Re: Rumalad küsimused 2
Bastard kirjutas:Kindlustust
??
Bastard kirjutas:Kindlustust
??
Kipsi kirjutas:Bastard kirjutas:Kindlustust
??
Mis seal imelikku on? Kindlustus arvestab ju kW-sid.
Lisaks huvitab piiraja puudumine neid, kes on määratud kontrollima, et su juhiluba ja sõiduk vastavuses oleksid. Kas keegi seda ka reaalselt viitsib teha, kui sa just millegagi silma ei torka, on iseküsimus. Kui sul aga A-kat käes on ja sa seepärast öösel und ei saa, et kindlustust liiga vähe maksad või et sõbrad teh passi vaadates põlglikult naeravad, siis mine lase tehase kW-d passi tagasi kirjutada.
Kui ise millegi sellisega silma ei torka, mis annab alust kahelda paberi peal oleva raamidesse mahtumises, ei torgi tõesti vist keegi. Või ehk ainult, kui juhtud avariisse sattuma ja tsikkel mingil põhjusel ekspertiisi saadetakse.
Alati on muidugi võimalik, et mõne asjapulga vaimusünnitiseks juhtub olema mingit sorti kampaania spetsiaalselt sõidukite tehnoseisundi põhjalikumaks uurimiseks ja selle alusel käru keeramiseks.
Black kirjutas:Kipsi kirjutas:Bastard kirjutas:Kindlustust
??
Mis seal imelikku on? Kindlustus arvestab ju kW-sid.
Ükski kindlustus ei vaata su ratta mootori sisse, kas ikka on sama arv kw. Kahtlen kas neil on üldse selleks õigust / on pädevad.
Kindlustus võib su kukele saata, kui avarii on tehtud rattaga, mille juhtimisõigus puudus.
Küsimus oli tegelikult, et keda huvitab, mitte et kes vaatab. Loomulikult ei hakka geelküüntega kindlustusseltsi tibi su karpat lammutama või EEPROM-i ridades näpuga järge ajama. Põhjendatud kahtluse korral võidakse lihtsalt ekspertiisi saata. Või siis juba tõesti kordusülevaatusele koos konkreetse korraldusega piirajaid kontrollida. Kui TÜV-il pädevust pole, tellivad nemad omakorda ekspertiisi. Niisama tühja seda muidugi keegi teha ei jõua, selleks pead tõesti kas siis silma jääma või et keegi kaebab. Või tõesti suurte kahjudega avarii, mille on põhjustanud A1/A2 katiga juht paberite järgi väidetavalt normide piires, kuid reaalsuses ilmselgelt üle jõu käiva (tonnise) tsikliga.
Küsimus oli tegelikult praktiline mitte teoreetiline. Pole kordagi kuulnud, et kellegi ratas oleks ekspertiisi saadetud. Küsijale veelkord punaselt: ei koti kedagi, anna minna.
Tänud arutelu eest! Hetkel on jah, aktuaalne TÜV lähiajal läbi käia.
Üldiselt muidugi ka, eelistaks mitte kellelegi hambusse jääda. Piiraja oli vajalik eelmisel omanikul. Minul selles osas piiranguid ei ole.
mikker kirjutas:Tänud arutelu eest! Hetkel on jah, aktuaalne TÜV lähiajal läbi käia.
Üldiselt muidugi ka, eelistaks mitte kellelegi hambusse jääda. Piiraja oli vajalik eelmisel omanikul. Minul selles osas piiranguid ei ole.
Mul on piiratud ratas. Ühe korra on ülevaatusel küll norima hakatud, et kas sul piiraja ikka peal, kuna ma olevat pidurduskatse jaoks liiga kiirelt hoo üles saanud. Aga noh nad tõestada ei saa, siis lastakse läbi ära.
Aga noh karpamootori piiraja on ju vaid seib. Kui tõesti väga muretsema hakkad, siis mine osta poest seib ja pane karpa õhu sissevõtu ette.
Rattaid nagu on olnud ja üv-l olen ka korduvalt käinud (kusjuures isegi erinevates kohtades) aga pidurdama pole mind veel kordagi pandud.
Mingi antiikrataste erikontroll on see pidurdustest?
Tegelikult tõmbab ülevaataja ise kiivri pähe ja teeb väikese prooviringi (platsil, liiklusse ei lähe). Tsikli ülevaatajal peab ka seepärast A-kat olema.
Samuti nähtus millega ma pole õnneks kokku puutunud.
Korra eelmise rattaga ülevaatusel käinud, siis vist kõige asjalikum liigutus oli seistes tõestada, et pidurid toimivad.
Praegune ratas on sissepritsega ja piiraja koosneb mingist juhtmejupist ja pistikust ning ühest pisikesest poldist. Äkki oli seib ka, ei mäleta
Kox kirjutas:Rattaid nagu on olnud ja üv-l olen ka korduvalt käinud (kusjuures isegi erinevates kohtades) aga pidurdama pole mind veel kordagi pandud.
