Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 174
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Osmandi saab tasuta. Legaalselt tasuta.
Tõmba alla androidile F-droid rakendus(sama asi mis play pood, Samsungi jne tootjate enda kataloog appidele). Sealt saad endale täis versiooni, kuna tegu on open source programmiga.
https://f-droid.org/packages/net.osmand.plus/
Ma olen osmandi kasutanud eelmise aasta jooksul koguaeg(mul oli tänava pill paar kuud muidugi) ning üsna kergelt sai äpi selgeks. Trackima hakkab kohe, kui ma navigeerima panen. Mõned asjad seadistasin veel ära enda käe järgi. Locuse kohta olen palju kiitust kuulnud, kuid ise kasutanud veel pole.
Paljud kasutavad nüüd DMD2 dashboardi. Nõme on see, et see töötab koguaeg ning sööb telo aku tühjaks.
Tõmba alla androidile F-droid rakendus(sama asi mis play pood, Samsungi jne tootjate enda kataloog appidele). Sealt saad endale täis versiooni, kuna tegu on open source programmiga.
https://f-droid.org/packages/net.osmand.plus/
Ma olen osmandi kasutanud eelmise aasta jooksul koguaeg(mul oli tänava pill paar kuud muidugi) ning üsna kergelt sai äpi selgeks. Trackima hakkab kohe, kui ma navigeerima panen. Mõned asjad seadistasin veel ära enda käe järgi. Locuse kohta olen palju kiitust kuulnud, kuid ise kasutanud veel pole.
Paljud kasutavad nüüd DMD2 dashboardi. Nõme on see, et see töötab koguaeg ning sööb telo aku tühjaks.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250+DR650+XT660R
-
- Mode
- Postitusi: 555
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L, Husqvarna 701
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 119 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma ka. Terve eelmise aasta tripi tegin sellega. Aga see on laucher. Osmand olid OK, aga mitte hea tripil. Waze ja google maps olid paremad. Offroadis kasutan ka locust. Osmandit kasutan orienteerumisel, sest mul on maaameti kaart all.
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Honda CRF1000L Africa Twin, Husqvarna 701 Rally
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7307
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1067 korda
- Tänatud: 1034 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma olen kasutanud Square Launcherit, saab ise endale täpselt sobiva kuva ja täoselt nii suurte nuppudega, kui ise soovid. Mulle see DMD2 eriti ei istunud.
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Peale pikka sportlikku päeva Lõuna TETil panin mööda maanteed kodu suunas niimoodi punuma, et GPS telo oli asetatud lahtiselt lenksule... Soti pealt lendas asfaldisse. Väga katki läks
Kyocera Duraforce Pro 2 kohta on öelda mõni hea asi:
Eesmärk läbida vähemalt 30 000 km kruusateid ja metsa, muda ja vihma.
Omadused tähtsuse järjekorras:

Kyocera Duraforce Pro 2 kohta on öelda mõni hea asi:
- Töötas üle kolme hooaja ja lähemale 30K km täitsa edukalt ja peaaegu kunagi ei jooksnud kinni!
- Ekraan oli kuni kukkumiseni 100% kriimuvaba, hoolimata sellest, et sai kõvasti muda ja aegajalt toetas tsikkel vastu kasepuid nii, et telefon võttis kogu kaalu otse ekraanile.
- Kilet polnud vaja
- Juhtmevaba laadimine funkas ülihästi.
- Üle ei kuumenenud kunagi (ka +45 juures mitte). -20C juures oli natuke uims aga üldjuhul toimis okeilt.
- USAst keset hooaega tellida ei taha
- Riigipiire ületades ei suutnud ta automaatselt 4G võrku ära regada (mingi USA AT&T probleem)
- Mingitel hetkedel hakkas puuteekraan jampsima, kui Hondo hoidja väga kõvasti kinni oli kruvitud (nõme!)
Eesmärk läbida vähemalt 30 000 km kruusateid ja metsa, muda ja vihma.
Omadused tähtsuse järjekorras:
- Hind max 300 EURi, pigem vähem (eelmine oli vist 250.- vähe kasutatuna)
- Toimiv juhtmevaba laadimine
- Talub temperatuure
- Kindlasti füüsilised nupud (Ideaalis oleks vähemalt 5 nuppu. Näiteks: on/off, +/-, PTT ja kaamera). Mul on CI nupud lenksul ka - aga telol füüsilised nupud on siiski mega head (kasutan Button Mapper Prod, et nad endale sobivaks konfida).
