Yamaha T700 concept EICMA-l
MT07 baasil uus väikse tenere concept.
võimalik, et tootmisesse jõuab ainult mootor ja raam - aga mine tea.
MT07 baasil uus väikse tenere concept.
võimalik, et tootmisesse jõuab ainult mootor ja raam - aga mine tea.
T700 tunudb olevat enim tähelepanu pälvinud tsikkel seal. EICMA-l esitletakse igatsugu uusi, huvitavaid ning kohati ka veidraid sõiduvahendeid.
Kawasaki on näiteks otsustanud ristata 300cc Ninja ja 650cc Versyse võttes esimeselt mootri ja teiselt stiili ning lisades kodarrattad.
https://goo.gl/BV8fEO
http://www.cycleworld.com/eicma
Praegu toovad kõik suuremad tootjad kerged(300-400cc) adv rattad välja, kui tühimass ja hind liiga suureks ei lähe neil siis tunduvad päris praktilised universaalsed rattad:)
Lisaks panin tähele, et pea iga enesest lugupidav ettevõte on välja lasnud mõne uue skrämbleri või kohviku.
Macintosh kirjutas:T700 tunudb olevat enim tähelepanu pälvinud tsikkel seal. EICMA-l esitletakse igatsugu uusi, huvitavaid ning kohati ka veidraid sõiduvahendeid.
Kawasaki on näiteks otsustanud ristata 300cc Ninja ja 650cc Versyse võttes esimeselt mootri ja teiselt stiili ning lisades kodarrattad.
https://goo.gl/BV8fEO
http://www.cycleworld.com/eicmaSpoiler
Krt kui kena see pill on, kuid see mootor on küll vist natsa kahtlane sinna.
Nüüd on loodetavasti lõpuks ka midagi taskukohasemat kui Basel-KTM
tundub et adv nimi kleebitakse juba igasugustele asjadele külge, ei teagi kas nutta või naerda... Honda X Adventure
tundub et adv nimi kleebitakse juba igasugustele asjadele külge, ei teagi kas nutta või naerda...
ei hullu, lihtsalt adv tähendus muutub ajas...kunagi tähendas see pikka teekonda (vahest isegi rasketes tingimustes), täna on seiklus kui arvuti tagant õue minna...või noh, midagi sarnast. See eelnev reklaam... ülikonnaga sõitmine kohvikusse...ja ongi adv
Lisaks siis uus pisi-vstrom,
g310gs bõmmadiveelt ja mõni ikaldus veel neilt.
Honda loopis aga võidukaikaid jälle võssa, kuigi võimalus oli, midagi tõsiselt arvesse võetavat müüa ja teha.
Pisike ja kerge rally bike - crf250l baasil tehtud plastikuhunnikuga honda 250 rally.
10l paak ja nii nõrk mootor, et liivas ega mnt peal pole sellele rattale kohta. - Ahh, et arvate, et see on kerge???
Aga vot ei. Kaal tuleb standardis tal ligi 160kg. see on 250-ne. täiesti jabur. need mootorid on küll suhteliselt ressursikad aga 17-18,5 HP tagarattast 160 kg kaaluval masinal, on juba stardis kaotanud igasuguse sõidumõnu.
Yamu sättis selle uue tenere tuleku kuidagi liiga venima ja kuidagi liiga rippuma porgandimaja R2 mootori implementeerimisest.
See võib neile kurjalt kätte maksta, sest praegu sellega välja tulles oleks neil olnud võimalus ikkagi aja jooksul revisjoni teha.
minu jaoks on adv pigem et teha kõike mida hing ihkab, paaril sõidukaaslasel on väga head ktm id kui endale igatsen just midagi kergemat mida üksi sõites jaksab mülkast välja tõsta. sellest ka väike lootusekiir et proovimudelid pisiadv või ka yamu t700 tulevad kiiresti Baltikumi, olud mida silmas pean on hetkel plastikuga sõidetud
Loodust lõhkuvat tegevust aimata laskev video kadunud. Kas ka nii oli, aga vähemalt ei teki kellelgi näpuganäitamise võimalust nüüd. Miskit oli, mis kahemõtteline paistis; enam ei ole. Ei hakka mina siin uurimustööd tegema, kas tegu riigi- või eramaaga. reimps
300 R2 mootoriga versys -x ka tulemas Peaks tulema kergem kui T7 aga noh, iseasi kas see 300 mootor jaksab. Parem variant ikka kui DL250 või BMW 310, või CRF250L
[quote="villy"]300 R2 mootoriga versys -x ka tulemas Peaks tulema kergem kui T7 aga noh, iseasi kas see 300 mootor jaksab. Parem variant ikka kui DL250 või BMW 310, või CRF250L
Kardan kah, et kone jääb vähe nõrgaks. Need 300 Ninja andmed. Kuid kui lõpust loobuda ja jõudu vähe hammakaga juurde anda, siis võibolla ok.
Fahrleistungen
Höchstgeschwindigkeit: 170 km/h (Herstellerangabe)
Beschleunigung
0-100 km/h 6,1 sek
0-140 km/h 13,8 sek
Durchzug
60-100 km/h 7,7 sek
100-140 km/h 9,7 sek
Minu jaoks on CRF250L paras, kaalun 67kg ja pikkust 175cm. Acerbise paagiga sõidan nõks üle 300km mis just hõiskama ei pane aga piisab.
Ah et maanteele ei kõlba.. viimati Bulgaariast süveneva sügisilma tõttu varvast lastes sõitsin viimasel päeval 52x km, 2/3 rämedas vastutuules ja ülejäänu külgtuules. Eks kõik on kinni inimeses endas ja ootustes. 250cc ei ole 650cc ei ole 1250cc ...
Motopaksu joone alt võis kunagi kuldseid sõnu lugeda: aeglaselt saab kauem sõita
Selline võiks uus Tenere välja näha. Päris sarnane.
Ktm R2 800 adventure tuleb ka ilmselt 2018
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja lisaks veel 390 adv samuti.
aga DOD - on nähtavasti siiski alles 2019.
pets77 kirjutas:Selline võiks uus Tenere välja näha. Päris sarnane.
Pagan, sadul võiks ikka samasugune sirge nagu prototüübil on - annab sõitmisele väga palju juurde. See pildil olev sadul kus sa istud rohkem sees on jama.
See Yamu pilt on vähemalt aastavanune Motorradi ajakirjast päris Photoshop, kus tagaosa koos istmega on ilmselgelt vana 660 Tenere oma. See pilt käis netis ringi juba enne esimeste prototüüpide piltide lekkimist, kindlasti ei maksa sellest pildist veel mingeid järeldusi teha.
Minu sisetunne ütleb, et KTM 800 Adventuret saab poest osta alates 2019 ja 400 Endurot/Adventuret mitte enne 2020, kui tuleb uus põlvkond peale selleaastast 390-ne facelifti.
See 800 adv on asi, mis on KTMi valikust juba kaua puudu olnud. Peale 640 adv kadumist ilmselt
Saksas selle Kawa Versys-X hind on Mobiles 5795.- euri. Arvasingi et sinna 5-6kilo vahele jääb.
Siit ka 390 ADV Tagavedrustus näha.
Jama, võiks ikka läbi lingi olla.
mx77 kirjutas:Jama, võiks ikka läbi lingi olla.
Arvatavasti asi selles, et seal lingi koha peal on hetkel kat. ja see liigutati sinna, et natukene mootori alt kola vähemaks saada. Eks selle lingiga ole oma lisahoolduse mured ja KTM enduurod saavad siiani ilma hakkama. =)