Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7282
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1915 korda
- Tänatud: 537 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ütlen ausalt pole ühegi telefoniga kordagi seda ülekuumenemise probleemi olnud.
Mida sa pead silmas "Kasutades nagu päris gps-i kasutatakse" ?
Mul nii autos kui tsiklipeal alati waze sees ja igal hetkel küll ei ole navigeerimas kuid ka seda juhtub palju. Ehk ma arvan,et ma kasutan telefoni navigeerimiseks palju rohkem kui kasutaksin nö klassikalist GPS seadet. Mul on ka need olemas ja kohe palju ning erinevaid.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3184
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 337 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Sõna otseses nagu päris motogepsu kasutatakse. Istub lenksu peal ja ei pea seda pidevalt seal edasi-tagasi näppima.
Telefon lenksul on superhea asi, lihtsalt no riistvara pole tavatelefonidel küll sobiv. Tahaks mõnde militaarotstarbeks telefoni proovida, kuidas need käituvad.
Vahet pole, mis telefoni lenksu peale jätab, lõpuks leiab ikka ülekuumenemise kirja sellelt. See, et sul pole seda olnud, ei tähenda, et seda probleemi ei eksisteeriks. Kui kusagil kinni istud, siis näed, kuidas alguses kaob telefonilt laadimine ära ja seejärel juba tulevad hoiavad kirjad ette. Juhtmevaba laadimine on tore, kuid sellega kuumeneb telefon veel varem üle ja laadimine kaob veelgi varem ära. Inimesed kasutavad tehnikat erinevalt.
Lisaks pole sa päris täpselt aru saanud motogeps-i ja igapäevase telefoni gps-i kasutamise erinevustest. Motogepsul on sul kõik valmis seadistatud, et seda oleks mugav navigeerimiseks kasutada. Igapäevaseks kasutuseks poleks see mugav. Seetõttu motogps on eraldi seade eraldi seadistusega, mille põhiline ülesanne ongi vaid lenksu peal olla.
Auto jäta üldse välja. Autos on konditsioneer, mis jahutab telefoni maha.
Telefon lenksul on superhea asi, lihtsalt no riistvara pole tavatelefonidel küll sobiv. Tahaks mõnde militaarotstarbeks telefoni proovida, kuidas need käituvad.
Vahet pole, mis telefoni lenksu peale jätab, lõpuks leiab ikka ülekuumenemise kirja sellelt. See, et sul pole seda olnud, ei tähenda, et seda probleemi ei eksisteeriks. Kui kusagil kinni istud, siis näed, kuidas alguses kaob telefonilt laadimine ära ja seejärel juba tulevad hoiavad kirjad ette. Juhtmevaba laadimine on tore, kuid sellega kuumeneb telefon veel varem üle ja laadimine kaob veelgi varem ära. Inimesed kasutavad tehnikat erinevalt.
Lisaks pole sa päris täpselt aru saanud motogeps-i ja igapäevase telefoni gps-i kasutamise erinevustest. Motogepsul on sul kõik valmis seadistatud, et seda oleks mugav navigeerimiseks kasutada. Igapäevaseks kasutuseks poleks see mugav. Seetõttu motogps on eraldi seade eraldi seadistusega, mille põhiline ülesanne ongi vaid lenksu peal olla.
Auto jäta üldse välja. Autos on konditsioneer, mis jahutab telefoni maha.
Viimati muutis ranel, 16 Mai 2023, 20:06, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 925
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 432 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ulefon 14 peaks tootja andmetel töötama ka +60 C juures 8 tundi. Nii et meie kliimavööndis ma väga ei muretseks selle pärast. Ning tolmu kogunemise pärast laadija auku ei pea muretsema - juhtmevaba laadimine.
Aga saan aru - peab ju mingi õigustuse leidma 3 x kallima GPS seadme omamiseks
Aga saan aru - peab ju mingi õigustuse leidma 3 x kallima GPS seadme omamiseks
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 3184
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 337 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kui võta spec lahti, siis põhiline on jäetud kirjutamata. Seal sees on LiPo aku. Sellest tulevalt on laadimise temperatuur vahemiku suurusjärgus 5-45 kraadi.Nozzu kirjutas: ↑16 Mai 2023, 20:04Ulefon 14 peaks tootja andmetel töötama ka +60 C juures 8 tundi. Nii et meie kliimavööndis ma väga ei muretseks selle pärast. Ning tolmu kogunemise pärast laadija auku ei pea muretsema - juhtmevaba laadimine.
Aga saan aru - peab ju mingi õigustuse leidma 3 x kallima GPS seadme omamiseks
Ehk siis kõik on tore täpselt seni, kuni sõidad. Lipo aku teoreetiline temp, kui akust üldse midagi kätte saab, peaks jääma jah 60 kraadi ringi.
Põhiline probleem on just seisma jäädes, kui päike hakkab telefoni üles kütma.
Googli järgi muideks on sama probleem osadel uutel motogepsudel ka.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 427 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma katsetasin telefoni niisama lenksul. Pole laadijat ega vibra summutit. Telefon läheb jääkülmaks ja sureb välja.
Muidugi oleneb rattast. Mul naked ratas. Isegi taskus kaasa sõites +5 juures ikkagi suri ära.
Muidugi oleneb rattast. Mul naked ratas. Isegi taskus kaasa sõites +5 juures ikkagi suri ära.
-
- Postitusi: 3184
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 337 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Iseenesest on muidugi variant üldse see akumajandus telefonist välja visata ja asendada puhvriks mõne kondensaatoriga. Nagunii ratta pealt on pidevalt toide peal.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Lappasin selle teema täitsa otsast lõpuni läbi, kuid painama jäi siiski üks küsimus.
Need kes te kasutate lenksul just telefoni mitte gepsu igasugu waze jne tarbeks - kuidas te seda telefoni internetiga toidate?
Kui jätta enda igapäeva telefon taskusse ning lenksule teine, siis kas sellele on teil võetud eraldi sim või on selleks muud trikid? Hotspoti jagamine ühelt teisele ei tundu nigu mõistlik, päeva lõpuks mõlemad tühjad…?
Igapäeva telefoniks iphone 13 ning seda õrnukest lenksul kandes kauaks ei ole ning lenksul hoiaks midagi odavamat/vastupidavamat.
Siin teemas saanud palju kajastust näiteks Ulefone. Küll aga lahati neid mudeleid rohkem 2019 aasta kandis. Tänaseks aga palju mudeleid uuenenud, vahetunud jne.
Kindlasti ei ole eesmärk teha maakera ringe, pigem “algaja” korras eesti vahel ringi ukerdada. Kas selleks piisab ka hetkel kõige odavamast Ulefone X6’st või näiteks X5 Prost või on siiski mingi kriteerium, alla mille kindlasti ei tasu midagi vaadata? Ise juba 2015 aastast vaid apple peal ning “tööd” telefoniga ei tee, seega ennast nende võimekuse ja mudru kohapealt üsna võhikuks jätnud…
Mõistan, et odava raha eest ei saa head asja, aga leian, et kallist asja pole ka mõtet soetada kui kasutada vaid ala veerandit selle võimekusest..
Need kes te kasutate lenksul just telefoni mitte gepsu igasugu waze jne tarbeks - kuidas te seda telefoni internetiga toidate?
Kui jätta enda igapäeva telefon taskusse ning lenksule teine, siis kas sellele on teil võetud eraldi sim või on selleks muud trikid? Hotspoti jagamine ühelt teisele ei tundu nigu mõistlik, päeva lõpuks mõlemad tühjad…?
Igapäeva telefoniks iphone 13 ning seda õrnukest lenksul kandes kauaks ei ole ning lenksul hoiaks midagi odavamat/vastupidavamat.
Siin teemas saanud palju kajastust näiteks Ulefone. Küll aga lahati neid mudeleid rohkem 2019 aasta kandis. Tänaseks aga palju mudeleid uuenenud, vahetunud jne.
Kindlasti ei ole eesmärk teha maakera ringe, pigem “algaja” korras eesti vahel ringi ukerdada. Kas selleks piisab ka hetkel kõige odavamast Ulefone X6’st või näiteks X5 Prost või on siiski mingi kriteerium, alla mille kindlasti ei tasu midagi vaadata? Ise juba 2015 aastast vaid apple peal ning “tööd” telefoniga ei tee, seega ennast nende võimekuse ja mudru kohapealt üsna võhikuks jätnud…
Mõistan, et odava raha eest ei saa head asja, aga leian, et kallist asja pole ka mõtet soetada kui kasutada vaid ala veerandit selle võimekusest..
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Miks hotspoti jagades mõlemad telefonid tühjad?Hendri kirjutas: ↑16 Mai 2023, 21:16Lappasin selle teema täitsa otsast lõpuni läbi, kuid painama jäi siiski üks küsimus.
