29. leht 33-st
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 09:52
Postitas Black
indumen kirjutas:Turvavöö juttu lugedes siin, pisike nüanss, oli minugi jaoks viimatise kontrolli käigus üllatus, et seda kontrollitakse, aga kontrolliti siiski seda, et kas pesasse lukustub mitte, et kas äkiliselt rebides pidama jääb.
Ma olen mõne korra nii miili- kui veerandmiiliüritustel tehnilist teinud ja kontrollin vööd nii, et kinni ja siis üle rinna minevast osast tugev tõmme mõlemas suunas. See käib nii kiirelt, et kõrvaltvaataja ei pruugi arugi saada, et mõlemat kontrolliti. Usakaid ka läbi käinud, kõikidel on inertslukustus ka toiminud.
Olen kunagi sõitnud Traficuga, mis justkui lukustas kinnitamisel ära, aga kui tugevamalt tõmmata, tuli lahti. Õnnetusel oleks kindlasti avanenud. Nupp nussis avamisel ka muidugi näkku. Kuna ees oli kolm istekohta, tasus kasutada kohe kõrval olevat keskmise istme alumist vastust. Avada oli lihtsalt pisut ebamugavam, kuna nupp jäi istmepadja ja vöö otsa vahele.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 10:21
Postitas Tort
Maaks kirjutas:Tort kirjutas:Kui paigaldan ladale päevasõidu led-id ette ja sõidan nendega, ilma lähituledeta ja seega ilma tagumiste gabariitideta valgel ajal, kas siis on legaalne?
Täiesti legaalne, kui need tuled mis paigaldad, vastavad päevasõidutuledele esitatud nõuetele.
Jumal tänatud! Üks mure vähem.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 10:40
Postitas urmas66
Tort kirjutas:Maaks kirjutas:Tort kirjutas:Kui paigaldan ladale päevasõidu led-id ette ja sõidan nendega, ilma lähituledeta ja seega ilma tagumiste gabariitideta valgel ajal, kas siis on legaalne?
Täiesti legaalne, kui need tuled mis paigaldad, vastavad päevasõidutuledele esitatud nõuetele.
Jumal tänatud! Üks mure vähem.
Sõitmine nii on legaalne,aga minu teada on ka selline nõue,et peab olema välistatud päevatulede kasutamine koos lähi-, kaug- ja udutuledega. Ehk,lülitades lähituledele jne,peavad päevatuled automaatselt kustuma.Gabariitidega ja päevatuledega koos võib, kuid ei pea, sõitma.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 12:13
Postitas yeekim
Oli "õnn" varajastel hommikutundidel ja kerges udus ühe sellise taga sõita-mitte mütsigi ei näinud aga päevasõidutuled põlesid tal' ees eeskujulikult!
Ehk inimestel peaks olema oidu ka neid ISE õigel ajal välja/ümber lülitada.
edu
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 12:13
Postitas Maaks
urmas66 kirjutas:Tort kirjutas:Maaks kirjutas:Tort kirjutas:Kui paigaldan ladale päevasõidu led-id ette ja sõidan nendega, ilma lähituledeta ja seega ilma tagumiste gabariitideta valgel ajal, kas siis on legaalne?
Täiesti legaalne, kui need tuled mis paigaldad, vastavad päevasõidutuledele esitatud nõuetele.
Jumal tänatud! Üks mure vähem.
Sõitmine nii on legaalne,aga minu teada on ka selline nõue,et peab olema välistatud päevatulede kasutamine koos lähi-, kaug- ja udutuledega. Ehk,lülitades lähituledele jne,peavad päevatuled automaatselt kustuma.Gabariitidega ja päevatuledega koos võib, kuid ei pea, sõitma.
See nõue käib arvatavasti lisa(kaug)tulede kohta. Vastasel juhul mina küll ei tea kust see info pärit on 
yeekim kirjutas:Oli "õnn" varajastel hommikutundidel ja kerges udus ühe sellise taga sõita-mitte mütsigi ei näinud aga päevasõidutuled põlesid tal' ees eeskujulikult!
