Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 258
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #91 Postitas Ain » 06 Nov 2017, 23:48

Macintosh kirjutas:Kui sa suudad leida aku asenduseks sobiva kondensaatori siis kaovad need ülekuumenemisest tulenevad hädad ära. Aga sellisel juhul hakkab telefon tuginema 100% tsikli elektrisüteemile ning tööaeg voolu kadumisel kondensaatorilt on ilmselt paar sekundit.

Tsiklil on ju aku olemas.. Kas nii ei saaks teha et kui moblale ilmub toide siis lülitub see automaatselt sisse. Väljalülituse teed juba ise telost.
näiteks..


Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4903
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 487 korda
Tänatud: 449 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #92 Postitas Macintosh » 07 Nov 2017, 11:04

Ain kirjutas:
Macintosh kirjutas:Kui sa suudad leida aku asenduseks sobiva kondensaatori siis kaovad need ülekuumenemisest tulenevad hädad ära. Aga sellisel juhul hakkab telefon tuginema 100% tsikli elektrisüteemile ning tööaeg voolu kadumisel kondensaatorilt on ilmselt paar sekundit.

Tsiklil on ju aku olemas.. Kas nii ei saaks teha et kui moblale ilmub toide siis lülitub see automaatselt sisse. Väljalülituse teed juba ise telost.
näiteks..


Selle kondensaatori leidmine ja sinna aretamine on korralik ettevõtmine. Lisaks on vaja kirjutada programmi kood, mis koos voolu tahatulekuga koos seadme käivitaks. Minu silmis ei atsu vaeva.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3556
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 657 korda
Tänatud: 157 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #93 Postitas urmas66 » 07 Nov 2017, 12:32

ranel kirjutas:Võta mingi suvalise veekindla telefoni. Selle pisikese julla lükkad näiteks kuumaliimiga ääre kinni, et vett vahele ei tuleks ja kasuta suvalisi lenksu külge käivad hoidikuid. Magnetiga võtab laadija külge kinni.
https://www.ebay.com/itm/OEM-2-1A-Micro ... 2749.l2649


Paned selle väikse jublaka veekindlat telo külge kinni,aga kas seal see teine pool ei hakka veega jama tekitama?Seal ju ikka klemmid avatud? Oled ise proovinud?
Ma pidasin ka plaani analoogset omale osta,aga USB C otsaga polnud suve algul saadaval(Tallinnas) ja läks külge tavaline juhe.Hiljem inimene,kes Klickis töötab ja asjadest veits teab,arvas et ei ole sobilik.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4903
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 487 korda
Tänatud: 449 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #94 Postitas Macintosh » 07 Nov 2017, 14:28

urmas66 kirjutas:
Paned selle väikse jublaka veekindlat telo külge kinni,aga kas seal see teine pool ei hakka veega jama tekitama?Seal ju ikka klemmid avatud? Oled ise proovinud?


Mis see tilk vett lahtistele klemmidele teeb. Halvimal juhul oksüdeerub natuke ja ongi kogu lugu.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 258
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #95 Postitas Ain » 07 Nov 2017, 15:46

Siin tundub olema õpetus kuidas automaatne sisselülitus teha:


Isiklikult arvan et kui tahta teha telost navi siis see sisselülitus automaatselt peaks kindlasti olema. Jah see võib olla veidi pusimist aga ega kõik ei peagi kerge olema kui miskit odavalt tahad..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3556
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 657 korda
Tänatud: 157 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #96 Postitas urmas66 » 07 Nov 2017, 16:15

Spoiler:
Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:
Paned selle väikse jublaka veekindlat telo külge kinni,aga kas seal see teine pool ei hakka veega jama tekitama?Seal ju ikka klemmid avatud? Oled ise proovinud?


Mis see tilk vett lahtistele klemmidele teeb. Halvimal juhul oksüdeerub natuke ja ongi kogu lugu.


