Soov on õhkjahutusega R4 mootor, mis tehasest tuli värvituna, puhastada värvist ja poleerida haljaks. Milline tehnoloogia selleks kõige mõistlikum oleks?
Kuna ribide haljastamine tundub sõge, siis ei välista, et silinder ja plokikaan lähevad uuesti värvi alla aga kogu mootoriploki ja klapikambrikaane tahaks ära poleerida.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 12 Mai 2017, 21:33
Postitas Jesper
Vibropoleerimine kindlasti töötab, vt .
Eestis on neid tööstuslikke seadmeid, materjale ja know-howd ka kindlasti olemas, aga nagu ikka - ega keegi seda jaeteenusena väga pakkuda ei taha, peab tutvusi olema.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 12 Mai 2017, 21:40
Postitas Forumist
Kui õigesti mäletan, siis mingis foorumis keegi velgede poleerimist sellise aparaadiga pakkus. Iseasi, kas mootoriplokk sinna ära mahub.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 12 Mai 2017, 23:43
Postitas motard
Mootoriplokk on vist liiga raske ka. Aga väiksemate detailide tegmiseks peaks samasuguse seadme meisterdama.
Kas mingi mehhaaniline poleerimine ei tule kõnealla - harjad - vildid - pastad? Mul puudub igasugune kogemus metalli/alumiiniumi poleerimisega.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 13 Mai 2017, 00:24
Postitas - - - -
Forumist kirjutas:
Kui õigesti mäletan, siis mingis foorumis keegi velgede poleerimist sellise aparaadiga pakkus. Iseasi, kas mootoriplokk sinna ära mahub.
Polished OÜ ja loodan et rahakott on puuga seljas.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 13 Mai 2017, 13:47
Postitas motard
Vaatan neid vibropoleerimise videoid ja mõteln, et kui silindrit või plokikaant sellel meetodil teha siis see ju kahjustab sisemisi pindu. Et siis peaks kogu mootor koos ja ühes tükis olema?
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 13 Mai 2017, 15:06
Postitas RasmusL
Alumiiniumi poleerimine pole midagi keerulist, lihtsalt aeganõudev ja väga räpane töö. Mina kui värvitud alumiiniumi poleerisin alustasin 240-400-800-1000-1500-2500 liivapaberiga ja peale seda siis 2 erinevat metallipoleer vaha, mida peaks saama motonetist osta. Poleerimisketas rellaka otsa ja tuld.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 13 Mai 2017, 16:55
Postitas urmas66
Silindritel võib näiteks ribide servad ära poleerida ja ribide vahe jätta lihtsalt puhtaks alumiiniumiks,aga pikk,must ja aeganõudev saab see olema jah.Pead ju kogu pinna saama defekti vabaks.Pole mingit mõtet poleerida,kui detailidel täkked või löögi jäljed sees.Sa ei tea ilmselt mis seal värvi all peitub.
Kunagi nõuka ajal sai võidusõidu jalgratta pöidad-rummud ja kodarad ära poleeritud.Oli tol ajal selline mood Kahe a´2cm laiuse pöia ja rummu heaks saamiseks kulus paar-kolm õhtut.Kodarad sai kergema vaevaga,sest need olid mingist roostevaba laadsest materjalist ja neid me poleerisime suht iga päev,et ilusad oleks.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 13 Mai 2017, 18:59
Postitas motard
Mõistlik oleks siis vist kõigepealt soodapritsiga puhtaks lasta?
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 14 Mai 2017, 11:11
Postitas aivar1988
Kui leiad Eestist tegija siis anna teada.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 14 Mai 2017, 16:41
Postitas RasmusL
motard kirjutas:
Mõistlik oleks siis vist kõigepealt soodapritsiga puhtaks lasta?
Pigem ma soovitaks värvieemaldit kasutada, kui pritsima hakata.
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 14 Mai 2017, 17:16
Postitas motard
Rust-o-leumi värvieemaldi peale ei hakanud. Oskad mõnda konkreetset soovitada?
Re: Mootori poleerimine
Postitatud: 15 Mai 2017, 00:23
Postitas RasmusL
Ise kasutasin Solmasteri MP värvieemaldit. Sulatas ka pulbervärvi maha.