Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 102
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas desmorado » 06 Dets 2019, 15:14

desmorado kirjutas:
02 Dets 2019, 18:11
Spoiler
Näita
morse kirjutas:
12 Aug 2019, 10:52
Spoiler
Näita
Rasmusk kirjutas:
12 Aug 2019, 00:11
Ain kirjutas:
31 Juul 2019, 16:46

See BMW lahendus on äge. Aga ootan jah, et keegi teeks sarnase ratta näiteks Androidile ... Saan siis aru ,et kui oleks olemas see BMW ratas koos hoidjaga ostad juurde selle wunderlinq jubina ja ongi sarnane asi olemas.

Kõige lähedasem asi, mida mina turul näinud olen, on see: https://daytona-global.com/products/?pa ... ctID=87352

Väga lahe leid!
Saan aru, et Osmandiga see võiks isegi toimida, sest zoom käib noolte abil - antud kontrolleril + ja - nuppu vist polegi.
daytona.jpg
daytona 2.jpg

Paar müügilinki:

Daytona Smart Controller for Smart Phone or Tablet
https://www.ebay.de/itm/Daytona-Smart-C ... SwE8dcnFo8
https://www.ebay.de/itm/DAYTONA-INTERRU ... SwCrtcyyzD

Spoiler
Näita

image.png

Üks sarnane jubin veel (progetav):
https://www.thorkracing.com/en/produto/ ... Pil1mjosmo

Leidsin ka viidiku. Sellel see vidinas OEM puldi ja käepideme vahele pandud.



Kasutaja avatar

motikamees
Postitusi: 151
Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
Tsikkel: Seven Fifty
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Juhend : Moto-GPS mobiiltelefoni baasil: Versioon 1.2.2

Lugemata postitus Postitas motikamees » 09 Dets 2019, 13:04

Macintosh kirjutas:
17 Okt 2019, 12:59

[*]Cubot Quest
PLUSSID: õhuke (8.8mm), juhtmevaba laadimine; kompass, baromeeter, magnetomeeter, USB-C; 64GB mälu, kindatundlik MIINUSED: pisut vähem "karmtelefon" kui eelenevad, ekraan on vähemkaitsud tänu kõrgendatud ääre puudmisele H: 150€

Armor 6E ja Cubot Quest sobivad ka igapäevaseks kasutamiseks telefonina. Ülejäänudtel on võimsust vähem ja igapäevases kasutuses võivad kohati läägida. Navigaatoriks sobivad ideaalselt kõik toodud telefonid ja on kordades kiiremad, kui näiteks Garmini motonavid.

Tänu sellele teemale ostsin omale Cubot Questi ära! Väga sümpaatne telefon ja suuruselt umbes sama nagu tavaline nutikas vähe korralikuma ümbrisega. Olen rahul.

  • kahjuks puudub sellel siiski juhtmevaba laadimine!
  • ekraani üleval ja all u. 2 mm kõrgendatud kaitsev osa.
Hetkel: Honda Seven Fifty
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6361
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 838 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Versioon 1.2.3.

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 09 Dets 2019, 14:52

Konfiguratsiooni värskendus. Hakkan edaspidi neid versioonima ja lisan muutuste logi, et oleks aru saada, mis muutus. Kui keegi avastab midagi huvitavat, mis võiks siia nimekirja kuuluda või vastupidi, peaks eemaldama siis palun märku anda.

Vee-, tolmu- ja põrutuskindel MOTO-GPS mobiiltelefoni baasil: Versioon 1.2.3.


Muudetud:

Näidiskomplekt juhtmevaba laadimisega

  • Telefon: Ulefon armor X/DogeeS60/Ulefon Armor 6E/Cubot Quest
  • Hoidja: RAM® Quick-Grip™ XL
  • Laadija: Ascromy Ultra Slim QI Wireless Fast Charger
  • Toide: vt. allpool
  • Maksumus: ~ 210 - 360€

#1. Telefonid:
Teadaolevatest telefonidest on hea sobivusega naviks alltoodud. Valik baseerub kommuuniliikmete isiklikul kogemusel. Kõik toodud telefonid on veekindlad, põrutuskindlad ja päikese käes nähtavad ning kannatavad nii kõrgeid, kui madalaid õhutempereatuure. Seisval tsiklil, otsese, pealelangeva päikese käes kipuvad siiski üle kuumenema, liikudes mitte.

  • Ulefone Armor X
    PLUSSID: juhtmevaba laadimine, kompass MIINUSED: 16GB mälu (laiendatav mälukaardiga), Micro-USB pesa H: ~ 150€
  • Ulefone Armor X2
    PLUSSID: hind MIINUSED: 16GB mälu (laiendatav mälukaardiga), Micro-USB pesa) H: ~ 120€
  • Ulefon Armor 3
    PLUSSID: 10300mAh aku, 64GB mälu, kompass MIINUSED: kaal 365g) H: ~ 260€
  • Doogee s60
    PLUSSID: juhtmevaba laadimine, kompass, USB-C) H: ~ 270€
  • Ulefon Armor 6E
    PLUSSID: juhtmevaba laadimine, kompass, USB-C) H: ~ 300€
  • Cubot Quest
    PLUSSID: õhuke (8.8mm), kompass, baromeeter, magnetomeeter, USB-C; 64GB mälu, kindatundlik MIINUSED: pisut vähem "karmtelefon" kui eelenevad H: 150€
  • CUBOT King Kong 3
    PLUSSID: kompass, baromeeter, magnetomeeter, USB-C; 64GB mälu, 6000mAh aku MIINUSED: puudub juhtmevaba laadimine H: 150€
  • DOGEE S70 Lite
    PLUSSID: kindasõbarlik, juhtmevaba laadimine, USB-C, programeeritav nupp, 10080mAh aku MIINUSED: raske 400g, robustne, paks 21mm H: ~ 150€

Armor 6E ja Cubot Quest sobivad ka igapäevaseks kasutamiseks telefonina. Ülejäänudtel on võimsust vähem ja igapäevases kasutuses võivad kohati läägida. Navigaatoriks sobivad ideaalselt kõik toodud telefonid ja on kordades kiiremad, kui näiteks Garmini motonavid.

#2. Hoidjad:
Hondo omad on parimad aga paraku ka kõige kallimad.

  • Hondo Garage Perfect Squeeze H:90€
  • Hondo Garage Juiced Squeeze (juhtmevaba laadimisega) H:180€ (pole vaja juurde osta laadijat)
  • RAM® Quick-Grip™ XL H: 20€. Mugav, saab ühe käega telefoni hoidjasse ja hoidjast välja https://www.rammount.com/part/RAM-HOL-PD4-238AU (Eestis müüb Streetmoto)
  • RAM X-Grip Large H: 35€ https://www.rammount.com/product-lines/x-grip (Eestis müüb Streetmoto)
    telefon tuleb kindlasti kinnitada "turvakummiga" sest vastasel juhul võib ta suurema põrutusega välja lennata.
  • Erinevad Hiinlaste valmistatud kinnitused pole 100% kindlad, sest ülaltoodud telefonid on kohati liiga paksud selleks, et täie veendumusega oma telefon nendele usaldada. Erandi moodustab Cubot Quest mis on teistest õhem ja kinnitub CNC hoidjasse ilusti.[/list]

Lenksu, klaasi, peelgli jne külge kinnitamise detailid ostab igaüks RAMi tootevalikust vastavalt vajadusele. Soovi korral on võimalik kombineerida Aliexpressis leiduvaid erinevaid kinnitusi aga rahaline võit on väike ning töökindluse tase sama või viletsam, kui RAM'i puhul.

