4. leht 15-st

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 14 Apr 2015, 17:00
Postitas RaulK
cossie kirjutas:

eriti edev lahendus on see vasakpoolne metalltoru, mis mootori kõrvalt läheb, asendada läbipaistvaga. Näed pidevalt mis seisus jahutusvedeik on :D

Haha... :D hea mõte


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 16 Apr 2015, 00:17
Postitas RaulK

Jalarauad küljes ja jahutus süsteem samuti lukus ...praeguseks. Radikast termostaati jooksva vooliku lahendusega 100℅ rahul pole, kuid hetkel ei taha rohkem aega selle peale raisata. Äkki suvel teeb ümber. Pilt
Pilt

Järgmisena siis vaja elekter paika ajada. Vast jõuab nädala lõpuks, järgmine nädal tahaks plastikuid juba värvida.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 19 Apr 2015, 03:37
Postitas RaulK

2 ööd hommikuni garages vahitud aga elekter peaaegu et paigas. Taha vaja numbrialusele punnid suundade jaoks, siis saaks need ka külge. Jalgpidur ootab lülitiga banjo polti ning paar releed tuleb ära fikseerida. Üldpilt on paljulubav. Kui järgmise nädala lõpuks plastikud ka tehtud saan on oht isegi et hooaja avamisele jõuda. Äkki peaks mahlad sisse valama ja proovima puki otsas käima panna ... :wack: kiusatus igatahes on suur. PiltPiltPilt


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 19 Apr 2015, 10:06
Postitas kosmonaut

Räägi parem, mis see punane asi viimasel pildil taustalt piilub?


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 19 Apr 2015, 11:42
Postitas yeekim
kosmonaut kirjutas:

Räägi parem, mis see punane asi viimasel pildil taustalt piilub?

KZ750P :roll:


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 19 Apr 2015, 14:48
Postitas kalle

Reduktori korpus ja tagatuli on nagu Honda moodi, paak nagu Yamaha:) Mainitud kawa (kui selline mudel eksisteerib) peaks olema ketiveoga.

Kk


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 19 Apr 2015, 15:09
Postitas Black

Mulle paistab see õlikanistri moodi.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 19 Apr 2015, 19:33
Postitas RaulK

Hetkel puhta puusse kõik. Bensukanister see. Ja kaugemal ootab oma järge tõesti üks kolmese ridamootoriga yamaha.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 21 Apr 2015, 01:15
Postitas RaulK

Vedelikud said sisse ja väikse mudimise peale ärkas asi ellu. Nipet näpet veel muidugi timmida vaja. Lõpupoole andis üks õlijahuti vooliku klamber järele, sellest ka väike aurupilv. Homme panen vanad kellad korra külge ja lasen mootori kuumaks. Saan tühikäigu ära sättida ja kui kusagil midagi peaks tilkuma siis praega sellega mugavam tegutseda. Kui plast ja paak peal ei tahaks enam üllatusi.
[youtube][/youtube]


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 25 Apr 2015, 02:01
Postitas RaulK

Asjad hakkavad vaikselt paika loksuma. Elekter lõplikult paigas, rehvid peaks jõudma uue nädala alguses. Teisip-kolmap saab hakata vast plastikuid värvima. Viimane nädal enne pärnut läheb sadul nahatamisse ( vallikraavi tn putiik või christon). Polsterduse teen ise alla. Kuna spidot veel pole siis hetkel jääb temperatuuri kell (originaal millele sai uus kopsik tehtud) uhkes üksinduses lenksu kohale. Hiljem siis spido sinna kõrvale ja tuluksed keskele.

Pilt


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 01:29
Postitas RaulK

Täna veits juttu ilma piltideta siis. Olukord järgmine.. Rehvid jõudsid hommikul grip.ee kaudu eestisse ja liiguvad loodetavasti tartu poole. Kulleriks venipak kes vist venitab kuna idee poolest oleks võinud need juba täna õhtuks kohal olla(mail tuli kl 10 hommiku). Plastikutel must peal ja ära teibitud. Homme hakkan oranzi tulistama. Sohvameistrist plaan pehmendust sebida ning karusnahk.ee lubas vähemalt telefonitsi nädalaga sadulale ka naha peale tõmmata. Käin neljap koos sabatükiga sealt läbi. Kui sobib siis esmasp läheb töösse.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 22:45
Postitas RaulK

