4. leht 5-st

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Juul 2010, 21:27
Postitas Siller

Mulle jah Varadero meeldib. Kui selle aasta alguses plaanisin Varadero müüki, siis, mida rohkem ma rattaga sõidan, seda rohkem see tsikkel mulle meeldima hakkab. :bsmile:


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Juul 2010, 22:22
Postitas vincent
Siller kirjutas:

Mulle jah Varadero meeldib. Kui selle aasta alguses plaanisin Varadero müüki, siis, mida rohkem ma rattaga sõidan, seda rohkem see tsikkel mulle meeldima hakkab. :bsmile:

Samad sõnad. Püsisuhe Varaderoga kestab juba neljandat hooaega ja ei muutu igavaks :P Heas mõttes universaalne ratas...


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 18 Juul 2010, 23:06
Postitas Siller

See hooaeg saab varsti juba 10000km maha vuratud. Mis läbisõidu pealt õli vahetada? Manual ütleb 12000km, hetkel olengi selle järgi juhindunud.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 19 Juul 2010, 11:51
Postitas kollkala

Kavatsen samuti 12K km reeglit järgida, õliks kasutan Castroli GPS-i (10w-40). Ketti hooldan max. 500km tagant: pesen WD-40-ga, määrin 80W/90 käimakotiõliga. Proovisin ka Castroli vaha aga selle lõppemisel olen jäänud ainult 80W/90-e peale, tundub päris normaalselt töötavat, pealegi ei ole muret vana kleepuva vaha mahapesemisega. Väike plastpudel õliga ja pintsel pikematel sõitudel kohvrisse ning asi üsna muretu.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 20 Juul 2010, 21:07
Postitas Kaarel

Krt ma vahetasin õli alati 5-6K km järel ja imestasin, et maru ilus läbipaistev. Aga minu Varadero rändas eile Soome ja asemele võtsin KTMi.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 20 Juul 2010, 21:17
Postitas vincent

Tjah, pole mõtet eriti püüda olla targem kui owners manual . Varaderole läheb ligi 4 liitrit õli ka karterisse...üldjuhul ma vahetan õli umbes 10 - 12 K vahel .


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 23 Juul 2010, 22:36
Postitas gyn

Tervitus!
Mul jamab spidokas.
Umbes 5 min. peale sõitma hakkamist kukub seier nulli vahest ka häkib natuke, anomaalia kestab u.10-15 min. ja siis töötab kuni sõidu lõpuni.
Isegi peale väikest pausi jälle otsast peale. Kontrollisin kõik pistik-ühendused , korras.
Oskab keegi õelda, kas jupsib andur või spidomeeter.
Tänud.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 23 Juul 2010, 23:11
Postitas vincent
gyn kirjutas:

Tervitus!
Mul jamab spidokas.
Umbes 5 min. peale sõitma hakkamist kukub seier nulli vahest ka häkib natuke, anomaalia kestab u.10-15 min. ja siis töötab kuni sõidu lõpuni.
Isegi peale väikest pausi jälle otsast peale. Kontrollisin kõik pistik-ühendused , korras.
Oskab keegi õelda, kas jupsib andur või spidomeeter.
Tänud.

Spetsiifilistele tehnilistele küsimustele saad laiast maailmast muidugi rohkem vastuseid . Ntx hea foorum - http://www.honda-varadero-uk.org/forum/


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 22 Sept 2010, 15:38
Postitas Siller

Tere siis siia ka!

Pole ammu oma teemat täiendanud. Osalt ehk ka sellepärast, et kogu aeg on kiire olnud ning pole jõudnud siia kribada. Olen lihtsalt muretult kilomeetreid läbinud.
Tõsi küll, tagumine rattalaager on läbi, kuid selle vahetamine ei ole küll kallis tegevus. Teeks ka selle ära, kuid hetkel pole pidevalt Varadero läheduses. Kui keegi tsiklit ära ei osta, sõidan temaga muretult edasi.

Kahjuks pean tõdema fakti, et minu Varadero on müügiks.

