Teen kokkuvõtte soome ajakirjast Moto1 07/2004 numbrist kus väike artikkel selle ratta kohta.
Honda esitles esimest CBR900RR mudelit 1991 (müüki tuli `92) mis oli konkurentidest peajagu üle. Uus mudel kaalus kuivalt 185kg ja võimsust lubati 125hp. Konkurendid, mida seniajani ka sportlikeks peeti kaalusid üle 50kg rohkem.
CBR900RRi peetakse usaldusväärseks ja hästi kestvaks rattaks. Mootor kestab üle 100 000km lahti võtmata, kui ei unustata korralikult mootorit soendada enne kui kõrgete pööretega sõitma hakatakse. Õigeaegne õlivahetus on muidugi teine tingimus.
Käigukasti koha pealt kannatab ettevaatlik olla esimeste, `92-`93 ratastega, võib esineda juhuseid kus kiirendamisel esineb "vale" vabakäik, või kukub käik mingile teisele käigule. Raviks kasti remont. Värskematel ratastel seda probleemi ei esine.
Autor sai tsiklipoest proovimiseks heas korras ja hästi hooldatud `92 aasta ratta, millel odomeetril aukartustäratavad 95 000km

, kulumisjälgi oli rattal suhteliselt vähe, needki valdavalt sadulanahas.
Edit:Pildil on näha ka, et pidurikettad ei ole sugugi esimeses nooruses, aga autor neid ei maini, järelikult on kõlbulikud.
Väike proovisõit tõestas, et ratas sõitis nagu üks mootorratas sõitma pidi, ei ebanormaalseid kolinaid, väike vibratsioon 5000rpm ülespoole, käigukast kolksus samamoodi nagu uuena, pidurid võtsid hästi ja ühtlaselt. Kõik töötas nii nagu pidi.
Kokkuvõte:
1992: mudel SC28, töömaht 893cm3, 16klappi R4 mootor. Väidetav suurim võimsus 125hp/10500rpm, tõeline võimsus tunduvalt väiksem.
6 käiku, teljevahe 140,5cm. Ees 16tolli ratas, kuivmass 185kg.
1993: uuendusi ei tehtud.
1994: uued gondlid, uued tuled, mootoris uuendused, vedrustuses täiendavad reguleerimis võimalused.
1995: uuendusi ei tehtud.
1996: Mudel SC33, töömaht 919cm3. Võimsus 128hp/10500rpm, mis osutus ligilähedaseks reaalsele võimsusele. Mootoris palju muutusi, uus raam ja püstisem sõiduasend. Uued gondlid. Kaalu lisandus 1kg.
1997: uuendusi ei tehtud.
1998: Kitsam gondel, uus raam, mugavam sõiduasend, uued pidurid, uuendused mootoris, 130hp/10500rpm, samuti reaalne võimsus.
1999: uuendusi ei tehtud.
2000: Karburaatorid asendusid sissepritsega, töömaht 929cm3, 151hp/11000rpm, reaalne võimsus väiksem. Uus raam, uus vedrustus, uued pidurid. 17 tolline esiratas.
2001: uuendusi ei tehtud.
2002: nimi muutus, CBR900RR Fireblade asendus ainult Firebladega. Töömaht 954cm3, võimsus 152hp/11250rpm, ligilähedane reaalsele võimsusele.
2003: uuendusi ei tehtud.
2004: Töömaht 998cm3, 171hp/11250rpm, reaalne võimsus väiksem.