Re: Mootorrataste hooldus/remont
Ostueelse kontrolli mõttes on hullult kaval trikk mõni kogenum motomees kaasa haarata. Ülejäänud postituste kohalt ma pigem meenutaks vanasõna, et "Iga lits kiidab oma v**u".
Ostueelse kontrolli mõttes on hullult kaval trikk mõni kogenum motomees kaasa haarata. Ülejäänud postituste kohalt ma pigem meenutaks vanasõna, et "Iga lits kiidab oma v**u".
samas mõni kogenum mees ei hakka ju bikeil gondleid lahti kiskuma, et näha kas mootor näiteks lekib jne.
rattaks on üks Blackbird mida siin on müüdud juba pool aastat, tahtsin näha/teada, mis ta sees tegelikult on ja kas tasub sellise raha eest teda osta.
No esiteks mida tähendab "täishooldus". Et kas on õli/õhufilter vahetatud, või on ka klapid regullitud ning uus jahutusvedelik, pidurivedelik, veokett, klotsid jne. jne. ka vahetatud. Kui rattal midagi teha pole vaja, siis võib täishoolduseks nimetada ka lihtsalt täiesti puhtaks pesemist. Hea oleks kui tal oleks mingi paber alles, kus ta saaks tõestada, et ta on midagi teinud. Kogenud motomees võib küll seda ratast vahtida aga mootori sisse ta ikka vaadata ei saa, et mis seal toimub. Kasutatud rattaga jääb lõppkokkuvõttes ikka väike risk. Siiski, soovitan otsida keegi asjapulk kaasa, kes uurib ja puurib ning teeb ka väikese proovisõidu - you never know..
Dongel kirjutas:samas mõni kogenum mees ei hakka ju bikeil gondleid lahti kiskuma, et näha kas mootor näiteks lekib jne.
rattaks on üks Blackbird mida siin on müüdud juba pool aastat, tahtsin näha/teada, mis ta sees tegelikult on ja kas tasub sellise raha eest teda osta.
minu teada selle ratta puhul on küll nii, et seal ikka on parasjagu palju tehtud korda just hiljuti. nt käigukast.
aga siin ju lihtne - helista Expressmotosse (Timmo) ja küsi, mis selle rattaga tehtud on seal (ja mis vbla peaks veel tegema - vahel ju mehhaanikud pakuvad kliendile asju välja mis veel tahaks vahetamist / lähiajal soovitav vahetada jms aga klient nt rahapuudusel kõike ühe korraga ei lase teha jne jne jne). Kuna ratta omanik selle välja reklaaminud on, et seal tehtud asjad siis ma ei näe põhjust miks Expressmoto tööde teostajana ei võiks sulle kui reaalsele ostuhuvilisele tehtud tööde nimekirja ette vuristada seal.
Jah, tõepoolest. Masin tuli meie juurde käigukasti probleemiga. See sai edukalt lahendatud ning ühtlasi sai ka kogu ratas üle vaadatud ning vajalikud hooldused tehtud. Ostja peaks saama tõepoolest normaalse tsikli ilma, et peaks hakkama kohe raha sisse panema.
Kui kohtate veel selliseid viiteid nagu "täishooldus Expressmotos" siis palun: team@expressmoto.ee, tel: 56629940.
Räägin lahti, mis masinaga tehtud
Piipz kirjutas:No esiteks mida tähendab "täishooldus". Et kas on õli/õhufilter vahetatud, või on ka klapid regullitud ning uus jahutusvedelik, pidurivedelik, veokett, klotsid jne. jne. ka vahetatud. Kui rattal midagi teha pole vaja, siis võib täishoolduseks nimetada ka lihtsalt täiesti puhtaks pesemist. Hea oleks kui tal oleks mingi paber alles, kus ta saaks tõestada, et ta on midagi teinud. Kogenud motomees võib küll seda ratast vahtida aga mootori sisse ta ikka vaadata ei saa, et mis seal toimub. Kasutatud rattaga jääb lõppkokkuvõttes ikka väike risk. Siiski, soovitan otsida keegi asjapulk kaasa, kes uurib ja puurib ning teeb ka väikese proovisõidu - you never know..
No aga sa mine siis mehega kaasa ja vaata oma targa pilguga ratas üle, et kas on õli/õhufilter vahetatud või on kogu text kuulutuses lihtsalt niisama kõvatamine.
ma arvan et piisab praegu expressmoto jutust ka?
Dongel kirjutas:samas mõni kogenum mees ei hakka ju bikeil gondleid lahti kiskuma, et näha kas mootor näiteks lekib jne.
rattaks on üks Blackbird mida siin on müüdud juba pool aastat, tahtsin näha/teada, mis ta sees tegelikult on ja kas tasub sellise raha eest teda osta.
Ise Blackbirdi omanikuna kiidaks seda rattamudelit. Ühest küljest on tegemist "kõik ühes" rattaga, mis ei tee samas ühtegi asja ideaalselt, ent nö keskmise vajadusega inimesele võib osutuda väga sobivaks riistapuuks, millega liigelda nii linnas, maanteel, kiirendusel kui ka ringrajal.
Jah, ta pole ideaalne ühekski neist. Kuid piisavalt hea minu jaoks, et pärast mitmete teiste ratastega sõitmist BB juurde mõneks ajaks püsima jääda.
Vead:
Linnaliikluseks tiba pikk ratas, millest suvaline 600cc sportratas või, veel enam, 500cc linnasõidu ratas ikka mõõtmatult paremini manööverdab.
Samas pole BB liiga paks, et autoridade vahelt läbi ei pääseks.
Maanteel kehva seetõttu, et disainimise ajal pandi talle tuuletunnelis mingi nälginud 40 kg kaaluv japs selga ning seepärast on originaalis tuuleklaas liiga madal ning küljegondlid liiga kitsad. Suurematel kiirustel on tuule turbulents pea ümber päris karm ning jahedama ilmaga hakkavad keskpärases varustuses olles põlved külmetama, sest gondel kaitseb neid vaid poolest saadik.
Kiirendusel saab teoreetiliselt ka stock rattaga poodiumile, kui teistel sitalt läheb ning endal reaktsiooniaeg lühikeseks harjutatud. Enamjaolt läheb Eesti kiirenduses kellelgi tegijatest sitalt Kui shiftereid ja muid vidinaid külge pookida, siis võib juba unistama hakata.
Ringrajal saab päris edukalt kallutada, probleemiks on vaid see, et võrdlemisi paksu kere tõttu kallutab lõpuks sõna otseses mõttes parema gondli alaosale augu sisse ning vasakpoolne mootorikaas peab ka kaitstud olema, sest selle võib muidu läbi lihvida. Busast on samas parem, sest Busa on nii krdi paks elukas, et tollega pole Eesti radadel muud teha, kui nutta ja kurvid sirgeks sõita
Üldine võimsus oli oma aja kohta hea, aga praegustel rajapüssidel on paar kW rohkem ning kaalu 40-50kg jagu vähem. See peaks suhteliselt kõik ütlema.
Samas pole spido järgi täismatkavarustuses (telk, nädala riided, lebo, magamiskott, toit, alko jne) 260 km/h vajutada mingi probleem. Saaks nähtavasti ka kiiremini, aga kas sel ka mõtet on.
Teemasse ka:
Tuli suht kriitiline tekst, aga ju on mul teiste ratastega veel ebamugavam ja jeblam olnud, et just BB juurde olen püsima jäänud.
PS! Antud ratta ostmise järel kulutaks mina 30 USD uuele tuuleklaasile, mille telliks Hong-Kongist (Istub paremini, kui 100 USD Puig). Samuti käiks Tzummi juurest läbi ja laseks teha sumpakaitsmed, vasakpoolse mootorikaane kaitsme ning võtaks kukkumispunnid ka veel peale.
tänud "harimal" ´le. Olen nüüd BB osas tiba haritum Ma siis sain kinnituse, et Bläcku on päris hea valik. Gondli teemal on sul õigus. Kui vastavas püksid jalas, siis pole see kitsas gongel probleem, aga suurematel kiirustel tuul vahel paitab küll siit-sealt tõesti. Tsikli valikuga olen rahul, aga ma satun temaga nii harva sõitma, et ehk cruisib temaga see, kel rohkem vaba aja võimalusi. http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... rhash=db3d
veel küsimus, sõbral jookseb bikel mööda raami umbes 3 cm pikkune mõra, kus sellist asja saaks parandad? bike on Yamu R6 2003 aasta oma, raam minu mäletamist mööda deltabox 2, kas ratas tuleb tal lahti võtta ja raam näppus minna keevitaja juurde või saab kuidagi lihtsamlt seda keevitada?
mõra jookseb risti raamiga ja täpselt istme juurest, sealt kõrvalt kus on tehase keevitus.
Dongel kirjutas:veel küsimus, sõbral jookseb bikel mööda raami umbes 3 cm pikkune mõra, kus sellist asja saaks parandad? bike on Yamu R6 2003 aasta oma, raam minu mäletamist mööda deltabox 2, kas ratas tuleb tal lahti võtta ja raam näppus minna keevitaja juurde või saab kuidagi lihtsamlt seda keevitada?
mõra jookseb risti raamiga ja täpselt istme juurest, sealt kõrvalt kus on tehase keevitus.
Kui see nüüd mingi väga ulmemõra ei ole, siis võiksid seda näidata sellele mehele - http://www.zumm.edicypages.com/
Aga et sa ei peaks ükskõik, millises vastuses, mis sa tema käest saad (või ei saa) pettuma, siis raami keevitamine pole kunagi turvaline. Mõra raami ei tule iseenesest. Lihtsalt löögi peale ei teki mõrasid. Midagi oli/on pinges ning isegi kui see pragu on läinud, võib "error" kuskil sees olla. Seega suure riskiga värk. Aga küsija suu pihta ei lööda - käige ikkagi igaks juhuks Tsummi juurest läbi...
zummi juures ei käinud küll aga saatsin ta sinna kivimäele, sealne keevitaja vaatas asja üle ütles, et keevitus pole probleem maksab suhteliselt vähe(500.-), kuid ennem kui keevitada on vaja võtta mootor maha, seda sõber ilmselt tegema ise ei hakka, mina ammugi mitte. keevitaja helistas mingile oma tuttavale, kes väitis, et 4000.- krooni eest on nõus võtma mootori maha ja pärast tagasi panema.
Kus seda saab kontrollida, kas raam üldse sirge on, nii praegu kui peale keevitust, palju see maksab või on seda võimalik teha ka kuidagi koduste vahenditega?
Kas 4000.- on palju mootori maha ja peale panemise eest?
4t on puhtalt moto maha ja pealepaneku eest ilmselgelt liiga palju.. kui on vaja kõik pulkadeks võtta ja puhas raam sinna viia siis tööd on palju aga präeguse tööpuuduse ajal on lihtsam kedagi leida ja hinnas kokku leppida..
Tervis.
Seoses järjekordse mittesõiduhooaja saabumisega (suuremale osale meist) ootame teist aastat kliente meie motomajutust kasutama. Asume Tallinnas Türi tn 6, ruum on soe, kuiv, puhas ja turvatud. 350 krooni eest kuus saab sõiduki hoiule, vajadusel pestud-määritud, hoolitseme aku eest. Kokkuleppel muud tegevused. Vähemalt 5 kuuks huvi üles näidates tuleme Tallinna piires masinale ise järele. Kohtade arv ei ole piiratud.
Kes majutuse raames kuni aasta lõpuni remondi/hooldustöid tellib, sellele arvestame tehtavate tööde tunnihinnast alla 20% (kehtiv tavahind hetkel 295 krooni), uuest aastast 295 krooni miinus 10%. Varuosi leiame seejuures pea kõigele, mis liigub ja hinnad on konkurentsivõimelised.
Loomulikult kehtib ka niisama remonti/hooldusesse tulijatele biker.ee kaardi korral töötunni soodustus 10% ja seda aastaringselt.
Oma plussiks loeme veel äärmiselt kogenud (kokku üle 50 aasta sadulas ja mitte ainult) töötajaid, seda peamiselt tänavasõidumasinate maailmas. Ja tähelepanu, vanemate või "kodumaiste" sõidukite omanikud - teiegi ei jää ukse taha! Sest mis võiks olla veel põnevam näiteks 40 aastat rängalt ekspluateertud "emmilise" ratasteleaitamisest..
Palume julgesti erinevate muredega pöörduda:
Motorem Grupp OÜ
Türi 6, Tallinn
5204415
info@motorem.ee
http://www.motorem.ee
Täname!
soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)
rainer300 kirjutas:soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)
madmoto.ee
Võin olla jube naiivne ja sinisilme aga võiks ju olla siin koht kus saaks inimene kirja panna oma remondi soovi lühikirjelduse (näiteks Tallinn Yamaha R1 2003a õlivahetus,keti ja hammakate vahetus),mis koheselt jõuavad ka teenusepakkujateni välja.Teenusep. oleks siis aega 12h või 24h vastata (juhul kui see neid huvitab) sellele hinnapakkumisega kus oleks kirjas oletatav töö hind,varuosade hind,tegemise aeg jne.
Või äkki on see mingi väga hull soov?? Igatahes ärge kõvasti pekske
No ehitajatele on loodud selline keskkond, nii et väga raske ei tohiks olla... Ettevõtlikud Eesti mehed, järgmine uus äriidee teile!
Soovitage palun Tallinnas mootorrataste remondikoht kus tegevad elektronika(ECU,sissepritse,veakoodid maha võtta)Ametlik esindaja ei taha.
Kui jutt on FI tulest ja on seotud sumpsi klapiga ja lambta anduriga siis vähemalt Suzu M1800R on see täiesti ise teostatav.
Ise mina küll ei hakka midagi elektroonika osas oma hammeriga reguleerida.
Jutt on rattaga mis ei käivita ja spikokal on kiri ,,mine m......ni!,,(service)
P.S. motik ei ole jaapani oma.
Appi!
Otsin!
Derbirider kirjutas:rainer300 kirjutas:soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)
madmoto.ee
Väga vale soovitus!!!
rainer300 kirjutas:Derbirider kirjutas:rainer300 kirjutas:soovitage viljandis remondi kohta (karpade mure)
madmoto.ee
Väga vale soovitus!!!
Miks nii ?
Ei jaga karpast midagi!
Viljandi kõveim karpamees enam kahjuks ei tegutse, temaks oli "Väike Jaan", muidugi on mehi, kes neist jagu saavad aga eks nad ise hõiska, kui vajalikuks peavad.
Tallinn kadaka tee 74d Värvimistööd,plastikuremont ja kogu muu mis hõlmab tsikli välimust!
Tel 56 754 668 Andi
[quote="ment"]Otsin![/quote]
Helista saan aidata!
56 754 668
Puust ette ja punaseks: kuidas sünkroniseerida BMW Oilhead'i sissepritset.
A.
Otsin meistrimeest, kes võtaks mu ratta ja paneks korralikult käima:D Probleemiks on tühikäigupöörded, mis mootori soenedes enam alla nelja poole tuhande ei kuku. Hea oleks kui sa asuks järvamaale lähedal.