Ehk inimestel peaks olema oidu ka neid ISE õigel ajal välja/ümber lülitada.
edu
Tema sõitis, järelikult tema nägi. Võib-olla oleks aeg silmaarsti juurde kontrollkäik broneerida 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 13:31
Postitas yeekim
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Okt 2018, 13:34
Postitas urmas66
Maaks kirjutas:urmas66 kirjutas:Tort kirjutas:Maaks kirjutas:
Täiesti legaalne, kui need tuled mis paigaldad, vastavad päevasõidutuledele esitatud nõuetele.
Jumal tänatud! Üks mure vähem.
Sõitmine nii on legaalne,aga minu teada on ka selline nõue,et peab olema välistatud päevatulede kasutamine koos lähi-, kaug- ja udutuledega. Ehk,lülitades lähituledele jne,peavad päevatuled automaatselt kustuma.Gabariitidega ja päevatuledega koos võib, kuid ei pea, sõitma.
See nõue käib arvatavasti lisa(kaug)tulede kohta. Vastasel juhul mina küll ei tea kust see info pärit on 
5) lubatud on kasutada E-sertifitseeritud päevatule laternaid ja sellele peab olema kantud tähis RL. Päevatule värvus peab olema valge või valikkollane;
[RTL 2009, 1, 5 - jõust. 10.01.2009]
6) päevatuled peavad automaatselt välja lülituma, kui lülitatakse sisse lähi- või kaugtuled.
[RTL 2009, 1, 5 - jõust. 10.01.2009] Kontrollimine: 1) TÜ – vaatluse ja luksmeetriga vastavalt direktiivile 96/96/EÜ (paranduste direktiivid 1999/52/EÜ, 2001/9/EÜ ja 2001/11/EÜ) (valgustugevuse suurus arvutatakse luksmeetri näidu järgi);
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 08:54
Postitas Maaks
Novot, jälle targem. Avensisel nad igaljuhul ära ei kustu, kui pooltuled põlema lähevad, aga tõmmatakse heledust natuke väiksemaks.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 10:04
Postitas Elevant
Sest Avensisel omavad päevasõidutuled ka gabariittulede funktsiooni. Nii nagu enamus uutel autodel.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 11:52
Postitas urmas66
Elevant kirjutas:Sest Avensisel omavad päevasõidutuled ka gabariittulede funktsiooni. Nii nagu enamus uutel autodel.
Just nii ongi ja samamoodi on see siis ,kui on LED päevakad-gabariidid ühes. Kui on vanakooli halogeenid päevakateks,siis need lihtsalt kustuvad.Selliseid halogeen päevakaid on ikka veel ka uutel, täna müügis olevatel, autodel kasutusel.
Mina ostsin omale päevakad ja nendega oli kaasas digitaalne relee,mille ühe otsa ühendasin lähide alla. Kui lähid sisse lülitan, siis päevakad kustuvad. Sama asja saab ka ise releega teha. Relee peab olema selline,mis on voolu all olles "off" mitte "on" asendis.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 13:03
Postitas Black
Vanemad OEM päevakad pole tihti isegi halogeenid, vaid labane 21W "piduritulepirn".
Aga jah, päevakad peavad pimedas kustus olema, kuna nende vihk ei ole suunatud - ongi mõeldud igasse suunda valgust pritsima ja päevaajal piisavalt kontrastselt valgust eraldama. Pimedaajal häiriks see korralikult vastusõitjat. Kui gabariit on lahendatud päevaka hämardamisena, tuleb see lugeda ikkagi väljalülitatud päevakaks - samal laternal on lihtsalt 2 funktsiooni.
Need öösel pimeda tagaotsaga sõitjad on paras nuhtlus küll. Linnas on neid eriti palju näha, kuna valgustatud tänavatel pole motti peatulesid peale keerata. Mõnda ei häiri isegi pime kellaplokk (osadel põleb ka päevakatega, osadel mitte). Mina kirjutaks seadusse, et päevakad võivad ilma gabariitideta põleda ainult juhul, kui paigaldatud on hämara-automaatika. Eks see kirjutatakse sisse, kui paar laksu on ära olnud, soovitatavalt hukkunud lastega...
Tehaseautomaatika lükkab tavaliselt vihmasensori peale ka lähikate-gabariitide peale ringi.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 13:42
Postitas yeekim
Black kirjutas:....
Need öösel pimeda tagaotsaga sõitjad on paras nuhtlus küll. .....
Ei-ei-ei! Hoopis silmaarsti juurde tuleb endal minna!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 13:49
Postitas Tort
Black kirjutas:Vanemad OEM päevakad pole tihti isegi halogeenid, vaid labane 21W "piduritulepirn".
Need ei ole tõenäoliselt päevakad, vaid pargid ehk gabariidid ja päevasõidu tuledena tohib neil kasutada lähitulesid.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 14:21
Postitas Black
Tort kirjutas:Black kirjutas:Vanemad OEM päevakad pole tihti isegi halogeenid, vaid labane 21W "piduritulepirn".
Need ei ole tõenäoliselt päevakad, vaid pargid ehk gabariidid ja päevasõidu tuledena tohib neil kasutada lähitulesid.
Need ON päevakad! Tüüpiliselt näiteks Audide kõõrdsilmades - algne C6 A6 ja Q7. Võid mu Q7 pealt vaatama tulla, kui tahad.
Gabariit-hõõglambid on harva üle 5W.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 14:49
Postitas Tort
Pidasin silmas a la Opel Omega. Üldiselt igal juhul võõras mure, sest lähituledega võib alati päeval sõita. Mõni vist ei taha, sest pirnid kuluvad ja siis on tõesti vaja Automaailma ribasid paigaldada.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 19:01
Postitas Black
Tort kirjutas:Pidasin silmas a la Opel Omega. Üldiselt igal juhul võõras mure, sest lähituledega võib alati päeval sõita. Mõni vist ei taha, sest pirnid kuluvad ja siis on tõesti vaja Automaailma ribasid paigaldada.
Ma võiks ju mööda vaadata, aga see on igas mõttes BS jutt:
Omegat oli 3 põlvkonda ja ühelgi neist polnud eraldi OEM päevatulesid. Ei saa täpselt aru, mida "a la" all mõeldakse. Midagi samast ajastust (Omega tootmine lõppes 2003)?
Jah, pirnid kuluvad (xenonid on üsna kallid ka), lisaks põlevad ära ja/või viskavad kroomi seljast maha moodsad plastist lähitulereflektorid (ülalpool toodud Audide tüüpviga näiteks). Ka luuptulede taga on muide reflektorid. Tulemuseks äärmiselt s*tt valgustusvõime pimedal maanteel, kus neid tulesid reaalselt vaja oleks. Uusi osta üsna kallis, retrofit'ide nikerdamine üsna töömahukas. Erinevalt kaugetest lisalähitulesid paigaldada ei tohi. Nii et kui oled päeval oma tuled ära põletanud, võid öösel olla olukorras, et kui keegi vastu tuleb ja kaugtuled maha võtad, sõidad praktiliselt tuledeta. Bi-xenoni korral oled päeval sõitmisega ühe hoobiga tapnud nii lähi- kui ka kaugtuled.
Ülalpool mainiti küll ka sigulli, kuid sa osutasid jutule, kus räägiti OEM päevatuledest. 21W lampidega laternate pakkumine gabariitideks ei ole asjatundlik, kuna ilmselgelt imeksid sellised tee ääres seistes aku oluliselt kiiremini tühjaks kui tüüpilised 4x5W. Miks peaks ükski tootja 21W gabariidid paigaldama, kui 5W on küllaldane pimedas auto nähtavaks muutmiseks? Ilmselgelt ka E-serdiga reglementeeritud. Samas ma kirjeldasin 21W OEM päevatulesid mitte mingi spekulatsioonina, vaid ühel mu praegusel autol ongi sellised küljes. Ning jah, olen korduvalt näinud ka linnapeal vaid gabariitidega sõitjaid, kelle kohta ei oskagi pakkuda, kas teevad niiviisi teadlikult või arvavadki, et tuledelüliti esimene aste on päevakad, teine öötuled... Esimeses astmes ei toimi kunagi ka automaatlülitus (sellega peab olema võimalik auto ilma võtmeta tee äärde jätta), nii et nad keeravad ise alati enne sõitu lüliti sinna.
Ei midagi isiklikku.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 20:04
Postitas Tort
Ma ei tea tõesti, mitu w on milline pirn ja mõtlesingi Omegat, millel on pargid ja lähituled ka kõik. Muu iba kohta ütleks, et ma ise sõidan võimalikult vähe, sest äkki läheb rehv katki. Kuluvad nad raisad kahjuks ju niikuinii.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Okt 2018, 20:49
Postitas Jesper
Kõige nutikamad ikka teevad nii, et paaritutel kuupäevadel põleb ainult vasak silm ja paariskuupäevadel parem. Ultra-bluepower-trixenonite eluiga on seda nippi järgides kohe hopsti kahekordne!
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 00:26
Postitas morse
Xenon esituled ON korralik kuluartikkel. Kuluvad lambid, reflektorid ja väidetavalt isegi plastist tuleklaasid kuna Xenonil on UV spektriosa sees (päike kulutab neid muidugi enim).
Hea näide on omast käest võtta, kus pikalt kõrvuti sama vanade autode pidamisel nägin, et 2006 Passat, millel ei ole päevasõidukaid ja minu 2007 C6, millel on 21W automaatsed päevasõidutuled, erinesid lampide kulumise poolest kõvasti. Passatil vahetati Xenonid kõvasti varem välja kui minu autol. Nüüd on mu C6l endiselt vist teine ring Xenone, Passatit pole enam silmapiiril aga tal peaks raudselt juba kolmas või neljas ring sees olema.
Lisa lambivahetusele veel muud kulud, siis tegelikult on hea küll, kui tulede eluiga on 2X pikem ja kulunumbrid samavõrra väiksemad. Pole see nii naeruväärne midagi.
Aga see, et tagatuled päeval põlema ei pea, on minu arust jabur. Venemaal sõites jäi mulje, et seal on tagatuled ka päeval kohustuslikud. Moodsate autode omanikud kruttisid tulesid sisse/välja, sest automaatselt paneb auto ainult päevakad põlema ja tagaots jääb pimedaks. Kas on mingi hea põhjus, miks see meil nii on korraldatud?
(Ülevaatuse kontekstis muidugi pole midagi viriseda - nemad vaatavad, et vastaks kehtivatele nõuetele.)
Edit: Ma arvan, et tean miks h0lger Tordi jutule thumbs up pani. Talle lihtsalt meeldivad vanad Omegad, ilmselt oli kohe elevil kui keegi nii vähemainitud masinast juttu tegi.

Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 00:55
Postitas Jesper
Faktiliselt võib see kõik ju õige olla, aga suuremat pilti vaadates kõlab ikka rohkem ettekäändena. Kunagi kui xenon suur uudis oli ja ainult kallite autode varustusse kuulus, pugesid inimesed nahast välja et oma Omegale ja Passatile ka need peale saada, ja siis kiiritasid 24/7 kõiki vastutulijaid, stiilis et vaadakeke kõik, siin ei sõida mingi suva vaesed. Vahele veel kiruti politseid ja ülevaatust, kellele see pull mõistagi närvidele käis. Siis leiutas BMW oma inglisilmad ja järsku oli kõigil vaja hakata ilmsüütuid ribikardina reguleerimispulki kuumapuhuriga koolutama ning need higi ja vere hinnaga paigaldatud xenonid ära kustutada, sest kuluvad ju
Nüüd see LED ribade teema on lihtsalt järgmine moehullus, pmst inglisilmad 2.0.