- Hea tugev kriimuvaba ekraan (mingi Corning Gorilla glass vmt). Kilet ei soovi kasutada.
- Ekraani heledus tuleb kasuks
- USB peaks olema C
- Kõikvõimalikud avad peaks olema luukidega kaetud (veekindlus, tolmukindlus).
- Robustne kest tuleb kasuks
- Uutel ja suurtel telodel on 15W laadimine. Mu 10W laadija ja ka KTMi Originaal USB jäävad vist lahjaks? Vana 5" Telo toitsid ilusti ära. Et võibolla toodetakse kusagil veel 5" ja 10W laadimisega telefone ka?
- Vibraleevendid lenksuhoidjal sakivad (mul on olemas aga ei taha kasutada). Vanal telol ei olnud kaameral stabilisaatorit, nii et leevendit polnudki vaja. Uued telod on vist enamuses stabilisaatoriga!? Kas mõni on ilma ka? Fotokat GPSil väga ei kasuta aga ei tahaks uut asja kohe katki teha.
-
- Postitusi: 1271
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Doogee S59Pro. Räige tellis, aga mingit laadijate-juhtmetega jändamist pole, aku kestab ka pika päeva täisheledusega ära. Aku 10 Ah, maksab ca €200.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1929
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 176 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Seal teemas on Ulefone 14 pikemalt juttu. https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=112443
@Nozzu Rohkem infot, kuidas ta rahule jäi valikuga.

@Nozzu Rohkem infot, kuidas ta rahule jäi valikuga.
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 379 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ütlen kohe ära, et olen Ulefon Power armor 14 väga rahul. See "väga rahul" muidugi ei kanna endas eriti informatsiooni. Sestap katsun olla pisut detailsem.
Üks asi, millipärast natuke muretsesin, oli ekraani heledus. Ülevaatevideodes mainiti, et ereda päikese käes on ekraani raske lugeda. Kinnitan siinkohal, et see pole tõsi - võimalik, et need kes ülevaatevideosid tegid, elavad piirkonnas, kus päike eredam. Igatahes minu jaoks pole see probleemiks osutunud.
Rääkides riistvarast siis jah, pole tegemist kõige võimsama telefoniga, mida on võimalik osta. Aga erinevaid kaardirakendusi nagu Osmand, Locus ja muu taoline jooksutab see telefon täiesti sujuvalt. Mitte hea küll, käib kah, sujuvalt vaid jah, täiesti sujuvalt. Zoom in, Zoom out, pänn paremale, vasakule - kõik toimib kiiresti ja mugavalt. Ka siis kui mingid teised äpid, nagu näiteks Sporify, taustal mängivad. Ja ei ole tekkinud ka sõidu ajal oma asukoha kuvamisega mingit viivitust. Kõik toimib. Ja ekraan (kui ma nüüd ei eksi) on suurem kui Garmini Zumo XTl.
Kasutamisest rattal - kuna telefon on kirjade järgi põrutuskindel, veekindel ja tolmukindel, siis täpselt nõnda olen ma seda ka kasutanud. Muretult. Noh, hoopealt pole ta vastu maad kukkunud aga mingit vibration damperit ma ei kasuta. Lausvihmas ei ole ma seda kuidagi varjama hakanud - kui on veekindel siis las liguneb. Ja siiani pole midagi juhtunud. Tolmu on ta kah omajagu saanud. Ja olen seda kasutnaud nii nullilähetaste tempidega kui praegu, suht palavaga. Telefon töötab laitamatult ja välitemperatuurist ennast mõjutada ei lase.
Aku vastupidavus Ütleme nii, et neil oli õigus, kes ütlesid, et mileks sulle see juhtmevaba laadimine - sel telefonil on 10 000 mA (võimisiganes) mahtuavausega aku, seda pole vaja laadida. Ühe päevase tripiga ka koguaeg kõiki tulesid ja vilesid tööl hoides, ei ole võimalik seda telefoni tühjaks sõita. Samas, et veenduda, kas juhtmevaba laadimine töötab, olen ka seda proovinud - töötab.
Vot, seda pidasingi silmas, kui ütlesin, et olen väga rahul. Mototelefonina töötab see minu jaoks ideaalselt.
