole, siis saad SIIT lisa lugeda.
Suured suured tänud, sain targemaks!
Kuivsiduri peaeesmärk ei ole üldse mitte jahutus. Väljavõte ühest üsna vanast tehnilisest postitusest: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=27400
Moodsam oleks öelda siis väiksem veeretakistus...
tramm66 kirjutas:Kuivsiduri peaeesmärk ei ole üldse mitte jahutus. Väljavõte ühest üsna vanast tehnilisest postitusest: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=27400
- kuivsidur – sest õlis asetsevana neelab ta hulga powerit. Teiseks tõsiasi millele kohe ei oskakski tulla – nimelt dikteerib ju osaliselt sidur mootoriõli koostise. Märgsiduriga mootoris ei saa kasutada paljusid libeaineid (näit. deflonit) sisaldavaid õlisi mis annaks väga palju juurde (nii ressurssi kui võimsust) kuna sidur hakkaks ju samuti libisema. Pole mingi probleem märgsidurit kuivaga asendada kui vaid enamuse võistlusklasside tehnilised reeglid takistuseks poleks.
Moodsam oleks öelda siis väiksem veeretakistus...
Samas olen lugenud et Ducati oli loobunud kuiv sidurist. Miski pea insener oli vastanud moto ajakirjale et märg siduri gabariidid ja kaal on väiksem, hoolduse interval pikem ja reaal tingimustes vahe on üsna väike
kassisõpradele
Varsti kinodes
riksx kirjutas:Hüpnoooooos
Kust kuradi kohast sellised asju küll töö ajal leitakse
cossie kirjutas:kassisõpradele
Note:
*Do not follow point 5 if you are in Tallink ferry
btw: mis rattaga tegemist? (mootorratast pean silmas loomulikult)
Asjatundja oole aga pakun Kawasaki Vulcan. Mis täpsemalt, seda teab móni targem
Ei ole Vulcan. Hoopis uus 2014 Yamaha XV950R on.
http://www.yamaha.ee/xv950r-uus-2014a-mudel/t/802.html
M.T. kirjutas:Asjatundja oole aga pakun Kawasaki Vulcan. Mis täpsemalt, seda teab móni targem
Kui, siis väiksema mootoriga Vulcan kuna suuremad Vulcanid juba rida mootoritega.