#3. Juhtmed/laadijad

  • Magnetjuhtmed. https://www.aliexpress.com/item/32843849614.html
    Teeb elu lihtsamaks, pole vaja iga kord otsida, kus pistik asub. Oluline oleks, et on lapiku ühendusega (https://tinyurl.com/y54t9om8), muidu ei mahu telefoni ühenduspesasse sisse. Magnetjuhtmega ühendatuna pole USB pesa enam veekindel aga kui otsik silikooniga tihednada siis peaks tagama vihmakindluse. Pane tähele: Tsikli peal peab juhtmeid mitu varuks kaasas olema, sest juhtmed kipuvad üles ütlema ilma hoiatuseta.

#4. Toide

Sadula alla/SAE ühenduse otsa
https://www.aliexpress.com/item/32830010775.html
https://www.aliexpress.com/item/33059868958.html


Muud lahendused
#5. Stylus (kindaga telefoni kasutamiseks, kui telefon pole kindatundlik)
Pikk https://www.aliexpress.com/item/32872612530.html
Lühike https://www.aliexpress.com/item/32970995161.html

#6. Magnet (styluse hoidmiseks)
liimid ühe magneti telefoni aluse külge ja teise stylusele siis on alti käepärast. Ma paneks kaotamiskindluse saavutamiseks saba ka taha. Mõõt 7*2mm https://www.aliexpress.com/item/32959304015.html

Pael võib olla täitsa toredaks lisanduseks, kui tsikli suuremasse poriloiku külili keerad ja püsti tõstes avastad, et telefon jäi poriloiku. Või kui kasutad nn hiina hoidjat, mille puhul ei julge 100% kindel olla.


Neile, kes toitejuhtmetega möllata ei viitsi on saadaval 10000mAh telefonihoidja-akupank, tootjaks SENA

Kui tahta kombineerida hiina mobiilihoidjat ja RAM kinnitusi, siis võta need.

  1. Mobiilihoidja https://www.aliexpress.com/item/32901908797.html
  2. 1" RAMi pall https://www.aliexpress.com/item/32954406225.html (või https://www.rammount.com/part/RAM-B-337U või https://www.rammount.com/part/RAP-395T-BBU)
  3. Ostad BaltiC Poldist tollmõõdus poldi (vajab lühemaks lõikamist, kodus relakaga tehtav)

Kui on valida kas sigaretisüütja ja USB "junn" või valmis USB pistik lenksule, siis mina eelistan USB "junni". Miks?
Sest USB junne ostad peotäie paari euro eest ja kui üks üles ütleb võtad sadula alt või kotist uue. Kui installitud
USB ots üles ütleb siis alternatiive pole.

Pane tähele, et kui kasutad mõnd ülaltoodud hiinlaste toodetud telefonihoidjat siis kinnituskruvi peab alati jääma paremale. Kui installid vasakule siis see keerab end vibratsiooniga koos lahti. Praktikas proovitud, teooriat, et miks pole uurinud.

image.png

TELEFONIDE VALIKU KRITEERIUMID
Sobivate telefonide valikuks on kasutatud erinevadi allikaid: kasutajate tagasisidet, ülevaateid ja infokogusid. Sobivaid telefone on märkimisvärselt rohkem kui siin välja toodud. Me tegime lihtsuse huvides valiku. MotoGPS'iks sobiva telefoni valikukriteeriumid allpool.

Spoiler
Näita

Põhikriteerimumid

  • veekindel
  • tolmukindel
  • põrutuskindel
  • ekraan päikese käes nähtav
  • töötab kuumas ja külmas (vähemalt +45C ja -5C)
  • mälu vähemalt 32GB või 16GB ja SD kaardiga laiendatav
  • hind mitte rohkem, kui 300€. Soovitavalt 100-200€

Lisakriteeriumid

  • Qi laadimine
  • kindatundlikkus
  • USB-C pistik
  • kompass, magnetomeeter ja baromeeter
  • võimalikult madala resolutsiooniga ekraan: protsessor eraldab nii vähem soojust

Kui sulle jääb väheks meie juhendis toodud valikust siis allolevalt viitelt leiad põhjaliku loetelu.
https://mobiloscope.net/en/hardware/sma ... -IP68.html
Eraldi äramärkimist väärib Kyocera Duraforce, mis eelistatud navitelefon USA-s ja Kanadas. Euroopas on selle saadavus raskendatud ja seetõttu me seda ei saa soovitada.



joha123
Postitusi: 182
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas joha123 » 09 Dets 2019, 19:30

nädala jagu nüüd Qubot Questi kasutatud ja esiti võib tätsa rahule jääda. valik selle kasuks just Ulefoni Armorite vastu oli kaal ja õhuke mõõt 8mm. kuna tel ikka igapäevaselt ka tasku käib, siis ei kujuta ette miskit sellist, mis rohkem maa poole tiriks. märjas sai tööd tehtud ja ei miskit .
tsiklil pole veel kasutanud aga kõigi eelduste kohaselt peaks kordades paremini töötama kui vana samsa x-cover3, sest antenni võimsus ja ühendavus on 2...2,5 x parem/kiirem . järelt peaks ka gps ka kiirem olema. (testitud kehvas levikohas 2 tel korraga) . eestikeelne menüü olemas. kui + peab jõuan ka teepeal ära testida.


morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 31 Dets 2019, 18:41

Kuigi olen originaalis Zumo kasutaja (kasutasin Zumo550t alates 2008), olen siiski üritanud leida mobiilil baseeruvat lahendust, mis oleks ligilähedaseltki sama mugav kui Zumo (kuid omaks ilmselgeid eeliseid seoses netiühenduse, kiire prose, hea reso jmt-ga).

IMG_4758.JPG

Kahe aasta jooksul olen testinud soodsaid alternatiivseid lahendusi seadmetega, mis olid parasjagu olemas või lihtsalt odavad.

Telefonidest ei ole piisavalt head tulemust andnud:

  • Samsung Active S5
  • Samsung A5 (toimis vee käes paremini kui S5)
  • Iphone 6
  • Iphone 7

Juhtmega laadijad on täielik ikaldus ja võrreldes Zumoga alla igasugu arvestust lahendus. No ei ole tõsiseltvõetav selline olukord, kus sa seda pisikest juhtmekest oma mudaste kinnastega sinna tagasi toppida üritad. Lisaks pole see kõik seal ju veekindel. Ma ei usu, et magnetiga palju parem saab - kuigi ma toda ei proovinud.

Hoidjatest olen kasutanud ainult RAM X-Gripi. Telefonid on alles aga Garmini enda ja Touratechi Zumo hoidjatega ei saa absoluutselt võrrelda (just mugavuse ja stabiilsuse osas).