Kokkuhoiu ja liiklusohutusega pole sellel edevuse laadal algusest peale mingit pistmist, kokkuhoidu taotlev inimene ostab põhilaternasse LED-id ja ei stressa selle pärast, et kõigile polegi kaugelt vaadates kohe selge, et boss tuleb 
Mul isiklikult oleks tegelt ükskõik, aga need päevasõidu-seasilmad kaovad talvel lumevallide vahele ja üleüldise pasa sisse ära. Samuti on nendega maru raske hinnata, kas jõuab vastutulijani jäänud maa jooksul möödasõidu ära teha või mitte.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 08:48
Postitas pühak
indumen kirjutas:Turvavöö juttu lugedes siin, pisike nüanss, oli minugi jaoks viimatise kontrolli käigus üllatus, et seda kontrollitakse, aga kontrolliti siiski seda, et kas pesasse lukustub mitte, et kas äkiliselt rebides pidama jääb.
Pagassist ega seal leiduvast vestist tõkiskingadest ja kustutist polnud kellelgi asja, (käisin just ennem poest ostmas) 
Kui suvel naise autoga ülevaatusel käisin, polnud puuduvatest ohukolmnurgast, tõkiskingadest ja tulekustutist protsessi käigus samuti poole sõnagagi juttu. Ülevaatuse kaardil olid kõik kolm aga väheoluliste vigadena kirjas. Kuna muid olulisi ega väheolulisi vigu polnud, sai üv edukalt läbitud, kuid kui politsei peaks seda autot nähes üv täpsemat infot vaatama juhtuma, on tõenäoline, et ta peatab sõiduki ja kontrollib, kas mainitud väheolulised vead on likvideeritud.
Eks parem oleks, kui ülevaataja puudused ka suuliselt üle kordaks, aga mis teha, keskmine eesti mees on suhteliselt sõnaaher. (Aga parem nii, kui et oleks mingi lõunamaise päritoluga tegelase moodi, kelle pikk jutumula miskit ei maksa)
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 09:28
Postitas urmas66
See gabariitide mitte lülitumine,koos päevakatega on tõesti natuke jabur,kui puudub tulede automaatne lülitamine,sest suurem hulk ei taba midagi sellest,et mis ja kuidas. Täna hommikul oli ka ringteel kerge udu(nähtavus igati hea,aga hämar lihtsalt) ja sõitsid ükstise taga üks debiilik valge Opeliga tagumise udutulega ning tema taga pruunikas Kia Sportage üldse ilma tagatuledeta. Ehk kaks äärmuslikku tola,aga kumbki ei jaganud matsu,et miks peaks sõitama tagtuledega ja miks pole udutuli lisaks neile vajalik.
Endal mõlemad autod LED ja vihmasensoriga,kuid on ka juhuseid,kus olen lülitanud ise lähid peale,sest on olukordi kui on parem,et nad põlevad ja olen nähtav. Mul on sensori tundlikkus mõlemal autol maksimumi peal.
Mis Xenoni kulumisse puutub,siis üleeelmine auto oli uuena ostetud 2007a Volvo XC 90,millega sõitsin 8a ja 395000km ning vahetasin seal 2x lampe ning reflektorid ja kõik muu olid müües igati korralikud. Sellel autol olid päevakateks lähituled ja seda asendit,et ilma gabariitideta sõita saaks ei olnudki.Tuntavalt rohkem läks tagatule lampe.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 14:41
Postitas morse
Jesper kirjutas:Faktiliselt võib see kõik ju õige olla, aga suuremat pilti vaadates kõlab ikka rohkem ettekäändena. Kunagi kui xenon suur uudis oli ja ainult kallite autode varustusse kuulus, pugesid inimesed nahast välja et oma Omegale ja Passatile ka need peale saada, ja siis kiiritasid 24/7 kõiki vastutulijaid, stiilis et vaadakeke kõik, siin ei sõida mingi suva vaesed. Vahele veel kiruti politseid ja ülevaatust, kellele see pull mõistagi närvidele käis. Siis leiutas BMW oma inglisilmad ja järsku oli kõigil vaja hakata ilmsüütuid ribikardina reguleerimispulki kuumapuhuriga koolutama ning need higi ja vere hinnaga paigaldatud xenonid ära kustutada, sest kuluvad ju
Nüüd see LED ribade teema on lihtsalt järgmine moehullus, pmst inglisilmad 2.0.
Kokkuhoiu ja liiklusohutusega pole sellel edevuse laadal algusest peale mingit pistmist, kokkuhoidu taotlev inimene ostab põhilaternasse LED-id ja ei stressa selle pärast, et kõigile polegi kaugelt vaadates kohe selge, et boss tuleb 
Mul isiklikult oleks tegelt ükskõik, aga need päevasõidu-seasilmad kaovad talvel lumevallide vahele ja üleüldise pasa sisse ära. Samuti on nendega maru raske hinnata, kas jõuab vastutulijani jäänud maa jooksul möödasõidu ära teha või mitte.
Pean nõustuma, et aftermarket tulukeste paigaldamine on tihti edvistamine ja/vōi mäng.
Tahtsin kiita tehaselahendusi, mis tõesti hoiavad raha kokku (suva kas 21W hõõglamp nagu mul /mis pole sugugi edvistav lahendus/ või mingid disaintriibud tule sees). Võtame kasvõi Urmase Volvo ja minu auto näited. Mõlemad 2007 aga Urmas pidi oluliselt rohkem tulesid remontima - polnud ilmselt odav lõbu.
OT aga C6 reflektorid on juba tehasest nii nadilt matid, et neid tehakse Tallinnas ringi (pollitakse läikima).
LED tagatulede teema on jah paras õnnetus. Kiskusin huvi pärast komplekti vanu Audi tagumisi LEDe lahti - sees on painduv trükkplaadilint, mille peal väljanägemise järgi väga kvaliteetsed korraliku radikaga LEDid. Valeo toodang, mis on originaal, pidas mul küll paremini vastu kui Depot (B-osa) aga kokkuvõttes ei saa füüsika vastu - paistab, et selle lindi peal ikkagi jooted ei pea vastu vibrale ja ilmastikule jmt. Tahaks, et taga oleks 21W ja 5W pirnid - küll oleks lihtne remontida 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 15:28
Postitas Jesper
Ma tegelt usun, et autotootjad müüks ka kõigile heameelega iga 2a tagant need xenoni pirnid, lihtsalt LED ribadega disainvärk on moes
Aga üldiselt on moel komme varsti jälle muutuda, leiutatakse mingi uus vidin või jõulupuu kuhugi ja kogu trall hakkab otsast peale. Mu point oli pigem see, et kui põhilaternas xenon LED-iga asendada, siis see peaks tänu oma pikaajalisusele tulede säästmise ning koos sellega päevasõidutuled mõttetuks muutma, mis omakorda minu hinnangul tõstab liiklusohutust. Aga ega ma täpselt muidugi ei tea, mis nende vastupidavus hetkel on, natuke liiga uus vidin veel ilmselt.
Vibratsioon on muidugi ka teema, aga see mõjub neile samamoodi, ükskõik kas tuled on sees või väljas.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 15:48
Postitas urmas66
morse kirjutas:
Tahtsin kiita tehaselahendusi, mis tõesti hoiavad raha kokku (suva kas 21W hõõglamp nagu mul /mis pole sugugi edvistav lahendus/ või mingid disaintriibud tule sees). Võtame kasvõi Urmase Volvo ja minu auto näited. Mõlemad 2007 aga Urmas pidi oluliselt rohkem tulesid remontima - polnud ilmselt odav lõbu.
Kuna Volvol on esitule lambi vahetus lihtsam ,kui mõnel koduse laelambi vahetus,siis vahetasin need 2xD2R ise ja kulu 8 aasta peale siis umbes 80-90€ kokku.Lampe ostsin Motoralist (Narva 4300K) vist suurusjärk 20€tk olid omal ajal,täna kindlasti odavamad. Rohkem ma seal midagi ei näppinud ega vahetanud.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Okt 2018, 16:26
Postitas indumen
uus mood on ju laser tuled,
kogu see ledi majandus algas sellest, et globaalselt mindi selle päevasõidu ja muu LED teema peale et siiski kütusega elektri tootmise jaoks kuluvat energiat vähendada ja seeläbi loodust säästa
jnejne.
hiinakad küll müüvad igasse pesasse neid juba, aga ega nad ei kipu väga hästi näitama, või kui näitavad siis vastupidavus on alla arvestuse. ja paarisaja euriseid led pirne ju suvaline jaan metsakülast oma omegasse ikka ei osta 
päevasõidu tulede mõte on ju kena, ja ega nad otseselt ei häiri, pigem võiks automaatika olla et udutuled ei töötaks koos lähituledega, see epideemia/katk on endiselt sügavalt juurdunud.
nähtavusse tasub investeerida eesti pimedates tingimustes, vanal kurvasilmsel sai ka xenonid välja vahetatud + klaasid poleeritud ja vahe on ikka märgatav, tõsi 110€ kahe pirni eest võttis mõtlema aga enda ja teiste elu on nats kallimad ma usun + kaugtulesse nightbreakerid vms, naise autole sai samuti kangemad H7 ja H1 sisse. aga maanteel tunneks ikka lisatuledest puudust. korraliku LED bari jälle ei tohi panna( mis siis et kõik ametlikud märgid peal) kuna eesti seadus ei luba ja ülevaatuselt läbi ei saa
peaks kaks väikest panema, jälle kallim lõbu.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2019, 09:08
Postitas ChrisR
Kuhu sirgete torudega motikamehed sel kevadel Tallinnas lähevad? VTX 1800 teeb omajagu häält. Eelmine aasta pandi Haapsalus originaalväljalaskega VT1100-le juba detsibellide mõõdik taha. VTX-iga sinna küll ronida ei julge. Nõu võib arusaadavatel põhjustel PM-na saata. 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2019, 09:57
Postitas Ain
ChrisR kirjutas: ↑26 Mär 2019, 09:08
Kuhu sirgete torudega motikamehed sel kevadel Tallinnas lähevad? VTX 1800 teeb omajagu häält. Eelmine aasta pandi Haapsalus originaalväljalaskega VT1100-le juba detsibellide mõõdik taha. VTX-iga sinna küll ronida ei julge. Nõu võib arusaadavatel põhjustel PM-na saata. 
Täna on kõigis ülevaatuspunktides kaamerad üleval. Olen rääkinud mõnede tuttavate üp töötajatega ja nad kinnitavad, et nende elu on läinud kergemaks.. Kliendid kes tulevad erinevate vigadega ülevaatusele ei luni enam läbilaskmist kui üteldakse, et kaamerad on üleval ja iga hetk võidakse kontrollida.. need vead on ja läbi ei saa enne kui need kõrvaldate.
Minuarust mõistlik..
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2019, 10:34
Postitas srx
Aga miks mitte kasutada nõuetele vastavat summutit?
Kui tehasest on selline summuti, siis ei tohiks ülevaatusel probleeme olla ju.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mär 2019, 12:22
Postitas Jesper
Khm, tsikleid ju ei aeta ülevaatuseks sinna kaamerate ette...
Täpsemalt soovitada samas ei oska, mu vokid on nii legaalsed, et endalgi hakkab vahel imelik.