Üks asi, millipärast natuke muretsesin, oli ekraani heledus. Ülevaatevideodes mainiti, et ereda päikese käes on ekraani raske lugeda. Kinnitan siinkohal, et see pole tõsi - võimalik, et need kes ülevaatevideosid tegid, elavad piirkonnas, kus päike eredam. Igatahes minu jaoks pole see probleemiks osutunud.
Rääkides riistvarast siis jah, pole tegemist kõige võimsama telefoniga, mida on võimalik osta. Aga erinevaid kaardirakendusi nagu Osmand, Locus ja muu taoline jooksutab see telefon täiesti sujuvalt. Mitte hea küll, käib kah, sujuvalt vaid jah, täiesti sujuvalt. Zoom in, Zoom out, pänn paremale, vasakule - kõik toimib kiiresti ja mugavalt. Ka siis kui mingid teised äpid, nagu näiteks Sporify, taustal mängivad. Ja ei ole tekkinud ka sõidu ajal oma asukoha kuvamisega mingit viivitust. Kõik toimib. Ja ekraan (kui ma nüüd ei eksi) on suurem kui Garmini Zumo XTl.
Kasutamisest rattal - kuna telefon on kirjade järgi põrutuskindel, veekindel ja tolmukindel, siis täpselt nõnda olen ma seda ka kasutanud. Muretult. Noh, hoopealt pole ta vastu maad kukkunud aga mingit vibration damperit ma ei kasuta. Lausvihmas ei ole ma seda kuidagi varjama hakanud - kui on veekindel siis las liguneb. Ja siiani pole midagi juhtunud. Tolmu on ta kah omajagu saanud. Ja olen seda kasutnaud nii nullilähetaste tempidega kui praegu, suht palavaga. Telefon töötab laitamatult ja välitemperatuurist ennast mõjutada ei lase.
Aku vastupidavus Ütleme nii, et neil oli õigus, kes ütlesid, et mileks sulle see juhtmevaba laadimine - sel telefonil on 10 000 mA (võimisiganes) mahtuavausega aku, seda pole vaja laadida. Ühe päevase tripiga ka koguaeg kõiki tulesid ja vilesid tööl hoides, ei ole võimalik seda telefoni tühjaks sõita. Samas, et veenduda, kas juhtmevaba laadimine töötab, olen ka seda proovinud - töötab.
Vot, seda pidasingi silmas, kui ütlesin, et olen väga rahul. Mototelefonina töötab see minu jaoks ideaalselt.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Quadlock eraldi teemat ei leidnud. Nimelt Wireless charger laeb mega aeglaselt. Aeg-ajalt ei suudagi laadida. Navigeerimine koguaeg sees ja kui on bluethoot ka siis kindlasti ei jaksa. Telefoniks samsung s21.
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
@Nozzu Tore, et oled rahul.
Kas viitsiksid testida, kas 10W wireless laadija suudab aku laetust pigem tõsta, juhul kui ekraani heledus on 100% peal ja navi käib? Usun, et enamus wireless laadijaid, mida kasutatakse, on 10W, ainult vähesed on 15W.
Tean ka teisi, kes on rahul. Samas olen ka kuulnud, et Hiinlaste Android on bugine. On ta sul tihti pange pannud? Nii et pead restardi tegema vmt?
Kas viitsiksid testida, kas 10W wireless laadija suudab aku laetust pigem tõsta, juhul kui ekraani heledus on 100% peal ja navi käib? Usun, et enamus wireless laadijaid, mida kasutatakse, on 10W, ainult vähesed on 15W.
Tean ka teisi, kes on rahul. Samas olen ka kuulnud, et Hiinlaste Android on bugine. On ta sul tihti pange pannud? Nii et pead restardi tegema vmt?
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 13 Okt 2006, 00:17
- Tsikkel: Fat boy Lo
- Asukoht: Arizona US
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul omal ratta peal Quadlock wireless charger koos antivibration jeblakaga. Toide otse akult. Telefon Iphone 13 promax. Alati on navi, spotify ja FP3 toos.
Siia maani pole mingit probleemi laadimisega ega ylekuumenemisega olnud.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pean üle kontrollima kaabli ja adapteri, need võivad olla pudelikaelad. Või siis Tenere "sigarisüütaja" 2A väljund ei ole piisav?
E: 12v x 2A = 24W, peaks piisama küll...
E2: tuleb välja et samsung ei lubagi teatud telefonidel fast wireless laadimist, kui pole tegu samsung enda Wireless laadijaga (või sama protokolli kasutava laadijaga, Quadlock sinna gruppi ei kuulu) . Paneb automaatselt standart laadimise peale, ehk siis <10w.
E: 12v x 2A = 24W, peaks piisama küll...
E2: tuleb välja et samsung ei lubagi teatud telefonidel fast wireless laadimist, kui pole tegu samsung enda Wireless laadijaga (või sama protokolli kasutava laadijaga, Quadlock sinna gruppi ei kuulu) . Paneb automaatselt standart laadimise peale, ehk siis <10w.
Viimati muutis rundll, 15 Mai 2023, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mul on Ulefone Armour 6E (juba üsna vana mudel isenesest, kasutab android 9 või 10) ja ka see töötab täiesti normaalselt kõigi rakendustega korraga ning mul on tavaliselt sees kõik eluks vajalik ehk kui istun tsikli peale, siis tõstan ühe SIM sinna ja kõik mida tavaelus teen, teen seal edasi. Laeb juhtmevabalt minu laadijaga (Midland MH-PRO WC 15W) kohe täis ja hoiab 100% peal. Sama ka Samsung S21FE. Kordagi pole pidanud restarti tegema.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 379 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Soovitud tingimustel ei õnnestu kahjuks laadimist testida kuna mu Q-mount telefonihoidik annab juhtmevabalt 15 W välja.
Mis aga Hiina Androidi puutub, siis tõepoolest, sel on oma veidrused. Näiteks scrollimine - kui tavaliselt on ju nii, et vibutad korra näppu ning feed tuiskab üles, siis Ulefoniga liigub tekst üles vaid pöidla liigutuse ulatuses. Noh, mitte et läägaks aga ongi sellise ultra rahuliku käiguga. Mingit pikemat voogu on niimoodi aga üsna tüütu kedrata.
Teine asi, mida paar päeva tagasi täheldasin - kõne ajal läks telo ekraan pimedaks ja kui siis jutt lõppes, ei õnnestunud mul kõnet lõpetada sest ekraan ei ärganudki üles. Ehk polnud võimalik call end nuppu vajutada. Et teine pool ka seda ei teinud, siis kuulasingi paar mintsa (erinevaid nuppe surudes ja ekraanile koputades), mis tasku räägib. Siis tegin jah telole restardi.
Aga see on ka ainus kord - muidu pole telefon kokku jooksnud.
Ahjaa, ja siis see kah, et ma pole päris hästi aru saanud kuidas avada taustal jooksvaid rakendusi, noh et need näiteks sulgeda või aktiveerida. Peaks töötama vist nii, et hoiad ekraani all paremas nurgas näppu ja vibutad üles. Mõnikord see toimib, mõnikord aga avaneb nii hoopis vidgetite menüü ja mõni teine kord google assistant. A võimalik, et ma lihtsalt pole õiget liigutust käppa saanud.
Aga veelkord - mis minu jaoks oluline - kaardirakendused töötavad ilma veidrusteta.
Mis aga Hiina Androidi puutub, siis tõepoolest, sel on oma veidrused. Näiteks scrollimine - kui tavaliselt on ju nii, et vibutad korra näppu ning feed tuiskab üles, siis Ulefoniga liigub tekst üles vaid pöidla liigutuse ulatuses. Noh, mitte et läägaks aga ongi sellise ultra rahuliku käiguga. Mingit pikemat voogu on niimoodi aga üsna tüütu kedrata.
Teine asi, mida paar päeva tagasi täheldasin - kõne ajal läks telo ekraan pimedaks ja kui siis jutt lõppes, ei õnnestunud mul kõnet lõpetada sest ekraan ei ärganudki üles. Ehk polnud võimalik call end nuppu vajutada. Et teine pool ka seda ei teinud, siis kuulasingi paar mintsa (erinevaid nuppe surudes ja ekraanile koputades), mis tasku räägib. Siis tegin jah telole restardi.
Aga see on ka ainus kord - muidu pole telefon kokku jooksnud.
Ahjaa, ja siis see kah, et ma pole päris hästi aru saanud kuidas avada taustal jooksvaid rakendusi, noh et need näiteks sulgeda või aktiveerida. Peaks töötama vist nii, et hoiad ekraani all paremas nurgas näppu ja vibutad üles. Mõnikord see toimib, mõnikord aga avaneb nii hoopis vidgetite menüü ja mõni teine kord google assistant. A võimalik, et ma lihtsalt pole õiget liigutust käppa saanud.
Aga veelkord - mis minu jaoks oluline - kaardirakendused töötavad ilma veidrusteta.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1929
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 176 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kõne võid lõpetada toitte nupust. Enamus nutiföönid toetavad funktsiooni.
Taustal jooksvad või nn eelmised saad ruudust kätte. Võib kogemata minna tolle tüübi peale, kes seal paremal alla nurgas, käed laiali seisab.
( Mingi assistent nuhtlus, mida ma ei oska ära tappa ekraanilt. )
Taustal jooksvad või nn eelmised saad ruudust kätte. Võib kogemata minna tolle tüübi peale, kes seal paremal alla nurgas, käed laiali seisab.
( Mingi assistent nuhtlus, mida ma ei oska ära tappa ekraanilt. )
-
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas Samsung ütleb sulle ka, et "unable to charge fast"? Mis adapterit kasutad Tenere sigaretisüütajas? Quadi originaali, mis wireless laadijaga kaasas?rundll kirjutas: ↑15 Mai 2023, 19:41Pean üle kontrollima kaabli ja adapteri, need võivad olla pudelikaelad. Või siis Tenere "sigarisüütaja" 2A väljund ei ole piisav?
E: 12v x 2A = 24W, peaks piisama küll...
E2: tuleb välja et samsung ei lubagi teatud telefonidel fast wireless laadimist, kui pole tegu samsung enda Wireless laadijaga (või sama protokolli kasutava laadijaga, Quadlock sinna gruppi ei kuulu) . Paneb automaatselt standart laadimise peale, ehk siis <10w.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sigareti süütajas mingi no name junn. Tsikli puhul pole märganud, et mingi hoiatus kiri tuleks. Hetkel tsiklit eemal, ei saa proovida. Aga autos mul ka juhtmevaba laadija ja sellega hakkasin katsetama erinevaid kaableid ja adapterid. Ühe komboga tuli kiri ette : " this fast wireless charger isn't compatible with your phone, so you're charging at standard speed". Telefonile sobivad mingid väga kindlad laadijad + peab olema vastav kaabel ja adapter. Nii kalli laadimist seti (Quadlock) kohta ootamatu tagasilöök!
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
- Tsikkel: ES 700
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Oleks ka mingit mõistliku android lahendust vaja. Ulefon Power Armor 14 iseenesest hinnapoolest tundub ok, aga kuidas selline kobakas lenksu külge mõistlik oleks kinnitada? RAM XL mingi lahendus? Hetkel Quad Lock ja iphone korpusega kenasti küljes, aga neid hiina foone niimoodi kinnitada ei saa.
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Väga hea küsimus. Kas Ulefoni kolakas ikka RAMi juhtmevabasse hoidjasse ära mahub? On keegi proovinud?
Seda pean silmas: https://rammount.com/collections/phone- ... l-un14wb-1#
Minu Hondo Garage hoidjasse ta põhimõtteliselt läheb aga mitte 100% ideaalselt sest nuppude paigutuse tõttu peaksin ilmselt ühe pini ringi tõstma. Käisin üle-eelmine aasta ühe vanema Ulefone'iga poes testimas. Hondo on see:
https://hondogarage.com/products/juiced ... hone-mount
Seda pean silmas: https://rammount.com/collections/phone- ... l-un14wb-1#
Minu Hondo Garage hoidjasse ta põhimõtteliselt läheb aga mitte 100% ideaalselt sest nuppude paigutuse tõttu peaksin ilmselt ühe pini ringi tõstma. Käisin üle-eelmine aasta ühe vanema Ulefone'iga poes testimas. Hondo on see:
https://hondogarage.com/products/juiced ... hone-mount
-
- Postitusi: 278
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
quad lock universal adaptor ? Mul see lahendus juba kaks aastat kasutusel. Vanale telefonile korpus ümber ja sellele universaalne kinnitus külge.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Siin on ka varem juttu olnud, et Samsungi S seeria on hea enduurotelefon. Nali naljaks aga eriti RAMi suures ja telefoni hästi katvas hoidjas on ta päris tugev tükk. Võrdlesin eelpool enda püstitatud eesmärke, mida telefon peaks täitma ja sain aru, et näiteks Samsung S20 vastab enamusele. Hind tutikana 260.-. Gorilla klaas, IP68 tolmu- ja veekindel, USB C jne
Kest ei ole nii tugev, kui Ulefone'l ja luugid on katmata (tolm pääseb pesasse sisse), kuid muus osas on päris pädev. Tõenäoliselt on ka mingid vanemad 150-eurosed kasutatud S-seeriad väga head (seltskonnas üks selline vana S juba toimib kenasti).
S-seeria eelis Ulefone ees on see, et tegemist on maailma tipp-Androidiga. Väga stabiilne platvorm.
Küsimus taas juhtmevaba laadimise kohta. Kas S20 6,2" telefoni toidab ära ka 10W laadija või sobib ainult 15W? (telo ise on 15W)
Kest ei ole nii tugev, kui Ulefone'l ja luugid on katmata (tolm pääseb pesasse sisse), kuid muus osas on päris pädev. Tõenäoliselt on ka mingid vanemad 150-eurosed kasutatud S-seeriad väga head (seltskonnas üks selline vana S juba toimib kenasti).
S-seeria eelis Ulefone ees on see, et tegemist on maailma tipp-Androidiga. Väga stabiilne platvorm.
Küsimus taas juhtmevaba laadimise kohta. Kas S20 6,2" telefoni toidab ära ka 10W laadija või sobib ainult 15W? (telo ise on 15W)
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ah! Panin soga

Ma õunamees, Androididest eriti ei jaga.
Muu jutt jääb kehtima, aga tavapäraselt pannakse lenksule mingi vanem kasutatud S seeria hinnaga ~150-250.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7307
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1067 korda
- Tänatud: 1034 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kõige lihtsam teada saada, kas laadija jõuab telefoni tarbele järgi on telefon laadima panna, sisse lülitada kõik vajalikud funktsioonid ja käivitada kõik äpid, mida plaanitakse kasutada. Seejärel võtta Ampere nimeline äpp ja järgi vaadata, kas energiabilannss on plussis või miinuses. See kas tegemist on kiirlaadimsiega või agelasega ei tohiks lenksu peal mingit tähtsust omada, kui toide on pidev. Peaasi, et juurde tuleb rohkem, kui ära tarbitakse.
https://play.google.com/store/apps/deta ... dev.ampere
Minu telefonide tarve, mida mõõtnud olen on olnud 500-600mA vahel, kui hunnik äppe (Gmaps, Waze ja OSMANd üheaegselt) ja funktsioone (GPS, 4G Internet, bluetooth jms) kasutusel ning ekraan täiseheledusel. Ka kõige nadim 1A (5W) laadija suudab aku aja jooksul täis laadida ja tagab, et laetud aku ei tühjeneks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 13
- Liitunud: 02 Sept 2013, 15:24
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 3 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma olen ise nii elanud ja kasutanud. Aga ma kasutan kasutatud/"katkiseid" telefone. Üldiselt katkise kaamerga, katkise taga coveriga, mõrades ekraanidega, tugevate burn-in'idega, või muude suurte kahjustustega. Tänu sellele olen suutnud nende hinnad madalal hoida. Nüüd talvel sain tänu tööle samsung s9. Kaamera on katki ja taga cover mõrades.morse kirjutas: ↑16 Mai 2023, 11:40Siin on ka varem juttu olnud, et Samsungi S seeria on hea enduurotelefon. Nali naljaks aga eriti RAMi suures ja telefoni hästi katvas hoidjas on ta päris tugev tükk. Võrdlesin eelpool enda püstitatud eesmärke, mida telefon peaks täitma ja sain aru, et näiteks Samsung S20 vastab enamusele. Hind tutikana 260.-. Gorilla klaas, IP68 tolmu- ja veekindel, USB C jne
Kest ei ole nii tugev, kui Ulefone'l ja luugid on katmata (tolm pääseb pesasse sisse), kuid muus osas on päris pädev. Tõenäoliselt on ka mingid vanemad 150-eurosed kasutatud S-seeriad väga head (seltskonnas üks selline vana S juba toimib kenasti).
S-seeria eelis Ulefone ees on see, et tegemist on maailma tipp-Androidiga. Väga stabiilne platvorm.
Küsimus taas juhtmevaba laadimise kohta. Kas S20 6,2" telefoni toidab ära ka 10W laadija või sobib ainult 15W? (telo ise on 15W)
Enne seda kasutasin samsung s8 - klaas mõrades ja ühes servas tugev black-spot. Ekraan on hele, laen juhtmega. Kasutan mingit hiina mounti.
Kuna sellised telefone saab väga odavalt(marketplace/osta.ee) siis väga ei ole põdenud nende pärast ja kui lähebki katki siis ostan uue samasuguse asemele. koos käibekaga on jäänud hinnad mis ma maksnud olen nende eest 40-50 euri vahele. Ehk ma võin aastas rahulikult ühe täiesti vigaseks hävitada ja saan ikka 4-5 aastat sõita nendega kuni kallim investeering ennast ära kuluks Aga kas kallim telefon peab vastu 4-5 aastat?
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 230 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Suhtumise küsimus. 
Mõni telefon hea kasutaja käes kestab 5+ aastat. Mul xperia xzs 5 juba täis ja cat b100 vist juba 8-9 aastat!
Noo ok. Avastasin, et lenksule see aasta enam see nutikas ei sobi. Peaks aku ära vahetama.
Katte all on ikka tutikas telefon. Pole kordagi katki läinud ega remonti vajanud.

Mõni telefon hea kasutaja käes kestab 5+ aastat. Mul xperia xzs 5 juba täis ja cat b100 vist juba 8-9 aastat!
Noo ok. Avastasin, et lenksule see aasta enam see nutikas ei sobi. Peaks aku ära vahetama.

Katte all on ikka tutikas telefon. Pole kordagi katki läinud ega remonti vajanud.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
See oleneb kasutusest ehk mul telefonid välimuselt uueväärsed alati olnud, aga viimase Samsungi aku kestis natuke üle 3,5a(eelmisel üle 4a) ehk välimuselt peaaegu uus telefon on aku poolest läbi. Akut vahetada pole mõtet.MustVälk kirjutas: ↑16 Mai 2023, 18:11Suhtumise küsimus.
Mõni telefon hea kasutaja käes kestab 5+ aastat. Mul xperia xzs 5 juba täis ja cat b100 vist juba 8-9 aastat!
Noo ok. Avastasin, et lenksule see aasta enam see nutikas ei sobi. Peaks aku ära vahetama.
Katte all on ikka tutikas telefon. Pole kordagi katki läinud ega remonti vajanud.![]()
Samas see Ulefon,mis on mul nö varutelefon ja tsiklil sõitmiseks, kestab ilmselt kauem kui Samsungi premium toode.
7000€ maksnud 1000km läbisõiduga tsikkel on ka 20a vanana igati uueväärses korras, samas kui 25000€ maksnud ja 200000km läbinud tsikkel võib olla täiesti pehme. Tsiklit saab intensiivsel kasutusel hoida heas korras, aga telefoniga seda teha ei saa.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3072
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 310 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ei kesta see mobla aku lenksul midagi nii hästi, kui päriselt kasutad motogepsuna. Käid korra poes pirukat ostmas ja tagasi tulles näed, kuidas telefon lenksul juba karjub, et telefon kuumeneb üle. Telefon lenksule, kuhugi lähed, kohe tasku jne. Siis veel kannatab kasutada. Päris motogepsudega selliseid probleeme pole.urmas66 kirjutas: ↑16 Mai 2023, 19:11See oleneb kasutusest ehk mul telefonid välimuselt uueväärsed alati olnud, aga viimase Samsungi aku kestis natuke üle 3,5a(eelmisel üle 4a) ehk välimuselt peaaegu uus telefon on aku poolest läbi. Akut vahetada pole mõtet.MustVälk kirjutas: ↑16 Mai 2023, 18:11Suhtumise küsimus.
Mõni telefon hea kasutaja käes kestab 5+ aastat. Mul xperia xzs 5 juba täis ja cat b100 vist juba 8-9 aastat!
Noo ok. Avastasin, et lenksule see aasta enam see nutikas ei sobi. Peaks aku ära vahetama.
Katte all on ikka tutikas telefon. Pole kordagi katki läinud ega remonti vajanud.![]()
Samas see Ulefon,mis on mul nö varutelefon ja tsiklil sõitmiseks, kestab ilmselt kauem kui Samsungi premium toode.
7000€ maksnud 1000km läbisõiduga tsikkel on ka 20a vanana igati uueväärses korras, samas kui 25000€ maksnud ja 200000km läbinud tsikkel võib olla täiesti pehme. Tsiklit saab intensiivsel kasutusel hoida heas korras, aga telefoniga seda teha ei saa.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma ju väidangi, et mida rohkem kasutad seda vähem kestab ja seda isegi tavakasutuses. Tsiklil kasutamisest rääkimata.ranel kirjutas: ↑16 Mai 2023, 19:14Ei kesta see mobla aku lenksul midagi nii hästi, kui päriselt kasutad motogepsuna. Just need suured temperatuuride vahemikud mõjuvad hävitavalt telefoniakule.urmas66 kirjutas: ↑16 Mai 2023, 19:11See oleneb kasutusest ehk mul telefonid välimuselt uueväärsed alati olnud, aga viimase Samsungi aku kestis natuke üle 3,5a(eelmisel üle 4a) ehk välimuselt peaaegu uus telefon on aku poolest läbi. Akut vahetada pole mõtet.MustVälk kirjutas: ↑16 Mai 2023, 18:11Suhtumise küsimus.
Mõni telefon hea kasutaja käes kestab 5+ aastat. Mul xperia xzs 5 juba täis ja cat b100 vist juba 8-9 aastat!
Noo ok. Avastasin, et lenksule see aasta enam see nutikas ei sobi. Peaks aku ära vahetama.
Katte all on ikka tutikas telefon. Pole kordagi katki läinud ega remonti vajanud.![]()
Samas see Ulefon,mis on mul nö varutelefon ja tsiklil sõitmiseks, kestab ilmselt kauem kui Samsungi premium toode.
7000€ maksnud 1000km läbisõiduga tsikkel on ka 20a vanana igati uueväärses korras, samas kui 25000€ maksnud ja 200000km läbinud tsikkel võib olla täiesti pehme. Tsiklit saab intensiivsel kasutusel hoida heas korras, aga telefoniga seda teha ei saa.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3072
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 310 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Teema pealkiri on motoGPS. Kasutades nagu päris gps-i kasutatakse, siis saab nädala paariga juba telefoni akust jagu soojemate ilmadega.urmas66 kirjutas: ↑16 Mai 2023, 19:17Ma ju väidangi, et mida rohkem kasutad seda vähem kestab ja seda isegi tavakasutuses. Tsiklil kasutamisest rääkimata.ranel kirjutas: ↑16 Mai 2023, 19:14Ei kesta see mobla aku lenksul midagi nii hästi, kui päriselt kasutad motogepsuna. Just need suured temperatuuride vahemikud mõjuvad hävitavalt telefoniakule.urmas66 kirjutas: ↑16 Mai 2023, 19:11See oleneb kasutusest ehk mul telefonid välimuselt uueväärsed alati olnud, aga viimase Samsungi aku kestis natuke üle 3,5a(eelmisel üle 4a) ehk välimuselt peaaegu uus telefon on aku poolest läbi. Akut vahetada pole mõtet.MustVälk kirjutas: ↑16 Mai 2023, 18:11Suhtumise küsimus.
Mõni telefon hea kasutaja käes kestab 5+ aastat. Mul xperia xzs 5 juba täis ja cat b100 vist juba 8-9 aastat!
Noo ok. Avastasin, et lenksule see aasta enam see nutikas ei sobi. Peaks aku ära vahetama.
Katte all on ikka tutikas telefon. Pole kordagi katki läinud ega remonti vajanud.![]()
Samas see Ulefon,mis on mul nö varutelefon ja tsiklil sõitmiseks, kestab ilmselt kauem kui Samsungi premium toode.
7000€ maksnud 1000km läbisõiduga tsikkel on ka 20a vanana igati uueväärses korras, samas kui 25000€ maksnud ja 200000km läbinud tsikkel võib olla täiesti pehme. Tsiklit saab intensiivsel kasutusel hoida heas korras, aga telefoniga seda teha ei saa.
Asfalteelt maha keerates on laadija ümbrus tolmu täis ehk siis maha kiskudes tuleb puhastada ka, et pesa ära ei rikuks.
tegelikult võiks juba Garmin/TomTom vms välja mõne normaalsema Androidi baasil gepsuga, mis pm telefon, aga vanakooli kestas.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.