Bullet connectorid?
Kus müüakse selliseid kaablite ühendusi?
Kus müüakse selliseid kaablite ühendusi?
Ostsin head bulletid ELFA elektroonikast, neil oli plussiks termokahanev lutu by default
https://www.elfadistrelec.ee/et/kaablid ... _PL_090412
PS. termokahanevad on need punased
Need Elfa omad paistavad kõvasti paremad, kui näiteks tööriistamarketi omad. Peaks proovima.
Kas saan õigesti aru, et need käivad ikka samade tangidega nagu enamus klemmid?
https://goo.gl/images/PeyzSw
Neid tange olen ostnud Esvikast u. 50 euriga ja Tööriistamarketist u. 25 euriga. Pean ütlema, et mina olen võrdselt mõlemaga rahul, mis sellest, et hinnavahe kahekordne.
Tegelikult peab kasutama neid veel odavamaid tange, kuna lutu ei käi maha, vaid on kinni.
Juhiks ka tähelepanu sellele, et enamlevinud mõõt jaapani ratastel ja suunakatel on 3,9mm. Enamus poodides müüdavatest klemmidest on 3,5 ja 4,2mm
Mõõdu info on kasulik märkus. Komenteerige, kas need "nö" odavamad tangid on ka asjalikud?
https://goo.gl/images/IISL7T
Minu arust isegi need kallimad, mille näite eelmises postis tõin, teevad OEM ühendustega võrreldes kaheldavat (kuid samas rahuldavat) kvaliteeti. Need lihtsamad tangid on mul ka olemas, kuid ausaltöeldes pole ma neid kunagi kasutanud.
Kas mingit kolmandat väga head tangivarianti pole, mis painutaks need klemmid sama hästi nagu tehaseasjadel näha on?
PS! Üle tinutamine on mõnikord variant (et juhtme lahti tulemist vältida) aga kui päris täpiks minna, siis tinutatud ühenduse takistus on natuke teine kui vaskjuhe otse vastu klemmi lahendusel...
muhkel07 kirjutas:Kus müüakse selliseid kaablite ühendusi?
motorcycle-bullet-connectors.jpg
Palju sul neid vaja on? Mul neid tellitud terve hunnik. Täpselt sellised nagu pildil. Kui oled Tallinnast võid läbi tulla.
red buell kirjutas:muhkel07 kirjutas:Kus müüakse selliseid kaablite ühendusi?
motorcycle-bullet-connectors.jpgPalju sul neid vaja on? Mul neid tellitud terve hunnik. Täpselt sellised nagu pildil. Kui oled Tallinnast võid läbi tulla.
Meeldiv, võtan ühendust!
Aga ootaks ka heade tangide infot. Ise ka nüsinud viimased korrad selle odavamate tangidega ja siis üle jootnud vajadusel.
morse kirjutas:Kas saan õigesti aru, et need käivad ikka samade tangidega nagu enamus klemmid?
https://goo.gl/images/PeyzSw
Minu meelest on viidatud lehel valesti kirjas ja need tangid on just isoleeritud klemmide paigaldamiseks. Isoleeritud klemmide tangid on suhteliselt ümariku avaga, isoleerimata klemmidel pigem poolkuu kujulise avaga.
Isoleeritud klemmide tangid
Isoleerimata klemmide tangid
Originaalsele sarnast pressi teevad kahe kumerusega tangid, mis suunavad klemmi lahtised otsad juhtme isolatsiooni sisse.
Eelmisel kahel lingil on torudele mõeldud tangid (ühe kumerusega)
Samalt lehelt näiteks
http://www.ferrulesdirect.com/terminal/ ... S/QC5E.htm
Omal sarnased hiinakad ja teevad head tööd, tähtis on muidugi klemm õigetpidi sisse panna, mis võtab natuke rohkem aega.
Kui kellelgi Pärnu kandis klemme tarvist, saan sammuti aidata.
