1. leht 1-st
Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Postitatud: 21 Apr 2017, 21:52
Postitas Ahfrsk
Tervist.
Kuidas on lood erinevate detailide keevitamisega mootorratta küljes ?
Minul oleks vaja tsikli summutitoru külge paar "kõrva" keevitada (elektroodkeevitus), kuhu ma saan ühe nö iluliistu kinnitada.
Kas selleks tarbeks oleks mõistlik väljalase küljest ära võtta, või võib ka ratta küljes seda teha ?
Mõtlen siis hetkel siin ratta elektroonika peale, tänapäeva mootorrattad igast tundlikke asju täis ju.
Akuklemmid lahti ühendada lihtsalt ? Akuklemmid + tsikli aju lahti ühendada ?
2008a kawasaki siis, päris nõukaaegle mehaaniline liikur ei ole 
Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Postitatud: 21 Apr 2017, 22:11
Postitas demineerija
Ahfrsk kirjutas:Tervist.
Kuidas on lood erinevate detailide keevitamisega ratta küljes ?
Akuklemmid lahti ühendada lihtsalt ? Akuklemmid + aju lahti ühendada ?
Kui detaili küljest võtta ei viitsi siis kõik ajud + aku lahti.
Sitemal päeval piisab töötava auto mootori pealt täku võtmisest, et asjadest suitsu välja saada 
Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Postitatud: 21 Apr 2017, 22:20
Postitas Margusxx
Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Kõige targem on detail siiski küljest võtta ja laual keevitada. Uitvoolud ja tugevad magnetväljad ei ole elektroonika parimad sõbrad
Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Postitatud: 22 Apr 2017, 03:08
Postitas Ahfrsk
Margusxx kirjutas:Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Sest mul pole inverterkeevitust.. 
Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.
Re: RE: Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Postitatud: 22 Apr 2017, 06:35
Postitas Margusxx
Ahfrsk kirjutas:Margusxx kirjutas:Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Sest mul pole inverterkeevitust.. 
Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.
Kui sa otsustad siiski selle seal küljes elektroodiga ära teha, siis aku juhe maha, mass kinnita keevisele nii lähedale kui võimalik ja mina ühendaks aju ka lahti selleks ajaks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: RE: Re: Keevitamine ja elektroonika ratta küljes..
Postitatud: 22 Apr 2017, 08:54
Postitas jaan mmc
Margusxx kirjutas:Ahfrsk kirjutas:Margusxx kirjutas:Miks sa elektroodiga tahad summutit keevitada?
Sest mul pole inverterkeevitust.. 
Aga jah, eks ta mõistlik ole küljest ära võtta, väga suur töö õnneks ei ole. Jama on ainult see, et raske on täpset kalle/nurka paika saada sedasi.. A küll ma mõtlen midagi.
Tahtsin lihtsalt igaks juhuks üle küsida, pole kunagi kokku puutunud sellega.
Tänud.
Kui sa otsustad siiski selle seal küljes elektroodiga ära teha, siis aku juhe maha, mass kinnita keevisele nii lähedale kui võimalik ja mina ühendaks aju ka lahti selleks ajaks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Lisaks võiks keevitatava detaili ka maandada, näiteks täkukaabliga.
Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Postitatud: 22 Apr 2017, 09:20
Postitas franz125
Kui nüüd õiendada siis inverter keevitus võib olla nii elektrood,mig-mag kui tig ja ei tähenda keevituse tüüpi.
Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Postitatud: 23 Apr 2017, 07:52
Postitas rutska
Soovitatakse akuotsad maha võtta jah, aga ei tea kedagi kellel oleks kunagi midagi läbi kärssand, kui niisama keevitanud on.
Re: Keevitamine ja elektroonika mootorratta küljes..
Postitatud: 23 Apr 2017, 23:55
Postitas isakene
rutska kirjutas:Soovitatakse akuotsad maha võtta jah, aga ei tea kedagi kellel oleks kunagi midagi läbi kärssand, kui niisama keevitanud on.
Mina tean vanemast ajast kaht-kolme akut, mis keevitamise tagajärjel otsad andsid. Ning üks mingi lollelektroonika vidin oli ka, mitte ei mäleta kas suuna- või kojameherelee. Keevitatavad objektid olid 2 vene veokat ja üks sigull, relee läks miskil vanemal maasturil.
Kusjuures, siiani pole keegi suutnud seda akulõhkumise nähtust arusaadaval kujul elektrotehniliste ja füüsikaliste terminitega lahti seletada... 