Rehvid kohal ja velgedele venitatud. Ette sai 130/70 mõõduga heidenau k80 ja taha 190/55 metzeler sportec m3. Kuna oma balansi pingil ei saanud tsiklile mõeldud süsteemi tööle jäid plönnid peale panematta. Ei tea kas annab kõvasti tunda kui tasakaalustamata ratastega ringi uhada? Yamahal polnud mingit vahet.. Samas ega tollega vibreeris igas asendis nii kui nii.
Pilt

Ja plastikud siis. Peaaegu et tehtud. Värv jäi ok aga lakk va lits läks paagil ja sabal jooksma natuke. Need tuleb ära lihvida ja uuesti üle lasta. Ei midagi suurt õnneks, nädala lõpuks on jonsksus. Tundub et hooaja avamine jääb puhtalt sadulameeste kätesse.Pilt


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 22:58
Postitas Välejaan

Värvilahendus tundub huvitav, tahaks tervikuna juba näha. Veljed lase ikka tasakaalu panna, rehviposti mees rääkis, et paarkend grammi juba mõjub tasakaalule ja annab tunda. Ise proovinud ei ole. Seniks jaksu ehitamisel. Sadulal jäi osa värvimata, kuna pehmendus tuleb tolle koha peale?


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 23:00
Postitas pühak
vikiii kirjutas:

Rehvid kohal ja velgedele venitatud. Ette sai 130/70 mõõduga heidenau k80 ja taha 190/55 metzeler sportec m3. Kuna oma balansi pingil ei saanud tsiklile mõeldud süsteemi tööle jäid plönnid peale panematta. Ei tea kas annab kõvasti tunda kui tasakaalustamata ratastega ringi uhada? Yamahal polnud mingit vahet.. Samas ega tollega vibreeris igas asendis nii kui nii.

Spoiler

Pilt

Ja plastikud siis. Peaaegu et tehtud. Värv jäi ok aga lakk va lits läks paagil ja sabal jooksma natuke. Need tuleb ära lihvida ja uuesti üle lasta. Ei midagi suurt õnneks, nädala lõpuks on jonsksus. Tundub et hooaja avamine jääb puhtalt sadulameeste kätesse.Pilt

Eelmisel aastal Audru ringraja äärses töökojas tasakaalustati mul tagaratas pärast rehvivahetust põhimõtteliselt mingi pika võlli peal ära. Vaadati, milline koht kõige üles kerkis ja pandi sinna tina. Protsess lõppes siis, kui ratas võlli peal igas asendis püsis. Tsiklil minu arusaamise kohaselt dünaamilist tasakaalustatust vaja pole, nagu autol, staatilisest piisab. Mul on küll kodarvelg, mis teeb sellise tinaga mängimise mugavamaks, sest vastavad kodarvelje raskused on lihtsalt tangidega kodara ümber kinni pressitud, aga Sa võid raskused esialgu teibitükiga peale panna, kui neid paika sobitad. Kui tasakaal käes, kleebid tinad juba oma kleepsuga kinni.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 23:09
Postitas RaulK

Sabale tuleb jh värvimata osale liimitud polster peale. Kuna ka ise töötan rehvipostis siis tean väga hästi palju korrektne tasakaalustamine sõidu mugavust võib muuta... neljarattalistel vähemalt. Siklitega pole kogemust seepärast uurisingi.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 23:22
Postitas pühak

Ma pole küll rehvipostis töötanud, aga tagumiku kaudu tundnud küll, mida tasakaalustamatus tähendab. Tasakaalustamise juures teevad head tööriistad minu arusaamise kohaselt lihtsalt hea tulemuse hõlpsamini saavutatavaks, mitte ei tähenda, et ilma heade riistadeta oleks hea tulemus välistatud. Kuna tsikli rehvi veerepind on auto omaga võrreldes läbilõikelt ka ümmargune, ei tohiks minu arusaamise kohaselt dünaamiline tasakaalustamatus asja mõjutada. Vähemalt mitte nii palju, kui autol. Staatiline tasakaalustamatus on nii tsiklil, kui autol, igal juhul probleem.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 23:25
Postitas leko

Kui veljed on sirged siis tasakaalustus annab natukene mugavust juurde.
Mul on veljed keskmistest sirgemad ja ilma plonnideta. Natukene vibreerib väga suurel kiirusel aga sellisel kiirusel ei jõua enam sellele vibrale mõelda.
Ehk siis katseta ära, kui erinevust väga ei tunne, siis pole mõtet tõmmelda :)

Edit: Muutsin oma sõnastust ;)


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 29 Apr 2015, 23:36
Postitas koi

No küll saad ise ka aru, et ikka on pointi. Tasakaalustamata rehvi mugib raskemast kohast rohkem ja ka pidamisele on see miinuseks, sest kergem pool puutub maha kergemalt, kuna raskem rebib rehvi ülespoole. Linnas tänaval sõites või metsas ukerdades jah pole asi märkimist vääriv, aga...


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 06:41
Postitas Smm

Mina olen aastaid ilma tasakaalustuseta sõitnud. Olen ka ise kodus rehve vahetanud. Ei ole vahet märganud ja puudust tundnud...


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 10:27
Postitas kenk

Olen sõitnud dyna beadsidega tasakaalustatud rattaga paar aastat ja toimib superhästi. Eestis ei ole näinud, et kasutatakse kuid saab rahulikult ka kodus tasakaalustada nii. Valatakse õige kogus väikeseid kuulikesi rehvi sisse ventiili kaudu ja need hoiavad tasakaalus. http://www.innovativebalancing.com/ ning toimimispõhimõtte lihtne selgitus


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 11:38
Postitas Ovarod
kenk kirjutas:

Olen sõitnud dyna beadsidega tasakaalustatud rattaga paar aastat ja toimib superhästi. Eestis ei ole näinud, et kasutatakse kuid saab rahulikult ka kodus tasakaalustada nii. Valatakse õige kogus väikeseid kuulikesi rehvi sisse ventiili kaudu ja need hoiavad tasakaalus. http://www.innovativebalancing.com/ ning toimimispõhimõtte lihtne selgitus

Kust sa neid eestisse hankisid ka? Nii palju kui ma netis kohand olen, on saatmine sama kallis kui asi ise.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 11:56
Postitas kenk

Minu rattale pandi rehvivahetusel need töökojas kuid see ei toimunud Eestis. Ei oska öelda kas keegi siin kasutab/pakub. Kindlasti ebay-amazon valikust saab mõistliku saatmiskuluga ka.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 12:02
Postitas 426f

masina kallal kõva töö tehtud ja nüüd seletatakse rehvi tasakaalustamisest.värvilahendus oli küll ootamatult positiivne üllatus


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 20:58
Postitas kurikristjan

Miks ette 130?


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 21:01
Postitas RaulK

Sest 120 oli kitsas aga 140 ei mahtunud porika vahele :lol: . Parem näeb välja, muud ei midagi


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 21:55
Postitas MarekM

Tea kas ta sõiduomadusi ka mõjutab? Endal ka sama mõte läbi pea käinud.


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 22:05
Postitas RasmusL

See 10mm laiem ei tohiks küll kottigi tänavarattal mõjutada mitte mingis asendis.

Värvilahendus kena Vikii ja ka projekt tundub olevat õnnestunud! Algul oli kritiseerijaid aga sellistele tulebki näidata :bsmile:


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 30 Apr 2015, 22:33
Postitas kurikristjan

-kommentaar kustutatud autori poolt vältimaks teisitiarvajate loomastumist-


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 01 Mai 2015, 04:49
Postitas RaulK

Täna sai nahameestega juttu aetud ja lühidalt öeldes on perse majas. Sabaraamile pole võimalik polstrit ja nahka viisakalt paigaldada. Nimelt rikub kõik ära see tagumine kaar kus lõppeks iste. Seal pole kuhugi nahka kinnitada. Ümber polstri ka ei saa venitada. Ainuke reaalne lahendus tundub olevat uuesti klaasriie kätte võtta ja olemasoleva sabaraami järgi teha veel üks detail, mis siis on juba täpselt sadula enda kujuga. Sinna saab svammi nahaga peale tõmmata ja see kinnitub siis olemasoleva detaili peale. Segane värk aga vast saate aru.. Omme igatahes läheb mökerdamiseks.

Väike teaser ka

Pilt


Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Postitatud: 01 Mai 2015, 09:25
Postitas timoriik

Et siis valmistad sadulapõhja. Olemas olevale asjale saaksid ainult kummimati kleepida (seda mõtlen mis rinka pillidele pannakse)