Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Uurisin sealt ka,polnud ühtegi sellist arvu esimese kohta.
Aga no,mis seal ikka,jään praegusele vedrule siis lootma
Uurisin sealt ka,polnud ühtegi sellist arvu esimese kohta.
Aga no,mis seal ikka,jään praegusele vedrule siis lootma
Standard jaapani tsikkel mx2-mx1 klass on tavaliselt 75kg ja natuke peale sõitja jaoks esivedru. Seal on ka veidi personaalset momenti sees. Racetech i lehel mis ennist soovitati saab hea info.
TEre!
Küsimus mootoriketi pinguti kohta. Suzuki rmz 450-l on keti pinguti peal mingi polt ja kontramutter. Mille jaoks need vajalikud?
http://i20.ebayimg.com/01/i/001/40/d4/b07b_1.JPG On ikka tegemist automaat pingutiga?
Ei ole automaat pinguti,u iga 3 töötunni tagant lased selle mutri ja poldi lahti ja siis vedru surub mootoriketi pingule ning siis keerad jälle kinni:)
Aga kas kolb peab olema kindlas asendis, kui selle poldi lahti keeran? Või pole vahet?
Vahet ei ole, nukaketi pingsus sellest ei sõltu.
mx77 kirjutas:Vahet ei ole, nukaketi pingsus sellest ei sõltu.
Kui nukkvõll on just ületanud klapi allasurumise, siis veab nukkvõll ju ennast edasi. ja pingutab "valet keti poolt". Et peaks ikka vahe küll olema.
Sebar kirjutas:mx77 kirjutas:Vahet ei ole, nukaketi pingsus sellest ei sõltu.
Kui nukkvõll on just ületanud klapi allasurumise, siis veab nukkvõll ju ennast edasi. ja pingutab "valet keti poolt". Et peaks ikka vahe küll olema.
Õigus jahh, klapivedru surve on ikka suurem kui ketipinguti vedru oma, sorry. seega siis kolb ikka ÜSS-i.
ÜSS= ülemine surnud seis?
Tere . Ma tegin oma 4 taktilisel atm-il õlivahetust ja mingi hammasrattajupp kukkus sealt välja , isa arvas et see on mingi teise käigu oma ,et see on katki läind sest see jumpsis aga ma tahtsin siit üle küsida . Mis ma tegema peaks ?
Võta mootor lahti ja pane uus hammasratas asemele.
MingiKoba:D kirjutas:Tere . Ma tegin oma 4 taktilisel atm-il õlivahetust ja mingi hammasrattajupp kukkus sealt välja , isa arvas et see on mingi teise käigu oma ,et see on katki läind sest see jumpsis aga ma tahtsin siit üle küsida . Mis ma tegema peaks ?
Tõmba jah mootor pooleks ja vaata, milline hammakas katki on. Ainuke võimalus viga avastada ja kõrvaldada.
Transworld Motocross Skills 3
selline tore õppefilm on saadaval, soovitan huvilistel endale hankida.
fotek kirjutas:Transworld Motocross Skills 3
selline tore õppefilm on saadaval, soovitan huvilistel endale hankida.
kust seda saab ?
google aitab
pyramiid kirjutas:yanksel kirjutas:Ei saa ka mitte vaiki olla, pean kedagi kiitma. Mul sarnane teema endal käsil ja tõsiselt hea meel sellise seltskonna üle, kuhu varsti põristama loodan saada (a-kati tegemine ja tsikli ost).
Tallinna- Harjumaa endurosõitjad on VÄGA vahvad, lahked, sõbralikud, toredad. Väiksem või suurem nöök on normaalneNjaa.. veab sul siis! Ma ei ole sellel teemal jälle ühtegi tagasisidet saanud, muudkui üritan ja ei miskit. Muidu oleks tore kui saaks mõne samal tasemel huvilisega punti ja siis müttama!
Leidub listis ehk mõnd algajat krossisõidu huvilist, kes ühineda sooviks ja teeks läbi ühepäevase Martin Arumäe sõidukoolituse? Lihtsalt oleks hea leida paar inimest veel, kel päris algaja tase (loe: pole varem krossi proovinud, aga huvi olemas) ja siis pundiga minnes tuleks asi juba nats odavam ja oleks koos ka tore paarutada nats!
PS-i ootaks infot!
pyramiid kirjutas:Leidub listis ehk mõnd algajat krossisõidu huvilist, kes ühineda sooviks ja teeks läbi ühepäevase Martin Arumäe sõidukoolituse? Lihtsalt oleks hea leida paar inimest veel, kel päris algaja tase (loe: pole varem krossi proovinud, aga huvi olemas) ja siis pundiga minnes tuleks asi juba nats odavam ja oleks koos ka tore paarutada nats!
M.Arumäe ühepäevase koolituse kohta väike lisainfo tulnud! Asi saaks toimuma Lõuna-Eestis ja ajaliselt on parem nädala sees mõni päev, kuna Martin on nädalalõppudel suht hõivatud. Muidugi kui ikka see aeg üldse ei sobi, saab ehk midagi sobivamat kokku leppida. Koolituse raames oleks 2x2h sõitu, vahepeal kerge söögipaus (salat, vesi, puuvili). Kel huvi tekkis, siis PM!
Alates sellest, kui EXC jahutuslõdvikusse temperatuurianduri lisasin (veepumba ja termostaadi vahele), ei saa enam tehnilisematel-aeglasematel radadel rahulikult põristada (1-2 käik). Silm kipub vilama jahutusvee numbrite poole - 90°-103° lõdvikus. Ja see oli mõõdukate 10-15 soojakraadi juures. Keema pole siiani veel läinud. On kellelgi veel lõdvikusse see andur pandud, mis näitab?
see, et metsas tsiklid kuumaga keevad, on täiesti tavaline nähe ja pisike aur ei tee midagi - pressib lihtsalt ülevoolust välja ja sumpale peale.
Kui väga aeglaselt kavatsed sõita (näiteks puurida koha peal pikemalt), pead ventika lisaks hankima.
pyramiid kirjutas:pyramiid kirjutas:Leidub listis ehk mõnd algajat krossisõidu huvilist, kes ühineda sooviks ja teeks läbi ühepäevase Martin Arumäe sõidukoolituse? Lihtsalt oleks hea leida paar inimest veel, kel päris algaja tase (loe: pole varem krossi proovinud, aga huvi olemas) ja siis pundiga minnes tuleks asi juba nats odavam ja oleks koos ka tore paarutada nats!
M.Arumäe ühepäevase koolituse kohta väike lisainfo tulnud! Asi saaks toimuma Lõuna-Eestis ja ajaliselt on parem nädala sees mõni päev, kuna Martin on nädalalõppudel suht hõivatud. Muidugi kui ikka see aeg üldse ei sobi, saab ehk midagi sobivamat kokku leppida. Koolituse raames oleks 2x2h sõitu, vahepeal kerge söögipaus (salat, vesi, puuvili). Kel huvi tekkis, siis PM!
Rattad peavad ikka osalejatel endal olemas olema?
mella kirjutas:see, et metsas tsiklid kuumaga keevad, on täiesti tavaline nähe ja pisike aur ei tee midagi - pressib lihtsalt ülevoolust välja ja sumpale peale.
Kui väga aeglaselt kavatsed sõita (näiteks puurida koha peal pikemalt), pead ventika lisaks hankima.
Ok, tegelt on ju radika ülevoolule võimalik mingi väike anum alla aretada, nn catchtank, siis ei lähe midagi kaotsi. Tsikliga pinnase puurimise pointist pole ma kunagi aru saanud. 5. klassis oleks vast tore olnud aga siis olid tänavasõidurehvid ja hobuseid ka napilt. Äkki keegi valgustab, et mida toredat leiavad täiskasvanud inimesed koha peal puurimises? (Kui selle asemel võiks sõita )
Villem, vt http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=367789#p367789
bitter kirjutas:mella kirjutas:see, et metsas tsiklid kuumaga keevad, on täiesti tavaline nähe ja pisike aur ei tee midagi - pressib lihtsalt ülevoolust välja ja sumpale peale.
Kui väga aeglaselt kavatsed sõita (näiteks puurida koha peal pikemalt), pead ventika lisaks hankima.Ok, tegelt on ju radika ülevoolule võimalik mingi väike anum alla aretada, nn catchtank, siis ei lähe midagi kaotsi. Tsikliga pinnase puurimise pointist pole ma kunagi aru saanud. 5. klassis oleks vast tore olnud aga siis olid tänavasõidurehvid ja hobuseid ka napilt. Äkki keegi valgustab, et mida toredat leiavad täiskasvanud inimesed koha peal puurimises? (Kui selle asemel võiks sõita
)
Villem, vt http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=367789#p367789
mnjaa,puurimine on lahe kuskil soos/rabas,piisab 1km trassi,et päeva sõidu norm kätte saada
Ole hea mees ja tule sõida rabas vähemalt tunnike jutti siis ei ütle et mis lõbu on kohapeal puurimises.
Ega keegi siis sinna niisama puurima lähe.Ise ka kunagi imestasin kuidas mehed nagu `tantsijad´mätaste vahel lasid,ise nagu vana õnnetu ei jõudnud mitte m......i teha (brauer,meeru) jne..ole mees ja lase järgi.
siis saad aru mis on kohapeal puurimine.
Puurimine on üks lahedamaid tegevusi. Alguses ei saanud üldse pihta mismoodi mehed vägagi võimatutest kohtadest läbi puurivad. Omad nõksud, nipid ja pead vaatama kuhu sõita. Ajapikku hakkab aru saama milline koht kannab, milline mitte. Tohutu kiire mõtlemine ja reageerimnine. Kui asi juba natuke käpas siis on lusti laialt. Eriline kaif kui tood ratta sealt läbi kust tegelikult ei ole võimalik ratast läbi tuua. Üks viimaseid lahedaid puurimisi oli Piksepini viimane sõit. Munadeni vesi, risu, juurikad, põhi ei kanna, igal pool võsa ja peenemad puud mille vahel tegelikult lenks läbi ei mahu aga kaamel läheb ka läbi nõelasilma kui natuke nuputada. Muidugi kuskil turba peal või tormimurrus, seal on ikka lausa kaif toimetada. Vast on see raskuste ja seikluse otsimine mida meie igapäevases steriilses maailmas järjest vähemaks jääb.
Ega see ei peagi kõigile meeldima ja sellest ei ole ju midagi hullu.
Tervist.
Olen siin foorumis uus. Ütleme nii, et tahaks osta endale mingit kasutatud krossivarustust. Enamasti sõidan maal kruusateede vahel, vahel satun ka metsa ja küngaste peale. Ise arvasin, et esialgu võtaks püksid, särgi, kindad, kiivri ja saapad. Mida tuleks jälgida nende ostmisel ja mis firmasid eelistada? Andke muud hüva nõu kah.
Tänud
Kui ostu eesmärgiks on turvalisus (mitte poseerimine), siis ma järjestaks nii: kiiver - asisemad saapad - põlvekaitsed - kaitsmesärk (selg,õlad jne) - püksid - kindad. Lahtine kiiver eeldab prille ka. Kui sa just kivipildurite sabas ei sõida siis saad hakkama ka 100 kr-turvaprillidega. 3M näiteks. Temaatilise graafikaga särk turvalisust ei lisa. See osta siis kui muu olemas ja füüri ikka veel üle
Tere!On väga tervitatav näha,et nii-sama põllul-kruusal töristades ka turvalisusele mõtled.Ega jah see mis kiri on su pükstel-särgil,ei oma mingit tähtsust sõitmise juures,seega soovitan vaadata-otsida kasutatud varustust,mis on ka odavam osta.Kuid ühe asja soovitan siiski osta uue ja selleks on kiiver.Miks....aga vaata,pea higistab inimesel kõige rohkem ja kiivri polster võtab-salvestab kõik need lugematud tunnid sõitmise higi oma polstrisse.Teine põhjus kiivri osas on see,et üldiselt on kiivri polster e kiivri sisu mõeldud löökide kaitseks ja kui need löögid kukkumiste tagajärjel on nö mitmekordsed...siis kiiver kaotab osa oma turvalisusest.Muidugi saab enamus kiivritel ka sisu pesta...aga ikkagi,on ka endal mõnusam tunne kui asi uus.Mis puutub kasut varustusse,siis ka siin foorumis on riiete-saabaste-kaitsmete pakkumisi ning Tartus on ka nt "Brauermotos" müüa kasut varustust.Seal vaatad ainult,et numbrid sobivad.
Muide mul on endal pakkuda kasut küünarnuki kaitsmed+krossi särk nr:xl(valge-sini-punane)....ja kui sulle on parajad siis ka püksid nr:32...seega riiete kompl 1200 eek,i kokku.
Kas on mõni hea nipp amordisimmekate tagasipanekuks kui seda spets tööriista pole, millega simmekas tagasi lüüakse?
kanalisatsiooni toru