Mul hakkas garmin küll segast panema ,kui juhtme vahel olev TA antenni pesa veits niiskust sai(sealt käib ka vool läbi).Teise juhtmega töötas normaalselt edasi.
Voolu all olevad klemmid tekitavad ju väikse lühise ikka?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4903
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 487 korda
Tänatud: 449 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #97 Postitas Macintosh » 07 Nov 2017, 16:27

Väga palju sõltub sellest, kui suur on vahemaa, mida vesi ühendama peab ja kui suur on pinge. Mage vesi tavaolukorras voolu väga voolu ei juhi, selleks peab vees midagi olema või on vaja suuremat pinget. Kõik GPS'id saavad täpselt samamoodi voolu läbi tagaküljel või all olevate lahtiste klemmide. Oluline parameeter on siinjuures avatus - vesi läheb sisse ja vesi tuleb välja. Sinu antennipistiku näitel saab vesi sinna sisse aga välja enam kuidagi ei pääse, antud lahendusel seda probleemi pole.

garmin-zumo-590-automotive-mount.jpg
garmin-zumo-590-automotive-mount.jpg (13.48 KiB) Vaadatud 2796 korda
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

morse
Postitusi: 256
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #98 Postitas morse » 07 Nov 2017, 17:16

Spoiler:
Macintosh kirjutas:Väga palju sõltub sellest, kui suur on vahemaa, mida vesi ühendama peab ja kui suur on pinge. Mage vesi tavaolukorras voolu väga voolu ei juhi, selleks peab vees midagi olema või on vaja suuremat pinget. Kõik GPS'id saavad täpselt samamoodi voolu läbi tagaküljel või all olevate lahtiste klemmide. Oluline parameeter on siinjuures avatus - vesi läheb sisse ja vesi tuleb välja. Sinu antennipistiku näitel saab vesi sinna sisse aga välja enam kuidagi ei pääse, antud lahendusel seda probleemi pole.

garmin-zumo-590-automotive-mount.jpg


Umbes nii ta on jah. Ma olen ise neid Garmini klemme aegajalt puhastanud (justnimelt oksiidist). Vanemal mudelil on klemmid allpool ja koguvad rohkem vett, kui sinu viidatud lahendusel.

Kuid siiski, ma arvan, et sihuke Maci(arvuti) magnetiga pistik toimib ainult siis kui ta on näiteks Garmini vmt ettevõtte poolt/jaoks toodetud. Ilmselt on vaja katseeksituse teel selgitada välja pakkuja, kelle vidin tõepoolest toimib. See sinu prinditav jupp mängib ka muidugi rolli. Idee on iseenesest ju hea. Kuid siiski, mitte ideaalne... Ideaalne on selline nagu sinu viidatud hällil :-|||
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 932
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #99 Postitas Ronk » 14 Juun 2018, 16:27

Tõmbaks saagi käima aga annaks parem hoopis asjalikku tagasisidet. Mõnda aega nüüd selle HOMTOM HT20Pro-ga sõidetud, mida esimesel lehel mainisin. Tooks siis mõned asjad välja

Päikese vastu leidsin lihtsa lahenduse. Taas idamaade sõbrad tulid appi ja saatsid mulle 10-se paki matt ekraani kaitsekilesid, mis siis enam päikest mulle silma ei vilguta. Check

Vibra vastu. Ilmselt teab igaüks millist vibra võib mõni v2 teha ning ega mu 950 selles erand pole. Eelmine aasta sõitsin siis selliselt, kus RAM mount oli kinnitatud lenksu vasakule küljele nuppudepaneeli juurde. See aasta tõstsin ta keskele, ülemiste prillide lähedusse, kuhu siis vibra minimaalselt edasi kandub. Ilmselge on see, et lenksu otsas on seda rohkem. Sõites puudub nüüd vibra täielikult ja eks sinna aitab palju kaasa ka RAM-i enda kummine olek ning lühike liigend. Check