Mingi antiikrataste erikontroll on see pidurdustest?
No mis seal imelikku, üks sõit on pidurdus esipiduriga ja teine sõit pidurdus tagapiduriga. Ma olen iga aasta tagapiduri lohasse ära lasknud ja siis pole küsimusi ka tulnud, kas pidurid töötavad
mikker kirjutas:Kui tsikli passis on kirjas võimsus 25 kW, aga see jublakas on eemaldatud
mikker kirjutas:Praegune ratas on sissepritsega ja piiraja koosneb mingist juhtmejupist ja pistikust ning ühest pisikesest poldist. Äkki oli seib ka, ei mäleta
On su rattal siis piiraja hetkel peal või ei?
Ei, piirajat peal ei ole, aga raamil on kleeps, et on piiratud 25 kW-le ja see võimsus ka passis kirjas.
Kus kohast saab osta Heli-coili komblekti? oleks vaja üks 6ne keere korda saada.
kolp kirjutas:Kus kohast saab osta Heli-coili komblekti? oleks vaja üks 6ne keere korda saada.
Baltic-bolt müüs neid kunagi.
.
Kuidas nahkkombet kõige mõistlikum pesta on? Tahaks seest ka puhtaks ja värskeks saada.
Kas kusagil tartu kandis tehakse natukene väändunud amordi torusid sirgeks?
Proovisin kasutada foorumi otsingut aga ei suunud leida.
sepprait kirjutas:Kas kusagil tartu kandis tehakse natukene väändunud amordi torusid sirgeks?
Proovisin kasutada foorumi otsingut aga ei suunud leida.
Siin teemas just hiljuti kirjutati kuidas motodepoos tartus tehti ära
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... ne#p709139
Ovarod kirjutas:sepprait kirjutas:Kas kusagil tartu kandis tehakse natukene väändunud amordi torusid sirgeks?
Proovisin kasutada foorumi otsingut aga ei suunud leida.Siin teemas just hiljuti kirjutati kuidas motodepoos tartus tehti ära
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... ne#p709139
Tänud just seda sama teemat ma otsisingi, kui lolli peaga ei osanud ikkagi leida
kolp kirjutas:Kus kohast saab osta Heli-coili komblekti? oleks vaja üks 6ne keere korda saada.
Kui Viljandis Hydroline OÜ-sse tellimuse annad homme siis saad ülehomseks kätte. Saadame vajadusel sinna Tallinnast.
Tallinnas saab otse minult, kui mõni sõber siinkandis siis saada läbi.
Kox kirjutas:Rattaid nagu on olnud ja üv-l olen ka korduvalt käinud (kusjuures isegi erinevates kohtades) aga pidurdama pole mind veel kordagi pandud.
Mingi antiikrataste erikontroll on see pidurdustest?
Niipalju kui ma erinevate ratastega olen käinud siis on pidurdama pandud kõigil peale ühe korra. See siis oli kunagi üleeelmise aasta märtsis ja plats oli lumine.
Kauri kirjutas:kolp kirjutas:Kus kohast saab osta Heli-coili komblekti? oleks vaja üks 6ne keere korda saada.
Kui Viljandis Hydroline OÜ-sse tellimuse annad homme siis saad ülehomseks kätte. Saadame vajadusel sinna Tallinnast.
Tallinnas saab otse minult, kui mõni sõber siinkandis siis saada läbi.
Palju see keerme parandamine mul maksma võib minna selle coiliga?
http://dragbike.ee/pood/?p=1&id=239&item=5036 kui omal käed küljes, siis praktiliselt ei midagi
dog666 kirjutas:http://dragbike.ee/pood/?p=1&id=239&item=5036 kui omal käed küljes, siis praktiliselt ei midagi
Mis see veel on? Pole kuulnudki sellisest asjad
kolp kirjutas:Kauri kirjutas:kolp kirjutas:Kus kohast saab osta Heli-coili komblekti? oleks vaja üks 6ne keere korda saada.
Kui Viljandis Hydroline OÜ-sse tellimuse annad homme siis saad ülehomseks kätte. Saadame vajadusel sinna Tallinnast.
Tallinnas saab otse minult, kui mõni sõber siinkandis siis saada läbi.Palju see keerme parandamine mul maksma võib minna selle coiliga?
Hinnaks saan teha 25.- Seda siis kui keegi tuleb ja korjab selle mul tööjuurest.
http://www.ksportal.de/en/stainless-ste ... set-24pcs1
Sisaldab 20 ava remondiks vajalikku.
Dragbike coilile on vaja nii ehk naa juurde puur + keermepuur. Ehk siis päris euroga ei saa niiehk naa.
miks seda kahes variandis on?
bandiit kirjutas:...
Piltide järgi ütleks, et erineva kujuga.