66000km on ees, hetkel müügilolevatest ca 2x suurema läbisõiduga. Tea, kas peaksin hakkama ka oma läbisõitu kerima, et huvi tekiks? Ei. Mina ei usu, et hetkel müügil olevad Varaderod nii väikese läbisõiduga on. Isegi minu tsikkel oli 4.a tagasi Itaaliast tulnud 30kkm läbisõiduga.

Suvel olen tsikliga ainult pikki otsi sõitnud ning tõsiselt mugav ratas on. Uus omanik saaks kindlasti ka muretuid kilomeetreid läbida.
Hetkeseisuga on hind kõigest 48000kr, mis on müügil olevatest Varaderodest päris mitu tuhat krooni väiksem.
Kogu ratta "ajalugu" on nähtav siin ning potensiaalsel ostjal on võimalus kogu teema läbi sirvida.

Tean, et sügiseks ratast reeglina ei osteta, samas pole hooaeg hetkel veel ka läbi!
Rattal on passis ka 25kW, seega ka A2 kategooriaga inimesed, kes armastavad ka maanteel sõita, või isegi linnas, siis avaldage oma ostusoovi ning tulge vaatama.

Päikest! :wink:


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 22 Sept 2010, 21:43
Postitas kullar1234

Kuidas sul 25 kw kirjas on.Mul on 2000 a ratas ja 104200 kellal.Ma ei müüx mitte 80 tuh eest kah.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 22 Sept 2010, 23:09
Postitas Siller
kullar1234 kirjutas:

Kuidas sul 25 kw kirjas on.Mul on 2000 a ratas ja 104200 kellal.Ma ei müüx mitte 80 tuh eest kah.

Ega ma ka ei müüks. Kuid võimaluse korral vaataks midagi uut.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 23 Nov 2010, 16:26
Postitas Criffin

Panen ka oma ratta siis siia juurde, kui juba suurem Varaderode müümine lahti. Loodan , et Siller ei paranda. Silleri ratast Tartus enda maja ees näinud Anne tänaval - tookord ei olnud mahti uurima minna lähemalt, aga tundus korralik pill olema. Endal samuti korralik ja etteheiteid ei ole, küll aga on suur soov väiksem ja kergem ratas hankida.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=754441


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 25 Jaan 2011, 12:43
Postitas Siller

Kas keegi oskab tagumiste rattalaagrite täpsed mõõdud öelda?


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 25 Jaan 2011, 13:26
Postitas Criffin

Honda XL 1000 ( VX/VY Varadero 99 - 00)
-Wheel Bearing (rear left hand) I.D 20mm x O.D 47mm x W 14mm
-Wheel Bearing (rear right hand) I.D 20mm x O.D 52mm x W 15mm
-Sprocket Carrier Bearing I.D 25mm x O.D 62mm x W 17mm


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 25 Jaan 2011, 13:31
Postitas uljasvaluvelg

Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 25 Jaan 2011, 17:55
Postitas Kirs

On sellel mingi eriline põhjus, et välismaalt tellima-ostma peab? :roll: On ju ka eestis laagrite müügiga tegelevaid ettevõtteid piisavalt. Ise olen laagreid Kavial-st saanud. Ütle ainult mõõdud ja kuhu lähevad.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 25 Jaan 2011, 20:55
Postitas vincent

http://www.bikebearingshop.co.uk/C5.htm
Sellise mõnusa tabeli leidsin otsimiseks laagrinumbrite järgi.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 26 Jaan 2011, 11:29
Postitas Siller

Selge. Tänud.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 26 Jaan 2011, 13:58
Postitas marxfre
Criffin kirjutas:

Panen ka oma ratta siis siia juurde, kui juba suurem Varaderode müümine lahti. Loodan , et Siller ei paranda. Silleri ratast Tartus enda maja ees näinud Anne tänaval - tookord ei olnud mahti uurima minna lähemalt, aga tundus korralik pill olema. Endal samuti korralik ja etteheiteid ei ole, küll aga on suur soov väiksem ja kergem ratas hankida.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=754441

Sorry,tiba kahtlane pole et 10 aastat vana ratas sõitnud 33000km ja juba vahetatud ka pidurikettad.
Päikest


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 26 Jaan 2011, 14:58
Postitas harimal

Kõik oleneb ju sellest, millistes tingimustes sõita ehk kui palju on vaja pidurdada.
Teine keskkonna teema on see, et kui müttad vesistel kruusateedel, võivad pidurisilindrid pori tõttu kinni jääda, supporti tagasi mitte ronida ning klotsid ongi kogu aeg vastu ketast.
Ma olen pidanud oma Blackul juba kahel korral pidurimehanismi alumise osa molekulideks võtma, et kinnikärssanud sita maha puhastada ning silindrid-klotsid liikuma saada.

Teine point on klotsid - kui teed pikemaid otsi, siis tundub mõistlik võtta klotsid, mis kuluvad vähe.
Samas, kui sul klots kulub vähe, siis ketas kulub palju ja vastupidi. Mul on oma Blackbirdil üle 2x suurem läbisõit ning esimene ketastevahetus on alles ees, samas klotse läheb nagu leiba - tüütuks kisub juba nende vahetus :bsmile:


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 26 Jaan 2011, 15:04
Postitas motoratsutaja
marxfre kirjutas:

Sorry,tiba kahtlane pole et 10 aastat vana ratas sõitnud 33000km ja juba vahetatud ka pidurikettad.
Päikest

Kui ma ostsin omale ratta, siis ratas oli 6.a vana ja läbisõitu näitas odomeeter 6200 km, mitte ei tahtnud seda algul uskuda aga välimus rääkis enda eest. Kulumisjäljed olid olematud ja kõik oli nagu uus ehk siis läbisõit tundus olema õige. Praeguseks hetkeks on ratas 9.a vana ja läbisõitu kuskil 18 000 km juures. Kui müüki paneks siis ma arvan ka, et keegi ei tahaks seda väga uskuda.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 05 Apr 2011, 19:20
Postitas piloot

Oskab keegi ehk öelda, kust saab varaderol bensupump toite? Kohale jõuab ainult 0,2V. Paagi all kaob juhe suurde punti ja paari tunniga ei suutnud tuvastada kus otsast ta sealt välja peaks tulema :wack: Kaitsmeplokki igatahes ei lähe. Mitte üks pistik, mis kätte sain, õiget juhet ei sisaldanud. On äkki keegi sama probleemiga maadelnud?


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 05 Apr 2011, 20:48
Postitas Siller

Ma pole kindel, kuid äkki see bensiinipump ei töötagi koguaeg?
Töötab ainult siis kui vaja...äkki

Aga miks sa üldse bensiinipumpa kahtlustad? Ei lähe käima?


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 05 Apr 2011, 21:53
Postitas piloot

Käima läheb, möödunud aastal, "Tarvajahil", jättis mind kilomeeter maad enne lõppu teele, veerand paaki veel alles. Ühendasin pumba vahelt välja, bentsu juurde ja käis jälle, sõitsin samamoodi hooaja lõpuni, lihtsalt pidi arvestama, et viimast veerandit paagist kätte ei saa. Kahtlustasin, et pump ise andis saba. Nüüd hakkasin lähemalt tutkima - pump ise korras. Minu loogika ütleb, et see pump(magnetpump või membraanpump, kuidas õieti öeldakse) peaks ennast ise vastavalt vajadusele lülitama. Tal kontaktide ja lülitusmehanism sees, loogiliselt vedruga lükkab ja magnetiga tõmbab tagasi, kui surve üleval siis vedru lihtasalt niipalju ei jõua lükata, läheb surve väiksemaks, membraan liigub edasi kuni kontaktid kokku lähevad ja tõmbab magnetiga jälle tagasi. Minu arusaamist mööda peaks seal kogu aeg toitevool peal olema. See on muidugi minu loogika, äkki honda insenerid on teisel arvamusel :wink:


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Apr 2011, 18:44
Postitas Siller

Aga proovi siis eraldi vool peale vedada, relee vahele ja siis proovida, kas midagi muutub.
Mul pole siiamaani mingit sellist probleemi veel olnud (ptui-ptui)...

