Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 286
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #61 Postitas nolev » 14 Juun 2018, 09:52

Mina paigaldasin sellise asjanduse. Ehituspoes (oli vist K-rauta) 4-5 tk komplektis ja maksis paar eurikt. Natukene jalgratta siselohvi ja asi töötab. Kindlasti on tehase tooted paremad aga vahel peitub jõud lihtsuses.

IMG_0141.JPG
Pilot


Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

Rasmusk
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #62 Postitas Rasmusk » 11 Juul 2018, 13:24

Tellisin ja paigaldasin endale selle Kyrjakyni Econo Assist-i ära. Kuna üks pisem matkakene on ees, siis eks ole näha, kuidas pikkadel transiitidel see lahendus käitub.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 978
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #63 Postitas Ronk » 11 Juul 2018, 13:32

Nüüd saan kindlasti igavese si*arahe kaela, aga omal püsikas lahendatud väga lihtsalt. Rutska toodud mõned null koma millimeetrid üle lenksu serva ning käekaitse on lihtsalt peale keeratud. Ehk käekaitse takistab rutskal tagasi minemast natukene.

Täitsa kogemata avastasin, kui sai käekaitsmed liiga üle pingutatud ning nüüd mõnda aega sõitnud, toimib. Pikapeale tuleb küll maha, aga mõned sajad meetrid saab kätt puhata küll kui vaja.

Linnas saab jälle käekaitsme poldilt pinget maha võtta ning toimib rutska taas nii nagu vaja.

EDIT: Kuigi erilist vahet pole sellega, kui panna rutska külge mingi klamber :mrgreen:
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #64 Postitas Margit » 11 Juul 2018, 13:40

Suht sama asi on ka lenksusoojendusega.
Metall paisub, tõmbab gaasi ühte asendisse kinni ja saab maanteel täitsa pikalt käed lahti sõita :D

Erci
Postitusi: 585
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänatud: 5 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #65 Postitas Erci » 11 Juul 2018, 14:04

Enda motikale paigaldan lõpuks elektroonilise cc. Sellega seoses üle üks KTM lenksule (või muule sama sisemõõduga juhtrauale) mõeldud Kaoko mehaaniline cc.
https://shop.touratech.be/kaoko-cruise-control-mechanical-cruise-control-for-ktm-1050-adventure-1090-adventure-ktm-1190-adventure-r-1290-super-adventure-ktm-lc4-640-adventure-690-enduro-enduro-r-lc8.html

Kel soovi,võtab ühendust.
___________________________
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3545
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #66 Postitas sepp » 11 Juul 2018, 15:51

Erci kirjutas:Enda motikale paigaldan lõpuks elektroonilise cc.


Millise elktroonilise panid,kuidas reaalselt toimib? oled rahul?

Erci
Postitusi: 585
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänatud: 5 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #67 Postitas Erci » 11 Juul 2018, 21:23

sepp kirjutas:
Erci kirjutas:Enda motikale paigaldan lõpuks elektroonilise cc.


Millise elktroonilise panid,kuidas reaalselt toimib? oled rahul?


https://www.powercellperformance.com/shop/adventure-1190/ap900-electronic-cruise-control-ktm-10501290/

Reealselt on KTM 1190-l wireless throttle ja ka can võrk. Tehas sellele siiski CC ei paku, ei teagi miks. Kuna kõik signaalid can võrgus ja eeldused on olemas, siis keegi on selle CC valmis treinud.
Paigaldmine on lihtne: nupud lenksule, üks pistik gaasi juhtmstiku vahele, teine obd pistiku vahele, leia karbile sobiv koht ja olemas. Mingit programmeerimist ei vaja - töötab kohe.
Töötab nagu tavaline CC, set, + ja - nupud kiiruse peenhäälestuseks. Resume funktsioon puudub (ohutuse eesmärgil, ütleb manuaal!).
Olen väga rahul ja kasutan maanteel pidevalt.
Pilt
Pilt
___________________________
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #68 Postitas Macintosh » 14 Juul 2018, 22:02

nolev kirjutas:Mina paigaldasin sellise asjanduse. Ehituspoes (oli vist K-rauta) 4-5 tk komplektis ja maksis paar eurikt. Natukene jalgratta siselohvi ja asi töötab. Kindlasti on tehase tooted paremad aga vahel peitub jõud lihtsuses.

Ma sain ka täna ehituspoest mootorrata püsikiirusehoidja, isegi lohvi polnud vaja. Hind ~2€. Tootjaks Wolfcraft.

wolfcraft_IMG_20180714_195219.jpg
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 286
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #69 Postitas nolev » 24 Aug 2018, 11:58

Macintosh kirjutas:
nolev kirjutas:Mina paigaldasin sellise asjanduse. Ehituspoes (oli vist K-rauta) 4-5 tk komplektis ja maksis paar eurikt. Natukene jalgratta siselohvi ja asi töötab. Kindlasti on tehase tooted paremad aga vahel peitub jõud lihtsuses.

