Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013
Esimene Idasõõr läbitud. Väga vinge üritus. Kuna GPS näitas üldjuhul ainult suurimaid maanteid, siis sõjaväes õpitud kaardilugemine tuli ikka väga kasuks.
Kohtume Saaremaal.
Janek
Esimene Idasõõr läbitud. Väga vinge üritus. Kuna GPS näitas üldjuhul ainult suurimaid maanteid, siis sõjaväes õpitud kaardilugemine tuli ikka väga kasuks.
Kohtume Saaremaal.
Janek
Atäh, aitäh, aitäh korraldustiimile ... oli taaskord tore. Rajal leidus kõike, mitmest sordist "parodast", kiirest kruusast, tammide ja purreteni välja.
Hea meel oli näha ka uusi osalejaid - järgmise korrani Saaremaal.
Sarja tulemuste tabel: http://moto.kodukorts.ee/karikasari/tulemused-2013/
Suur tänu Hannesele ja korraldajate teamile! Kohe algusest peale läks elu huvitavaks ja seda jätkus kuni lõpuni ning pärast ka veel
MotoPipi tänab "nii ilus vä" vaate eest tornis.
a2vp
Orienteerumissarja 3-nda etapi juhend ja regamisvorm on üleval. Lähipäevil lisan veel täiendavat ja huvitavat infot aga võistlejale peaks antud hetkel kõik vajalik järgmiseks etapiks olemas olema: http://www.streetmoto.ee/orienteerumissari
Osad startijad tulevad kohale autodega, tsikkel seljas või haagisel, nagu kogemus on näidanud. Kuidas on lahendatud parkimine või autode saarele saamine? Ja kui saarlane tahab orienteeruda, on logistika tema jaoks pehmelt öeldes tüütu...
Tavaline on beforeparty, ehk kaugemalt tulijad kogunevad eelmisel õhtul võitlusvaimu nõrgestamiseks. Samuti tähendab regamine kella 10-10.45, et kaugemalt tulijad peaksid sõitma hakkama kusagil 6-7 paiku hommikul. Kuidas võistluseelse ööbimisega on?
Reeglites on kirjas, et 40-st tuleb läbida 30 punkti. Mis siis juhtub, kui läbin näiteks 32 punkti?
Kärus tulijatele on ainuke võimalus jätta auto mandrile Virtsu sadamasse või lähistele ja siis pühapäeva hommikul taas tsikliga finshikohast autoni kruiisida. Saarlasele on ta tõesti vähe tüütu, sest tuleb hommikul praamiga sõita. Aga enamik osalejaid on ikkagi mandrilt ja kuskile pidi "kuldse keskpunkti" leidma. Mandrielanikule oleks asi veel hullem (vt. punkt 3)
Võistluseelset ööbimist orgunnitud ei ole - samas on piirkond selline hajaasutsusega, et vabalt saab lähema 5km ulatuses telgid ja baforeparty püsti panna. PS! kui beforeparty vajadus tõesti väga aktuaalseks kujuneb, siis mul on Tuudi lähedal tõenäoliselt üks koht, kuhu selle siiski orgunnida saaks aga kuna pole minu koht, siis vajab see eelkooskõlastust. Sinna saaks muide jätta ka auto terveks nädalavahetuseks. Kui ikka juba arvestatav punt seda vajab, siis hakkan tegelema!
Regamise algust ei saanud enam hilisemaks lükata, sest arvastama peab päevase "praamisõidukaoga" (tegu ju ikkagi põühitrassiga saarel ) ja ei jõuaks hilisema stardiaja korral õhtuks mõistlikul ajal enam finishisse. Mängisin läbi ka stardi saarelt, kuid see oleks tähendanud hommikust veel varast ärkamist, sest siis peaks stardiks juba saarel olema ja stardikoha globaalses mõttes ei oleks erinevus suur. Pigem jätame võistlejale valiku millise praamiga ta üle läheb, sest mandril on ka hulk punkte koguda. Võru ja Narva inimesed peavad tõesti kella 7-se ärkamisega arvestama... No üle 3,5 tunni ei sõida laupäeva hommikuse liiklusega küll kuskilt Tuudile! Oleks vaja 11.00 saarel olla, siis oleks veel kriitilisem ja varasem ärkamine!
Kui võtad 32 punkti, siis viimast kahte võetud punkti lihtsalt ei arvestata, õigemini nende jaoks pole konttroll-lehel
kohtagi Võistleja peab ise tegema valiku, millised 10 punkti on tema jaoks ajaliselt või piirkondlikult ebameeldivad ja need saab välja jätta.
Nagu ma aru saan siis autosid korraldaja finišisse ei toimeta, aga kas näiteks telgi ja magamiskoti saab stardis loovutada ja loota, et see õhtuks finišipaika on jõudnud?
isakene kirjutas:...Reeglites on kirjas, et 40-st tuleb läbida 30 punkti. Mis siis juhtub, kui läbin näiteks 32 punkti?
Aga mis siis saab kui 29 võtan ?
Stardis on suurema kraami Finisissetoimetamiseks StreetMoto sinine kaubik ja võistlejad saavad oma kohvrid, magamiskotid, telgid ja muu sõitmiseks ebavajaliku sinna anda. Kaubik jõuab kraamiga finisisse orienteeruvalt 17.00 paiku, seega saab finiseerija kohe oma kraami taas kasutusele võtta
Kui ei jõua 30 KP-d võtta, siis nagu igal teisel etapil - kui läbid vähem KP-sid, siis jäävad võtmata KP-de punktikesed lihtsalt saamata. Mõni jõuab kogu trassi pealt ainult 10 KP noppida ja siis saab vastavalt nende eest ka punkte.
Siis oleks korrektne ja vähem eksitav sõnastus:
4.3 40-st kaardile märgitud KP-st tuleb läbida kuni 30 punkti,
Aga kui keegi Tuhlitrallile ratta käru peal kohaletooja end väga õnnetuna tunneb, siis ...
Atboi! Nevermind.
Põhiliselt Isakese algatatud küsimuse osas info säärane. "Beforeparty" ja stardieelse ööbimise jaoks on välja pakkuda üks taluhoovi esine heinamaa ja kui stardieelse öö veetjaid on ainult käputäis, siis saab ööbida ka sealsamas talus. Talust saab vett ja muud esmatarbekraami kohvi jaoks ja hügieeniprotseduurideks. Talu asub stardikohast 11km kaugusel ja Virtsu sadamast 10 km kaugusel ning sinnasamasse platsile saaks jätta ka oma kärud ja kaubikud nädalavahetuseks.
Kui on huvilisi, siis vastavalt huviliste arvule saan anda taluperemehele infot ja küsida, kas teemaks on talus ööbimine või heinamaa variant telkides. Huvilistel palun ilmutada "Beforeparty" soov samuti meilile kristi@streetmoto.ee
StreetMoto kirjutas:Orienteerumissarja 3-nda etapi juhend ja regamisvorm on üleval. Lähipäevil lisan veel täiendavat ja huvitavat infot aga võistlejale peaks antud hetkel kõik vajalik järgmiseks etapiks olemas olema: http://www.streetmoto.ee/orienteerumissari
Kas osad hinnad on spetsiaalselt motoorienteerumiseks kallimaks tehtud, sest kui lugeda hinnakirja koduelehelt (http://www.loodetalu.eu/index.php?id=7), siis neljakohalised toad AMANDA ja LEONTINE on 72 € ja seda veel koos hommikusöögiga, seega, kui tuba võtta nelja peale, koos hommikusöögiga, on vahe inimese pealt 7 €?
Erci kirjutas:Kas osad hinnad on spetsiaalselt motoorienteerumiseks kallimaks tehtud, sest kui lugeda hinnakirja koduelehelt (http://www.loodetalu.eu/index.php?id=7), siis neljakohalised toad AMANDA ja LEONTINE on 72 € ja seda veel koos hommikusöögiga, seega, kui tuba võtta nelja peale, koos hommikusöögiga, on vahe inimese pealt 7 €?
Küsimus täiesti põhjendatud! Eksimus juhendis on tekkinus seoses hommikusöögiga, sest Loode Talu ei ole ise kugagi tubast majutust ILMA hommikusöögita pakkunud ja algselt sai juhendisse kallimate tubade korral kirja koos hommikusöögiga maksumus.
Kuna paljud võistlejad on meil ka mitte tubades ehk oma telgis ööbijad, siis soovisin mina erandkorras, et oleks välja toodud ka tubase majutuse hind ILMA hommikusöögita. Sellisel juhul on kõikidele võrdne olukord, kus hommikusöögisoovijad ostavad söögi olenemata majutustüübist.
Viga juhendis on parandatud - kõik sisemajutus voodites (olenamata toa tüübist) on 15 eur/in. Vabandan eksimuse pärast.
Küsimus: kas keegi liigub autoga stardist finišisse ja on nõus mu kalli abikaasi kaasa võtma?
Teine võimalus: kas keegi asfaldiööbikutest seljakotti ei taha?
Isake eriti lahkeks oled läinud...
Tänks, sadul leitud.
Pärnakas, selle asemel et foorumis piniseda, oleksid võinud ise asfalti sõita ühe etapi. Pärast oleksime lahkusest rääkinud.
isakene kirjutas:Küsimus: kas keegi liigub autoga stardist finišisse ja on nõus mu kalli abikaasi kaasa võtma?
Teine võimalus: kas keegi asfaldiööbikutest seljakotti ei taha?
Täpselt sama mure. Kas keegi saab mu kerge neiu stardist finišisse viia, kasvõi sadulal?
Kõiksepaealt - stardist finisisse liigub meie sinine kaubik, kus on sees koos juhiga 6 istekohta. Praegustel andmetel on neist vähemalt 3 positsiooni vabad. Avaldage soov meilile kristi@streetmoto.ee et me bussi üle ei täidaks kogemata topelt.
Läinud töönädala jooksul on saabuvale etapile lisandunud päris mitmeid toetajaid, seega auhinna- ja meenelaud on tublisti täienenud. Hetkeseisuga tundub, et lisaks esikolmikutele saab parajal määral jagada ka loosi- ja eriauhindu, mis omakorda tähendab seda, et proovige ikka peale võistlust öömajale jääda, mitte ärge kohe koju kihutage. Seltsis on segasem. Tuletan meelde, et soodsam osavõtutasu on registreerimisel ja osavõtutasu tasumisel kuni 9.juuni.2013
Õhtu lõbusamaks muutmiseks on lisandunud ka non-stop plaadikeerutaja, kes laseb muusikat nõrkemiseni!
StreetMoto kirjutas:1. Kõiksepaealt - stardist finisisse liigub meie sinine kaubik, kus on sees koos juhiga 6 istekohta. Praegustel andmetel on neist vähemalt 3 positsiooni vabad. Avaldage soov meilile kristi@streetmoto.ee et me bussi üle ei täidaks kogemata topelt.
Läinud töönädala jooksul on saabuvale etapile lisandunud päris mitmeid toetajaid, seega auhinna- ja meenelaud on tublisti täienenud. Hetkeseisuga tundub, et lisaks esikolmikutele saab parajal määral jagada ka loosi- ja eriauhindu, mis omakorda tähendab seda, et proovige ikka peale võistlust öömajale jääda, mitte ärge kohe koju kihutage. Seltsis on segasem. Tuletan meelde, et soodsam osavõtutasu on registreerimisel ja osavõtutasu tasumisel kuni 9.juuni.2013
Õhtu lõbusamaks muutmiseks on lisandunud ka non-stop plaadikeerutaja, kes laseb muusikat nõrkemiseni!
Miskella ajal Teie buss stardist saare poole liikuma hakkab?
Buss läheb stardist minema u 15 minutit peale stardi andmist ehk orienteeruvalt 11.15. Kas ta nüüd kohe otse finisisse sõidab ei saa garanteerida, sest võib-olla peame toimetama miskit veel ka esimesele lisakatsele (oleneb ilmast) aga usun, et kellelgi meist pole selle vastu miskit kui suurem seltskond kaasa sõidab - äkki on isegi korraldusliku poole pealt abiks natuke
Iseasi, kui see pole transporditavatele vastuvõetav
StreetMoto kirjutas:1. Kõiksepaealt - stardist finisisse liigub meie sinine kaubik, kus on sees koos juhiga 6 istekohta. Praegustel andmetel on neist vähemalt 3 positsiooni vabad. Avaldage soov meilile kristi@streetmoto.ee et me bussi üle ei täidaks kogemata topelt.
Läinud töönädala jooksul on saabuvale etapile lisandunud päris mitmeid toetajaid, seega auhinna- ja meenelaud on tublisti täienenud. Hetkeseisuga tundub, et lisaks esikolmikutele saab parajal määral jagada ka loosi- ja eriauhindu, mis omakorda tähendab seda, et proovige ikka peale võistlust öömajale jääda, mitte ärge kohe koju kihutage. Seltsis on segasem. Tuletan meelde, et soodsam osavõtutasu on registreerimisel ja osavõtutasu tasumisel kuni 9.juuni.2013
Õhtu lõbusamaks muutmiseks on lisandunud ka non-stop plaadikeerutaja, kes laseb muusikat nõrkemiseni!
PEAB MEELDIMA!
Sõitsin nädalavahetusel enamus mõlema klassi trassi läbi ja lisasin mõned juhised ning tähelepanekud, mis võiks olla osalejatele vajalikud. Eriti toonitaksin pisema paagiga tsiklitel tankimisteemast, sest pühapäeval peab ka finisipaigast esimese tanklani tagasi jõudma. Esimene tankla on nimelt finisipaigast 35 km kaugusel.
Lahtine kruus ning pindamine on vast igal pool Eestis praegu päevakorral aga eriti jäi see silma mõnel osas trassist.
Kontrollpunktide klassifitseerimist on mitu inimest küsinud ja ilmselt kõige rohkem on selgusest abi algajatel sõitjatel või siis neil, kes esimest korda orienteerumas.
Väike ürituse update. Lisatud on informatsioon tellitud ja nüüdseks ka ette makstud hea ilma osas. Eile lisandus meile veel üks toetaja, kelle auhinnakast sisaldab tsiklimajanduse hooldmiseks vajalikku määrde ja -puhastuskeemiat. Kohtume juba laupäeva hommikul Tuudi poe parklas. http://streetmoto.ee/orienteerumissari
Ja kas kruusaklassi tõesti ei ole rohkem naisvõistlejaid??? Hetkel minu andmetel Ele üksunda esikolmikut jagamas Kutsun üüles naisi kruusaklassis osalema. Saate kadakate vahel Saaremaa ilu nautida.
StreetMoto kirjutas:Ja kas kruusaklassi tõesti ei ole rohkem naisvõistlejaid??? Hetkel minu andmetel Ele üksunda esikolmikut jagamas Kutsun üüles naisi kruusaklassis osalema. Saate kadakate vahel Saaremaa ilu nautida.
Pärle -- kas tõesti seekord valisid kadakatevahelise asfaldilindi?
Teie minevasuvine Aartika mudapõld tekitas pöördumatu psühhotrauma
Korraldaja kamp!
Kui ma Muhu seelikus tulen kas siis värvite mu nime tabelis punaseks?
Mis praamiga enamus rahvast üle läheb?
Pärnakas. Kui oled muhu seelikus ,siis nimi on sul vikerkaare värvides.