4. leht 4-st

Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 17:27
Postitas Andrez

Segukruvi või siis kütusekruvi on sisuliselt sama asi, lihtsalt rikastavad segu vastupidises suunas, aga seda tühikäigul ja kuni umbes 1/4 gaasist, ehk siis alumise otsa gaasile reageerimist. Kui lõõrid juba lahti, siis ei ole enam mingit imelist kruvi, mis segu parajaks teeks. Karpal toimetab siis nõel/düüs ja lõpus ainult düüs, pritsungil aga aju vastavalt sisse imetavale õhuhulgale ja veel miljoni igasugu anduri infole. Pritsel suudab aju mingil määral kompenseerida suurenenud kütuse vajadust, aga mingil hetkel saab mõistus otsa ja siis tuleb spets elektroonika abil ajurakke juurde kombineerida.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 17:56
Postitas Boobush

http://hondanighthawks.net/carb14.htm

The air screw can be located either near the back side of the carburetor or near the front of the carburetor. If the screw is located near the back, it regulates how much air enters the circuit. If the screw is turned in, it reduces the amount of air and richens the mixture. If it is turned out, it opens the passage more and allows more air into the circuit which results in a lean mixture. If the screw is located near the front, it regulated fuel.

Seega taandub kõik selleni, mis tüüpi ja ehitusega karburaatorid kellelgi on?
Minu ratta karpadel on segukruvid tagumises otsas, ignorandina lähtusin sellest kui standardist


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 18:36
Postitas Andrez

See mida see kruvi reguleerib ja see kus ta asub ei oma mingisugust vahet, sest kui ta reguleerib õhku, siis seda õhku mis juhitakse kinnisest siibrist mööda ja kui ta reguleerib kütust, siis seda kütuse hulka, mis pihustatakse kinnisest siibrist mööda liikuva õhu sekka. Rõhk on sõnal kinnisest! Parendatud läbilaskega mootoril on poogen, mida ta teeb tühikäigul, küsimus on ikka selles, et mis hakkab toimuma siis, kui lõõrid on lahti keeratud ja siis ei suuda see pisike kruvi enam midagi teha.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 29 Mai 2012, 14:28
Postitas renXx

Kui otse toru panna ja katalüsaatorid alles jätta, mis siis saab?


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 06 Veebr 2013, 16:21
Postitas Schizo

Oleks vaja originaal pütt pea poole lühemaks teha ja seest puhtaks teha ning ka otse läbijooksuga resoka toru asemele panna. Kuna ise teisel pool maakera, ei ole võimalik ise aretada. Niiet kel aega ning tahtmist on ja ei palju rahhi ei küsi, siis PM! :bsmile:


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 10 Veebr 2013, 13:57
Postitas kurikristjan

Mis ehitusega see pütt on? Mõnel on üsna kehv kogu seda joblat sealt seest kätte saada. Ning näiteks kroomitud püttidel rikub kokku tagasi keevitamine kroomi ära jne. See aeg mis kulub mõne originaal püti tuunimisele võib venida nii pikaks et asjalikum vend, kellel tööriistad ja pääseb roostevabale materjalile ligi, teeb täitsa uue ilusa läikiva püti sama ajaga.Kui joppab, võib ka siitsamast bikeri turult leida valmis asja, siin aeg-ajalt on täitsa vahvaid asju liikunud hea hinnaga, ainult tegutsema peab kiirelt. :wink:


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 10 Veebr 2013, 14:29
Postitas Schizo

mnjah, praegu ei ole silma hakanud. Muidu tavaline kroompütt ja tahaks ka ilusat välimust säilitada.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 22 Aug 2013, 10:38
Postitas mikko9

Ahhoii...

On keegi lammutanu Kawasaki Z750 2004 isendi originaal summuti? Oma summutil sai maha lõigatud tagumine ots koos vaheseinad kus oli neli ava ja gaaside tagasipööre. alles jäi üks plekk sein, katt ning terve toru (loe mitte resonaator toru) mis algselt jooksis taha viimasesse kambrisse. Tagasi sai needitud summuti ots.

Kas piisab ainult katalüsaatorist, et oleks piisav tagasisurve? Või on vaja ikkagi visata sisse reso toru ja villa täis toppida? Aga mis saab katist?

Hääled on muhedad madalad ja ratas liigub eredamalt kui muidu...