Vee kindluse osas unustasin mainida algul, et HOMTOM kasutab sel mudelil pikema pistikuga USB pistikut. Umbes midagi sellist https://goo.gl/mcsZGw. Ehk tähendab see seda, et emane ots on üsnagi sügaval korpuse sees ning üldse kogu pistiku lahendus on süvendis. Ehk kui telefon on püstiselt, siis vesi satuks ainsa variandina ise üles ronides sinna pistikusse. Hetkel pole laadimisega mingeid probleeme olnud. Saab ka tavalise lühikese pistikuga laadida vajadusel, kuid siis tuleb üsna tugevalt see sinna sisse suruda. Üldine veekindlus on juba Maci esimese posti videos näidatud. Check

Laadimisvool. Ehk kõige kriitilisem. Kasutan ise taas saluudiloojate maa laadijat, kus on integreeritud nii voltmeeter kui USB laadija. Hetkel pole veel jõudnud katsetada palju see reaalselt läbi laseb, kuid uhke kiri väidab 2.1A. Selles ma kahtlen veidi. Kuid nagu mainitud, siis 70+% akuga laeb täiesti ilusti selle täis navigeerimise ajal ning hoiab ka taset. 50+% juures ronib väga vaikselt üles poole või hoiab antud taset. Alla selle oleneb täiesti kust poolt tuul puhub ja kuhu päike loojub. Ei ole mingeid täheldusi teinud. Aku on tal eemaldatav vajadusel (küll 10 väikest kruvi ja umbes 15 minuti töö), kuid vajadusel saab seda teha ning hoida endaga kaasas mõned laetud akud. Check

Selle magnet kinnitusega. Jah hea ja mugav asi kui kasutad kodus. Reaalsus sõites - lendab lahti, põrub lahti, kui juhe pinge all siis tuleb niisamagi lahti. Olen proovinud päris mitut, kuid ükski pole meeldinud/istunud korralikult. Ma ei näe probleemi juhtme ühendamises, kuna palju ma võidan selle 2-e sekundiga, mis ma mõne hands free süsteemi puhul säästaks. Samuti on see, et mu RAM-i telefoni kinnitusega, toimub kogu telefoni sisestamine 1-e käega. Lükkad korraks nagad üles, telefon sisse ja lased alla. Sama toimub väljastamisega. Asjast mitte teadev isik pusiks ilmselt päris kaua sellega, aga mul asi juba käes. Check

Lisaks veel 3D printimisega. Sellega peab hoolikalt valima, kuhu minna, kuna paljud teevad üsna kehva tulemust. Ehk iga mees odava 3D printeriga ei anna sellist tulemust nagu tahaksid.
Ehk siis ka tehnoloogiad täiesti teistsugused. FDM-iga printides on täpsus madalam, aga tugevust suurem. SLA-ga printides saab jällegist parema täpsuse ja suurema tugevuse. Lasin hiljuti ühel heal firmal välja printida paar väga väikest "clip"-i. Ehk siis olid sellised plastmassist käekella rihma hoidjad. Heal juhul 10x3mm. Arvasin et no sellist asja nüüd küll keeruline välja lasta, aga näe Eesti tegijad poisid tegid selle nagu naksti valmis.

PS!
Teadagi tuli siis kasutusele nüüd Waze-l ka tsiklireziim. Kasutanud pole, seega on keegi proovinud, kuidas ja kas see Eestis ka töötab?
Kasutaja avatar

MannyEric
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
Tsikkel: Honda Varadero
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #100 Postitas MannyEric » 14 Juun 2018, 19:12

Ronk kirjutas:PS!
Teadagi tuli siis kasutusele nüüd Waze-l ka tsiklireziim. Kasutanud pole, seega on keegi proovinud, kuidas ja kas see Eestis ka töötab?


Ekraanil oleva sõiduki kujutis on nüüd tsikkel, muud vahet mina täheldanud ei ole. Ehk keegi teab must rohkem?
Pilt
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 118
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #101 Postitas srx » 14 Juun 2018, 19:26

Mingid häälkäsklused on vist juurde tulnud tsiklil kasutamiseks. Sellega vist asi piirdubki.
Kui sulle häälkäskluste värk sobib, siis võib ehk isegi natuke lihtsam olla. Mina neid ei kasuta ja minu jaoks ei muutunud sellega mitte midagi.

Muidu Waze kasutan igapäevaselt mootorratta peal. Lihtsalt selleks, et näeks, mis ees toimub ja suurematest ummikutest eemale hoida. Kuigi mootorrattaga saab autode vahelt läbi sõita, on mugavam siiski seda mitte teha.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3556
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 657 korda
Tänatud: 157 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #102 Postitas urmas66 » 14 Juun 2018, 22:31

Võibolla juba vana uudis,aga ma mingil ajal avastasin,et Wazel on nüüd valikutes,et hoiab Waze ekraanil avatuna ,ka peale kõnele vastamist või kõne valimist. Töötab väga hästi.

Lisaks testisin paar kuud kõrvuti Waze-ga Garmini ühte uut auto navi mudelit DRIVESMART 61 ,mille uuendasin uusimale veersioonile+ kaardid jne. Muidu igati smart asi,aga võrreldes Wazega jääb kaart vähemalt Eestis ja Lätis kesiseks(detailsuselt ntks).Samuti on erinevalt Wazest,keeruline leida sihtkohta ,kui ei tea väga täpset aadressi. Meil ja Läti maakohtades ei leia enamikku väikeasulate tänavaid üles(puuduvad valikus) ehk neid ei saagi leida.Wazes paned otsingusse sind huvitava ettevõtte või muuseumi või mida iganes ja saadki kohe sinna navigeerida,samas Garminiga oli vahel ikka suht palju pusimist,et üldse sisestada sama koha aadress,mis Wazes juba jooksis,et üldse võrdlema hakata. Teekonna pani waze 100% Garminiga sama ja ka vahemaad olid täpselt samad.Pikim tripp testis oli Frankfurt am Main-Stockholm ja seal oli ka erinevus navigeerimise andmetes olematu.Kolmanda valikuna jooksis sellel reisil Googlemaps,mis navigeeris natuke erinevalt ehk siis võiks isegi öelda,et kohati valesti.
Garmin oli mul ühe tööauto jaoks ostetud ja lihtsalt tahtsin proovida uut asja,sest mul endal on vanad seadmed,mis ei pruukinud enam olla tasemel,kuid tõdesin et Garminil pole mingit vahet, peale kasutajaliidese muutuse, kui võtta 2008a ostetud 1390Nüvi või praegu müüdavad tooted.
Suurim probleem minu jaoks oligi sihtkoha leidmine,millega olen Wazet kasutades nii harjunud,et piisab asutuse kaupluse või söögikoha nimetuse sisetamisest ja oledki teel.Kuna navigeerimise täpsus oli võrdne,siis jääb minu valikuks telefon+Waze ja mobiilileviprobleemide korral kasutan Osmand+.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

MannyEric
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
Tsikkel: Honda Varadero
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #103 Postitas MannyEric » 15 Juun 2018, 14:53

MannyEric kirjutas:Ekraanil oleva sõiduki kujutis on nüüd tsikkel, muud vahet mina täheldanud ei ole. Ehk keegi teab must rohkem?

EDIT: Tundub, et Waze siiski teeb vähe käänulisema teekonna, kui mootorratta režiim valida.
Pilt
Kasutaja avatar

Ivoonu
Mode
Postitusi: 1186
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #104 Postitas Ivoonu » 15 Juun 2018, 16:28

Ma olen juba mitu aastat kasutanud telefonis MapFactor GPS Navigation Maps
https://play.google.com/store/apps/deta ... .navigator
Sellega sai Valgevenes ka väiksesse külapoodi sõita, kui teised navid näitasid valget kaarti.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 709
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 11 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #105 Postitas Black » 16 Juun 2018, 22:23

Macintosh kirjutas:
Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.

Juhtmevaba laadimine on ebapiisava kiirusega ja ei toida ära.

Mul on autos mingi 13€-ne QI hiinakas hoidik ja selle sabas enamasti Samsa S2 orig 700mA autolaadija. Telefoniks viimased 1,5a olnud Samsa S7 (super seade, pruugituna hetkel ka juba üsna mõistliku hinnaga) ja pea igapäevaselt telefon hoidikus Waze'iga töös. Hoiab 100% peal või laeb eelnevalt tühjale kenasti juurde ka heleda ekraaniga. QI laadija ja ka konkreetne telefon ise samas toetavad ka 9V kiirlaadimist, nii et varu on veel metsikult. Autos on ainukeseks veaks, et tuuleklaasi küljes hoidikus, kus asi on parimini silma all, kipub suvel päike telefoni liiga kuumaks kütma ja siis kisab, et ei lae enam. Lahenduseks vastu päikest sõites laadimisest loobuda või teise hoidikuga ventresti ees hoida. Tsiklil peaks tuul piisavalt jahutama või siis saab gondli all päiksevarjus hoida.

ttameri kirjutas:Kusjuures mina otsin ka just sellist monofunktsionaalset lahendust. Ühest küljest selleks, et kui sõidad mägedes ringi siis ühel hetkel näed kena vaadet. Jääd seisma, võtad monseadme rattalt, teed pildi, paned kohe lõustaraamatusse teistele kadestamiseks, paned monoseadme tagasi, sõidad edasi. :)

Kus ta siis monofunktsionaalne on? Puhas multifunktsionaalse kombaini kirjeldus ju. Enamvähem nauditava pildi tegemine nõuab automaatselt tuntuma tootja tipptelefoni, st tutikana 500+ hinnaklassis seadet. Kui sa just konkreetselt fotokaamerat ei mõelnud? Seda võid ju alati paelaga kaelas kanda ka tsikliga sõites. :)

mx77 kirjutas:
Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on :-)


Mul on telefonis Sygic ja see teeb just täpselt seda.

Mul on viimase 10-15a jooksul jooksvalt pea kõik diginavi variandid autos erinevates seadmetes (WCE/WM PDA/PNA, S60-ga Nokiad, iFöön, androidikad) ära proovitud ja tänapäeval mingi offline asja kasutamine tundub ikka korralik kiviaega tagasiminek. Viimati üritasin vist Saksast tulles tahvlil Navigoni parallelselt testida - Poolas sõida, krt, selle järgi pool aega metsas ja põllul. Igapäevaselt Waze'i kasutama oled harjunud, tundub offline navi kuidagi surnud ring. Teine asi muidugi, kui andmeside pole levi või ebaotstarbeka hinna tõttu kättesaadav.

mx77 kirjutas:
urmas66 kirjutas:Ei taha kuidagi ega millegagi Mac sinu ideed maha teha,aga minu point asja juures on just see,et ma saan kasutada ainult ühte seadet nii taskus kui lenksul navigeerimiseks.Lisaks on mul varu telefon alati kaasas,kuna kasutan nii kui nii kahte numbrit.Hetkel olen oma eespool kirjeldatud lahenduse leidnud ja sellega üsna rahul.Garmini autonavi koos GIVI kotiga on ka pikemale reisile minnes kohvris olemas.
Loen huviga edasisi tegemisi.


Selle lahenduse suurim viga on see, et kui sul tuleb telefonikõne sisse on sul naviekraan eest kadunud ja kui see juhtub kuskil keerulisel ristmikul on

Selle vastu oleks lahe asi miski BT-ga rakenduste kiirvahetamise (a'la win alt+tab) füüsiline nupp lenksule pöidla alla. Sealt mõtet edasi arendades - ehk leiab pöidla alla ka mingi BT-ga trackpointilaadse toote? Liigutades kursor, vajutades klikk. Back nupp võiks ka lisaks olla. See oleks tsiklil nutika kasutamisel päris asjalik lisa. Puutetundlikkuse osas siin teemas veidi kastist välja mõtlemine.

