Re: Linke, pilte ja videosid
Vot millega lõppes tagaajamine...
Vot millega lõppes tagaajamine...
Aitab küll nüüd tänaseks internetist, minge magama.
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm
Originaal
https://etv.err.ee/1608139582/terevisioon
Huvitav, et ikka leidub veel ebateadlikke. Siinsamas biker foorumis on korduvalt juba tõestatud rinka- krossi- ja muude ässade poolt, et pole olemas mingit vastujuhtimist.
Mulle seesama Motohunt kunagi justkui õpetas. Sel kevadel oli plaanis veel üle korrata, aga mine sa võta nüüd kinni
Mis asi on vastujuhtimine? Üle- ja alajuhitavuse mõisted on selged, saan aru ka vastukeeramisest, aga vastujuhtimisest pole mitte midagi kuulnud. Kas mingi merenduse termin vastu tuult sõitmise kohta?
Võibolla liiklusvahendi millegi vastu juhtimine vastu puud näiteks.
Nii, kes meil see BRP grupi maaletooja on
https://epl.delfi.ee/artikkel/93343343/ ... e-kilodega
400 kilo kahes kotis- linki kust neid kotte osta saab
Nuuh, alati võib öelda, et mingi osa läks analüüsideks
Vastujuhtimine on kasutatav näiteks siis kui sõiduk läheb ülejuhitavaks ehk viskab külje ette. Siis juhid vastu ehk keerad lenksu-rooli teisele poole, et ülejuhitavust kompenseerida. Speedwayl tsikliga see teema ja oskajam saab ka kruusal-libedal seda tavalise tsikliga teha. Autospordis igapäevane teema.
See on jah tavaline oma töövõidu esiletõstmine, näiteks - konfiskeerisime 200000 salasigaretti - tavainimene väriseb, on ikka gängsterid, kes toovad autokoormate kaupa manti maale. Ennemuiste, kui mul suitsu kimumine veel selge polnud ning tuli harjutada, oli pakis 20 sigaretti ehk pakkides lugedes jääb nüüd 10000pk. Edasi jään vastamisega hätta aga oletan, et plokis oli äkki 10 pakki (guugeldada ausalt ei viitsi), seega juba 1000 plokki. Kui need plokid nüüd kastidesse toppida, polegi enam mitut veokat vaja, et sõjasaak koju viia.
Sama on koka ja hero lastidega, kus 'turu-' või 'tänavaväärtust' kuulutatakse miljonites, pakitud päts annab aga välja vaid viisakama pealinna peenleiva mõõdu.
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2021, 10:10Vastujuhtimine on kasutatav näiteks siis kui sõiduk läheb ülejuhitavaks ehk viskab külje ette. Siis juhid vastu ehk keerad lenksu-rooli teisele poole, et ülejuhitavust kompenseerida. Speedwayl tsikliga see teema ja oskajam saab ka kruusal-libedal seda tavalise tsikliga teha. Autospordis igapäevane teema.
See on vastukeeramine, üks esimesi asju mille jäärajal selgeks sain
Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:45Sama on koka ja hero lastidega, kus 'turu-' või 'tänavaväärtust' kuulutatakse miljonites, pakitud päts annab aga välja vaid viisakama pealinna peenleiva mõõdu.
Sa oled ka diagonaalis seda uudist lugenud
Jutt on 400 kilost ja pilt oli 2 spordikotist, turuväärtust pole hinnatud ja dooside kogust pole välja toodud (mürki ei võta äkki kuskil tasulise osa alaosas on see ka toodud)
Teema jätkuks mind ennast pani huvituma, et kuidas võiks lipata koroonalaual nupud puhta koka peal
tito kirjutas: ↑06 Mai 2021, 13:29Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:45Sama on koka ja hero lastidega, kus 'turu-' või 'tänavaväärtust' kuulutatakse miljonites, pakitud päts annab aga välja vaid viisakama pealinna peenleiva mõõdu.
Sa oled ka diagonaalis seda uudist lugenud
Jutt on 400 kilost ja pilt oli 2 spordikotist, turuväärtust pole hinnatud ja dooside kogust pole välja toodud (mürki ei võta äkki kuskil tasulise osa alaosas on see ka toodud)
Teema jätkuks mind ennast pani huvituma, et kuidas võiks lipata koroonalaual nupud puhta koka peal
Kui keegi haisu NINNA saab, siis ikka sitasti! https://memegenerator.net/instance/7443 ... ch-cocaine
Maaks kirjutas: ↑06 Mai 2021, 13:21Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2021, 10:10Vastujuhtimine on kasutatav näiteks siis kui sõiduk läheb ülejuhitavaks ehk viskab külje ette. Siis juhid vastu ehk keerad lenksu-rooli teisele poole, et ülejuhitavust kompenseerida. Speedwayl tsikliga see teema ja oskajam saab ka kruusal-libedal seda tavalise tsikliga teha. Autospordis igapäevane teema.
See on vastukeeramine, üks esimesi asju mille jäärajal selgeks sain
Ma pole filoloog,aga seda see ikkagi peaks tähendama. Kui sa lased külg ees, siis sa ei keera ainult vastasuunda vaid juhid tsiklit-autot vastu kurvi suunda ehk see juhtimine on ikkagi mõlemas suunas keeramine ja sõidujoone hoidmine. Ainult ühes suunas vastu keerates oled kiirelt teelt väljas
Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:45See on jah tavaline oma töövõidu esiletõstmine, näiteks - konfiskeerisime 200000 salasigaretti - tavainimene väriseb, on ikka gängsterid, kes toovad autokoormate kaupa manti maale. Ennemuiste, kui mul suitsu kimumine veel selge polnud ning tuli harjutada, oli pakis 20 sigaretti ehk pakkides lugedes jääb nüüd 10000pk. Edasi jään vastamisega hätta aga oletan, et plokis oli äkki 10 pakki (guugeldada ausalt ei viitsi), seega juba 1000 plokki. Kui need plokid nüüd kastidesse toppida, polegi enam mitut veokat vaja, et sõjasaak koju viia.
Sama on koka ja hero lastidega, kus 'turu-' või 'tänavaväärtust' kuulutatakse miljonites, pakitud päts annab aga välja vaid viisakama pealinna peenleiva mõõdu.
Lugesin selle artikli läbi ja töövõidust pole seal sõnagi. Saabus konteiner ja viidi kliendile, kelle kaup(kile) seal päriselt sees oli. Seal siis avastati ka lisakraam. Klient-saaja kutsus ise politsei. Niipalju on selge, et kont oli Hollandis sadamas umbes kuua ega ja ilmselt oleks pidanud seal see boonustoode välja võetama,aga läks kuidagi nihu ja kaup tuli siia. Läbis siin tolli ja viidi reaalsele kauba saajale. Ma isegi arvan teadvat seda ladu pildi järgi. Puhas juhus seega. Sama klient on enne samalt brasiilia tootjalt korduvalt tellinud kaupa.
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2021, 14:45Maaks kirjutas: ↑06 Mai 2021, 13:21urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2021, 10:10Vastujuhtimine on kasutatav näiteks siis kui sõiduk läheb ülejuhitavaks ehk viskab külje ette. Siis juhid vastu ehk keerad lenksu-rooli teisele poole, et ülejuhitavust kompenseerida. Speedwayl tsikliga see teema ja oskajam saab ka kruusal-libedal seda tavalise tsikliga teha. Autospordis igapäevane teema.
See on vastukeeramine, üks esimesi asju mille jäärajal selgeks sain
Ma pole filoloog,aga seda see ikkagi peaks tähendama. Kui sa lased külg ees, siis sa ei keera ainult vastasuunda vaid juhid tsiklit-autot vastu kurvi suunda ehk see juhtimine on ikkagi mõlemas suunas keeramine ja sõidujoone hoidmine. Ainult ühes suunas vastu keerates oled kiirelt teelt väljas
Ja kui peale pinevat päev otsa vastukeeramist on pidurdusjäljed püksis ja nina ning hambavahe muru jms täis, siis jääb üle vaid peale võtta ja ka peale hammustada!
Äää, brr, ma pole üldse seda artilit lugenud ja elan paralleelmaailmas. Tuli lihtsalt [mention]tito[/mention] kommentaari peale meelde selline tüüpiline allavoolumeedia lugu töövõitudest.
Allavvoolumeedia ... Vastujuhtimine ... Kas vastujuhtimise vastand on allavoolujuhtimine?
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2021, 15:00Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:45See on jah tavaline oma töövõidu esiletõstmine, näiteks - konfiskeerisime 200000 salasigaretti - tavainimene väriseb, on ikka gängsterid, kes toovad autokoormate kaupa manti maale. Ennemuiste, kui mul suitsu kimumine veel selge polnud ning tuli harjutada, oli pakis 20 sigaretti ehk pakkides lugedes jääb nüüd 10000pk. Edasi jään vastamisega hätta aga oletan, et plokis oli äkki 10 pakki (guugeldada ausalt ei viitsi), seega juba 1000 plokki. Kui need plokid nüüd kastidesse toppida, polegi enam mitut veokat vaja, et sõjasaak koju viia.
Sama on koka ja hero lastidega, kus 'turu-' või 'tänavaväärtust' kuulutatakse miljonites, pakitud päts annab aga välja vaid viisakama pealinna peenleiva mõõdu.Lugesin selle artikli läbi ja töövõidust pole seal sõnagi. Saabus konteiner ja viidi kliendile, kelle kaup(kile) seal päriselt sees oli. Seal siis avastati ka lisakraam. Klient-saaja kutsus ise politsei. Niipalju on selge, et kont oli Hollandis sadamas umbes kuua ega ja ilmselt oleks pidanud seal see boonustoode välja võetama,aga läks kuidagi nihu ja kaup tuli siia. Läbis siin tolli ja viidi reaalsele kauba saajale. Ma isegi arvan teadvat seda ladu pildi järgi. Puhas juhus seega. Sama klient on enne samalt brasiilia tootjalt korduvalt tellinud kaupa.
Kas selline praktika on täna päriselus võimalik? Et tellin konteineri punktist A punkti B ja teepeal seda avatakse.. pannakse midagi juurde ja kuskil võetakse midagi välja?
Ain kirjutas: ↑09 Mai 2021, 11:00urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2021, 15:00Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:45See on jah tavaline oma töövõidu esiletõstmine, näiteks - konfiskeerisime 200000 salasigaretti - tavainimene väriseb, on ikka gängsterid, kes toovad autokoormate kaupa manti maale. Ennemuiste, kui mul suitsu kimumine veel selge polnud ning tuli harjutada, oli pakis 20 sigaretti ehk pakkides lugedes jääb nüüd 10000pk. Edasi jään vastamisega hätta aga oletan, et plokis oli äkki 10 pakki (guugeldada ausalt ei viitsi), seega juba 1000 plokki. Kui need plokid nüüd kastidesse toppida, polegi enam mitut veokat vaja, et sõjasaak koju viia.
Sama on koka ja hero lastidega, kus 'turu-' või 'tänavaväärtust' kuulutatakse miljonites, pakitud päts annab aga välja vaid viisakama pealinna peenleiva mõõdu.Lugesin selle artikli läbi ja töövõidust pole seal sõnagi. Saabus konteiner ja viidi kliendile, kelle kaup(kile) seal päriselt sees oli. Seal siis avastati ka lisakraam. Klient-saaja kutsus ise politsei. Niipalju on selge, et kont oli Hollandis sadamas umbes kuua ega ja ilmselt oleks pidanud seal see boonustoode välja võetama,aga läks kuidagi nihu ja kaup tuli siia. Läbis siin tolli ja viidi reaalsele kauba saajale. Ma isegi arvan teadvat seda ladu pildi järgi. Puhas juhus seega. Sama klient on enne samalt brasiilia tootjalt korduvalt tellinud kaupa.
Kas selline praktika on täna päriselus võimalik? Et tellin konteineri punktist A punkti B ja teepeal seda avatakse.. pannakse midagi juurde ja kuskil võetakse midagi välja?
Kui kont seisab sadamas, siis saab seda ju teha. See kont tuli õige kaubaga Brasiiliast seisis kõigepealt Ecuadoris ja siis Rotterdami sadamas. Kondile on juurdepääes kõigile, kes sadamasse sisse saavad ja neid on üldjuhul palju. Võetakse "õige" kont, viikase kuskile lattu,tehakse lahti, lisatakse või võetakse välja mida vaja ja pannakse ta sinna laoplatsile õigesse kohta tagasi. Eemalt tundub tavalise sadama tööna.
Tsitaat artiklist:
Oma osa mängivad sadamatöölised ja toll. Näiteks Rotterdami sadama kohta on mitu korda avastatud, et tolliametnikud osalevad narkokaubanduses. Ühele miljoneid teeninud ohvitserile määrati mõned aastad tagasi 14-aastane vangistus.
Rotterdami konteineriterminali saavad sisse vaid loetud inimesed!
Platsil töötab vaid paar inimest korraga kuna kõik on robotiseeritud!
Et sealt konteiner "kõrvale panna" pead sorkimas terves arvutisüsteemis: õige konteiner stack'ist välja, robotliikuri peale, "sihtkohas" õigesse kohta tõsta ja siis tagasi vastupidises suunas....
yeekim kirjutas: ↑09 Mai 2021, 11:45Rotterdami konteineriterminali saavad sisse vaid loetud inimesed!
Platsil töötab vaid paar inimest korraga kuna kõik on robotiseeritud!
Et sealt konteiner "kõrvale panna" pead sorkimas terves arvutisüsteemis: õige konteiner stack'ist välja, robotliikuri peale, "sihtkohas" õigesse kohta tõsta ja siis tagasi vastupidises suunas....
Kaubad liiguvad ka nn osakoormatena ja ümberlaetavatena jne. Selline kont tuleb kohe laevast õigesse kohta ja sealt liigub edasi jälle sinna kuhu vaja. See liikumine võib olla juba täiesti reaalselt süsteemis sisestatud kohe kui kont lähteriigis teele läheb ja see üldjuhul ei ärata kellegi tähelepanu, sest kaupa käideldakse kõigis maailma sadamates. Kõik see toimub tolli kontrolli all ja kui kontrolliv ametnik on motiveeritud, siis lähebki asi ladusalt.
See video on laeva ja termnali vahelisest tegvusest, aga sealt edasi on transiit teise laevaga, sisemaale minev transport rekkadega ja veel sadamas kliendi jaoks konteinerist autosse ümberlaetav kaup ja veel osa kauba mahalaadimine kliendi keskeuroopa müügikettidesse ning osakauba edasi saatmine teiste kontreineritega jne jne. Nii palju kui on kliente, on neid erinevaid lahendusi ka võimalik tekitada ehk logistika ei ole standart lahendused vaid midagi palju keerulisemat. Ja sinna sisse siis pahad oma saadetised ka mahutavad, et need õigel hetkel sealt märkamatult välja tõmmata.
Ausalt üteldes, parem kui originaal. Kui oleks täispikk film, vaataks kindlasti.
Asjakohane hääl, sõltuvalt toidu valikust
Welcome to canada... enjoy that, when you get away with it!
Ega peale pidurite sõtkumise eriti muuud teha ei osata...
Huvitav, meil ju sajab ka lund ja rohkemgi veel, aga pole kuskil taolist pulli sattunud nägema.