Ma sain ka täna ehituspoest mootorrata püsikiirusehoidja, isegi lohvi polnud vaja. Hind ~2€. Tootjaks Wolfcraft.

wolfcraft_IMG_20180714_195219.jpg


Kas oled seda juba ka proovinud? Ma katsetasin seda erinevatel kordadel. Kogemus selline, et kui oma sõitu teha, siis trassil hõreda liikluse korral saab seda kasutada edukalt. Tiheda liikluse korral või kolonnis sõites ei ole väga hea kasutada, kuna kiirused pidevalt muutuvad. Selle lohvi mõte oli vist selles, et klamber gripil paremini liiguks ning peale- ja mahakeeramisel ei jääks gripi konaruste taha kinni. Läbimõõdu poolest oleksin saanud samuti ilma lohvita panna. Netis aga millegipärast oli kõikidel variantidel vist lohv vahele pandud.
Viimati muutis nolev, 24 Aug 2018, 13:41, muudetud 1 kord kokku.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

morse
Postitusi: 400
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #70 Postitas morse » 24 Aug 2018, 12:04

Ohtlikud ei ole need ghetto-cruise-control'id?
Ma arvan, et mõnele üliagarale liikluspolitseinikule või ülevaatusemehele oleks isegi kitsas Scottoileri lapakas küsimärk.

Ma olen ise ainult laia Scottoileri oma kasutanud - linnas on ebamugav. Mõnel vene masinal saab rulli hõõrdumist reguleerida nii, et gaas ei jookse ise maha, too on päris okei lahendus - aga igasugu näpitsad rutska ümber tunduvad maru piiripealsed lahendused... Samas ma proovin niikuinii tavaliselt sirgetest teedest eemale hoida :bsmile:
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #71 Postitas Macintosh » 24 Aug 2018, 12:44

morse kirjutas:Ohtlikud ei ole need ghetto-cruise-control'id?


Ega need tehase omad, mis hõõrdel töötavad tööprintsiibi poolest erine. Kui nii vaadata, siis mootorratasõit on üldse ohtlik transpordiviis/ajaviitemeetod.
Minu lahendus hoiab just nipilt-napilt gaasi paigal, väike liigutus ja lahti ta ongi. Ma küll siin kõrgendatud ohtu ei näe.

nolev kirjutas:Kas oled seda juba ka proovikud? Ma katsetasin seda erinevatel kordadel. Kogemus selline, et kui oma sõitu teha, siis trassil hõreda liikluse korral saab seda kasutada edukalt.

Proovisin jah. Eks ta pika, sirge, pooltühja tee lahendus ole. Ma ei kujuta väga ette, et vähegi tihedama liiklusega õnnestusk tsikli peal üldse püsikiirusehoidjat kasutada. Mul hoiab üsna napilt gaasi paigal ning juba tugevama puudutuse peale laseb lahti. Soomes lasin mööda kiiirteed Helsinkist Turusse, täiesti sobiv sellisele teele. Ega muudes oludes polegi väga sellise vidina järgi puudust tundnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Perry
Postitusi: 42
Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #72 Postitas Perry » 24 Aug 2018, 13:44

Ostsin Mäci soovituse järgi ka selle ehituspoest Wolcrafti jublaka. Maanteel töötab täitsa rahuldavalt ja midagi ohtliku küll ei näinud. Kuna ta on nii lihtsalt eemaldatav siis valdavalt on ta mul lihtsalt gaasirutska kõrvale juhtrauale pandud ja kui tean, et 100 kilomeetrit trassi lasta siis tõstan 5cm ümber ja ongi olemas. Minu vajadustele ideaalne lahendus 2 euriga.
Kasutaja avatar

Hipponen
Postitusi: 41
Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #73 Postitas Hipponen » 24 Aug 2018, 21:46

urmas66 kirjutas:Ma tellisin sellise,sain mingil ale päeval 22€-ga,kätte pole veel saanud.
https://www.aliexpress.com/item/BIKINGB ... 0.0.7EXiSq

See kummist mul oli ka,aga kuna mul on Scottoileri kämbla toetamise lapakas,siis see oli kuidagi liiga lai ja käele enam rutska peal nagu ruumi ei jäänudki.

BIKINGBOY-CNC-Billet-Universal-Motorcycle-Aluminium-Cruise-Control-Throttle-Lock-for-Sport-Bikes-DUAL-Sports-Cruisers.jpg_640x640.jpg


Ostsin sama, toimib kenasti. Kuna kummist rutska siis ei hakanud eraldi seda kummi alla panema - ilma on parem.
Honda CB600FA '09 -> Yamaha XJR1200 '97
Kasutaja avatar

Hipponen
Postitusi: 41
Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #74 Postitas Hipponen » 24 Aug 2018, 21:48

Krl kirjutas:Kui hästi nendega kiirus fikseetida õnnestub?
Või peab ikka sättima koguaeg, kuna kiirus kasvab või langeb?


Kui on palju tõuse ja langusi siis väga hästi ei saa. Eesti teedel ikka kiirus kõigub +-10km/h peab väheke timmima vahepeal.
Päris nagu autol ei ole, et täpset kiirust ise suudab regullida - ikkagi puhas mehaaniline jubin, aga leiab mul kasutust küll - hea kätt kasvõi puhata vahepeal või midagi sättida.
Honda CB600FA '09 -> Yamaha XJR1200 '97




Mine “Motomatkamine”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist