31. leht 59-st

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 07 Sept 2009, 14:04
Postitas mx77

Ferodo nüüd küll mingo odav tegija ei ole :). Tasuks vaadata kodukat kasvõi http://www.ferodoracing.com/it/partnership/home.htm

Aga üldiselt jagatakse piduriklotsid materjali friktsiooniomaduste järgi klassidesse: alates AA, mis on kõige madalama friktsioonitasemega kuni HH ja nüüd on levinud ka veel HH+. Mis tähendab seda, et friktsioonitegur on kõrge aga asjad ka kuluvad vastavlt kiiresti.
SBS ja Ferodo kasutavad põhiliselt just viimatimainitud HH+ segu.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 07 Sept 2009, 14:58
Postitas riksx

Krossika puhul on nii, et mida kõvem segu seda parem, sest need klotse ikka läheb.
Wildridersis on ühed B kategooria klotsid, miski 230.- eeku ja peavad suht hästi vastu. Kahjuks nime ei mäleta aga sellised kultsed näevad välja.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 07 Sept 2009, 22:10
Postitas Yamaha_125

Hiljem hakkad kettaid liiga tihti vahetama kui liiga k6va segu valida, v6i nii see pole?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 08 Sept 2009, 09:34
Postitas fotek

Võtsin prooviks mingid kivikõvad kollases pakis Goldfrenid. Odavad ja head :D
Ei kulu see ketas midagi nii kiirelt ja vähemalt klots püsib ka all kauem kui 3 sõitu.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 08 Sept 2009, 11:32
Postitas mella
fotek kirjutas:

Võtsin prooviks mingid kivikõvad kollases pakis Goldfrenid. Odavad ja head :D
Ei kulu see ketas midagi nii kiirelt ja vähemalt klots püsib ka all kauem kui 3 sõitu.

Ja palju hind tuli? Mina võtsin KTM originaalklotsid, need odavamad. Ja kestavad ka ilusti. Olid mäletamist mööda odavamad kui goldfrenid.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 15 Sept 2009, 15:53
Postitas bitter

kuidas on kogemused korduvkasutatavate metallvõrgust õlifiltritega? Kelle toodet kasutate, kinnine või lahtivõetav? Teras või pronks/messing? Scott's Performance on ilmselt kalleim aga on mõni odavam vast teeb sama töö ära?

Millega pesete neid? Mingi punn augule ette, et sodi (kui seda on), väljast sisse ei pääseks pesu ajal? Thumpertalk-is keegi väitis, et "It is impossible to get all the junk out of a SS filter if you don't have a ultrasonic cleaner"...


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 18:22
Postitas bitter

:arrow:


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 19:01
Postitas Pira

mis filtrit sa silmas pead ja oled ikka õiges teemas, rõhutaks pealkirjas seda osa"krossiharrastaja"
ei tea ühtegi metallist filtrit mida krossika juures võiks kasutada..aga eks elus on asju mida kogu elu ei pruugi näha ega kuulda.. :D


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 19:43
Postitas mx77
bitter kirjutas:

kuidas on kogemused korduvkasutatavate metallvõrgust õlifiltritega? Kelle toodet kasutate, kinnine või lahtivõetav? Teras või pronks/messing? Scott's Performance on ilmselt kalleim aga on mõni odavam vast teeb sama töö ära?

Millega pesete neid? Mingi punn augule ette, et sodi (kui seda on), väljast sisse ei pääseks pesu ajal? Thumpertalk-is keegi väitis, et "It is impossible to get all the junk out of a SS filter if you don't have a ultrasonic cleaner"...

Kuigi omal kogemus puudub, aga siiski panen mõned oma mõtted siia. Minu teada eestis neid keegi ei kasuta, igatahes ma ei tea kedagi kes teaks kedagi kellel selline oleks. Põhjuseks vist siiski liiga kõrge hind.
TT-st oled sa vist ka kindlasti lugenud, et nende korduvkasuttavate filtrite osas jagunevad arvamused radikaalselt kaheks. Ega isegi arvan, et kindlam on panna uus filter, on vähemalt süda rahul. Kui tegelikult vaadata paberfiltri elemendi mikropoorsust, siis jube kahtlane on kuidagi, et sellise peene asja on võimalik korralikult puhtaks saada (igatahes ilma ultrahelita), ja kui ta on pestav siis kas ta on ikka nii peen kui paberfilter?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 19:57
Postitas bitter

Mina küll tean mõnda kasutajat aga nende kogemus piirdub paari aastaga harrastaja kasutuses.