Reedel lähen laagritele järele. Nädalavahetusel plaan õli ära vahetada, laagrid külge,panna, kindlustus teha ning ise siis sõitma hakata.
Ratas endiselt müügis.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Apr 2011, 19:45
Postitas harimal
Siller kirjutas:

Ma pole kindel, kuid äkki see bensiinipump ei töötagi koguaeg?
Töötab ainult siis kui vaja...äkki

Piloot, see tekitas mõtte, et äkki hoiad testri sobiva juhtme küljes, paned võtme süütelukku ning keerad võtme "ON" asendisse.
Esimese asjana peaks bensupump 3 sekundi jooksul süsteemi paraja rõhu sisse pumpama.
Kui esimestel sekunditel pinge üle 0,2 V ei tõuse, siis sul benapump ilma toiteta.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Apr 2011, 20:15
Postitas Siller

No minul Varadero süütesissepannes nt küll mingit häält pole kuulda...


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Apr 2011, 21:34
Postitas piloot

No nii, kaevusin "sügavamale" ja leidsin miski loogikavastase relee moodi moodustise :P Asus teine tahoka taga. Relee moodi selle pärast, et toimiv relee peaks nagu nelja klemmiga olema, sellel on kolm. Süüte sisse keerates tuleb kahte otsa 12V peale(koolis küll räägiti, et 12+12=24 :mrgreen: ) aga seal kus pumba ots külge läheb ei juhtu midagi. Kummaline on see, et kas siis massi see vigur ei vajagi? Lahti ka ei käi on konkreetselt kinni valatud, mingit skeemi ka peal pole aga on kuri kahtlus, et probleem asub selle viguri sees.
Muide, ega mul ka enne pump ei häälitsenud, kui süüte sisse keerasid aga ju siis sõidu ajal miski vibratsioon selle viguri ikka tööle pani kuni lõpuks päris üles ütles. Fazeril oli analoogne pump ja see plõksutas küll süüte lülitamise järel mõned sekundid.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Apr 2011, 21:58
Postitas fishbone

Tervist

Välismaa foorumites bensupumba teema:
http://varaderoforumcom.h826747.serverk ... =fuel+pumo
http://www.honda-varadero-uk.org/wiki/t ... arburettor

Enda Vara on hoolduses. Süütelukk otsustas dielektrikuks hakata. :) Nädal veel ja siis saangi hooaega alustada :D

Fishbone.


Re: Honda XL1000V Varadero 00' | Siller

Postitatud: 06 Apr 2011, 22:06
Postitas vincent
piloot kirjutas:

No nii, kaevusin "sügavamale" ja leidsin miski loogikavastase relee moodi moodustise :P Asus teine tahoka taga. Relee moodi selle pärast, et toimiv relee peaks nagu nelja klemmiga olema, sellel on kolm. Süüte sisse keerates tuleb kahte otsa 12V peale(koolis küll räägiti, et 12+12=24 :mrgreen: ) aga seal kus pumba ots külge läheb ei juhtu midagi. Kummaline on see, et kas siis massi see vigur ei vajagi? Lahti ka ei käi on konkreetselt kinni valatud, mingit skeemi ka peal pole aga on kuri kahtlus, et probleem asub selle viguri sees.
Muide, ega mul ka enne pump ei häälitsenud, kui süüte sisse keerasid aga ju siis sõidu ajal miski vibratsioon selle viguri ikka tööle pani kuni lõpuks päris üles ütles. Fazeril oli analoogne pump ja see plõksutas küll süüte lülitamise järel mõned sekundid.

Mhmh, aga osta uus vigur http://www.motomike.eu/motohoov/categor ... ow=gallery . Siin on ka veel samal teemal lugemist - http://sites.google.com/site/hondaxl100 ... /fuel-pump