132kw piiramine 25kw peale

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: 132kw piiramine 25kw peale

Lugemata postitus Postitas Jorma »

Ma teenisin täna pika-pika pai, beat that shit! :bsmile:

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: 132kw piiramine 25kw peale

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kipsi kirjutas:

Arvan, et cbri ja tavalise jalgratta võrdlemine on kohatu.

Tõesti kohatu kuna üks on jube kirju lärmav ja bensiini õgiv plastmasskäkk ehk tavaline pilusilmade mootorratas, mille potentsiaaliga ei ole meie riigis eeskirjade järgi liigeldes eriti midagi peale hakata, teine aga armas ja stiilne ökoloogiline transpordivahend lähiümbruses liiklemiseks.

hälvik
Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Re: 132kw piiramine 25kw peale

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

biffik kirjutas:

Peaks vist uue teema tegema: Kes kui palju teenib? (togi)
Siis oleks asi selge, kellele foorumis midagi öelda võib :wack:

Tee kohe biker.ee rikaste top 100 vms. Iga aasta uuendad ja asi selge :bsmile:

Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1522
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: 132kw piiramine 25kw peale

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

oldmoped kirjutas:
Kipsi kirjutas:

Arvan, et cbri ja tavalise jalgratta võrdlemine on kohatu.

Tõesti kohatu kuna üks on jube kirju lärmav ja bensiini õgiv plastmasskäkk ehk tavaline pilusilmade mootorratas, mille potentsiaaliga ei ole meie riigis eeskirjade järgi liigeldes eriti midagi peale hakata, teine aga armas ja stiilne ökoloogiline transpordivahend lähiümbruses liiklemiseks.

Vabandan, kui kellegi tundeid riivasin jalgratast alavääristades.
Tegelikult mõtlesin seda, et tavalise jalgratta hind ei ole nii märkimisväärne, lähtudes Eesti keskmisest kuupalgast 11 875 eek. Osavamad suudavad jalgratta leida juba paarisaja krooniga.
Pidasin silmas ka seda, et kuna jalgratastel tihti puuduvad dokumendid, ja registri kasutamine pole väga moes, on jalgratta jälitamine tükkmaad keerulisem kui mootorratta. Ka jalgratta turg on oluliselt suurem, s.t vargal tükkmaad lihtsam edasi müüa.Sellest lähtudes teeb ka politsei järeldused, et kas tasub ressursse kasutada või mitte.

Parima hinnaga motorehvid http://www.tiremarket.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee

reimps

Re: 132kw piiramine 25kw peale

Lugemata postitus Postitas reimps »

Müün veneaegset jalgratast. Vahetussoovi korral olen nõus ka X5-e ja mõistliku ostjapoolse kompensatsiooniga.

Suletud

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”