Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
otsige nüüd parem arvutifriigid üles, ja tehke JV ülesõidust ratta ja mootorratta kukkumise animatsioon.
LV koosolekule regada ja asi pildi taustal selgeks rääkida.
tunnistan, pole ise seal tsikliga käinud, et hoian madalamat pofiili
aga ma tean millest räägite sest nuusutasin asfalti sea kus trammi roobas oli diagonaalis, 15 a. tagasi
LV koosolekule regada ja asi pildi taustal selgeks rääkida.
tunnistan, pole ise seal tsikliga käinud, et hoian madalamat pofiili
aga ma tean millest räägite sest nuusutasin asfalti sea kus trammi roobas oli diagonaalis, 15 a. tagasi
See on tõesti parim võimalus probleemi selgitada. Teha aegluubis animatsioon sellest, kuidas ratas rööpa vahele "imetakse". Iseasi kas keegi on võimeline ja viitsib seda tehaspeedvana kirjutas:otsige nüüd parem arvutifriigid üles, ja tehke JV ülesõidust ratta ja mootorratta kukkumise animatsioon.
LV koosolekule regada ja asi pildi taustal selgeks rääkida.

ka savikal ja teistel linnaisadel võib ju "kehv" päev ollaspinna kirjutas:Juhin tähelepanu sellele, et 13 on reede.

edit: Suzumen, ettevõtmine on kiiduväärt ja mina olen igatahes kohal kui öeldakse millal ettevõtmine aset leiab

Viimati muutis Lang, 06 Juul 2007, 00:13, muudetud 1 kord kokku.
SREU #0273
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Ise olen seal vist ca 4 korda üle sõitnud ja alati pthüi pthüi pthüi püsti jäänud.
Aga 2-l korral on viskama hakanud küll.Ääääretult vastik koht igatahes.
Andke teada millal ja üks mõnusalt valju microni väljalaskega V2 bike on kohal meelde tuletamas linnaisadele mis tähtis on
Aga 2-l korral on viskama hakanud küll.Ääääretult vastik koht igatahes.
Andke teada millal ja üks mõnusalt valju microni väljalaskega V2 bike on kohal meelde tuletamas linnaisadele mis tähtis on

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Järvevanapaganvõtaxsellepeale mõdu
Soovitan sõita vasakpoolset rida,loobib vähem tead nöh tead. 

Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
huvitav... kas üritavad käepäraste vahenditega ajutiselt "probleemi siluda"??efendi kirjutas:Praegu just tulin sealt üle autoga ja vaatasin et sinna on mehiselt kildu ja pigi pandud - rööpad olid osaliselt servani kildu täis - ei tea kas see on nüüd hea või halb?
pärast 12.07 koosolekul neil hea öelda, et "näete, tehtud - nii hull enam pole!"
SREU #0273
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Tulin just sealt üle ja ei ütleks et midagi paremaks läinud on. Esiteks ei ole seal ühtegi märki hoiatamaks lahtise killustiku eest. Kui sõita teises reas 50 km/h, suunaga ülemiste poole on kõik täitsa talutav ja ok aga tagasitulles, kiiruseks 40 km/h, oleks väike vale liigutus lenksuga kindlalt lõppenud kukkumisega. Parandatud on rööpa välimisi külgi aga sisemised ulatuvad ikka 3-5 cm välja.
Kvaliteetseima kajastuse annaks kindlasti "Pealtnägija", kuid kas nad saavad ja tahavad seda kajastada on teine küsimus... Lisaks võiks informeerida erinevate kanalite autosaateid: Stop, Roolivõim, Sõidame.Suzumen kirjutas:Niipalju veel infiks, et oma nõusoleku ja mõistvat (loe positiivset) suhtumist on näidanud üles Postimees, Kanal 2 Suvereporter, Autoleht, Motomaania. Kõigis neis leiab Meie ettevõtmine kajastust ja toetust![]()
![]()
Kui on veel ettepanekuid kellega võiks ühendust võtta, siis andke teada.
Siis muidugi on ka veel need suht kollast ajakirjandust viljelevad probleemi saated nagu "Kaua võib" ja "Võsa reporter", aga millegipärast arvan, et neist on rohkem kaju kui kasu.
pilte vaadates tundub praegu siiski karuteenega tegemist olevat...Suzumen kirjutas:Mis toimub ülesõuidul võite näha siit: http://pilt.delfi.ee/my_album/27843/?page=999
Mingeid hoiatavaid märke lahtisest killustikust pole, kui võimalik siis vältige praegu seda ülesõitu.
SREU #0273
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Tegelt oleks vist väga asjakohane kogu bikerite pere poolt sellel kogunemisel linnavalitsusele ka tunnustust avaldada, ikka selle ametliku tasuta parkimise eest. See lisaks kindlasti üritusele positiivset tooni ja tekitaks teatud mõttes dialoogi. Me ei taha ju olla kamp tossutavaid ja müra tekitavaid inimesi, kes muudkui nõuavad seda ja teist (kuigi jah, selle ülesõidu remont oleks elementaarne). Pigem me täname Teid juba tehtu eest aga vaadake, seal ja seal oleks veel tööd ja pingutamist ......
Kiida tegijat, küll tegija teeb!

Kiida tegijat, küll tegija teeb!
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Keskerakondlane?errorcode12 kirjutas:Tegelt oleks vist väga asjakohane kogu bikerite pere poolt sellel kogunemisel linnavalitsusele ka tunnustust avaldada, ikka selle ametliku tasuta parkimise eest. See lisaks kindlasti üritusele positiivset tooni ja tekitaks teatud mõttes dialoogi. Me ei taha ju olla kamp tossutavaid ja müra tekitavaid inimesi, kes muudkui nõuavad seda ja teist (kuigi jah, selle ülesõidu remont oleks elementaarne). Pigem me täname Teid juba tehtu eest aga vaadake, seal ja seal oleks veel tööd ja pingutamist ......![]()
Kiida tegijat, küll tegija teeb!
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Kes rääkis heategudest? Aga kas ikka tasub kiruda ja vanduda kui saadi mida taheti, olgu selleks põhjenduseks siis suutmatus parkimitasumist tõendatavaks teha või hea tahe või mis iganes?
Mina olen igatahes väga rahul, et nüüd linnas rahulikult ja tasuta parkida saan ja SELLE suhtes ei kobiseks...
Mina olen igatahes väga rahul, et nüüd linnas rahulikult ja tasuta parkida saan ja SELLE suhtes ei kobiseks...
Elu on...
Kiituse avaldamine on igati positiivne. Kõigepealt kiitus, ja siis laitus. Alguses tõstame kilbile ja keerame siis selle kilbi kummuli.
Tehtud positiivseid asju tuleb tunnistada. Olenemata poliitilisest kuuluvusest. Niikuinii on kõigile teada milline reha seal majas praegu toimetab. Tasub vahel seal tõrvapotist seda meetilka taga ajada
Endal parem tunne.
Igasuguse liikluse takistamisega tõmbame kohe kõigile tsiklimeestele vee peale. Sellest hetkest alates ei kuule kuskil midagi positiivset, vaid luuakse hetkega negatiivne foon mille pärast positiivseks muutmiseks läheb pikalt aega. Iga negatiivne asi mis juhtub pärast seda üritust riputatakse suure kella külge, pluss otsitakse vanad jamad üles ja kukutakse neid nämmutama. Meil siin praegu nimelt hapukurgi hooaeg, kus iga uudis on uudis. Kellel kempsus paber otsa sai ja millega selline innovatiivne olukord lahendati - stiilis uudiseid on juba niigi kõik lehed täis.
Oma kaotatud ratasanikega oleme niigi omale halba aurat kogunug muu ilmarahva silmis.
Nii et pigem võtta luba ja kenasti seaduslikult tralli teha. Viisakalt saabuda punktist A korralikus rivis mis sõidab just nagu LE-raamatust välja puntki B, kus toimub registreeritud avalik koosolek. Ja paugutamise võiks jätta lõpuks, kui suure paraadiga koosoleku lõppu tähistatakse. Siis oleks möirgamine omal kohal. Hüvastijätuks või nii. Ennem seda rahulikult motikad ära parkida ja oma loosungeid või asju lehvitada ning linnarahval lasta motikaid katsuda ning nendega juttu teha, ning üleüldse anda mõista, et motomees ei otsi bensukatest lastest tehtud eineid vaid tahavad lihtsalt kõhu täis süüa ja paaki bentsu panna ja oma asjadega tegeleda. Ning on inimesed nagu sina ja mina, oma muredega, millest ühe peale on kõrges kaares lastud. Vaatamata sellele, et piisab ühest kogenematust juhist ja tihedast liiklusest ning siis on kohe vähemalt kaks ohvrit, üks kes rattaste all ja teine, kes oli sunntud selle õnnetu hinge rataste alla ajama, kuna lihtsalt ei olnud teist võimalust. Kaks kannatajat, mitte üks kes alla/pikali aeti. Autoga tsiklistist üle sõitja on siin samasugune ohver nagu alla aetav. Pluss veel võimalus, et ratas lendab vastasuunda ning põhjustab seal kes teab mida. Igapäevane loterii.
Sellise positiivse tooniga üritusega võidab rohkem kui kogu plats musta tossu täis lasta ning karjuda, et meil on vaja. Inimestega tuleb suhelda. Suhtekorraldus ei toimu üleöö, see on pikk ja tänamatu tegevus mis võib aega võtta aastaid.
Ma oma gessuga seal ka lendasin ükskord poolkülili üle ja hoidisn hammastega lenksust kinni, et mitte maha lennata ja ratas püsti hoida. Aga vaadake, ma olen kõik kolm Winnetou raamatut läbi ka lugenud, ja need kohad, kus hobust taltsutati isegi kaks korda. Paljud ei ole, nii et püsib võimalus ennast seal kummuli keerata.
Eks võib ju sedasi ka võtta, et mis te virisete. Aga ise tahaks sõita küll nii et ei peaks mingist õnnetust raudteest üle sõites põdema, et kas läheb nüüd või ei. Niigi siin dshunglis on tükk tegemist, et tervel koju jõuda. Nii neljal kui kahel rattal.


Igasuguse liikluse takistamisega tõmbame kohe kõigile tsiklimeestele vee peale. Sellest hetkest alates ei kuule kuskil midagi positiivset, vaid luuakse hetkega negatiivne foon mille pärast positiivseks muutmiseks läheb pikalt aega. Iga negatiivne asi mis juhtub pärast seda üritust riputatakse suure kella külge, pluss otsitakse vanad jamad üles ja kukutakse neid nämmutama. Meil siin praegu nimelt hapukurgi hooaeg, kus iga uudis on uudis. Kellel kempsus paber otsa sai ja millega selline innovatiivne olukord lahendati - stiilis uudiseid on juba niigi kõik lehed täis.
Oma kaotatud ratasanikega oleme niigi omale halba aurat kogunug muu ilmarahva silmis.
Nii et pigem võtta luba ja kenasti seaduslikult tralli teha. Viisakalt saabuda punktist A korralikus rivis mis sõidab just nagu LE-raamatust välja puntki B, kus toimub registreeritud avalik koosolek. Ja paugutamise võiks jätta lõpuks, kui suure paraadiga koosoleku lõppu tähistatakse. Siis oleks möirgamine omal kohal. Hüvastijätuks või nii. Ennem seda rahulikult motikad ära parkida ja oma loosungeid või asju lehvitada ning linnarahval lasta motikaid katsuda ning nendega juttu teha, ning üleüldse anda mõista, et motomees ei otsi bensukatest lastest tehtud eineid vaid tahavad lihtsalt kõhu täis süüa ja paaki bentsu panna ja oma asjadega tegeleda. Ning on inimesed nagu sina ja mina, oma muredega, millest ühe peale on kõrges kaares lastud. Vaatamata sellele, et piisab ühest kogenematust juhist ja tihedast liiklusest ning siis on kohe vähemalt kaks ohvrit, üks kes rattaste all ja teine, kes oli sunntud selle õnnetu hinge rataste alla ajama, kuna lihtsalt ei olnud teist võimalust. Kaks kannatajat, mitte üks kes alla/pikali aeti. Autoga tsiklistist üle sõitja on siin samasugune ohver nagu alla aetav. Pluss veel võimalus, et ratas lendab vastasuunda ning põhjustab seal kes teab mida. Igapäevane loterii.
Sellise positiivse tooniga üritusega võidab rohkem kui kogu plats musta tossu täis lasta ning karjuda, et meil on vaja. Inimestega tuleb suhelda. Suhtekorraldus ei toimu üleöö, see on pikk ja tänamatu tegevus mis võib aega võtta aastaid.
Ma oma gessuga seal ka lendasin ükskord poolkülili üle ja hoidisn hammastega lenksust kinni, et mitte maha lennata ja ratas püsti hoida. Aga vaadake, ma olen kõik kolm Winnetou raamatut läbi ka lugenud, ja need kohad, kus hobust taltsutati isegi kaks korda. Paljud ei ole, nii et püsib võimalus ennast seal kummuli keerata.
Eks võib ju sedasi ka võtta, et mis te virisete. Aga ise tahaks sõita küll nii et ei peaks mingist õnnetust raudteest üle sõites põdema, et kas läheb nüüd või ei. Niigi siin dshunglis on tükk tegemist, et tervel koju jõuda. Nii neljal kui kahel rattal.
Royal Einfield 350 Classic
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.