Liiga kõrge hind? Nt see maksab vaid $20.- pluss saatmine
http://pitposse.com/ouraprreoilf.html

Ja teine küsimus ka kohe otsa - millist ketti tasuks vaadata 400 cm3 hardenduroga pühapäevasõiduks? Sekundeid ja ringiaegu taga ei aja aga hind ja keti kestvus on olulised. Ilmselt o- või x-ring? Kuidas on kogemused eri tootjatega?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 20:32
Postitas mx77
bitter kirjutas:

Mina küll tean mõnda kasutajat aga nende kogemus piirdub paari aastaga harrastaja kasutuses.

Liiga kõrge hind? Nt see maksab vaid $20.- pluss saatmine
http://pitposse.com/ouraprreoilf.html

Ja teine küsimus ka kohe otsa - millist ketti tasuks vaadata 400 cm3 hardenduroga pühapäevasõiduks? Sekundeid ja ringiaegu taga ei aja aga hind ja keti kestvus on olulised. Ilmselt o- või x-ring? Kuidas on kogemused eri tootjatega?

Siis sul ju rohkem kogemust :).
Aga hinnast, eks nende teiste brändide hinnad on ka 50-70 taala.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 20:38
Postitas fotek
bitter kirjutas:

Ja teine küsimus ka kohe otsa - millist ketti tasuks vaadata 400 cm3 hardenduroga pühapäevasõiduks? Sekundeid ja ringiaegu taga ei aja aga hind ja keti kestvus on olulised. Ilmselt o- või x-ring? Kuidas on kogemused eri tootjatega?

Tihenditega ikka. Siiani pole ühtegi ketti ära lõhkunud, seega ühtki tootjat maha teha küll ei oska.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 20:40
Postitas mx77
fotek kirjutas:
bitter kirjutas:

Ja teine küsimus ka kohe otsa - millist ketti tasuks vaadata 400 cm3 hardenduroga pühapäevasõiduks? Sekundeid ja ringiaegu taga ei aja aga hind ja keti kestvus on olulised. Ilmselt o- või x-ring? Kuidas on kogemused eri tootjatega?

Tihenditega ikka. Siiani pole ühtegi ketti ära lõhkunud, seega ühtki tootjat maha teha küll ei oska.

Renthali O-rõngas ketiga on kogemus, et tihendid lasid jalga. Teistel ei ole seda kogenud.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 20:45
Postitas Bullrider

Kindel siis, et sobiks endurole ka näiteks KMC Ketju 520H 120l, O-rengas - maksab kuskil 470,- ? Tasub riski hiinakat kasutada?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 20:47
Postitas mx77
Bullrider kirjutas:

Kindel siis, et sobiks endurole ka näiteks KMC Ketju 520H 120l, O-rengas - maksab kuskil 470,- ? Tasub riski hiinakat kasutada?

Ei, ei, jumala eest mitte kui ei taha oma ratta tervisega riskida.

Ma olen näinud hiina ketti, mille mingi suva hiina 100 ccm quad on pooleks rebinud. Ja kett oli suht uus, mitte piirini kulunud. See kokkuhoid ei tasu küll puruks karteri remonti ära.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 22:08
Postitas Bullrider

No muidu see KMC teeb muid asju päris heal tasemel...ütleme, et ta pole miski põrandaalune hiina üritus aga tsiklikette pole veel mina isiklikult saand katsetada. Ma lõkkan selle keti siiski homme peale ja annan lähiajal liivas ja mudas korralikult tappa talle, siis teab ka muljetada järgmistele põlvedele :?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 22:10
Postitas mella

Mina kasutan edaspidi ainult DID-i X-ringi ja tagumist terasketiratast.

Proovinud olen Reginat ja CZ-i. See viimane läks lihtsalt pooleks. Regina ka venis kiirelt.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 16 Sept 2009, 23:37
Postitas virkostein

ma ka kuidagi renthali toodetega eriti rahul pole olnud siiani(kuna näiteks eelmine kett läks lihtsalt pooleks juba mingi 15 tunniga), samas kui nüüd ostsin endale o-keti sellise firma poolt nagu EK(millest ma muidugi varem kuulnud ei ole ja siiani midagi ei tea), motodepoost, ja taha panin ka EK teras hammasratta ja nüüd on väga hea, keti pingutamine on nüüd vaja teha 3-4 korda harvem kui tavaketiga. ostes mõtlesin ka x-ketile aga kuidagi hind oli kallim ja arvasin et see ei tasu ära ennast


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 27 Sept 2009, 21:06
Postitas overboost

Millisel 250-450cc krossikal on kõige pikem hooldusvälp? Mõlgutan siin mõtet mõni 250cc või 450cc osta, et metsas, karjääris ja igalpool rohtukasvanud teedel sõita. Ise mõtlen, et võtaks 450cc, sellel ressurssi rohkem, 250cc keeraks rohkem peale ja seega kuluks ka rohkem.
Milline 450cc jaapanlastest - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha?