Ma just mõni nädal tagasi pressisin nende hiinakatega pool elektrisüsteemi uueks: https://www.oomipood.ee/product/vtnct_i ... iku_tangid . Vähemalt silma järgi on küll nagu tehasest, pikemaajaline vastupidavus on hetkel testimises
Mina isiklikult sõiduki elektriühenduste üle jootmisesse ei usu, kui tehase süsteem on pressitud ja pidas vastu veerand sajandit, siis vaevalt ma põlve otsas kompunnides midagi paremini teha oskan.
Nii bulletid kui kõik muud pistikud ja klemmid tellisin sealt: http://www.vehicle-wiring-products.eu/ . Oluline ei ole ainult tangide stiil vaid kogu süsteem peab kokku klappima - mul ei õnnestunud Eestist kuskilt leida mõistlikku isoleerimata klemmide valikut, need "lutiga" imho ei ole hea ja vastupidav lahendus, koledad kah veel takkatraavi. Kinnituskõrvaga klemme kasutades õnnestus isegi originaalpistikute korpuseid ära kasutada, need ei ole küll 100% standardiseeritud, aga vahel veab.
Jesper kirjutas:Ma just mõni nädal tagasi pressisin nende hiinakatega ...
Kuidas sa need, mis originaalpistikusse ei suutnud surada ära isoleerisid? Ja kuidas veekindluse tagasid?
Ma lähenesin loovalt, kui alguses oli plaanis nullist 100% uus OEM juhtmestik teha, siis töö käigus ambitsioonid muutusid
Seal osad massijuhtmed jms olid tehase poolt ikka täiesti naeruväärselt dimensioneeritud, ja kui jämedama juhtme vead siis ju pistik ka muutub. Võtsin kohe sealtsamast poest hunniku uusi pistikuid ka ligi (http://www.vehicle-wiring-products.eu/s ... connectors need 2,8mm ja 6,3mm) ja kombineerisin omaenda loogika järgi uuest ja vanast terviku kokku. Osadesse kohtadesse sai ühe väikese pistiku asemel 1 väike ja 1 suur jne. Veekindlust pistikutes taga ei ajanud, sest seda pole ka Honda ise taga ajanud - tundub jabur, aga reaalselt neid veerand sajandit vanu pistikuid uurides ma ei näinud kuskil üle mõistuse suurt korrosiooni, ju siis nad ikka natuke teadsid ka mida teevad.
Noh, üleüldiselt ma ütlen et on lihtsamaid ja mõnusamaid töid kui ülekomplitseeritud 80ndate elektrisüsteemi taastamine
Aga päris jäme kivi lendab ka Eesti poodnike kapsaaeda, tegelikult saaks päris ilusat tööd teha kui krt oleks kõik õiged klemmid ja pistikud ja materjalid letis olemas, millest teha. Mul nüüd on selle projekti tulemusena enamvähem eluaegne vidina- ja juhtmevaru ilmselt, sest kõike pidi tellima igaks juhuks rohkem.
Jesper, tänud selle ostukoha vihje eest, sa sealt päris korraliku summa eest projekti tarvis materjali ostetud.
Aga kas keegi teab, kus aku- või starterijuhtme terminali pressimise tange saada? Või kes pressiks?
6-50 ruutu kaablitele on mul järgmine nädal olemas jälle
mx77 kirjutas:Jesper, tänud selle ostukoha vihje eest, sa sealt päris korraliku summa eest projekti tarvis materjali ostetud.
Aga kas keegi teab, kus aku- või starterijuhtme terminali pressimise tange saada? Või kes pressiks?
Mul ka olemas Pelgus. Saan pressida kui nädala lõpuni laenata.
Ala sellised aga mitte ali omad. https://ae01.alicdn.com/kf/HTB12Q.NJpXX ... imping.jpg
Ise pressisin sellega ning jootsin veel otsad üle (würthi omadel on otstes väike auk, kust saab hästi jootetina sisse ajada).