Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
Hmm, need on vähemalt kirjas 850-senazwanes kirjutas:see on juba TDM 900, alates 2001 vist hakati tootma.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Aga et siis, aastast 2001 on digi odod ja kütuse näidik sarvede vahel?
Tervist TDM-lased!
Olen hakkamist täis, et TDM-i usku pöörata. Enne kui ratast tellima hakkan, tahaks siiski ka mingi umbmäärase tagumikutunde kätte saada. Kas keegi Tallinna kandis on nõus kokku saama, et hetkeks ratast proovida. Proovida tahaks 2 ümara esitulega n.ö. eelmise keremudeliga ratast (91-95 vist toodeti).
Jaanus.
jannpars@email.ee
55 666 909
Olen hakkamist täis, et TDM-i usku pöörata. Enne kui ratast tellima hakkan, tahaks siiski ka mingi umbmäärase tagumikutunde kätte saada. Kas keegi Tallinna kandis on nõus kokku saama, et hetkeks ratast proovida. Proovida tahaks 2 ümara esitulega n.ö. eelmise keremudeliga ratast (91-95 vist toodeti).
Jaanus.
jannpars@email.ee
55 666 909
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Seda aeglust ei oska isegi kommenteerida. Mul töötas Urali peal küll suhteliselt normaalselt. Oli teine mingi odav asi. Ostsin vist kunagi Pärnus olevast Yess kauplusest. Andur ja ratta küljes olev magnet peaksid olema võimalikult lähedal. Kuigi kas see mõjutab reageerimiskiirust, sest liiga suure vahega ei tohiks spidokas midagi näidata. Aga see võib olla ka selle spidoka eripära. Muud ei oska hetkel arvata.pritsu kirjutas:Nii, jalgratta spido (tänud, Pärnakas!) installitud. Tulemus suht broo, aga- kuidagi uimane. Näidud tulevad jupp maad hiljem. On see viga ravitav? Teie kogemused?
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Kui 98 aasta TDMi proovida tahad siis ole aga lahke, saada mulle ES.
Vanemat TDMi mul pakkuda ei ole. Küll oleks aga Paralaxil, kellel aga ratas määramata ajaks juppidena lahti võetud on.
Vanemat TDMi mul pakkuda ei ole. Küll oleks aga Paralaxil, kellel aga ratas määramata ajaks juppidena lahti võetud on.
Jonc kirjutas:Tervist TDM-lased!
Olen hakkamist täis, et TDM-i usku pöörata. Enne kui ratast tellima hakkan, tahaks siiski ka mingi umbmäärase tagumikutunde kätte saada. Kas keegi Tallinna kandis on nõus kokku saama, et hetkeks ratast proovida. Proovida tahaks 2 ümara esitulega n.ö. eelmise keremudeliga ratast (91-95 vist toodeti).
Jaanus.
jannpars@email.ee
55 666 909
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Ümmarguste silmadega TDM(95) olemas, kui näppida ja proovida tahad, anna teada! Täna ei klapi, homsest õhtust ehk juba. Ise tlns.Jonc kirjutas:Tervist TDM-lased!
Olen hakkamist täis, et TDM-i usku pöörata. Enne kui ratast tellima hakkan, tahaks siiski ka mingi umbmäärase tagumikutunde kätte saada. Kas keegi Tallinna kandis on nõus kokku saama, et hetkeks ratast proovida. Proovida tahaks 2 ümara esitulega n.ö. eelmise keremudeliga ratast (91-95 vist toodeti).
Jaanus.
jannpars@email.ee
55 666 909
525 6665
rjavoish@yahoo.com
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Edu sulle Jonc ja palju turvalisi kilomeetreid.Jonc kirjutas:......ja saigi Tartu Depoost endale linnamaastur ära toodud. Teekond Tartust Tallinnasse mööda maanteed oli ainult rõõm ja vahepeal kasutades kruusaseid kõrvalteid suurenes rõõm veelgi.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Super! Õnnitlused ja peatse kohtumiseni. Satu kolmap 7 aeg Keilasse, saad klubiga tuttavaks, kui seltskonda soovid.Jonc kirjutas:......ja saigi Tartu Depoost endale linnamaastur ära toodud. Teekond Tartust Tallinnasse mööda maanteed oli ainult rõõm ja vahepeal kasutades kruusaseid kõrvalteid suurenes rõõm veelgi.
Õigekirjaoskus massidesse!