Need kes te kasutate lenksul just telefoni mitte gepsu igasugu waze jne tarbeks - kuidas te seda telefoni internetiga toidate?
Kui jätta enda igapäeva telefon taskusse ning lenksule teine, siis kas sellele on teil võetud eraldi sim või on selleks muud trikid? Hotspoti jagamine ühelt teisele ei tundu nigu mõistlik, päeva lõpuks mõlemad tühjad…?
Enamuse ajast Osmandiga ja sellega ma internetti ei vaja lenksule. Ja kui vaja Waze jaoks, kasutan hotspotti, kuhu lenksutelefon automaatselt ühendub. Vahest on pikemalt maanteesõidul siis oma telefon paagikotis laadijajuhtme otsas ka. On ju elementeerna, et lisaks telefonihoidlaje vähemalt 1 laadijajuhe lisaks rattal =)
Kui pidevalt netti vaja, siis mõtleks mingi lisa sim-ile(ka e-sim)
-
- Postitusi: 1418
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Superi kõnekas tsiklitelefonides. Sinna laed mingi summa peale, võtad miski paketi ja hooaja jooksul laed vahest juurde. Kui koos telefoniga ära kaob, ei ole kahju ja samuti on eraldatud kenasti igapäevatelefonist.Hendri kirjutas: ↑16 Mai 2023, 21:16Lappasin selle teema täitsa otsast lõpuni läbi, kuid painama jäi siiski üks küsimus.
Need kes te kasutate lenksul just telefoni mitte gepsu igasugu waze jne tarbeks - kuidas te seda telefoni internetiga toidate?
Kui jätta enda igapäeva telefon taskusse ning lenksule teine, siis kas sellele on teil võetud eraldi sim või on selleks muud trikid? Hotspoti jagamine ühelt teisele ei tundu nigu mõistlik, päeva lõpuks mõlemad tühjad…?
Igapäeva telefoniks iphone 13 ning seda õrnukest lenksul kandes kauaks ei ole ning lenksul hoiaks midagi odavamat/vastupidavamat.
Siin teemas saanud palju kajastust näiteks Ulefone. Küll aga lahati neid mudeleid rohkem 2019 aasta kandis. Tänaseks aga palju mudeleid uuenenud, vahetunud jne.
Kindlasti ei ole eesmärk teha maakera ringe, pigem “algaja” korras eesti vahel ringi ukerdada. Kas selleks piisab ka hetkel kõige odavamast Ulefone X6’st või näiteks X5 Prost või on siiski mingi kriteerium, alla mille kindlasti ei tasu midagi vaadata? Ise juba 2015 aastast vaid apple peal ning “tööd” telefoniga ei tee, seega ennast nende võimekuse ja mudru kohapealt üsna võhikuks jätnud…
Mõistan, et odava raha eest ei saa head asja, aga leian, et kallist asja pole ka mõtet soetada kui kasutada vaid ala veerandit selle võimekusest..
-
- Postitusi: 1418
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tahtsingi kirjutada, et vaata et see noname laadija on ikka sobilik Quadi laadijale ja suudab selle ära toita, aga siis siirdusin quadi kodulehele...rundll kirjutas: ↑16 Mai 2023, 10:49Sigareti süütajas mingi no name junn. Tsikli puhul pole märganud, et mingi hoiatus kiri tuleks. Hetkel tsiklit eemal, ei saa proovida. Aga autos mul ka juhtmevaba laadija ja sellega hakkasin katsetama erinevaid kaableid ja adapterid. Ühe komboga tuli kiri ette : " this fast wireless charger isn't compatible with your phone, so you're charging at standard speed". Telefonile sobivad mingid väga kindlad laadijad + peab olema vastav kaabel ja adapter. Nii kalli laadimist seti (Quadlock) kohta ootamatu tagasilöök!
https://www.quadlockcase.eu/products/we ... 9734752338
Please Note:
Apple devices charge at a maximum of 7.5W.
The Galaxy S22, S21, S20 and Note20 ranges will charge wirelessly at a maximum of 5W.
Ehk siis jah, samsung piirab ise seda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 16
- Liitunud: 02 Sept 2013, 15:24
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 4 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ise olen kasutanud Elisa interneti kõnekaarte telefonis, välismaal taskutelefoni hotspoti. Hotspoti ajal taskutelefon sai vist ka tühjaks, aga siis panin talle mingiks maantee lõiguks juhtme taha.
Aga eelmine suvi ostsin orienteerumistel lenksutelole peale kõige odavama päevapileti (1eur-1gb?) ja seda päevaga ära ei kulutanud.