Nagu ma aru saan, siis Mac sel talvel katsejänest ei leidnudki, kelle arenduse vigadest õppida, kui endal kunagi reaalselt vaja? :) Pühapäevasõitjana mõtlen ka vahel, et võiks mingi naviasja lenksule saada, aga pigem oleks selleks siis ka ikkagi igapäevaselt kasutatav telefon. Kasvõi juba seepärast, et pidevalt kasutades oleks ta ka up to date ja harjumuspärases seades. Võimsamalt seadmelt mingi uima peale alla kolimine võtaks ka vanduma. Tegelikult esimese asjana tahaks oma gixxeri lenksule lihtsalt tavalist kella... Digispido/odo olemas, mille krdi pärast tootja ei oleks võinud ühte nurka ka ajanäitajat sättida? Samal põhjusel, nagu Apple tõi esimese iPhone'i meelega välja ilma 3G ja GPS-ita: et järgmist mudelit saaks täiuslikumana pakkuda?

Ahjaa, üks asi veel. Mida, v*ttu, Regio küll mõtleb, et nad pole Androidile/iOS-ile mõistlikku suunarit arendanud? Aastaid juba Road Atlas rakendus olemas, kuid midagi pole vahepeal arendatud. Kas segab kokkulepe mõne suure tootjaga, kellele allhanget teevad või nad ei taha lihtsalt raha maast üles korjata? Talude leidmiseks tuleb hetkel tihti viimasel km-l Waze kinni panna ja asuda Road Atlase kaardil kahte punkti kokku ajama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4903
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 487 korda
Tänatud: 449 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus #106 Postitas Macintosh » 16 Juun 2018, 22:59

Black kirjutas:Mul on autos mingi 13€-ne QI hiinakas hoidik ja selle sabas enamasti Samsa S2 orig 700mA autolaadija. Telefoniks viimased 1,5a olnud Samsa S7

Smasung S7 on tootja tippmudel ja varustatud tehnoolgiaga mille nimeks on Fast Wireless Charging. Enamus tootjate telefonidel see puudub.

Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
Black kirjutas:See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas on


Enamus offline navigatsiooniks mõeldu äppe toetavad seda.

Selle vastu oleks lahe asi miski BT-ga rakenduste kiirvahetamise (a'la win alt+tab) füüsiline nupp lenksule pöidla alla. Sealt mõtet edasi arendades - ehk leiab pöidla alla ka mingi BT-ga trackpointilaadse toote? Liigutades kursor, vajutades klikk. Back nupp võiks ka lisaks olla. See oleks tsiklil nutika kasutamisel päris asjalik lisa. Puutetundlikkuse osas siin teemas veidi kastist välja mõtlemine.

Eks sa arenda. Ma väga ei taha telefonitsi vestelda, kui lenksus olen. Mulle meeldib lenksus olles oma kastis st. mullis olla. :roll:


Nagu ma aru saan, siis Mac sel talvel katsejänest ei leidnudki, kelle arenduse vigadest õppida, kui endal kunagi reaalselt vaja? :)

Ikka leidsin aga meil läheb see teema liiga aeglaselt edasi. Talvel venis erinevate piirangute tõttu ja siis olime pikalt hädas telefoni rootimsiega. Õnneks sai ekraani resolutsioonivahetusele leitud teistsugune lähenemine.

Pilt ka selle tõestuseks, et midagi on.
Pilt


Pühapäevasõitjana mõtlen ka vahel, et võiks mingi naviasja lenksule saada, aga pigem oleks selleks siis ka ikkagi igapäevaselt kasutatav telefon. Kasvõi juba seepärast, et pidevalt kasutades oleks ta ka up to date ja harjumuspärases seades. Võimsamalt seadmelt mingi uima peale alla kolimine võtaks ka vanduma.

Moodsad odavtelefonid pole enam ammu uimased.

Tegelikult esimese asjana tahaks oma gixxeri lenksule lihtsalt tavalist kella...

Mul on tsikli lenksul selline, monofunktsionaalne vidin. Kellaks kutsutakse. Depoost ostsin 7 aastat tagasi, tsiklit müües kruvin alati maha. Neil on neid kolme värvi: mustad, hõbedased ja titaan. Aga kes soovib, asendab mobiiltelefoniga. ;-)

Oxford-Analogue-Motorcycle-Clock-2-1024x859.jpg
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee




Mine “Sõidu- ja lisavarustus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist