Re: Rumalad küsimused 2
Kas kellegil on nimekirja populaarseimatest välismaa (Saksamaa jne) netilehtedest. Kust leiab mootorrattaid??
Kas kellegil on nimekirja populaarseimatest välismaa (Saksamaa jne) netilehtedest. Kust leiab mootorrattaid??
Kas Bandit 1250ABS'il vajutades esipidurit rakendub ka tagumine? Või vastupidi? Sõber teispool Alpe ja tagumised klotsid otsa saanud, küsis kas võib ainult esi pidurit kasutades edasi sõita.
davidsoniharald kirjutas:Kas Bandit 1250ABS'il vajutades esipidurit rakendub ka tagumine? Või vastupidi? Sõber teispool Alpe ja tagumised klotsid otsa saanud, küsis kas võib ainult esi pidurit kasutades edasi sõita.
Ei rakendu, see ees-taga-koos (kombineeritud) pidurisüsteem on puhtalt Hondade pärusmaa ja isegi nemad lõpetasid ära. Ütlesid, et ABS on tänaseks piisavalt hea. Saab sõita küll. Aga piduriklotsid võiks ikka uued osta, need ei maksa niiplaju, et jamada ning nende vahetusega peaks hakkama saama iga täiskasvanud kahe vasaku käega isik.
davidsoniharald kirjutas:Kas Bandit 1250ABS'il vajutades esipidurit rakendub ka tagumine? Või vastupidi? Sõber teispool Alpe ja tagumised klotsid otsa saanud, küsis kas võib ainult esi pidurit kasutades edasi sõita.
Jätku sõber mägedes tagapidur rahule.Pidurdus efekt sihtkoht väike aga kulumist ja kuumust küllaga.Mootorist ja edubremsest peaks piisama.
Kustkohast saaks osta endurokale kleebisest numbrimärgi ? Olen näinud paljudel, et on tagaporika külge kleebitud lihtsalt reg nr
Suvalisest kleepsufirmast, aga ei tohi tegelikult kasutada.
Kust kohast saaks mõistliku hinnaga Dellorto VHSA32le sobiva tühikäigu kruvi? Midagi sellist
http://www.ebay.co.uk/itm/Rotax-Max-Gen ... 4d1a124a52
Aga palun, siit saab kõike dellortodele
http://www.dellorto.co.uk/
Loff kirjutas:Aga palun, siit saab kõike dellortodele
http://www.dellorto.co.uk/
Saab tõesti, kuid peale postitasu lisandumist pole sealt ühe kruvikese tellimine enam eriti mõistlik.
Kuidas on võimalik sellist dokumetideta ratast müüa? Pännu pandud ja siis lihtlabaselt kuulutus netti?
http://www.mototehnika.ee/used/1826562
mx77 kirjutas:Kuidas on võimalik sellist dokumetideta ratast müüa? Pännu pandud ja siis lihtlabaselt kuulutus netti?
http://www.mototehnika.ee/used/1826562
Oleks siis tegu rinka masina, või krossikaga. Neid lihtsam müüa. Selle ratta puhul aga 100% kindel, et varsti soovib politsei taga juttu ajada. ![]()
Kuigi ise ei ostaks kunagi ilma paberiteta.
Otsin 2013 vahendaja kaudu ühelt Muhumaa mehelt tsikli. Müügileping on olemas lausa 2012. aasta kuupäevaga, sest omanik andis vahendajale masina üle varem ja see ootas müüki aastakese. Pass on ka minu käes. Seadus ütleb, et andmete muutumisel tuleb nende ametlikku muutmist taotleda viie tööpäeva jooksul. Aga mul jäi see ratas seisma ja kuna ma sellega ei sõitnud, ei rutanud ma seda ka oma nimele regama (andke nüüd pähe
). Avalike andmete päring näitab, et "sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist". Aint et kuda see vormistamine peaks nüüd käima? Ehk siis: mitteomanikuna kuid valdajana ma ei saa ju minna kindlustust ja TÜVi tegema? Ja sisuliselt on ta siiamaani rikkis ehk TÜVi ei läbi ka. Ei tahaks hakata Muhumaa mehele kah pinda käima... On kellelgi mingit sarnast lugu olnud? Ehk: kuidas üldse müüakse masinaid, mis aastateks seisma jäänud ja registrist maas?
Miks Te arvate, et keegi on tõesti nii rumal ja paneb varastatud ratta avalikult müüki
põhjuseid võib hulgi olla, et dokke pole.
ÜV ja kindlustuse tegemiseks ei pea olema mingi omanik!
Lihtsalt lähed ratta ja teh passiga ÜV punkti ning saad korras rattale ülevaatuse.
Sama lugu kindlustusega.- toksid aga arvutis numbreid/tähti sisse ja köhi pappi!
Peaasi, et ei ole mingeid muid piiranguid kuskil üleval.
edu
omaniku isikukoodi oli ka vaja
Omaniku isikukoodi ei ole vaja, kui kindlustus tema nimele ei tee
On tegelikult mitu varianti, kuidas neid asju teha, aga need ei ole päris seaduslikud. Kui leiad äkki selle muhumaa mehe aadressi või tel nr võtad ühendust ja ehk on teil mõlemal ka id kaardid. Ja olekski asi lahendatud.
kaimex kirjutas:mx77 kirjutas:Kuidas on võimalik sellist dokumetideta ratast müüa? Pännu pandud ja siis lihtlabaselt kuulutus netti?
http://www.mototehnika.ee/used/1826562Oleks siis tegu rinka masina, või krossikaga. Neid lihtsam müüa. Selle ratta puhul aga 100% kindel, et varsti soovib politsei taga juttu ajada.
Kuigi ise ei ostaks kunagi ilma paberiteta.
Ilma paberiteta võib osta küll kui oled VIN-i müüja käest saanud,teed päringu ja kui keegi taga ei otsi siis korras ju(iseasi kas mäng väärib küünlaid).Muidugi kui VIN-i ei öelda siis asi kahtlane.
franz125 kirjutas:kaimex kirjutas:mx77 kirjutas:Kuidas on võimalik sellist dokumetideta ratast müüa? Pännu pandud ja siis lihtlabaselt kuulutus netti?
http://www.mototehnika.ee/used/1826562Oleks siis tegu rinka masina, või krossikaga. Neid lihtsam müüa. Selle ratta puhul aga 100% kindel, et varsti soovib politsei taga juttu ajada.
Kuigi ise ei ostaks kunagi ilma paberiteta.Ilma paberiteta võib osta küll kui oled VIN-i müüja käest saanud,teed päringu ja kui keegi taga ei otsi siis korras ju(iseasi kas mäng väärib küünlaid).Muidugi kui VIN-i ei öelda siis asi kahtlane.
isegi kui VIN'i järgi tabamust ei tule, (iseasi, kust ja kui põhjalikult Sa päringut teha saad/kavatsed,) siis registreerimisel saad ikkagi sellist vett ja vilet näha, et parem maksa x summa rohkem et saada paberitega pill ning saad probleeme ning närvikulu vähem.
Sadness kirjutas:Otsin 2013 vahendaja kaudu ühelt Muhumaa mehelt tsikli. Müügileping on olemas lausa 2012. aasta kuupäevaga, sest omanik andis vahendajale masina üle varem ja see ootas müüki aastakese. Pass on ka minu käes. Seadus ütleb, et andmete muutumisel tuleb nende ametlikku muutmist taotleda viie tööpäeva jooksul. Aga mul jäi see ratas seisma ja kuna ma sellega ei sõitnud, ei rutanud ma seda ka oma nimele regama (andke nüüd pähe
). Avalike andmete päring näitab, et "sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist". Aint et kuda see vormistamine peaks nüüd käima? Ehk siis: mitteomanikuna kuid valdajana ma ei saa ju minna kindlustust ja TÜVi tegema? Ja sisuliselt on ta siiamaani rikkis ehk TÜVi ei läbi ka. Ei tahaks hakata Muhumaa mehele kah pinda käima... On kellelgi mingit sarnast lugu olnud? Ehk: kuidas üldse müüakse masinaid, mis aastateks seisma jäänud ja registrist maas?
Pärast müügilepingu allkirjastamist oled sa juba omanik. Sa oled lihtsalt kohustatud 5 tööpäeva jooksul registris ka muudatuse teha laskma. Samas ei ole sellel lepingul mingit tähtaega, nii et kui sa liikluses ei osale, võid vabalt ka 10a pärast registrisse minna. Hetkel võib olla olukord, kus eelmine omanik on registrisse teada andnud, et asi on müüdud ja sa saad ÜV teha alles siis, kui oled käinud seda registris enda nimele vormistamas. Samas, kui sul selle vastu enam huvi pole ja edasi müüa soovid, siis võid vabalt järgmise inimesega ostu-müügilepingu teha ja talle siis mõlemad lepingud kaasa anda. Register näeb siis, et on mitu korda edasi müüdud ja pole mingit probleemi uuele omanikule vormistada.
Kunagi oli siin foorumis teema, kus arutati tsikli värvust passis. Mäletan et mingi aastani märgiti värvus plastiku järgi, siis muutus raami järgi või vastupidi.
Endal on 91 aasta masin ja värvus plastikute järgi pandud ja ülevaatusel mitu korda vingutud selle üle. Oskab keegi täpsemalt öelda?
Mul 90 ja näiteks raami järgi.
Krt, pole mu meelest küll vähemalt 15 aastat seda teemat olnud. Mul oli 2000-ndendate alguses Planeta ja dokkides oli ilusti must nagu raami värv tal oligi. Kõik muu oli punane nagu Planetal ikka..
Kogu aeg on ikka raami värvi järgi käinud. Täpsemat õigusakti ei vinni otsida.
Kuigi mu praegune ratas on juba ostmisest saati valede dokkidega - kirjas, et raam must, tegelikult pole kunagi olnudki must, vaid hõbedane. Plastikud olid ka puna-valged, pole aimugi, mille järgi see "must" sinna dokkidesse sattus. Nüüd on plastikud hoopis teist värvi niikuinii, aga ega see kirjapandud raami värv lõppkiirust vähenda ![]()
Poh, ülevaatus alles järgmine aasta, aga sealgi pole mul konkreetselt värvi üle kunagi vinguma hakatud. Ennegi valed värvid kirjas olnud, peaasi, et VIN klapib..
Kui enda 1987 väljalaskeaastaga tsikli 2012 sügisel ostsin, pandi värvus raami järgi ja kommenteeriti, et nii on ette nähtud, kuna paagi ja porilauad võid iga kell teist värvi osade vastu vahetada. Loogika missugune,
aga lõpuks on mul savi. Peaasi, et sõidab. Ülevaatusel on ka alati poolkäpakil raami värvust muude asjade alt vahitud.
pühak kirjutas:Kui enda 1987 väljalaskeaastaga tsikli 2012 sügisel ostsin, pandi värvus raami järgi ja kommenteeriti, et nii on ette nähtud, kuna paagi ja porilauad võid iga kell teist värvi osade vastu vahetada. Loogika missugune,
aga lõpuks on mul savi. Peaasi, et sõidab. Ülevaatusel on ka alati poolkäpakil raami värvust muude asjade alt vahitud.
Loogika on väga lihtne - passi läheb kirja see värvus, millise tüki küljes on VIN kood. Tsiklil on selleks tavaliselt raam.
Et eluga kaasas käija on Maanteeamet nüüd tihtipeale tsikli passi kirjutatud lisaks raami värvile ka sõna "mitmevärviline".
reimps kirjutas:Spoiler
Krt, pole mu meelest küll vähemalt 15 aastat seda teemat olnud. Mul oli 2000-ndendate alguses Planeta ja dokkides oli ilusti must nagu raami värv tal oligi. Kõik muu oli punane nagu Planetal ikka..
Kogu aeg on ikka raami värvi järgi käinud. Täpsemat õigusakti ei vinni otsida.Kuigi mu praegune ratas on juba ostmisest saati valede dokkidega - kirjas, et raam must, tegelikult pole kunagi olnudki must, vaid hõbedane. Plastikud olid ka puna-valged, pole aimugi, mille järgi see "must" sinna dokkidesse sattus. Nüüd on plastikud hoopis teist värvi niikuinii, aga ega see kirjapandud raami värv lõppkiirust vähenda
Spoiler
Poh, ülevaatus alles järgmine aasta, aga sealgi pole mul konkreetselt värvi üle kunagi vinguma hakatud. Ennegi valed värvid kirjas olnud, peaasi, et VIN klapib..
Tõenäoliselt polnud ametnikukene teist värvi tsikliraami näinud, kui must ja mingist x hetkest alates kirjutas ülevaatuse aktid juba kinnisilmi valmis.
ei tea kelle suva järgi neid värve pannakse, meil on oma pundis 2 identset ratast, ühel on passis hall ja teisel sinine
(rattad ise on sellised, pilt lambikas guuglist)

Mul on raam must ja plastikud mustad. Eelmine aasta tahtsin plastikud üle värvida. Helistasin nii igaksjuhuks arki, et uurida, kumb siis on, kas raami värv või plastikute värv. Sealt sain vastuseks, et kui plastikud on mustad ja tahan need üle värvida, siis pean reg passi vahetuse tegema ja nö uue värvi sinna laskma panna. Veel väideti, et raami värv ei koti. Seega värvisin mustaks (õnneks olin kahe vahel ka ja teine valik oleksi must olnud). Samas, kui järgmist värskendust teen, siis lähtun raami värvusest (must) ja ilma passi muutmata lasen plastikud selliseks nagu tuju tuleb.
Tundub, et neil see loogika seal päris hästi ei toimi. Aga võibolla sõltub see ka isiku pädevusest, kelle käest küsida.
cossie kirjutas:ei tea kelle suva järgi neid värve pannakse, meil on oma pundis 2 identset ratast, ühel on passis hall ja teisel sinine
(rattad ise on sellised, pilt lambikas guuglist)
Mul täpselt samasugune ja passis kere värv hõbedane ![]()
Muidu mu enda kahel rattal, mis on olnud, on mõlemal mitmevärviline märge passis juures ...
No nah siis seda kere/raami värvi üldse vaja kirjutada on, kui niikuinii on "mitmevärviline"? ![]()