Tuulemüra kohta selline kommentaar, et minu pikkuse juures (190 cm) suunab klaas tuule õlgade peale, aga kiivrisse võtab ikkagi natuke kohinat sisse. Kui ajan end pulksirgeks, siis on vaiksem, kui veel kõrgemale end upitan, on täielik vaikus (aga nii ei saa sõita:). Minule vastuvõetav müratase on kiirustel kuni 110, sealt edasi pikka maad ilma kõrvatroppideta ei ole mugav enam.
Minu rattal on samuti tavalised linnarehvid all (muide, tehasest pidigi sellistega välja veerema). Kruusa peal saab hakkama, metsateel on liba ja mülkasse ju sellistega terve mõisutsega ei roni
.
Minu rattal on samuti tavalised linnarehvid all (muide, tehasest pidigi sellistega välja veerema). Kruusa peal saab hakkama, metsateel on liba ja mülkasse ju sellistega terve mõisutsega ei roni

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Nii, sais siis täna käidud lysty oma vaatamas, tänud talle.
Ja jõtud otusele.. nada Fedja, nada ..
Mida ma peaks kasutatud TDM-i juures eriliselt kontrollima? On mingeid erilisi tüüpvigu?
Pakkumised on tere tulnud, aga sellised, millel juba küytuse näidik sarvede vahel, eeldatavasti alates 2000 aasta. raha on nii 60k ümber ( musta värvi eriti ei taha )
Viited hollandi müügiportaalidele on ka teretulnud.
Ja jõtud otusele.. nada Fedja, nada ..
Mida ma peaks kasutatud TDM-i juures eriliselt kontrollima? On mingeid erilisi tüüpvigu?
Pakkumised on tere tulnud, aga sellised, millel juba küytuse näidik sarvede vahel, eeldatavasti alates 2000 aasta. raha on nii 60k ümber ( musta värvi eriti ei taha )
Viited hollandi müügiportaalidele on ka teretulnud.
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pole see TDM nii linnamaastur midagi.
Eile lõpetasin koos puntra GS1200 sõitjatega kolmepäevase endurosõidu mööda eestimaa rannikuradu. Lisaks kruusateedele oli ka metsaradu ja puhast põldu ja ka sellist pinda mida teeks ei nimetakski (suured paekivid ja sügav lahtine liiv). Kindlasti oli GS-de võimete piirini veel väga palju minna aga ega ka TDM otseselt kuskil hätta ei jäänud.
Tõsi on küll ka see, et võrreldes poerattaga on all Michelin Anakee ja Shirac rehvid, leistang tõstetud ning jalatoed allapoole viidud. Givi mootorikaitse oli suureks abiks sest pika rohu sees peidus olevad suuremad kivid oleks muidu liiga teinud.
Eile lõpetasin koos puntra GS1200 sõitjatega kolmepäevase endurosõidu mööda eestimaa rannikuradu. Lisaks kruusateedele oli ka metsaradu ja puhast põldu ja ka sellist pinda mida teeks ei nimetakski (suured paekivid ja sügav lahtine liiv). Kindlasti oli GS-de võimete piirini veel väga palju minna aga ega ka TDM otseselt kuskil hätta ei jäänud.
Tõsi on küll ka see, et võrreldes poerattaga on all Michelin Anakee ja Shirac rehvid, leistang tõstetud ning jalatoed allapoole viidud. Givi mootorikaitse oli suureks abiks sest pika rohu sees peidus olevad suuremad kivid oleks muidu liiga teinud.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
No sellise raha eest saad juba TDM 850 uuema mudeli. Mina soetasin enda ´93 aasta ratta Tartu Motodepoost. Depoos nad vähemalt kontrollivad mootorid dünotestis ära. Tänaseni on mootor töötanud hästi. Eks üheks argumendiks oli ka rahapaki suurus aga põhiliselt vaatasin üldist välimust ja tehnilist korrasolekut, samuti et oleks enam vähem korralikud kummid all. Kuulasin ka mootori tööd. Kojutoomisel selgus, et esiamordi tihendid on läbi ja eks väikese nokitsemise käigus ilmnes veelgi nipet näpet, mis tuli oma käe järgi korda seada. Aga need vead olid eelmise hooldaja poolt tegemata tööd. Tänaseks kõik leitud vead kõrvaldatud ja ratas sõidab. Ega mingit tüüpviga ei oskagi välja tuua. Kindlasti võiks huvi tunda viimase õlivahetuse kohta. Parim variant on õli ära vahetada, siis on vahetuse intervall enda jaoks kindlalt paigas. Eks ta ole nagu kasutatud auto ost. Ostad turult, siis ära kõike müüja juttu usu, vaid ürita ise sotti saada ja hulgaliselt lisaküsimusi esitada. Kui osatad firmast, siis on ilmselt asi kindlam. Kui müüja on ise paadunud tsiklimees, siis on asjal ka rokem positiivset jumet. Läänest ostmise kohta ei osaka midagi kosta.VWman kirjutas:Mida ma peaks kasutatud TDM-i juures eriliselt kontrollima? On mingeid erilisi tüüpvigu?
Pakkumised on tere tulnud, aga sellised, millel juba küytuse näidik sarvede vahel, eeldatavasti alates 2000 aasta. raha on nii 60k ümber ( musta värvi eriti ei taha )
Viited hollandi müügiportaalidele on ka teretulnud.
Mis puutub aga kütusenäidikusse, siis vanematel mudelites seda ei ole. On ainult kraan. Olen kogenud, et kraan on isegi parem. Kui tavaasendis kütus lõpeb, siis jääb paaki reservina veel 3 liitrit. Ehk siis peaks mõtted tanklale suunama. Näidikuga tuleb seda näidiku visuaalse vaatluse järgi teha. Mulle tundub, et üldreegel on tankimine iga 200 km järel. Juunikuus liigub Euroopa tuuri raames grupp välisriigi tsikliste Tallinnast Riiga, enamus HD. Nendel on samuti plaani järgi iga 100 km järel peatus ja iga 200 km järel tankimine.
Viimati muutis nolev, 04 Juun 2007, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Ei olegi mu meelest tüüpvigu. Mina kui mugavusega harjunud inimene silmitsen vahel näidikuid ja püüan mõelda, et siis oleks kõik mida hing ihkab, kui oleks ka bensunäidik peal
Miinuseid ei oskagi hetkel välja tuua. Ilus õhtu, lähen töristan ringi parem. Osta TDM ja ei kahetse

Miinuseid ei oskagi hetkel välja tuua. Ilus õhtu, lähen töristan ringi parem. Osta TDM ja ei kahetse

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaata http://tarmo.smugmug.com/gallery/2756747#159738463pritsu kirjutas:Aga saad pilti näidiseks riputada?
Müüjaks:
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... --004,.htm ja
http://www.touratech.com/shops/001/prod ... ts_id=4014
Toimivad väga hästi.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Huvitavad detailid, kuid nedesse investeerimine on ilmselt mõtekas, kui kasv ei sobi rattaga kokku. Või parandavad need muud moodi ka sõidumugavusi? Mis mõõdus rehvi taga kasutad? Tahaks omale ka enduro rehve panna aga originaalis on tagarehv 150 tänavarehv ja sellise laiusega normaalses hinnaklassis endurorehve ei müü praktiliselt keegi. Honda Varaderol on sellise laiusega rehv originaalis all, kuid üldjuhul pakuvad müüjad kõige laiemat 140. Maastikule peaks see vist piisav laius olema? Päris püksirihma ei taha ka alla panna. Laiemaga on jälle kõvakatega teel parem sõita.Tarmo kirjutas:Vaata http://tarmo.smugmug.com/gallery/2756747#159738463pritsu kirjutas:Aga saad pilti näidiseks riputada?
Müüjaks:
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... --004,.htm ja
http://www.touratech.com/shops/001/prod ... ts_id=4014
Toimivad väga hästi.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Iga investeeringut on mõistlik teha siis kui selleks on vajadust.nolev kirjutas:Huvitavad detailid, kuid nedesse investeerimine on ilmselt mõtekas, kui kasv ei sobi rattaga kokku.

Endurosõiduks on vaja saavutada olukord, et sa saaksid ilma pingeta sõita kümnete kilomeetrite kaupa jalatugedel püsti ja seejuures ka ilma pingeta kätes. Ehk teisiti sõnastades, kui püsti sõites käsi lahti lasta on ebamugav ja pigutav siis peab midagi ette võtma.
Minu pikkus on umbes 182 ja nende vahenditega saavutasin ma soovitud tulemuse.
Rehvidest on all:
- tagumiseks - MICHELIN / 150/70 R 17 M/C TL_TT 69H ANAKEE REAR ja
esimeseks - MICHELIN / 110/80 - 18 TT 58R SIRAC REAR
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Tänud info eest. Ei ole ise maastikul eriti sõitnud, rääkimata pikast maast ning sellest tulenevalt ei oska sellistele asjadele tähelepanu pöörata. Nüüd tean katsetada.Tarmo kirjutas:Iga investeeringut on mõistlik teha siis kui selleks on vajadust.nolev kirjutas:Huvitavad detailid, kuid nedesse investeerimine on ilmselt mõtekas, kui kasv ei sobi rattaga kokku.
Endurosõiduks on vaja saavutada olukord, et sa saaksid ilma pingeta sõita kümnete kilomeetrite kaupa jalatugedel püsti ja seejuures ka ilma pingeta kätes. Ehk teisiti sõnastades, kui püsti sõites käsi lahti lasta on ebamugav ja pigutav siis peab midagi ette võtma.
Minu pikkus on umbes 182 ja nende vahenditega saavutasin ma soovitud tulemuse.
Rehvidest on all:
- tagumiseks - MICHELIN / 150/70 R 17 M/C TL_TT 69H ANAKEE REAR ja
esimeseks - MICHELIN / 110/80 - 18 TT 58R SIRAC REAR
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Peale paarinädalast seisakut masin jälle lahinguvalmis. Kärsatas mul aeg-ajalt esipirne läbi. Saaremaa paaripäevasel reisil küpses aku ka ära. Eelnevalt olid lühikesed otsad ja arvasin, et lihtsalt defektiga pirnid. Aku oli mahavõtmisel nii tuline, et ei suutnud seda käes hoidagi. Ei tulnud kohe selle peale, et pinget mõõta. Ja viga oligi käes. Pingeregulaator oli lusika nurka visanud ja laadimine toimus 19 V pingega. See need pirnid ja aku ära küpsetaski. Otsisin pingeregulaatorit kõikjalt peale Yamaha esinduse. Motodepoost oli võimalik tellida ja kätte oleks saanud 2-3 nädala pärast. Lõpuks tellisin Yamaha keskusest ja käes ta oli 4-5 päevaga. Tänud Ivarile Yamaha keskusest. Nüüd laadimine jälle korras.
Mis pirnidesse puutub, siis kuskil mainisin, et küsitakse 50-75.- krooni. Tellisin pirnid Pärnus oleva Rauneks autokaupluse kaudu Hasmarist ja pirni hinnaks tuli 24 krooni. On sellised halogeen tüüpi. Võtsin kohe ka tagavaraks mõned.
Kas kellelgi on mingeid pilte või jooniseid 91-96 TDM kukkumisraudade e "laibakate" kohta? Olen leidnud Internetist ainult 96 ja ülespoole mudelitele.
Mis pirnidesse puutub, siis kuskil mainisin, et küsitakse 50-75.- krooni. Tellisin pirnid Pärnus oleva Rauneks autokaupluse kaudu Hasmarist ja pirni hinnaks tuli 24 krooni. On sellised halogeen tüüpi. Võtsin kohe ka tagavaraks mõned.
Kas kellelgi on mingeid pilte või jooniseid 91-96 TDM kukkumisraudade e "laibakate" kohta? Olen leidnud Internetist ainult 96 ja ülespoole mudelitele.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6780
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 456 korda
Vaata siit http://www.ambi-bike.de/
Vasakult listist Fahrzeugausstattung / Sturzbügel: siis Preisliste ja valid masina. 850'sel aastaarvul vahet ei olnud, ko~ik yhesugused ja 70EUR'i
Edu
Vasakult listist Fahrzeugausstattung / Sturzbügel: siis Preisliste ja valid masina. 850'sel aastaarvul vahet ei olnud, ko~ik yhesugused ja 70EUR'i
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Leidsin õige koha ülesse. Tänud. Valikust annab 1993. a mudeli valida küll aga pildil näitab ikka uuema mudeli raudu. Selliseid olen Internetist juba leidnud. Uuemal alumised küljekondlid kõrgemal, kui vanal ja raudade kinnitused vist päris hästi ei sobi.ants01 kirjutas:Vaata siit http://www.ambi-bike.de/
Vasakult listist Fahrzeugausstattung / Sturzbügel: siis Preisliste ja valid masina. 850'sel aastaarvul vahet ei olnud, ko~ik yhesugused ja 70EUR'i
Edu
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6780
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 456 korda
Aga see http://cgi.ebay.de/Sturzbuegel-Chrom-ne ... dZViewItem
Jutu ja"rgi sobib 91-01
Jutu ja"rgi sobib 91-01
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.