Aga eelmine suvi ostsin orienteerumistel lenksutelole peale kõige odavama päevapileti (1eur-1gb?) ja seda päevaga ära ei kulutanud.
-
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 277 korda
- Tänatud: 224 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Varem tegin hotspotiga - toimib küll. Viimastel aastatel on Telia kõige parema hinnaga netipakett (stiilis 6 Eur/kuu), mille saab iseteenindusest pausile panna (näiteks okt-märts).
Aasta hind u. 30.-
Võimalikest variantidest kõige mugavam (aga mitte kuigi soodne).
Telefoni valiku osas ma arvan samuti, et soodne telefon poest ajab asja ära. Määravaks saavad mingid asjad nagu juhtmevaba laadimine, ekraani tüüp vmt. Tehniliselt navimine mingit mega telo ei nõua.
Aasta hind u. 30.-
Võimalikest variantidest kõige mugavam (aga mitte kuigi soodne).
Telefoni valiku osas ma arvan samuti, et soodne telefon poest ajab asja ära. Määravaks saavad mingid asjad nagu juhtmevaba laadimine, ekraani tüüp vmt. Tehniliselt navimine mingit mega telo ei nõua.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 22 Mai 2017, 23:20
- Tsikkel: Z900
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Väike kõrvalepõige: mul praegusel rattal telo laadimine puudub. Telo, mida lenksul kasutan suht kehva akuga, selleks kasutan pisikest akupanka. Juhe põuest või paagikotist telo külge. Plussiks ehk see, et kui vahepeatus, söök vms, laeb telo edasi.
Ex: z750,hayabusa,duc 999,yamaha xv950,diavel 1250, ktm 1290,buell 1200,z900
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7379
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1083 korda
- Tänatud: 1078 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
► Näita Spoilerit
Vahet pole, mis mudel ja millise tootja seiklustelefon, Ulefon, Blackview, Dodgee, AMG, Nokia, jpt. Tänaseks on nad kõik piisavalt head, et osta ilma pikemalt juurdlemata. See, mida sa selliselt seadmelt tüüpiliselt ootad on juhtmevaba laadimine, kindatundlikkus ja võimalikult hele ekraan. Rohkem füüsilisi nuppe on ka hea. Kõik muu on maitse asi. Nad kõik on tänaseks tasemel, kus alla 200€ saab midagi, mis katab enamuse vajadused tsiklinaviks. Näiteks pole sedasorti telefoni puhul vaja, et ekraan oleks võimalikult kõrge resolutsiooniga - 720p on ka piisvalt hea, sest tsikli sadulas pole sa võimeline parema ekraani eeliseid mingil viisil tajuma või ära kasutama ning koormus protsesssorile on väiksem, mis omakorda tähendab vähem telefoni kuumenemist. Minul on hetkle kasutusel Blackview paari aasta tagune mudel, BV5200 oli vist. Maksis tookord suusrusjärgu +150€. Teeb kõike mida vaja piisava kiirusega ja kestab kindlasti paar aastat veel kui mõne tugevama füüsilise jõuga ei kohtu. Juhtmevaba laadmine on ka olemas aga lõpptulemusena olen leidnud, et ma võin juhet ka ühendada ning telefoni 5000mA aku pakub pea päevaks autonoomset tööd, seega, pole see eriti oluline.
Siin on paar korda aastas uuenev loetelu kõvatelefonidest.
https://mobiloscope.net/en/hardware/sma ... -IP68.html
-
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 277 korda
- Tänatud: 224 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kui aus olla, siis mu Iphone’i aku külle ei vea hotspotiga pikka päeva välja.
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Eks see aku tühjenemine on selline suhteline mõiste jah. Mul pigem peas rohkem kiiks hoida asju üksteisest eraldi, et näiteks päeva lõpuks kodust eemal olles oleks taskus sõltumatu telefon millel aku täis ning vajadusel saab helistada, kasutada sotsmeediat või midaiganes teha. Iphone elu näitab seda, et kui kasutad siis kestab ikka vaid päeva.
Jah, siinkohal tulevad mängu kõiksugu akupangad, juhtmevabad laadimised lenksul jnejne, aga kuna see apple lenksul niikuinii vastu ei pea siis see jääks tasku ning kasutaks lenksul sellejaoks sobivamat ja ka odavamat alternatiivi.
Kõnekaartide peale ei tulnudki, et tänapäeval veel selliseid asju liigub. Põhivõrk hetkel telias ja uurisin ka sealt, et kas mingit head paketti kohe enda interneti mahtu kuidagi jagada teise simiga, siis tundub, kokkuvõttes ikkagi odavam/lihtsam võtta eraldi näiteks simpeli stardikas ja laadida sinna peale nii palju kui vaja.
Pakuti telia kaudu, et võta lisa sim 6 euri kuus ja saad selle eest 1gb netti, aga simpeli koduka järgi kõnekaardile netti lisada on hinna/mahu suhe parem.
Jah, siinkohal tulevad mängu kõiksugu akupangad, juhtmevabad laadimised lenksul jnejne, aga kuna see apple lenksul niikuinii vastu ei pea siis see jääks tasku ning kasutaks lenksul sellejaoks sobivamat ja ka odavamat alternatiivi.
Kõnekaartide peale ei tulnudki, et tänapäeval veel selliseid asju liigub. Põhivõrk hetkel telias ja uurisin ka sealt, et kas mingit head paketti kohe enda interneti mahtu kuidagi jagada teise simiga, siis tundub, kokkuvõttes ikkagi odavam/lihtsam võtta eraldi näiteks simpeli stardikas ja laadida sinna peale nii palju kui vaja.
Pakuti telia kaudu, et võta lisa sim 6 euri kuus ja saad selle eest 1gb netti, aga simpeli koduka järgi kõnekaardile netti lisada on hinna/mahu suhe parem.
-
- Postitusi: 443
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 113 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Annan nii palju nüüd selle qmounti osas tagasisidet, et üks seade lõpetas laadimisvoolu vahendamise telefonile - ei funka juhmevaba ega USB pesa. +12V jõuab ilusti laadija trükkplaadil olevasse lüliti väljunditesse aga edasi ei hakanud kaevama, et milline edasine vidin/joodis jne lahti seal sisemisel plaadil on. Seega muutus tavaliseks hoidjaks ning kõrvale tuli sigaretisüütaja + USB laadija.
Selle jama võis põhjustada mingi lühis elektriskeemis, sest oli ümberehitatud iz jupiter3 küljes.
Mul neid laadijaid juba pea 8tk läbi käinud (osad olen edasi müünud) ja tellisin täna ühe veel juurde, sest jawa külkast oli vaja uuele rattale see asi tõsta.
Kiigates qmount lehte siis on tekkinud lisavidinaid laadija ühendamistele: nt vibratsiooni leevendi, pikendused, tesitsugused kinnitused, autole mõeldud kinnitused jne...
Mulle on veel oluline, et see laadija oleks lenksust ees pool - kellade näitikutega ühel joonel - nii pole vaja ekstra pilku pöörataja pilku fokusseerida juhistele, vaid saab korraks silma nurgast kiigata. Sai ka kiiver selline hangitud, et vaateväli alla poole oluliselt suurem - ei pea peadki liigutama, et näha nt bensiinipaagi korki
Telefoni aku täislaadimisega pole qmount kunagi jänni jäänud aga kui vanal rattal genekas ei suuda H4 toitmisega hakkama saada madalatel mootori pööretel, siis jah viskab laadimise tagant ära. Kui see äraviskamine tihedaks läheb, siis telefon ise oma tarkvaraga keelab mingiks ajaks aku laadimise.
Lisaks on olnud ka olukordi, kus telefon ei taha USB pesast elektrimolekule vastu võtta, sest mingil moel on ta tuvastanud seal niiskuse, seega juhtmevaba süsteem on parem.
Kuumus pole probleem olnud aga külm küll (-8 ja alla selle), ka siis on telefon tuvastanud, et tema selle külmaga küll voolu vastu ei võta ja soovib soojas põues aega veeta. Sellisel juhul on olnud lahendus akupangast: tel põue sooja ja mõne ajapärast akupanga luti otsa.
Ise tellisin vibratsiooni leevendi Qmountile juurde, sest üks mu vana 2T 175 veneratas tekitab hirmuäratavat vibra kõige vajaminevamal sõidukiirusel. Ning märkasin, et mu 3aastat vana S10e dualsim-l (see ostmisest saati nended hoidjates vedelenud, praegu osta.ees 135..150€) on peale viimast 250km sõitmist tekkinud fotokal kohati raskusi põhikaameral fookuse leidmisega (kaamera paketi vahetus 35€+töö) aga mingi hetk ikkagi töötab - lihtsalt ei saa kogu aeg pildi teravusele kindel olla.