Tarkvaraliselt vajan kahte asja:

  • A Igapäevane kiire navimine.
    TomTom Go on täitsa hea ja Waze ka.

  • B Enduurosõidud.
    Proge peab suutma GPXi järgi juhendada ning kaardid peavad olema offlines (TomTomi kaart on ka offlines - kuid gpxi import sinna ajas mind hulluks).

Ühesõnaga. Kaks aastat katsetamist ja minu hinnang mobiiliga navigeerimisele on üks: s**t.

Zumot mul enam pole ja uut ka osta ei taha, sest nad pole vahepealse kümne aasta jooksul piisavalt vaeva näinud, et ennast tõestada. 550 oli omal ajal räige tegija. Uued seadmed on omas ajas natuke Dinosaurused.

Niisiis otsustasin asjale täiesti uue nurga alt läheneda. Võibolla telefon ei saagi Zumost parem olla, kui komplekti eelarve on sisuliselt 100 euri (telefonid on olnud vanad kasutusest maas seadmed - nende hinda ei arvesta). Lugesin Maci jutte, surfasin ADVrideris, otsisin kasutajate arvustusi ja kammisin tootjate kodulehti. Valisin välja seadmed, mis teoreetiliselt võiks Enduuromehe jaoks olla Maailma Kõige Paremad. See, mida Zumo lubab aga päris hästi ei tee...

Hind tuli Zumost kallim... :)
Tellisin ära. Jaanuaris pakid tulevad.

1 Hoidja: kallis aga tundub Parim - Hondo Perfect Squeeze (võimaldab telefoni ka action kaamerana kasutada, sest ei varja objektiivi ära - lisaks tellisin vibrasummuti).
Lenksule läheb RAM jalaga.
https://shop-hondogarage.com/collection ... motorcycle

IMG_1182.JPG

2 Laadija: 10W juhtmevaba, mille saab Hondole juurde tellida nende poest. Hondo Juice. Lubavad, et toidab gepsu täisheledusel ära. Peaks olema ülimugav.
Siin kasutaja tehtud fotod samast komplektist (ADVrider kasutaja Covert):

IMG_1177.JPG
IMG_1178.JPG
IMG_1179.JPG

3 Telefon: Kyocera DuraForce Pro.
Natuke lahjem ja vanem mudel kui Hiinakad, mida siin peamiselt soovitatakse, kuid tegemist on AINUKESE telefoniga, mille kohta kasutajad ütlevad, et seda on REAALSELT võimalik tsiklikinda ja märja ilmaga opereerida...

IMG_1181.JPG

Telefon ise on odav. Aga läbi müüdud ja saadaval ainult USAs. Ma leidsin mingi variandi, mis on sisuliselt tutikas ja jõuab minuni rahuldava hinnaga.
https://www.kyoceramobile.com/duraforce-pro/verizon/

4 Boonusena otsustasin katsetada Daytona Smartphone Controllerit.
Tundub väga kahtlane asi. Aga kui ta tegelt ka teeb midagi kasulikku, siis oleks ju jube lahe lenksult asja juhtida.

5 Tarkvara jääb ilmselt Waze või TomTom igapäevaseks aga GPXi asja plaanin OSMandi pealt Locusele viia. Vaatame kas on parem. Vingeimad funktsioonid lisaks headele kaartidele ja heale GPX/KMLindusele on asukoha jagamaine (näed kus kaaslased on, kui laiali olete läinud) ning radade salvestamine.
https://www.locusmap.eu

Lisaks plaanin mingeid macrosid kasutada, et tel käituks tsikli käivitamisel/seiskamisel nagu Zumo.

Lisaks on plaanis mõelda välja mingi lahendus, mis paneks telo magama, kui teda 24h kasutatud ei ole (siis on lootust, et süsteem käivitub peale pausi kiiremini kuna aku ei ole päris töss).

Annan siis teada kui jupid saabuvad.
Soovitused teretulnud (eriti seoses lihtsa ja töökindla macrolahenduse kohta).

Tsikkel 690 Enduro R

Head vana aasta lõppu kõigile!
edit: lisasin pildid ja lingid

Viimati muutis morse, 01 Jaan 2020, 16:01, muudetud 5 korda kokku.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Jaan 2020, 15:35

Mina sain oma juhtmega laadimise Broditi dokis ilmselt(esimene katsetus oli veekindel) 100% veekindlaks, Hydroskandist ostetud O-rõnga abil. Võtsin mitu erinevat,mis ümber USB-C otsa läksid.Peamine point oli asja juures see,et kui USB C ots telefoni sisse piisavalt ei lähe(rõngas on liiga jäme),hakkab laadimine kehva kontakti tõttu katkema. Kõige peenem rõngas sobis hästi ja pihustades pihustiga pudelist tugeva survega sinna vahele vett,laadimine ei katkenud ja kõik toimis. Minu Brodit hoidja surub telefoni natuke ka ülevalt alla ning aitab sellega veekindlusele kaasa. Panin rõnga prooviks ka ühele magnetiga otsale,mida kasutan autos ja ka seal see toimib.
Kaalusin vahepeal samuti Kyocera telefoni ostmist(tuttav oleks venest soodsalt saanud ja Brodit pakub sellele ka korralikku dokki),aga tema oma näppides see mulle üldse ei meeldinud. Jään esialgu(kuni mingi uue ostan) veel oma Samsung A8 juurde,millele ostsin mati kaitseklaasi(mitte kile) ja tagumisele kaanele süsinikkiu mustriga kaitsekile,et poleks libe käes hoida(jube mugav asi).
Kasutan sõidu kindaid puutetundliku näpuotsaga ja sellega toimib iga telefon.
Mõni pilt O-rõngast ka.

20200101_150520.jpg
20200101_150541.jpg
20200101_150556.jpg
20200101_150651.jpg
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 01 Jaan 2020, 16:23

@urmas66
Paistab jah, et see DuraForce pole päris tehnika viimane sõna aga kuna mu lähteülesanne on komplekteerida lahendus, mis suudaks osaliselt jäljendada Zumo tugevusi, siis on Kyoceral üks ainulaadne omadus. Kui mugavat laadimist (QI) ja veekindlust pakuvad paljud, siis kindaga kasutamise osas oli netiavarustes leida selgeid viiteid, kuidas näiteks Dogee S70 (mis oli mu teine favoriit), toimib ainult õhukese kindaga. Samas! Kyocera kohta oli kasutajate tagasisidet, kus nad kasutasid ekraani paksu kindaga (üldiselt on selleks suuteliselt ainult motoGPSid). Loomulikult on vaja ka tarkvaraliselt nupud piisavalt suureks ajada, et kindaga kasutamise võimalusest üldse mingit kasu oleks. Aga mida ma öelda tahan on see, et kasutusmugavuse poolest on näiteks Iphone väga sujuv ja kindlasti parem kui Kyocera Android, kuid minu kogemuses ei ole sellest tsikli peal kasu, kui ta sõidu ajal ei suuda lihtsamaid ülesandeid täita (millega näiteks Zumo hakkama saab).

Ilma sõitu katkestamata on radadel navigeerides väga vaja, et kaarti saaks mugavalt sisse/välja zoomida, paremal juhul kaarti liigutada ning samas alati lihtsalt ja lollikindlalt sõidu- või põhjasuunas (kuidas keegi harjunud on) uuesti tsentreerida.

Kogemused on näidanud, et suurema vihmaga lähevad telefonide ekraanid lolliks. Ma pole kindel, et Kyocera siin erandiks on. Ühe lahendusena näen Locuse kaardirakenduse funktsiooni lukustada vajadusel enamus ekraanist. Kui veel Daytona juhtpult kogu selleks komplekti kuidagi abiks oleks, siis võiks tore olla. Aga ma olen endiselt lootuste/ootuste osas konservatiivne.

Laadimise ja hoidjate suhtes võib ju o-ringide ja silikoonidega mässata, et mõistliku hinnaga kompromissi saavutada, kuid Zumo täidab väga hästi nišši, kus mootorrattur on mitmepäevasel retkel väikestel radadel võõral maal ja võõral maastikul. Telefoni ainus võimalus siin võistelda on väga väga hea klambri ja laadimislahendusega.

Üks ootamatu boonus Zumo ees tekib sellega, et sa saad oma igapäeva telefoni sisse samad kaardid ära seadistada ja juhul kui Navitelo saba annab, on väga lihtne teine telefon kohe asemele panna... (Isegi kui teisel pole QI laadimist, siis rattal on tavaliselt ikka kusagil USB laadija ka, kuhu saad juhtme sappa panna).

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Jaan 2020, 16:32

@morse

No mina ikka selline pühapäeva kasutaja ja seda ka mitte igal pühapäeval :D Siit ka minu eelistus kasutada sama telefoni,mida igapäevaselt kasutan. Suuremat sorti metsas müttaja pole ja seega ei otsigi enamat. Samas ma vaatasin Broditi Kyocera dokki ja see tundus lahe,sest sellel on ilmselt sama head laadimis nupud,mis Zumolgi.

Pilt

https://www.brodit.com/product.html?id= ... aforce+Pro

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 01 Jaan 2020, 17:07

@urmas66
Eeldusel, et see dokk on vibrakindel jmt, siis on ilmselt ülihea variant kasutada ära klemme, mis on telefoni taga.

Jama on selles, et ma kardan, et sellise kalli lahenduse eluiga on võrreldav Zumo elueaga ainult siis kui sa vahepeal telefoni vahetad... Sellest telefonist, mille ma tellisin, on juba teine versioon ka väljas ning tollel näiteks ei ole enam laadimisklemme...

Niisiis spetsiaalsel dokil on omad plussid ja miinused...

Sinu viidatud dokk on teele kindlasti okei. Aga enduuro puhul pole enam kindel - enne testimist ei saagi teada...

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Jaan 2020, 17:21

morse kirjutas:
01 Jaan 2020, 17:07

@urmas66
Eeldusel, et see dokk on vibrakindel jmt, siis on ilmselt ülihea variant kasutada ära klemme, mis on telefoni taga.

Jama on selles, et ma kardan, et sellise kalli lahenduse eluiga on võrreldav Zumo elueaga ainult siis kui sa vahepeal telefoni vahetad... Sellest telefonist, mille ma tellisin, on juba teine versioon ka väljas ning tollel näiteks ei ole enam laadimisklemme...

Niisiis spetsiaalsel dokil on omad plussid ja miinused...

Sinu viidatud dokk on teele kindlasti okei. Aga enduuro puhul pole enam kindel - enne testimist ei saagi teada...

Uuemal Pro2-l(ja vist ühelgi uuemal Kyocera mudelil) ei ole jah klemme ja pole seda tüüpi dokki ka. Vanema Pro ma olekski saanud,aga see oli võrreldes praeguse telefoniga liiga uimane ja ekraani eredus ka pigem kehv. Broditi dokkide miinus ja pluss ongi see, et nad on mudeli põhised.Täpselt sinu telefoni jaoks tehtud asi on ülimugav ja igasugu värinate suhtes super kasutada.Kasutatav ühe käega ehk telefoni san sinna ühe käega ja välja samuti. Samas see osa mida minu lahendusel vahetada vaja ,kui uuema telefoni ostan, maksab ilmselt 25-40€ ehk mitte liiga palju. Muud vidinad sobivad kõik omavahel kokku. Praegune hoidja kannatab kergelt treppis kruusteel täiega anda ja telefon ei värise absoluutselt. Metsateedel on stabiilsus suurepärane.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2425
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas ranel » 01 Jaan 2020, 18:41

urmas66 kirjutas:
01 Jaan 2020, 15:35

20200101_150651.jpg

Jube keeruline nii tsiteerida, et pilti ei saa kaasa, aga see magnetühendus ei kesta ka tavaoludes. Mingiaeg tellisin koju peoga neid ja läks kõigile magnet külge.
Pool aastat hiljem ilmnesid esimesed probleemid laadimisega(laadimisvool muudkui kukkus ja kukkus) ja lõpuks korjasin nad kõik ära ning loobusin magnetist. Lisaks mootorrattal mitu korda sõites olen korduvalt avastanud, et telefon ei lae ja juhe uitab ei tea kus.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Jaan 2020, 19:10

ranel kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:41
urmas66 kirjutas:
01 Jaan 2020, 15:35

20200101_150651.jpg

Jube keeruline nii tsiteerida, et pilti ei saa kaasa, aga see magnetühendus ei kesta ka tavaoludes. Mingiaeg tellisin koju peoga neid ja läks kõigile magnet külge.
Pool aastat hiljem ilmnesid esimesed probleemid laadimisega(laadimisvool muudkui kukkus ja kukkus) ja lõpuks korjasin nad kõik ära ning loobusin magnetist. Lisaks mootorrattal mitu korda sõites olen korduvalt avastanud, et telefon ei lae ja juhe uitab ei tea kus.

Ma tsikli peal seda ei kasuta,ainult autos ja kodus öökapil. Tsiklil see magnet tõesti ilmselt liiga hästi paigas ei püsiks. See on mul nö teine versioon sellisest,eelmised läksid ka aiataha. See on nüüd üle poole aasta kasutusel olnud ja siiani toimib. Nende räige miinus on muidugi see,et igal tootjal on oma ots ja ei mingit ühilduvust mingi muuga. Tellisin samalt müüjalt nüüd septembris veel ühe satsi ja see ei jõudnudki kohale. Nüüd tegin veel ühe tellimuse,aga kui sellega ka kohale ei jõua,siis ilmselt tõesti enam ei viitsi neid tellida.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6361
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 838 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 02 Jaan 2020, 11:24

Spoiler
Näita
ranel kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:41
urmas66 kirjutas:
01 Jaan 2020, 15:35

20200101_150651.jpg

Jube keeruline nii tsiteerida, et pilti ei saa kaasa, aga see magnetühendus ei kesta ka tavaoludes. Mingiaeg tellisin koju peoga neid ja läks kõigile magnet külge.
Pool aastat hiljem ilmnesid esimesed probleemid laadimisega(laadimisvool muudkui kukkus ja kukkus) ja lõpuks korjasin nad kõik ära ning loobusin magnetist. Lisaks mootorrattal mitu korda sõites olen korduvalt avastanud, et telefon ei lae ja juhe uitab ei tea kus.

Jah, magnetiga on nii, et neid peab olema mitu tükki kotis varuks. Garanteeritult surevad poole aastaga ära.
Päris korralikult toimivad vaid ümmarguse alusega magnetid aga kuna karmtelefonidel on pistiks tavaliselt sügaval siis sinna sisse lähevad vaid ovaalse alusega.

@morse
Ma olen sinuga ühel meelel, et odava telefoni kasutamine lenksul on vilets. Kunagi olin ma väga mobiiltelefon lenksul usku. Kuni tegin kahe nädalase reisi mägedessse, kus sai proovida kõiki ilmaolusid. Ikka s*tt oli. Pärast seda ostsin GoRider Excaliburi mis on Becker Mamaba detailne kloon (küllap tulid samast tehasest). Aasta tagasi arvasin, et GoRider hakkab ajale jalgu jääma ja asendasin selle Zümo 595LM-iga. Ma pole kunagi varem nii pettunud olnud: kui jätta kõrvale GoRideri piiratud sobivus maastikule siis ta on parem, kui 5 aastat uuem ja 3X kallim Zümo. Zümo on agelane, ebamugav, päikese käes sisuliselt kasutamatu, ülimadala kontrastiga, kaardireziimide vahetus käib sügaval menüüdes, aku kestab 1.5-3 tundi ja otsingud on 70% ulatuses kasutud. Tõsine pettumus.

Kindaga kasutmine ongi kõige keerulisem osa telefoni juures. Zümo ja moodsad mobiiltelefonid kasutava totaalselt erinevat tehnoloogiat. Zümo ekraan reageerib füüsilisele survele aga mobiiltelefoni oma pinge muutusele ektraani pinnal. Viimane nõuab seega, et ese mis ekraani puutub juhuks mingil määral voolu. Sellest viimasest ka problemeid märja ekraaniga.

Ma ise kasutan Ulefon Armor X-it ning olen märganud, et niiske kinda ja märja ekraanig saab ka kindaga edukalt kasutada. Sama juhtub siis, kui õhemad kindad võtta. Aga see on midagi, mille peale loota ei saa.
Ma ise olen kokku võtnud nii, et telefonil on võrredles Zümoga 3 nõrka kohta:

  • kasutus kindaga
  • asetamine hoidjasse + laadimine
  • ülekuumenemine otseses päikesepaistes seisva tsikli korral

Kõikides muudes küsiimustes on telefon täna juba etem.

Tarkvara osas meeldis mulle maanteel navigeerimiseks TomTom väga. Nagu oleks reaaslelt moliilile tehtud. Ainsaks puuduseks kuutasuline kasutus. Samas, kui sa igapäevaselt ei vaja siis on Waze ka sobiv (urmas ei tule nüüd siia Wazet kiitma, eks :-) ).

Skriptimsieks kasuta kas Automate või siis Tasker. Ma olen kasutanud taskerit aga see nõuab natuke õppimist ja ei ole liiga intuitiivne. Aga see-eest võimaldab teha telefoniga enam-vähem kõike (eeldusel, et telefon on ruuditud).
https://play.google.com/store/apps/deta ... mate&hl=en
https://play.google.com/store/apps/deta ... kerm&hl=en

Ekraani reolutsiooni (PPI) saad muuta üsna lihtsalt, kui sul on Win10 arvuti.
Juhend siiN: https://forum.xda-developers.com/galaxy ... t-t3582863. Saad kõik objektid ekraanil suuremaks. Õige suuruse leidmine tahaab natuke katsetamist, sest paljud moodsad äpid on tehtud kõrge resolutsiooniga ekraanidele ja kasutajaliidese elemendid lähevad väga lihstalt liiga suureks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 02 Jaan 2020, 12:46

Kindaga kasutuse probleemi saab ju kinda vahetusega olematuks muuta. Mul on alist ostetud suvised kindad ja neid on alis ka paksemaid ja soojemaid ning piisavalt hea kvaliteediga küll ja veel. Kindad ei ole mingist kohast kehvemad ,kui minu teised analoogsed, depoost ostetud 60+€ maksnud kindad.
Mul on need
https://www.aliexpress.com/item/3286915 ... b201603_53
või need
https://www.aliexpress.com/item/4000078 ... 906.pic_11
või need
https://www.aliexpress.com/item/4000235 ... b201603_53
või need
https://www.aliexpress.com/item/4000221 ... e03760fe0b
Või siis lase õmmelda oma kindale see nö tundlikust materjalist tükike näpu külge.

Minu telefoni ekraan on väga tundlik voolavale veele(hakkab kerima ja vaateid muutma),kui peal ei ole katseklaasi. Sõiduajal sinna tegelikult vett eriti ei satugi,aga seistes küll. Kaitse klaasiga on olukord palju parem. Just ostetud matti kaitseklaasi pole veel proovinud.

TomTom asemel kasutan mina Sygicut(ühekordsed ostud,mitte kuutasu).Oli mul ka TomTom prooviks,aga ei meeldinud. Sygic on maanteel väga hea ekraanikuvaga ja mugav kasutada. Kiiruskaameraid näitab ka.Tundub,et peale viimast uuendust on tal ka mingi online liiklusinfo laadne lisa juurde tekkinud. Vähemalt näitab ka meil Tallinnas ummikuid teedel. Mujal pole proovinud. Kasutan harva,aga on olemas.

Kui mul nüüd see laadimisepistik selle O-rongaga tõesti vettpidavaks muutus,siis minul laadimise ja hoidja probleem lahendatud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

joha123
Postitusi: 182
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas joha123 » 02 Jaan 2020, 19:53

Macintosh kirjutas:
02 Jaan 2020, 11:24
Spoiler
Näita
ranel kirjutas:
01 Jaan 2020, 18:41
urmas66 kirjutas:
01 Jaan 2020, 15:35

20200101_150651.jpg

Jube keeruline nii tsiteerida, et pilti ei saa kaasa, aga see magnetühendus ei kesta ka tavaoludes. Mingiaeg tellisin koju peoga neid ja läks kõigile magnet külge.
Pool aastat hiljem ilmnesid esimesed probleemid laadimisega(laadimisvool muudkui kukkus ja kukkus) ja lõpuks korjasin nad kõik ära ning loobusin magnetist. Lisaks mootorrattal mitu korda sõites olen korduvalt avastanud, et telefon ei lae ja juhe uitab ei tea kus.

Jah, magnetiga on nii, et neid peab olema mitu tükki kotis varuks. Garanteeritult surevad poole aastaga ära.
Päris korralikult toimivad vaid ümmarguse alusega magnetid aga kuna karmtelefonidel on pistiks tavaliselt sügaval siis sinna sisse lähevad vaid ovaalse alusega.

@morse
Ma olen sinuga ühel meelel, et odava telefoni kasutamine lenksul on vilets. Kunagi olin ma väga mobiiltelefon lenksul usku. Kuni tegin kahe nädalase reisi mägedessse, kus sai proovida kõiki ilmaolusid. Ikka s*tt oli. Pärast seda ostsin GoRider Excaliburi mis on Becker Mamaba detailne kloon (küllap tulid samast tehasest). Aasta tagasi arvasin, et GoRider hakkab ajale jalgu jääma ja asendasin selle Zümo 595LM-iga. Ma pole kunagi varem nii pettunud olnud: kui jätta kõrvale GoRideri piiratud sobivus maastikule siis ta on parem, kui 5 aastat uuem ja 3X kallim Zümo. Zümo on agelane, ebamugav, päikese käes sisuliselt kasutamatu, ülimadala kontrastiga, kaardireziimide vahetus käib sügaval menüüdes, aku kestab 1.5-3 tundi ja otsingud on 70% ulatuses kasutud. Tõsine pettumus.

Kindaga kasutmine ongi kõige keerulisem osa telefoni juures. Zümo ja moodsad mobiiltelefonid kasutava totaalselt erinevat tehnoloogiat. Zümo ekraan reageerib füüsilisele survele aga mobiiltelefoni oma pinge muutusele ektraani pinnal. Viimane nõuab seega, et ese mis ekraani puutub juhuks mingil määral voolu. Sellest viimasest ka problemeid märja ekraaniga.

Ma ise kasutan Ulefon Armor X-it ning olen märganud, et niiske kinda ja märja ekraanig saab ka kindaga edukalt kasutada. Sama juhtub siis, kui õhemad kindad võtta. Aga see on midagi, mille peale loota ei saa.
Ma ise olen kokku võtnud nii, et telefonil on võrredles Zümoga 3 nõrka kohta:

  • kasutus kindaga
  • asetamine hoidjasse + laadimine
  • ülekuumenemine otseses päikesepaistes seisva tsikli korral

Kõikides muudes küsiimustes on telefon täna juba etem.

Tarkvara osas meeldis mulle maanteel navigeerimiseks TomTom väga. Nagu oleks reaaslelt moliilile tehtud. Ainsaks puuduseks kuutasuline kasutus. Samas, kui sa igapäevaselt ei vaja siis on Waze ka sobiv (urmas ei tule nüüd siia Wazet kiitma, eks :-) ).

Skriptimsieks kasuta kas Automate või siis Tasker. Ma olen kasutanud taskerit aga see nõuab natuke õppimist ja ei ole liiga intuitiivne. Aga see-eest võimaldab teha telefoniga enam-vähem kõike (eeldusel, et telefon on ruuditud).
https://play.google.com/store/apps/deta ... mate&hl=en
https://play.google.com/store/apps/deta ... kerm&hl=en

Ekraani reolutsiooni (PPI) saad muuta üsna lihtsalt, kui sul on Win10 arvuti.
Juhend siiN: https://forum.xda-developers.com/galaxy ... t-t3582863. Saad kõik objektid ekraanil suuremaks. Õige suuruse leidmine tahaab natuke katsetamist, sest paljud moodsad äpid on tehtud kõrge resolutsiooniga ekraanidele ja kasutajaliidese elemendid lähevad väga lihstalt liiga suureks.

Qubot Questi saab kasutada tavalise nahkkindaga (ja nt kitsenahast töökinnas) ja suvise Five5 mustangi sõidukindaga, ka nahk. talvise Yoko kindaga enam ei reageeri. ehk siis ka kuiva naha tunnistab omaks- tekstiili mitte.


joha123
Postitusi: 182
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas joha123 » 02 Jaan 2020, 19:59

Spoiler
Näita
urmas66 kirjutas:
02 Jaan 2020, 12:46

Kindaga kasutuse probleemi saab ju kinda vahetusega olematuks muuta. Mul on alist ostetud suvised kindad ja neid on alis ka paksemaid ja soojemaid ning piisavalt hea kvaliteediga küll ja veel. Kindad ei ole mingist kohast kehvemad ,kui minu teised analoogsed, depoost ostetud 60+€ maksnud kindad.
Mul on need
https://www.aliexpress.com/item/3286915 ... b201603_53
või need
https://www.aliexpress.com/item/4000078 ... 906.pic_11
või need
https://www.aliexpress.com/item/4000235 ... b201603_53
või need
https://www.aliexpress.com/item/4000221 ... e03760fe0b
Või siis lase õmmelda oma kindale see nö tundlikust materjalist tükike näpu külge.

Minu telefoni ekraan on väga tundlik voolavale veele(hakkab kerima ja vaateid muutma),kui peal ei ole katseklaasi. Sõiduajal sinna tegelikult vett eriti ei satugi,aga seistes küll. Kaitse klaasiga on olukord palju parem. Just ostetud matti kaitseklaasi pole veel proovinud.

TomTom asemel kasutan mina Sygicut(ühekordsed ostud,mitte kuutasu).Oli mul ka TomTom prooviks,aga ei meeldinud. Sygic on maanteel väga hea ekraanikuvaga ja mugav kasutada. Kiiruskaameraid näitab ka.Tundub,et peale viimast uuendust on tal ka mingi online liiklusinfo laadne lisa juurde tekkinud. Vähemalt näitab ka meil Tallinnas ummikuid teedel. Mujal pole proovinud. Kasutan harva,aga on olemas.

Kui mul nüüd see laadimisepistik selle O-rongaga tõesti vettpidavaks muutus,siis minul laadimise ja hoidja probleem lahendatud.

Kiidan ka Sygikut ja sellel leiduvaid metsateesid Saaremaal, mõned ilmselt sajandivanused ja kui kaart ei näitaks, ei oskaks teerajaks pidadagi. nt Viidumäe kandids müttasin ja avastasin unustatut. samas mõnes suurlinnas on Sygik mul kinni jooksnud ja tuli guugelmaps appi võtta.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 03 Jaan 2020, 22:28

Kuna siin palju neid hiina hardcore telefone mainitud(ka kiidetud),siis tellisin endale ka prooviks Ulefone Armour X5 alist täna . Hind oli 90€ ja see ilmselt tegi huvi vastupandamatuks :) .Minu mõte liigub muidugi kohe edasi,et kuidas saaks sellele ka korraliku hoidja Broditi valikust(hiinakatele muidu ei pakuta ) ja siis leidsin,et CAT 41S on mõõtudelt väga ligilähedane ja äkki proovib sellega,sest sellele laadijaga dokki Brodit pakub.
https://www.aliexpress.com/item/4000207 ... 4c4dFRGTJ1

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6361
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 838 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 04 Jaan 2020, 10:26

urmas66 kirjutas:
03 Jaan 2020, 22:28

Kuna siin palju neid hiina hardcore telefone mainitud(ka kiidetud),siis tellisin endale ka prooviks Ulefone Armour X5 alist täna.

