1. leht 1-st
SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 10 Sept 2017, 18:30
Postitas isr-tt89
Tervist,
kas kellelgi on SV1000 regulator/rectifier-it Tartus või selle lähiümbruses, et saaksin seda enda rattal proovida ?
Mureks on, et generaator ei lae enam akut ja tahaks R/R-i proovida, et välistada see.
Terv,
Timo
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 10 Sept 2017, 18:47
Postitas Kirs
Miks eestikeelset nimetust pingeregulaator ei kasuta? 
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 10 Sept 2017, 19:03
Postitas Snowhite
isr-tt89 kirjutas:Tervist,
kas kellelgi on SV1000 regulator/rectifier-it Tartus või selle lähiümbruses, et saaksin seda enda rattal proovida ?
Mureks on, et generaator ei lae enam akut ja tahaks R/R-i proovida, et välistada see.
Terv,
Timo
Tere,
variant ju, et paned ratta käima, mõõdad ära genekast tulevate faaside väärtused ja kui seal on numbrid ilusad aga pingeregulaatori teisest otsast tuleb välja alla 14V, siis on tegemist viskerelvaga ja ostad uue.

Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 10 Sept 2017, 22:33
Postitas isr-tt89
Snowhite kirjutas:isr-tt89 kirjutas:Tervist,
kas kellelgi on SV1000 regulator/rectifier-it Tartus või selle lähiümbruses, et saaksin seda enda rattal proovida ?
Mureks on, et generaator ei lae enam akut ja tahaks R/R-i proovida, et välistada see.
Terv,
Timo
Tere,
variant ju, et paned ratta käima, mõõdad ära genekast tulevate faaside väärtused ja kui seal on numbrid ilusad aga pingeregulaatori teisest otsast tuleb välja alla 14V, siis on tegemist viskerelvaga ja ostad uue.

Service manuali järgi tehtud kogu troubleshooting ära, sh pingeregulaatori väljundpinge (mis pole 14,5 V 5000 pöörde juures).
Genekast tuleb 64 V, aga peaks tulema 75+ V 5000 pöörde juures. Kuna võtsin ka geneka kaane maha ja magnetid olid kinni/korras/terved ja mähis ka paistis korras olevat (mõõtsin ka takistused ära ennem kaane maha kakkumist), jääb ahelas järgi ainult pingeregu.
Kuigi pingeregu korrasolekut saab ka testriga mõõta, mida ma ka tegin ja selle järgi on korras.
Enne geneka mähise ostu prooviks ära jupi, mis tihti selliste probleemide juures vigane on ja kui see korras, muretseks uue mähise.
Kui kellelgi veel midagi mõttes on, siis palun kommenteerige. Tahaks ratta korda saada veel enne talve 
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 11 Sept 2017, 08:04
Postitas tuman
Kauaks seda vaja on, et probleemile jälile jõuda? Korraks ju võiksin isegi enda oma proovida anda.
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 11 Sept 2017, 08:27
Postitas isr-tt89
10 - 15 min, aga seda selle nädala lõpu poole. Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu. Teen selle korda enne.
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 11 Sept 2017, 09:50
Postitas urmas66
isr-tt89 kirjutas:tuman kirjutas:Kauaks seda vaja on, et probleemile jälile jõuda? Korraks ju võiksin isegi enda oma proovida anda.
10 - 15 min, aga seda selle nädala lõpu poole. Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu. Teen selle korda enne.
Loogilisem oleks sinu ratta pingeregulaatorit kontrollida korras ratta peal,kui hakata korras pingekat teadmata olukorras geneka otsa istutama.
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 11 Sept 2017, 10:07
Postitas tuman
isr-tt89 kirjutas:
Avastasin, et staatoril üks magnet ära libisenud kõrvalseisva vastu.
Kusjuures enne juhtumisi sattusin teemat lugema, kus kirjeldati sarnast probleemi. Tüüpviga?
http://bayarearidersforum.com/mini/show ... p?t=457279
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 11 Sept 2017, 10:11
Postitas simp
Jah, SV'del on see magnetite liikumine tüüpviga. Otsest pikaajalist fix'i polegi minuteada. Loodad ja palvetad.
Soovitatakse aku pingemõõdik peale panna, et kui laadimine alaneb, saad vähemalt varakult jaole.
Teine teada-tuntud tüüpviga on siduri kobin.
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 11 Sept 2017, 10:28
Postitas red buell
simp kirjutas:
Jah, SV'del on see magnetite liikumine tüüpviga. Otsest pikaajalist fix'i polegi minuteada. Loodad ja palvetad.
Soovitatakse aku pingemõõdik peale panna, et kui laadimine alaneb, saad vähemalt varakult jaole.
Teine teada-tuntud tüüpviga on siduri kobin.
Ühel kliendil kleepisin magnetid tagasi ja on kestnud kaks aastat, lisaks oli staator kah maha põlenud. Seda õiget liimi muidugi tuli tellida piiritagant. Liimimisel tuleb magnetite vahed ka täita, siis ei saa nad üksteise vast nihkuda.
Kui on uut staatorit vaja siis mul on üks uus olemas.
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 22 Sept 2017, 20:40
Postitas isr-tt89
Sain nüüd magnetid liimitud ja geneka väljund on ligikaudu 95 V @5000 pööret.
Aga jätkuvalt aku peal pinge 12,5 - 13,0 V.
Asi pingeregus siiski ...
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 22 Sept 2017, 22:07
Postitas Härg
Testriga pingeka mõõtmine ei pruugi tulemust anda. Minu viimane mahapõlenud pingeregulaator on külmalt mõõtes täiesti ok. Umbes 10 minutiga läheb kuumaks ja laadimine kaob ära.
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 06 Veebr 2018, 21:25
Postitas Martinez
isr-tt89 kirjutas:Sain nüüd magnetid liimitud ja geneka väljund on ligikaudu 95 V @5000 pööret.
Aga jätkuvalt aku peal pinge 12,5 - 13,0 V.
Asi pingeregus siiski ...
Tere!
Mida liimimiseks kasutasid?
Martin
Re: SV1000 regulator/rectifier
Postitatud: 09 Veebr 2018, 09:16
Postitas isr-tt89
Martinez kirjutas:isr-tt89 kirjutas:Sain nüüd magnetid liimitud ja geneka väljund on ligikaudu 95 V @5000 pööret.
Aga jätkuvalt aku peal pinge 12,5 - 13,0 V.
Asi pingeregus siiski ...
Tere!
Mida liimimiseks kasutasid?
Martin
Hei,
Kasutasin loctite 4070 liimi.
Magnetite vahele panin 5 mm diameetriga alumiinium pulgad, et magneteid paigal hoida.
Rattaga pole saanud kõrgetel pööretel (mootor kõrgemal töötemperatuuril) sõita - seega ei tea/julge seda liimi soovitada.
Rahulikul sõidul tartust viljandisse töötas hästi. Kaant maha pole võtnud, et kontrollida.
Samas,
Saan sulle müüa jb-weld'i, mida on palju kasutanud magnetite liimimiseks. Kui huvi, siis PS.