1. leht 1-st
Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 09 Mär 2017, 21:19
Postitas joosep.j??rv
Ilmselt tuleb minupoolt väga rumalaid küsimusi kuid loodan, et näkku ei lööda ja saan veidi targemaks.
Nimelt olen juba aastaid huvitunud tsiklitest kuid kuna mu sõidustiil on "tappev" siis pole sellest julgenud väga avalikult rääkida sest kohe tuleks ilge hala teemal, et sõidan end surnuks. Viimased kogemused mõne võimsama rattaga on seda ka näidanud. Usun, et saan selle hooajaga oma pikema autoprojekti enamvähem valmis ja järgmisel aastal tahaks tsikliga alustada. Kuna auto sai umbes selline: LINK
siis tsikliga veel koledamad plaanid, tahan roostet, tahan augulist raami, tahan läbikastud paaki, tahan punutud juhtmeid, värvitud kodarvelge vanakooli rehvi, v2te jne
Kuna tsikleid igapäevaselt ei ehita siis päris nullist asja ettevõtta ei julge, pigem ostaks, lammutaks, teeks kõvasti ringi ja paneks kokku.
ja siit mu rumalad küsimused:
Kas V2 ga on suund vaid harlika mootor või on ka muid (odavamaid) alternatiive. V2 pole must have kuid oleks tore.
Kas raami ümbertegemine / isetegemine on üldse vastava raami/puki ja rakisteta võimalik ja teostatav et ratas pärast ka enamvähem sirge oleks ja kenasti jookseks? Kui suurtest kõrvalekalletest siinjuures üldse räägitakse? Kuidas hardtail sõita kannatab? Kuidas konstaablid / ülevaatajad suhtuvad rattasse mis näeb "koll" välja kuid on tehniliselt korras? Kuidas tsikkel käes tundub kui see pole enam "jalgevahel" vaid istutakse nii madalal....tundub halb? Väga tänulik oleks kui keegi annaks hea vihje mõnest vedelevast kui dokumentidega rondist mis toreda vanakooli mootoriga oleks. V2 R2 oleks eelistatuimad...ma ei teagi miks....vb seepärast et ma elus püsiks ja keegi ei küsiks, et kas " tonnine"
Palju pole googeldanud kui 90% ulatuses meeldib see ratas:
(Võiks vaid lühem olla...istumisasend näib liiga emane)
Totaalselt teine tüüp kuid kunagi ammu jäi motoshowl silma ka huvitavate detailidega Egert Roosi ratas....
Ettetänades 
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 09 Mär 2017, 21:25
Postitas Piipz
Üks korralik mad-maxi stiilis ratbike / rotikas on minuarust vägagi kõva teema
Seda muidugi juhul, kui üle pingutatud pole.
Selline väga meeldib (sinu klipis näidatu samuti):

Samas selline on juba liiga overkill:

Aga konstaablitel ei saa välimuse kohta ütlemist olla, kui ratas muidu tehniliselt korras on, selle üle ei peaks väga muretsema.
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 09 Mär 2017, 21:38
Postitas RasmusL
Kuna sa Joosep Järv oled Tartu auto turbojumal, siis ainuõige pill sulle oleks tegelt see:

Kuid jääb "natuke" võimsaks jah.
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 09 Mär 2017, 21:44
Postitas joosep.j??rv
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 09 Mär 2017, 21:46
Postitas RasmusL
Ei ole, sellel on kompressor teisel pool ning turbo ainult näha. Jõudu +500
ratta toorik on Suzuki gsxr1100. Minu rattal nt on terasraam. Vast mõned teised kasutajad mainivad ka ära variandid terasraamide kohta vanematel bikedel v nakeditel.
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 09 Mär 2017, 22:53
Postitas AzA
Hangi suzu ls650 ja rapi ära. Ühe pütane, pühib vahvalt minema, hääl on üle prahi, välja näeb nagu doktori vorst ja mis põhiline, üle soti, ilmselt hardtaili puhul ei taha ise kütta, ole kui tahad vile vajutaja 
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 10 Mär 2017, 18:59
Postitas RaulK
Mul rf-i terasraam pakkuda, koos paberitega. Lõigutud aga see sul suht poh. Lükka mis iganes vanema otsa gixxeri mootor vahele.
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 27 Mär 2017, 21:55
Postitas joosep.j??rv
Vahepeal omajagu aega mööda läinud aga mina pole oma siklisoovist ei üle saanud, ega sellele järele andnud.
Lappasin siin foorumis pärismitu pilditeemat läbi ja googlis olen istunud vist päevi...
Hullult pakuvad pinget iz 350 stiilis esihark, V2 mootorid, avatud kuivsidurid aga sellist mootoriet ei oska ma kusagilt otsida 
Lemmik pill mis leidnud:
http://24.media.tumblr.com/e91c5052ab09 ... 5_1280.jpg
Lemmik kohalik pill : https://www.upload.ee/image/6836619/175 ... 4875_o.jpg
(viimane siis sõbra oma kuid pole kahjuks huvitatud müügist
)
Teen ehk nädala jooksul otsa lahti ja lähen ühe tuttava juurde otepää kanti luurama mis ta suurest siklikogust veel alles on....49 raame, 350ne esihark, erinevaid paake ja hulk EMMilisi pidi tal olema muidu
Väike mõte ka selles suunas, et miks ma ei võiks kasutada mootorit mida kõige paremini tunnen ehk volkari bokserit koos tema enda käigukastiga....saaks töömahu kuni 2,3 liitrini ajada (tüüp neljaga ka üle 3 liitri) ja madalalt rohkem jõudu kui mistahes baike piinates. Siduri ja käigukastiga poleks ilmselt mingit muret kui lahendan vaid võlli vastpupidise pöörlemise mure
Ise mõtlesin et ehk oleks hardtail isegi sõidetav kui tagarehviks oleks miski poole barise rõhuga dragislikk 
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 27 Mär 2017, 22:58
Postitas claw
Hmm.. kui sa ehitad kokku mingi väga kehva juhitavusega raami ja esihargi, siis kas on mõtet sinna mingi über mootorit peale panna? iz 350 esihark ei ole just eriti pädev 3 liitrise forsseeritud mootoriga ringi sõitma. Iseasi, kui ainult show-pill.
Aga sõitmine on päris atraktiivne osa sellest tsiklivärgist. Selle jaoks siis juba normaalset ratast vaja..
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 27 Mär 2017, 23:07
Postitas joosep.j??rv
ilmselt ei käi need 2 asja tõesti kokku kuid see bokseri võimsamaks ehitamine oleks lihtsalt option....
Kui sundjahutust mitte kasutada siis ilmselt ei ole mõtet ka 94mm silindritele minna ja tuleks oleks paksuseinalised 92hed maksimaalne mõõt. Enne seda tuleks aga originaal 77 ja 85,5tega selgeks teha kas sundjahutuseta on üldse võimalik või paisub asi kinni.
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 27 Mär 2017, 23:09
Postitas tarmoel
Hardtaili mehed kasutavad tihtipeale tagumisks sõiduauto rehvi (ja velge). Ja 0,5 bar on sellisel puhul norm. rõhk - rehv on ainuke asi (peale sadulavedrude, kui on), mis vedrutab ja madala rõhuga võimaldab kandiline tagaratas kurvides kallutada.
Päikest!
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 27 Mär 2017, 23:24
Postitas Lembit
Kui sul VW aircooled mootori juppe on ja teema selge, siis äkki sobiks sellise tsikli peale suurte silindritega, aga kahepütane VW mootor?
Selliseid on kerglennukitel kasutatud ja ca 40-50 hp peaks kerget hardtaili päris OK'lt liigutama.
http://oppositelock.kinja.com/lets-go-f ... 1701235159
Hääl kostab päris õige 
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 28 Mär 2017, 09:32
Postitas grahv
joosep.j??rv kirjutas:V2 mootorid, avatud kuivsidurid aga sellist mootoriet ei oska ma kusagilt otsida 
V2 ja lahtine kuivsidur - Ducati? http://www.ebay.de/sch/Komplettmotoren/ ... nkw=ducati
Lisaks sidurile vähemalt osadel võimalik efektselt eksponeerida kogu nukkade ajam; SOHC/DOHC; karb/pritse... Nende turbotamisest netis jutte jagub, aga seda tead sa nagunii ise paremini.
Lembit kirjutas:Kui sul VW aircooled mootori juppe on ja teema selge
Piisavalt...
Vaadake nt siit edasi ja andke mehele ideid - siit oleks kindlasti midagi omanäolist tulemas: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... &start=240
G
Re: Väga mootorrattakauge inimene on ideede otsingul.
Postitatud: 28 Mär 2017, 09:53
Postitas Ilgekepp
joosep.j??rv kirjutas:ilmselt ei käi need 2 asja tõesti kokku kuid see bokseri võimsamaks ehitamine oleks lihtsalt option....
Kui sundjahutust mitte kasutada siis ilmselt ei ole mõtet ka 94mm silindritele minna ja tuleks oleks paksuseinalised 92hed maksimaalne mõõt. Enne seda tuleks aga originaal 77 ja 85,5tega selgeks teha kas sundjahutuseta on üldse võimalik või paisub asi kinni.
kui huvi siis pakun seda dneprit mis tartu motomessil laes rippus