Spetsifikatsioonide järgi peaks see telefon ka kinnastega töötama. Kui kätte saad siis anna teada, kuidas selles vallas on.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1537
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Jesper » 14 Jaan 2020, 14:26

Vbl kellelegi pakub huvi: https://www.drivemodedashboard.com/

Kasutaja avatar

iSlanderEST
Mode
Postitusi: 328
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L (Tank)
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 14 Jaan 2020, 19:52

Jesper kirjutas:
14 Jaan 2020, 14:26

Vbl kellelegi pakub huvi: https://www.drivemodedashboard.com/

Katsetasin seda. Huvitav, aga meeletu akuröövel. Meeldis, et sai trackida ennast, spido ja avalehe seadistamine (TET, osmand, waze). Nupud head suured jne


morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 15 Jaan 2020, 22:31

Olen nädala jooksul põgusalt kasutanud Kyocera Duraforce Pro 2 telefoni. Simi pole sisse pannud aga installisin kaardiäpid ja tegin seadistusi tsiklil kasutamiseks. Lisaks sain kätte Daytona Smartphone kontrolleri. Kirjutan senistest kogemustest. Nimetatud seadmete pilte näeb minu poolt postitatuna siia teemasse 31. dets 2019.

Kõige tähtsam: Kyocera on ikka tõsine poris müttamiseks sobilik apastraat. Korpus ei vaja tsiklil kasutamiseks mingit lisakesta. Kõik avade katted on väga väga korralikud suured luugid, millel on veekindluse tagamiseks kvaliteetsed O-ringid. Jätab tõesti sellise sõjaväe seadme mulje.

Ekraan on okei. Kui tsiklil olen katsetanud, tean paremini. Igaljuhul eredus põhja keeratult on korralik erk pilt. Pole kogemust veel eredamate ekraanidega aga kindlasti on mõni olemas, kuna tegu on paar aastat vana tehnikaga.

Puutetundlikus on hea: Kirjutan prroviks sedasama teksti tsikli kindaga. Suht OK on isegi.. Panin telo korra kraani alla ja proovisin uuesti. Kindaga kasutamisel midagi kehvemaks ei läinud. Paksu talvekindaga on olukord lootusetu! Null reaktsiooni... Põhjuseid kirjeldas @Macintosh ülal. Sellel alal on Zumo ikka tegija...

Üldine sujuvus ja kiirus on väga okei. Kaarditelefonilt ei oska muud tahta. Ja võrreldes mu igapäevase Iphone 7ga on ta täiesti võrreldava võimekusega.

Füüsilisi klahve on palju. See on tsiklil oluline. Kokku 8 klahvi. Üks suur nupp on progetav. Panin sinna kaardiäpi käivitamise.

Kaamera kvaliteet on kehv aga lahe on see, et tal on lainurk objektiiv ja normaalobjektiiv. Saab kasutada action kaamerana, kuid Go-pro kvaliteediga ei saa vōrrelda.

Sisse on ehitatud mõned lisaandurid: baromeeter, kompass jmt Videole saab lisada spidomeetri, G-jōudude ja muud näitajad.

Taga on laadimisklemmid. @urmas66 viitas Broditi spets dokile, mis neid klemme ära kasutab - see võiks väga hea olla, sest minu kogemuses tsiklisõidul kaabliga laadimine lihtsalt ei ole teema. Kaablid saavad vett ja ei toimi korralikult. Ise lahendan asja hoopis juhtmevaba laadimisega aga siiski mainisin need klemmid ära.

Kui keegi peaks seda telefonijurakat mingil põhjusel tahtma iga päev kaasas kanda, siis väidetavalt on kõik mikri- ja kõlarilahendused sellised, mis võimaldavad ülilärmakas keskkonnas kõnesid võtta.

Näpujälje lugeja on poweri nupu peal ja toimib paremini kui Iphone'il.

Hind oli Ebays 180 (ei mäletagi kas EUR või USD) koos transaga. Refurbished, mint condition. Nagu uus. Koju jõudis kulleriga 9 päeva peale ostu, tolliga tegeles transafirma, mina ei pidanud ühelegi küsimusele vastama ega midagi juurde maksma (see oli tarnetingimustes ka kirjas).

Lisaks tellisin Daytona Smart Controlleri.
Ta teeb väga hästi miskit, mis pole mu esimene vajadus ja keskpäraselt seda, milleks ma ta tellisin...

Kõigepealt üldiselt: seade on korralik. Mite just porile ja enduurole disainitud, kuid ilmselt kannatab tõsist kasutamist. Nupud on kvaliteetsed. Käivitub kiirelt, ühendub hetkega ära ja vajab 0 seadistust. Niisiis üsna lollikindel seade. Samas kui tahad mingit funktsiooni muuta, siis seda ilmselt ei saa teha.

Milles ta tugev on? Androidi (ja teadaolevalt ka Iphone'i) ikoonide vahel saab joysticki abil edukalt ringi liikida. Saad ekraani lahti teha, valida äpi ja selle käivitada ning ka sulgeda. Sisuliselt saad emaile lugeda jmt aga tsiklil on sellest kõigest vähe kasu. Tore on küll, et juhul kui telo midagi imelikku teeb, siis saan lenksult klahvidega ennast õigesse kohta tagasi aga äppide vahel lülitamist mul lenksus ju vaja ei ole - ta lihtsalt on selles tubli...

Mida tsiklimehel vaja on?

  1. Kaardil neljas suunas liikumine. See õnnestus puldi abil ainult Locuses (õnneks olen just otsustanud, et asendan OSMandi Locusega). OSMand tegi seda trikki, mida @Jesper kirjeldas, pead kõvasti klõpsima, et kaart edasi liiguks. Niisiis minu puhul on see punkt kaetud ja toimib hästi. Ma ei pea kaardil ette või kõrvale vaatamiseks enam kätt lenksult tõstma.

  2. Kaardi zoomimine. Selleks pole tal ju + ja - nuppegi... Zumo 550ga kasutasin neid nuppe ekraani kõrval pidevalt - väga hea oli. Lahendusena seadistsin Locuse nii, et volüüminupud telo kõrval zuumivad kaarti. Niisiis kompromiss... Ideaalne oleks puldilt zoomida.

Kokkuvõttes teeb pult seda mida lubatud ja rohkemgi veel. Ülal viitas keegi Carpe Iter puldile, lugesin selle kohta pikalt. Kui kasutada Locust, siis toimib ta ilmselt ideaalselt ja kindlasti paremini kui Daytona. Väljaspool Locust ei ole ma kindel, kas CI seadmel mingeid eeliseid on või mitte. CI raud paistab kobedam. Ka hind on kobe... Üle 200. See on nats palju - aga samas tundub, et odavamat Locuse kontrollerit, mis kõigega hakkama saab, ei ole olemas...

Nojah. Bemmimeestel on lisaks veel Wunderlinq võimalus - lucky bastards!

Nüüd ootan veel ära Hondo Garage juhtmevaba laadijaga hoidja ja siis on komplekt koos. Hondo seadmele on ootused väga kõrged ning telefon ületas madalaid ootusi. Puldi osas on tunne, et hirmkallis CI pult oleks tegelikult õigem asi... Võibolla keegi on huvitatud nendest funktsioonidest, mida ma kirjeldasin (äppide vahetamine, kõnedele vastamine, Locuse kaardi scrollimine) ja tahab mu tutika Daytona 99 euroga ära osta? Siis isegi kaaluksin seda röögatukalli CI puldi tellimist.