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 27 Sept 2009, 21:37
Postitas fotek

seda on siin foorumis juba 10x nämmutatud


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 27 Sept 2009, 21:43
Postitas Heinz36

KROSSIRATAS on eelkõige mõeldud/ehitatud RAJAL sõitmiseks. Kui soovid ratast karjääris-metsas-murul kulgemiseks,siis vali ENDURO ratas-saad kaasa ka pikema hooldusvälba kui krossiratastel!!


milliseid tööriistu kaasas kannate?

Postitatud: 28 Sept 2009, 16:09
Postitas bitter

Eile nökerdasin tööriistadeta oma 5-10 minutit, et 2mm traati tagaratta ja keti vahelt kätte saada. Poleks SAQU-t olnud, kes tsiklit tasakaalus hoidis, tagaratas õhus, oleks 2x kauem läinud. Leathermani või Gerberi "multitool" oleks abks olnud. Või siis lõiketangid ja väike viil.

Mida teie kaasas kannate ja kus täpsemalt? Seljakotis või porika küljes? Ma seljakotti üldiselt ei kasuta. Üks pehmendatud tekstiilkotike pikkade krõpsudega lenksu küljes oleks ju päris kenasti silma all?


Re: milliseid tööriistu kaasas kannate?

Postitatud: 28 Sept 2009, 16:18
Postitas mx77
bitter kirjutas:

Eile nökerdasin tööriistadeta oma 5-10 minutit, et 2mm traati tagaratta ja keti vahelt kätte saada. Poleks SAQU-t olnud, kes tsiklit tasakaalus hoidis, tagaratas õhus, oleks 2x kauem läinud. Leathermani või Gerberi "multitool" oleks abks olnud. Või siis lõiketangid ja väike viil.

Mida teie kaasas kannate ja kus täpsemalt? Seljakotis või porika küljes? Ma seljakotti üldiselt ei kasuta. Üks pehmendatud tekstiilkotike pikkade krõpsudega lenksu küljes oleks ju päris kenasti silma all?

Midagi sellist:
http://www.mooseracing.com/catalog.jsp? ... up_id=7383


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Sept 2009, 18:59
Postitas mart123456

tere pakkun välaja et honda on parem sest teistel käigukast laguneb on nörk naiteks yamahal honda vastupidavam ja crf 450 on parem kui sa muidugi kinni seda hoida suudad...D


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Sept 2009, 19:11
Postitas 4cl

mapakunväljaet su kirjatehnika ja emakee le tundmine onsitt.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Sept 2009, 19:40
Postitas mx77
mart123456 kirjutas:

tere pakkun välaja et honda on parem sest teistel käigukast laguneb on nörk naiteks yamahal honda vastupidavam ja crf 450 on parem kui sa muidugi kinni seda hoida suudad...D

vägev info küll, nüüd ma tean kuidas maailmameistriks saada.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 29 Sept 2009, 19:54
Postitas kõrtsmikumolu
bitter kirjutas:

Eile nökerdasin tööriistadeta oma 5-10 minutit, et 2mm traati tagaratta ja keti vahelt kätte saada. Poleks SAQU-t olnud, kes tsiklit tasakaalus hoidis, tagaratas õhus, oleks 2x kauem läinud. Leathermani või Gerberi "multitool" oleks abks olnud. Või siis lõiketangid ja väike viil.

Mida teie kaasas kannate ja kus täpsemalt? Seljakotis või porika küljes? Ma seljakotti üldiselt ei kasuta. Üks pehmendatud tekstiilkotike pikkade krõpsudega lenksu küljes oleks ju päris kenasti silma all?

Telefon, Letter Mann ja prillipühkimise paber mahuvad enduuropükste või -jope taskusse. Toimib.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Sept 2009, 00:01
Postitas overboost

Kui tihti 250 2T krossikal kolbi vahetada? Rajal natuke, enamus metsa.


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Sept 2009, 06:43
Postitas Timofei

30-50 tundi kuskil


Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Postitatud: 30 Sept 2009, 10:15
Postitas pyramiid
overboost kirjutas:

Millisel 250-450cc krossikal on kõige pikem hooldusvälp? Mõlgutan siin mõtet mõni 250cc või 450cc osta, et metsas, karjääris ja igalpool rohtukasvanud teedel sõita. Ise mõtlen, et võtaks 450cc, sellel ressurssi rohkem, 250cc keeraks rohkem peale ja seega kuluks ka rohkem.
Milline 450cc jaapanlastest - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha?

Kaks pool neli takti peaks küll ja veel olema! Kerge ka võrreldes neljapoolesega. Piilu Yamut.. :bsmile: