Re: Aprilia Tuono
Kuna Andrusele meeldib elektriga ka mässata siis ostab ta varsti Tuono ja teeb esiotsa veits ringi ning parandab elektrivead ära ja on õnnelik Mootorratta omanik ![]()
Kuna Andrusele meeldib elektriga ka mässata siis ostab ta varsti Tuono ja teeb esiotsa veits ringi ning parandab elektrivead ära ja on õnnelik Mootorratta omanik ![]()
AndrusB kirjutas:OK . Paar asja selgeks . Minu küsimus oli . Mida te nendes Apriliates leiate? Aga mitte see, mille poolest on Aprilia parem kui mistahes faiter. Kui olla aprilia teemas, siis siin on nii mõnigi postitus väga asjakohane ja mind huvitakski rohkem see, mis on selles margis erilist, aga mitte see, kuidas kellelgi kellegi ehitatud tsikkel meeldib või ei meeldi.
PS. faitereid on erinevaid.
Sõber Tuono - mul juhuslikult üks aprilia ja honda põrandal laiali - ca 10 punkti võib üles lugeda nii üht kui teistpidi - see arutelu ei vii kuhugi. Räägi parem miks sa Apriliat hindad?
Mugav sõiduasend, töökindlam kui japsid (minu oma vähemalt),( vaadates siin foorumis japside omanike nutmist igapäevaselt), mõnusad hääled, peaaegu täiusliku välimusega ![]()
Krt, ma olen oma argumente korrutanud juba liiga palju. Panen siis kord veel:
Puhtalt mu enda tagumiku läbi omandatud ja eelnevalt olnud japsidega (gixxef ja gixxer) võrrelduna. Mõttetu vaidlus. Selles suhtes ütlen ka alati, et itaallasega on jamamist rohkem (jajaa, elekter. Ja Tallinna tänavad saavad alumiiniumist maskiraamist jagu). Aga pohui, ratas on mõnna. Once you go V-2, you never go back (SV'd ja TLR'id jms on ka suht ägedad, aga minu jaoks hingetud).
Piisab?
Nojaa, aga Tuono on meil siin ju düsgraaf, ma kostsin tema eest, pealegi oskan ma sõnu ilusamini ritta sättida ![]()
reimps kirjutas:Once you go V-2, you never go back (SV'd ja TLR'id jms on ka suht ägedad, aga minu jaoks hingetud).
Ahsoo. ![]()
Yerba kirjutas:Ahsoo.
Nojah, aga see on kõigest minu arvamus viimased paar aastat. Kui ma V4 saan, eks ma siis muudan meelt ![]()
Kusjuures selle välimuse koha pealt on I geni tuono minu silmis kenam kui II gen.
Ei oma küll enam Apriliat, nüüdseks siirdunud ühe teise tuntud Itaalia V2 juurde.
Raske on seletada seletamatut ehk mis on parem itaallastes või ka teistes eurooplastes.
Vahest see, et mulle ei meeldi S&D (seek& dublicate) osakonna toodang, mis sealt kaugelt idamaalt tuleb (tunnen kuidas enamus rataste omanikud hakavad nuge ihuma), kuigi vahest mõni ütleb, et see on kvaliteetsem, odavam vms.
Vahest nõustun ühe inglismannide tehtud testi sõnadega: Both the Aprilia and Triumph have built themselves a niche, and potential owners know exactly what they are getting. This isn’t something you get with a Japanese street bike and is why in a time where owners are wanting more from their bikes to justify the expense than simple transport bikes with soul will always sell better than those without.
Read more: http://www.visordown.com/road-tests/roa ... z2SrmiWL42
Kuid tegelikus on nii, et kõik nad liigutavad sind punktist A punkti B, lihtsalt vahe on selles, mis sinna vahele jääb. Ei ütlegi, et japsid on halvad, lihtsalt meile meelivad itaallased. Eks kõik puhtalt maitse asi.
puhh kirjutas:Raske on seletada seletamatut ehk mis on parem itaallastes või ka teistes eurooplastes.
Ma kahtlustan, et Apriliatega on nagu automaailmas Alfa Romeoga: kvaliteet on all igasugust arvestusts, koostekvaliteet on olematu, insenertehnilised lahendused panevad kukalt kratsima aga sõiduelamus ... üks korralik petrolhead on vähemalt korra elus seda omanud ning meenutab sõidukogemust heldimusega (remondimeenutused nii suurt heldimust tavalselt esile ei kutsu). Kusjuures kõige huvitavam, et peaaegu kõik kinnitavad ühest suust, et see oli üks ebaratsionaalseimaid otsuseid mis nad tegid aga ilmselt teeksid uuesti.
macintosh kirjutas:puhh kirjutas:Raske on seletada seletamatut ehk mis on parem itaallastes või ka teistes eurooplastes.
Ma kahtlustan, et Apriliatega on nagu automaailmas Alfa Romeoga: kvaliteet on all igasugust arvestusts, koostekvaliteet on olematu, insenertehnilised lahendused panevad kukalt kratsima aga sõiduelamus ... üks korralik petrolhead on vähemalt korra elus seda omanud ning meenutab sõidukogemust heldimusega (remondimeenutused nii suurt heldimust tavalselt esile ei kutsu). Kusjuures kõige huvitavam, et peaaegu kõik kinnitavad ühest suust, et see oli üks ebaratsionaalseimaid otsuseid mis nad tegid aga ilmselt teeksid uuesti.
Kui kuluosad välja arvata siis on remondile kulunud 0€., läbisõit üle 30t.´07a. Tuono
![]()
AndrusB kirjutas:Reimps - ma ei kahelnud sinus. Üks asi veel, kui nüüd ehitamise ( mitte faiteriehitamise) juurde tulla- Rotaxi vee2 st saab vajadusel igavesti ägeda paugu kätte. Aga seda on seal ka tehasest juba päris piisavalt. Ja muidugi veljed, pidurid, pidurisiduri pump nimega Brembo. Plast Acerbis ´ilt jne. Ja see on küljes tehasest (seda siis Falcol). V2 ja selle hääl on eraldi teema.
Brembo pidurid on parimad mida raha eest saab.
Ilmselt jätkub V2 mootorit kauemaks ajaks , kui r4.
Vähe võimu lisatud: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/98562595
Ma ei tea, mis teema sul nende k1 on, aga offtopikuna võin öelda oma ca 1000km tuonoga sõidetud kogemusest, et tonnisest gixxerist kuidagi paremini ei liigu. Ma sõidan ka tlr-ga ja vahel karjääris krossikaga ja ma ei hakka ülistama ja mingit hingelist spirituaalset juttu ajama, iga ratas on millekski hea, mina jällegi peale tuonot enam teda ei taha, lihtsalt proovin edasi erinevaid rattaid. Ja muidugi veel seda, et tlr saaks kõvasti ilusamaks ehitada, kui seda kunagi ükski tuono olema saaks
over and out ![]()
reimps kirjutas:marko233 kirjutas:Oskab keegi arvata, miks ratas välja suri?
Joodikujalga vaata. Kui vedru väsinud või see pistik/andur/misganes loksub, siis peksab segast ka jaapanlastel
Pistikud kardavad vihma. Iseasi, palju sa viitsid mässata - kummilutud peale ja korras.Üleüldse olen ma varemgi öelnud, et itaallased on jah kapriissemad kui japsid, aga see hing, mis tal on ja kui ta liigub, siis mingi K1 jääb maha (testitud
)
Kes omab, see teab neid "nu**imiseasju" hiljemalt aasta peale omandamist, aga üldiselt annab see asjale juurde. Aga see on minu arvamus, fighterite ja japside omanikud ei hakka must kunagi aru saamaMuide, jaapanlased disainivad mootori, raami ja seejärel leiutavad kesta rattale ümber. Itaalia insenerid, tundub, et teevad välimuse ja siis hakkavad tehnikat sinna sisse/alla paigutama-toppima. Tulemus on seda ka väärt - n**s elektriga, aga disain.. (Ja ma pole välimusepede, kuid mu meelest on japsid ühte nägu nagu ka kõik Volkswagenid ja BMW'd automaailmas.)
Maitse üle ei vaielda, naisi saab Tuonoga ikka rohkem
EDIT: Andrus, rahu - me leiame Apriliates sedasama, mida sina leiad (oma) fighterites.
kristjan128 kirjutas:Ma ei tea, mis teema sul nende k1 on, aga offtopikuna võin öelda oma ca 1000km tuonoga sõidetud kogemusest, et tonnisest gixxerist kuidagi paremini ei liigu. Ma sõidan ka tlr-ga ja vahel karjääris krossikaga ja ma ei hakka ülistama ja mingit hingelist spirituaalset juttu ajama, iga ratas on millekski hea, mina jällegi peale tuonot enam teda ei taha, lihtsalt proovin edasi erinevaid rattaid. Ja muidugi veel seda, et tlr saaks kõvasti ilusamaks ehitada, kui seda kunagi ükski tuono olema saaks
over and out
Seda ma ütlesingi korduvalt, et tegu on minu arvamusega ja kogemustega, seega ma räägin, mida ma tean ja arvan. K.a. tonnaste gixxerite kohta (ma tean,et see pani noku kõhuõõnde tõmbuma ja tekitas igasugu põnevaid emotsioone). Ülistamisest on asi kaugel, ma tunnistan oma ratta juurest tehtud lahenduste möödalaskmisi, aga tegu on siiani ühe parema rattaga, mida ma oma kintsude vahel hoidunud olen. Põhjendusi olen sitaks toonud. Ka kilometraaž tonnase V-2'ga on kuskil sinna 50 000 km juurde, pluss-miinus. R4'dega kah sinnakanti. Kannatab võrrelda küll ![]()
Spirituaalne tase on sarnane sellel, mida ma oma relva vastu tunnen - guugelda "this is my rifle" ja asenda sõna "rifle" tsiklimargiga. See on kah teema, millel arutlemine ei vii kuhugi - minu ratas on "hingega" asi, eelnevatel Suzudel pold midagi taolist, nad olid lihtsalt asjad. Sellest ei peagi aru saama.
Krossikad on teist sorti rattad, püsime ikka tänavarataste juures. Üleüldsielt oli see siin suht retooriline jutt (nagu ka sinu oma), seega lepime kokku, et mul ajab Tuono kõvaks, sul aga K1. Omavahel ristama ei hakka.
PS TLR on rõve(dalt suur) paat minu ilumanuaalis. (170cm/60kg on vist kaasaaitav tegur.)
Rääkige parem minusugusele mahlamütsile,et kui mõistlik on Tuonoga vihmas sõita. Siin teemas on jahutud,et elekter ei kannata kriitikat sellel masinal. Mul tarvis üks Tallinna ots teha,aga homseks lubab hoovihmasid. Või ei ole asi üldse nii hull?
Ise asun keskeestis nii et mul tuleks kusagil 130 km vihmas sõita.
Taitsa pohui on soita, eriti vihmarehviega ![]()
See vihmateema on pigem vihma katte seisma jatmise kontekstis, et vesi kipub pistikute vahele imbuma. Senikaua kui soidab, pole mul kyll probleeme olnud (ainult loksuva bensupumbapistikuga, aga see sai ka otse joodetud).
Sasskin kirjutas:Rääkige parem minusugusele mahlamütsile,et kui mõistlik on Tuonoga vihmas sõita. Siin teemas on jahutud,et elekter ei kannata kriitikat sellel masinal. Mul tarvis üks Tallinna ots teha,aga homseks lubab hoovihmasid. Või ei ole asi üldse nii hull?
Ise asun keskeestis nii et mul tuleks kusagil 130 km vihmas sõita.
Üldiselt on Tuonodega nii, et need rohkem siseruumides kasutamiseks mõeldud. ![]()
Tükk aega vaevab üks mure, tahaks jubedalt mõnda uuemat Tuono't lähemalt näha. Ehk lubatakse isegi korraks peale istuda?
Oskab keegi aidata
?
Kaszpar kirjutas:Tükk aega vaevab üks mure, tahaks jubedalt mõnda uuemat Tuono't lähemalt näha. Ehk lubatakse isegi korraks peale istuda?
Oskab keegi aidata
?
Kui uuemat?
Mis need värskema mudeli aastad on 2011-...?
2 generatsioon tuli vist 2006 alates
macintosh kirjutas:Üldiselt on Tuonodega nii, et need rohkem siseruumides kasutamiseks mõeldud.
Ma tean, et sa nokid, aga ma pean ikkagi mainima, et sa peaks üpris kursis olema, mis ilmadega ma sõidan, lilleke ![]()
Reimps, Tuono-lahkaja, kuidas tulesid alla regullida? Täistuled pimestavad lennukeid. ![]()
Nagu teistelgi tuonodel---haamriga ![]()
See teema lõhnab hapude viinamarjade järgi... ![]()
kristjan128 kirjutas:Nagu teistelgi tuonodel---haamriga
Kui suzu omanikud keevitaja järjekorras seisid, käisid Tuonod sõitmas
Teemasse ka, tule taga peaks olema ilma peata kuuskantkruvi/d ja nendest reguleerid tuld (vähemalt ´07a. omal on) ![]()
Tuono kirjutas:kristjan128 kirjutas:Nagu teistelgi tuonodel---haamriga
Kui suzu omanikud keevitaja järjekorras seisid, käisid Tuonod sõitmas
![]()
Teemasse ka, tule taga peaks olema ilma peata kuuskantkruvi/d ja nendest reguleerid tuld (vähemalt ´07a. omal on)
suzu omanikud käisid rahulikult sõitmas,kui tuonomehed pistikuid kuivatasid ![]()
Pol aimugi tulede regulli kohta - mul naitavad mu meelest liiga maha ja pimedas soites kipub valgusvihk maha jaama, voibolla on asi kiiruses. Aga muidu on seal tuledekopsiku all sihuke reguleerimiskruvi, proovi sellest / aja ratas vastu seina, tuled peale ja katseta. See suur ka, et tuled peaks normaalselt reguleeritud saama vastavalt koige tihedamini kasutatava konfiga, st kas yks soitja voi seljakotiga, seega keegi peaks peal istuma. Loogiline ju.
Mul 05 ratas, seega vana tyyb tuledelahendus, seega seal on vaid yks kruvi. Uuemaid ei tea.
Mina sain oma tuled regulitud pärast haamriga kopsimist.
Tegelt aga krudisin seda sama pisikest kruvi mis on tule elemendi taga..
Suured tänud NALJAMEHED.
Tallinnast üle käinud paduka ja rahesaju läbis mu Tuono hindele 5+. Saigi ratta, kiivri ja jope puhta(ma)ks. Pealinlikult sügava veega täidetud teed ja värgid ![]()
Pargid kalamajas julgelt ![]()
Ise küll ei julgeks ![]()