Field-testing toimub märtsis mägedes.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1537
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Jesper » 15 Jaan 2020, 23:57

Mulle jäi natuke segaseks, miks sa puldiga zoomida ei saa - kas Locuses ei saa ükskõik mis nuppu puldil zoomi kontrollima seadistada? Ja kui ei, siis kas sa kuidagi Button Mapperiga ei saa mingeid puldi nuppe kõigepealt volumeks mappida ja siis Locuses volumet zoomiks?

viewtopic.php?f=11&t=103533&p=830900&hi ... er#p830900

Krt müstika, kuidas oma olemuselt nii lihtsa asjaga, nagu x nupuga lenksule kinnituv väline klaviatuur, suudavad kõik tootjad ämbrisse astuda. Hakka või ise tootma...


morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 16 Jaan 2020, 01:10

Jesper kirjutas:
15 Jaan 2020, 23:57

Mulle jäi natuke segaseks, miks sa puldiga zoomida ei saa - kas Locuses ei saa ükskõik mis nuppu puldil zoomi kontrollima seadistada? Ja kui ei, siis kas sa kuidagi Button Mapperiga ei saa mingeid puldi nuppe kõigepealt volumeks mappida ja siis Locuses volumet zoomiks?

viewtopic.php?f=11&t=103533&p=830900&hi ... er#p830900

Krt müstika, kuidas oma olemuselt nii lihtsa asjaga, nagu x nupuga lenksule kinnituv väline klaviatuur, suudavad kõik tootjad ämbrisse astuda. Hakka või ise tootma...

Hea idee!
Kahjuks mapperiga vol nupp ümber mappides juhtus nii, et puldist sain Locuses olles siiski volüümi muuta, olgugi, ef telefonil olevad volüüminupud tegid ilusti zoomi.

Peab veel togima seda asja - ehk saab isegi väga hea tulemuse kui hästi ära seadistada...

Locuses minu arust zoomile suvalisi nuppe määrata ei saa.

Kui ise tegema hakkad, siis avastad, et hea puldi hind tuleb 200.... :)

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1537
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Jesper » 16 Jaan 2020, 01:56

Sul telefon on rooditud ikka? See nuppude liides on Androidi poolel nii jaburalt lihtne, lihtsalt tuleb kuskilt nupukood eetrisse ja kõik parasjagu jooksvad programmid viskavad selle peale kulpi ning teevad, mida kästud. Kui ühtegi programmi see volume ei huvita, jõuab see lõpuks opsüsteemini, mis siis muudab süsteemset helitugevust. Button Mapper lihtsalt kuulab neid koode enne, kui nad rakendusteni jõuavad, ja vajadusel asendab ühe koodi teisega. Samas ma muidugi ei ole Locusega üldse kursis, vbl seal on midagi "kavalat" tehtud.

Elektroonikapool on muidu väga lihtne ja odav, korpus on keeruline ja kallis. Barüonid on Issanda karistus programmeerijatele nende pattude eest :wack:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6361
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 838 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 16 Jaan 2020, 09:38

OSMAND'i poole pealt on selle teemaga tegeldud tänavaasta suvel. Kui vähegi mõistlik input on siis nad lisavad selle koodi paari kuu jooksul. Juulis lisatud ettepanek oli novembris juba saadaval.
https://github.com/osmandapp/Osmand/issues/7295


morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 16 Jaan 2020, 11:55

Mul telefon veel ruutimata aga teen ära. Vol+ ja Vol- remäpi sain ära teha ilma ruudita. Igaljuhul paistab OSMandi foorumis, et kaardi scrollimine vajab mudimist, et tööle saada ja vastupidi Locuses on scrollimine väga hea aga zoomimine vajab sättimist. Imelik, et minu eilne volüümi mäppimine ei toiminud. Arendaja ise ütleb, et zoomimiseks on vaja saata sellist infot:
KEYCODE_PLUS(81), UP(1)
KEYCODE_PLUS(81), DOWN(0)

https://help.locusmap.eu/topic/external ... controller

PS! Midagi räägiti locuses ka C tähest - ma eeldan, et see on kaardi tsentreerimine. Kui suvaline nupp kontrolleril remäppida C täheks, siis võiks teoorias ka kaarti tsentreerida.

Lahe! Asi polegi nii lootusetu.

Raudvara poolel on 2 asja, mida ma veel ei maininud.
A ma pean selle junni ju kuhugi ära mahutama... Mille arvelt? Sidur? Suunatulede lüliti? (crash)
B Konkreetne pult töötab patareilt. Peaks kestma 40h - aga kui ma päeva ajal teda välja ei lülita, siis on vaja reisi jooksul patareid vahetada. CI puldil on USBiga laadimine.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1537
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Jesper » 16 Jaan 2020, 12:26

Ilma rootimata käib seal mingi sahkermahker, tõenäoliselt tehakse mitte keycode saatmine, vaid saadetakse kuidagi opsüsteemile käsk helitugevust muuta.

Oleneb, kuidas keegi harjunud on, aga mina tõmban sidurit ühe näpuga (kas nimetissõrmega või keskmisega) ja avastasin põrutava fakti, et kui seda rohkem heebli otsa poolt teha, siis on isegi kergem tõmmata :wack: . Ehk siis lihtsalt järjekord vasakult jäi pult, tulelüliti, sidur. A kuna endurokale ei viitsi nagunii enne igat teepeal sõitu suundasid külge panna, siis lõpuks tõstsin tulelüliti kõige sisemiseks ja sidur jäi keskmiseks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6361
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 838 korda
Tänatud: 688 korda
Kontakt:

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 16 Jaan 2020, 14:36

morse kirjutas:
15 Jaan 2020, 22:31

Olen nädala jooksul põgusalt kasutanud Kyocera Duraforce Pro 2 telefoni.

See on sul AT&T mudel?


morse
Postitusi: 757
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas morse » 16 Jaan 2020, 15:29

Macintosh kirjutas:
16 Jaan 2020, 14:36
morse kirjutas:
15 Jaan 2020, 22:31

Olen nädala jooksul põgusalt kasutanud Kyocera Duraforce Pro 2 telefoni.

See on sul AT&T mudel?

Vist jah. Aga ta on väidetavalt avatud kõikidele võrkudele - ma pole ise veel proovinud.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5554
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1206 korda
Tänatud: 265 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 16 Jaan 2020, 20:27

morse kirjutas:
15 Jaan 2020, 22:31

Olen nädala jooksul põgusalt kasutanud Kyocera Duraforce Pro 2 telefoni.....

Kas sul on Pro2 64GB RAM4 ja taga on klemmid?
Ma sain seda telefoni näppides aru,et PRO on 32GB RAM3 ja klemmidega, aga PRO2-l enam dokist laadimise klemme ei ole. Vähemalt nendel mida tuttav mulle tookord pakkus oli nii. Minu jaoks oli 32GB liiga vähe ja sellest tingituna jäi ka ost ära.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”