Aga see vibra on ikka selline, et lenkust põhimõtteliselt ei saa eriti kaua kinni hoida... pean vist mingisugused svammist lenksukummid hankima + paksu geelpadja tagumiku alla.
Aga mul nagu ikka telefon qmounti, waze + netiraadio käima ja sõitma
Selle jama võis põhjustada mingi lühis elektriskeemis, sest oli ümberehitatud iz jupiter3 küljes.
Mul neid laadijaid juba pea 8tk läbi käinud (osad olen edasi müünud) ja tellisin täna ühe veel juurde, sest jawa külkast oli vaja uuele rattale see asi tõsta.
Kiigates qmount lehte siis on tekkinud lisavidinaid laadija ühendamistele: nt vibratsiooni leevendi, pikendused, tesitsugused kinnitused, autole mõeldud kinnitused jne...
Mulle on veel oluline, et see laadija oleks lenksust ees pool - kellade näitikutega ühel joonel - nii pole vaja ekstra pilku pöörataja pilku fokusseerida juhistele, vaid saab korraks silma nurgast kiigata. Sai ka kiiver selline hangitud, et vaateväli alla poole oluliselt suurem - ei pea peadki liigutama, et näha nt bensiinipaagi korki
Telefoni aku täislaadimisega pole qmount kunagi jänni jäänud aga kui vanal rattal genekas ei suuda H4 toitmisega hakkama saada madalatel mootori pööretel, siis jah viskab laadimise tagant ära. Kui see äraviskamine tihedaks läheb, siis telefon ise oma tarkvaraga keelab mingiks ajaks aku laadimise.
Lisaks on olnud ka olukordi, kus telefon ei taha USB pesast elektrimolekule vastu võtta, sest mingil moel on ta tuvastanud seal niiskuse, seega juhtmevaba süsteem on parem.
Kuumus pole probleem olnud aga külm küll (-8 ja alla selle), ka siis on telefon tuvastanud, et tema selle külmaga küll voolu vastu ei võta ja soovib soojas põues aega veeta. Sellisel juhul on olnud lahendus akupangast: tel põue sooja ja mõne ajapärast akupanga luti otsa.
Ise tellisin vibratsiooni leevendi Qmountile juurde, sest üks mu vana 2T 175 veneratas tekitab hirmuäratavat vibra kõige vajaminevamal sõidukiirusel. Ning märkasin, et mu 3aastat vana S10e dualsim-l (see ostmisest saati nended hoidjates vedelenud, praegu osta.ees 135..150€) on peale viimast 250km sõitmist tekkinud fotokal kohati raskusi põhikaameral fookuse leidmisega (kaamera paketi vahetus 35€+töö) aga mingi hetk ikkagi töötab - lihtsalt ei saa kogu aeg pildi teravusele kindel olla.
Aga see vibra on ikka selline, et lenkust põhimõtteliselt ei saa eriti kaua kinni hoida... pean vist mingisugused svammist lenksukummid hankima + paksu geelpadja tagumiku alla.
Aga mul nagu ikka telefon qmounti, waze + netiraadio käima ja sõitma
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 427 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mind huvitab, et milleks sigari süütajat vahele vaja? Ma mõtlen, et paneks laadimis mooduli istme alla ja usb lihtsalt kuskile sobiva koha peale.
-
- Postitusi: 443
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 113 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Vanadel masinatel (vt manuses olevate masinate nimekirja...) peab olema universaalsed alternaiivsed lahendused, kui kuhugi pikemale reisile minna - sigarisüütaja ei lähe katki üldjuhul - USB laadimismoodul on meil mitu korda saba andnud, sest vool pole stabiilne olnud.
sigarisüütajasse saab pea igast tanklast USB laadija hankida, kui mingil põhjusel eelmine katki vibreerib.
Kaasaegsel rattal ei näe pointi jah selle sigarisüütaja lisamisel - samas saab sealt +12V voolu võtta ka nt ratta pumbale vms vidinatele
Viimati muutis hmm, 17 Mai 2023, 11:52, muudetud 1 kord kokku.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7379
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1083 korda
- Tänatud: 1078 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tundub, et @hmm jõudis must ette.
Polegi otseselt vaja, saab kasutada sadula all olevast vms paikneva laadijat. Sigaretisüütaja pluss on eelkõige asjaolus, et see on standartne ning juhul, kui laadija endaga midagi juhtub siis selle väljavahetamine on minutite küsimus. Reisil olles näiteks jalutad esimesse ettejuhtuvasse poodi või bensiinijaama ja probleem lahendatud. Mul on ratta peal küll otse akult telefonilaadija ja lisaks DIN pesa aga mul on alati kotis üleminek sigaretisüütajasse, kuhu saan vaajdusel ühenduda kui laadijaga midagi juhtub.
Polegi otseselt vaja, saab kasutada sadula all olevast vms paikneva laadijat. Sigaretisüütaja pluss on eelkõige asjaolus, et see on standartne ning juhul, kui laadija endaga midagi juhtub siis selle väljavahetamine on minutite küsimus. Reisil olles näiteks jalutad esimesse ettejuhtuvasse poodi või bensiinijaama ja probleem lahendatud. Mul on ratta peal küll otse akult telefonilaadija ja lisaks DIN pesa aga mul on alati kotis üleminek sigaretisüütajasse, kuhu saan vaajdusel ühenduda kui laadijaga midagi juhtub.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Samsung võib selle 5w omale sisse istuda!
Miks küll krt selline limiit. Pm on üks wireless head üle nüüd, minu jaoks pointi pole...
Miks küll krt selline limiit. Pm on üks wireless head üle nüüd, minu jaoks pointi pole...
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 427 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tänud. Ma mõtlen kas võtta quadlock laadija või panna suvaline poe odav. Pole kogemust, et mis kestaks. Samas ma kuskile reisima ei hakka niipeagi. Lihtsalt mõtlen, et kui juba vibra leevendi tellida, siis ka laadija. Et tuleb saatmis kulu väiksem.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
- Tsikkel: ES 700
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Krabasin ligi selle 135sehmm kirjutas: ↑17 Mai 2023, 11:32Ning märkasin, et mu 3aastat vana S10e dualsim-l (see ostmisest saati nended hoidjates vedelenud, praegu osta.ees 135..150€) on peale viimast 250km sõitmist tekkinud fotokal kohati raskusi põhikaameral fookuse leidmisega (kaamera paketi vahetus 35€+töö) aga mingi hetk ikkagi töötab - lihtsalt ei saa kogu aeg pildi teravusele kindel olla.
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 427 korda
- Tänatud: 25 korda
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mitte, et ma ei oskaks internetis infot otsida ja võrrelda andmeid. Aga mis see 5w on näiteks ampritega võrreldes? Järsku juhe on kiirem ja ohutum?
Plaanis on ka sony pealt minna samsungile üle, aga mul ei ole selline kiire eluviis, et peaks telefonil olema juhtmevaba laadimine. Aga kui on võimalus, siis ei ole halb asi üldse. Isegi kui aeglaselt laeb.
Plaanis on ka sony pealt minna samsungile üle, aga mul ei ole selline kiire eluviis, et peaks telefonil olema juhtmevaba laadimine. Aga kui on võimalus, siis ei ole halb asi üldse. Isegi kui aeglaselt laeb.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2592
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 184 korda
- Tänatud: 366 korda
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Seadus ütleb: P=I x U, nüüd kui laadija (USB-st) väljastab 5V, siis 5W võimsuse saavutamiseks peab vool olema 1A.MustVälk kirjutas: ↑17 Mai 2023, 14:55Mitte, et ma ei oskaks internetis infot otsida ja võrrelda andmeid. Aga mis see 5w on näiteks ampritega võrreldes? Järsku juhe on kiirem ja ohutum?
Plaanis on ka sony pealt minna samsungile üle, aga mul ei ole selline kiire eluviis, et peaks telefonil olema juhtmevaba laadimine. Aga kui on võimalus, siis ei ole halb asi üldse. Isegi kui aeglaselt laeb.
Wireless laadimine teeb elu natuke lihtsamaks: pole vaja midagi kuhugile toppida, telefoni helisedes ei pea midagi lahti ühendama (mul laadimisjuhe kõrvani ei ulatunud) jms. mugavused See erinevate otsikute otsimine langes nüüd ära, sest EU-s ühtne standard /USB-C), aga see oli varem/ on vanemate mudelitega tõsine argument!
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 427 korda
- Tänatud: 25 korda
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tänan. Ma selle valemi ära unustanud.
Juhtmest saab mitu korda rohkem. Aga ei vaidle mugavuse vastu.
Mul juhtmest vaja 2 amprit. Muidu laeb telefon tagasi trassi vist.
Juhtmest saab mitu korda rohkem. Aga ei vaidle mugavuse vastu.
Mul juhtmest vaja 2 amprit. Muidu laeb telefon tagasi trassi vist.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Üks asi on juhtmed ja adapterid. Teine asi, nagu ma aru saan, on laadimist protokollid. Samsung piirab seda kiirlaadimist, kui kolmanda osapoole raudvara. Isegi kui kõik oleks ok (kaablid ja adapterid), Ikka ei saa. Osta samsung enda oma või vist isegi on mõned "partnerid", keda ka aktsepteeritakse. Mitte quadlocki!
Kui puhtalt kaabliga ühendada, siis saab valemi järgi. Osadel adapterite on ka juba eri tehnoloogiad. Maailm läheb ühtlaselt USB-C peale, samas teiselt poolt minnakse eri teed miski pärast. Äri!
Kui puhtalt kaabliga ühendada, siis saab valemi järgi. Osadel adapterite on ka juba eri tehnoloogiad. Maailm läheb ühtlaselt USB-C peale, samas teiselt poolt minnakse eri teed miski pärast. Äri!
-
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 277 korda
- Tänatud: 224 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Loen, kuidas inimestel lähevad laadijad katki. Hea laiata, et ostan kalleid asju, aga nagu päriselt ka!! Mul ei ole need asjad katki läinudki (isegi siis kui ma kusagil mägedes või mudas ringi logistan). See minu Hondo Garage vidin ei ole aastate jooksul katki läinud aga on selles mõttes nati kehv näide, et maksab tõesti liiga palju (toona kui ma ostsin, siis RAM veel ei tootnud selliseid juhtmevabu asju). Aga RAM mounti juhtmevabad laadijad on nüüd paar aastat väljas ja tuttavad kes neid kasutavad, ei ole pidanud midagi välja vahetama. 2 soodsamat asja teeb juba ühe RAMi asja.
USB laadijate osas on samuti, et igast soodsaid vidinaid saad ikka päris tihti vahetada. KTMi originaal on mega pommikindel. Samamoodi on minu arust see RAMiga kaasa ostetav tükk päris hea. Motokaup.ee'st ostsin ühe kallima Ultimate addons USB laadija, mis samuti toimib hästi. Samal ajal igast suva vidinad, näiteks see junn, mida Rade oma torniga kaasa paneb (690 ja 701 teema, kes ei tea), lähevad muudkui katki ja katki.
Vanade tsiklite puhul on teine lugu. Jaffil Vape ka pole teab mis stabiilse toite allikas - Oomipoe suvaline USB laadija andis saba.
USB laadijate osas on samuti, et igast soodsaid vidinaid saad ikka päris tihti vahetada. KTMi originaal on mega pommikindel. Samamoodi on minu arust see RAMiga kaasa ostetav tükk päris hea. Motokaup.ee'st ostsin ühe kallima Ultimate addons USB laadija, mis samuti toimib hästi. Samal ajal igast suva vidinad, näiteks see junn, mida Rade oma torniga kaasa paneb (690 ja 701 teema, kes ei tea), lähevad muudkui katki ja katki.
Vanade tsiklite puhul on teine lugu. Jaffil Vape ka pole teab mis stabiilse toite allikas - Oomipoe suvaline USB laadija andis saba.
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 427 korda
- Tänatud: 25 korda
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kuna samsungil on ajaloos olnud plahvatavaid telefone, siis saan täitsa aru, et ohutus on kerkinud esiplaanile.rundll kirjutas: ↑17 Mai 2023, 18:07Üks asi on juhtmed ja adapterid. Teine asi, nagu ma aru saan, on laadimist protokollid. Samsung piirab seda kiirlaadimist, kui kolmanda osapoole raudvara. Isegi kui kõik oleks ok (kaablid ja adapterid), Ikka ei saa. Osta samsung enda oma või vist isegi on mõned "partnerid", keda ka aktsepteeritakse. Mitte quadlocki!
Kui puhtalt kaabliga ühendada, siis saab valemi järgi. Osadel adapterite on ka juba eri tehnoloogiad. Maailm läheb ühtlaselt USB-C peale, samas teiselt poolt minnakse eri teed miski pärast. Äri!
Sama miks apple kasutab üsnagi vana tehnikat (minu arust) või miks apple kulutab toodete testimisele palju raha.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ohtus jah....oma laadijaga lubavad kiiremt laadmist. Teise firma omaga mitte. Ei kõla nagu ohutus, pigem et ostaks ikka nende kalleid vidinaid, mitte et see Quadlock oleks odavam. Teine asi, kui laadija ja telefon omavahel suhtlevad mingil määral ja siis laadimis võimsusi regullitakse mingil moel. Võõra laadijaga ei leita ühist keelt. Krt seda teab!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.