Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1386
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
► Näita Spoilerit
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
► Näita Spoilerit
Siin selle hiina tootja KEWIG uuem mudel ka,mis pole isegi mitte odav
https://www.amazon.com/dp/B09WYRKDJV/re ... k_detail_2
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7307
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1067 korda
- Tänatud: 1034 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
► Näita Spoilerit
Lülitad selle välja ja sinu asukoht nihkub ekraani alumisse serva.
-
- Postitusi: 1386
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
► Näita Spoilerit
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
See midlandi tel hoidja-laadija ka meil kohapeal valikus
https://www.tehnoturg.ee/et/midland-mh- ... -laadijaga
https://www.tehnoturg.ee/et/midland-mh- ... -laadijaga
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 101 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Sorry, aga lihtsalt midlandi kiri seal peal ning +20€... Q-mount kirjaga 39$, üle 20$ ostu korral saatmine tasuta + kui ostad teise veel, saad -% ehk kolme ostmine on 82$ koos saatmisega....
Võib olla on see nüüd Midlandi pärusmaa... aga kopikas paneb asja paika.
Siiani kiidan seda tüüpi hoidjat/laadijat - kahe+ aasta jooksul pole kordagi probleeme olnud - no oli, kui nupukatte kummijulkar ei lasknud korralikult rezhiimi valida USB-OFF-Qi. Eemaldasin selle kummiluti ja siiani OKilt töötab. Isegi vihm pole veel seda suutnud rikkuda. Väga tatiste ilmadega olen telefonile lisanud zipitava kilekoti ümber - no nii igaks juhuks.
Veekindluse osas ma sügavalt kahtlen, pigem on nii, et vesi võib seal sisse/välja käia väga vabalt (korpusel igasugune kummitihendite süsteem puudub).
Mul on neid 3tk kasutuses ja ühega on sõidetud koos Samsung S10 selles hoidjas ~13000km -8 kraadise külmast...+36 kraadise päiksepaistelise vahemere kuumaga korralikult väriseva lenksu küljes. Kogu aeg on juhtmevaba laadija toiminud ideaalselt samsung S10 telefonil ning ka telefonil kõik funktsioonid töötavad.
Mõni võiks kribada, kui seda hoidjat on kasutatud mudas möllates, et mis tulem siis on saadud, kuid ikkagi paigaldad hoidja ju nii, et kukkudes poleks ta esimene, mis kahjustada saaks - eesmärk on ju, et see mis hoidjas on, jääks terveks.
Võib olla on see nüüd Midlandi pärusmaa... aga kopikas paneb asja paika.
Siiani kiidan seda tüüpi hoidjat/laadijat - kahe+ aasta jooksul pole kordagi probleeme olnud - no oli, kui nupukatte kummijulkar ei lasknud korralikult rezhiimi valida USB-OFF-Qi. Eemaldasin selle kummiluti ja siiani OKilt töötab. Isegi vihm pole veel seda suutnud rikkuda. Väga tatiste ilmadega olen telefonile lisanud zipitava kilekoti ümber - no nii igaks juhuks.
Veekindluse osas ma sügavalt kahtlen, pigem on nii, et vesi võib seal sisse/välja käia väga vabalt (korpusel igasugune kummitihendite süsteem puudub).
Mul on neid 3tk kasutuses ja ühega on sõidetud koos Samsung S10 selles hoidjas ~13000km -8 kraadise külmast...+36 kraadise päiksepaistelise vahemere kuumaga korralikult väriseva lenksu küljes. Kogu aeg on juhtmevaba laadija toiminud ideaalselt samsung S10 telefonil ning ka telefonil kõik funktsioonid töötavad.
Mõni võiks kribada, kui seda hoidjat on kasutatud mudas möllates, et mis tulem siis on saadud, kuid ikkagi paigaldad hoidja ju nii, et kukkudes poleks ta esimene, mis kahjustada saaks - eesmärk on ju, et see mis hoidjas on, jääks terveks.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 322 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Midlandiga "samaväärne" on pigem see Q-mount Pro =45€ @hmm
PS Tellisin Alist ära selle @urmas66 viidatud hoidiku (kuuliga vahetükk +wireless laadimine) - kui käes, siis saan kommenteerida, kas on 34€ väärt
PS Tellisin Alist ära selle @urmas66 viidatud hoidiku (kuuliga vahetükk +wireless laadimine) - kui käes, siis saan kommenteerida, kas on 34€ väärt
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 101 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
mul ongi kõik Pro versioonid jah, kuid q-mountist tellides pole seda vahetükki, ehk see lisanduks juurde jah +12€. Kohati võiks see vahetükk olla, saab hoidjat paigutada sobilikumatesse kohtadesse.
Seega väike hinnaerinevus ning asi on seotud pigem "kohe-tahan-kätte-saada" maksmisega.
Üks asi mis selle juures natukene häirib on see, et samsungil katab alusplaat kaamera silma... üksikutel kordadel oleks tahtnus seda kasutada n.ö. telefon-pardakaamera versioonina (kiiviril olev kaamra jäi siis koju...). Õuna korral oleks saanud, sest õunal on kaamera ülemises nurgas. Kuigi ega telefon pole hea rattasõidul millegi filmimiseks.
Seega väike hinnaerinevus ning asi on seotud pigem "kohe-tahan-kätte-saada" maksmisega.
Üks asi mis selle juures natukene häirib on see, et samsungil katab alusplaat kaamera silma... üksikutel kordadel oleks tahtnus seda kasutada n.ö. telefon-pardakaamera versioonina (kiiviril olev kaamra jäi siis koju...). Õuna korral oleks saanud, sest õunal on kaamera ülemises nurgas. Kuigi ega telefon pole hea rattasõidul millegi filmimiseks.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Käisin Tehnoturus ja võtsin selle Midlandi laadija-hoidja ära. Proovisin kohapeal tel enne ära ja minu Ulefone Armour 6E mahtus just täpselt. Mõõtudelt suurem pikkus-laius mahub sinna, aga paksus on minu telefonil tõesti suurim,mis sinna mahub. Neil kohapeal need olemas ja saab proovida. Toode ise vägagi tugev ja hoiab telefoni väga tugevalt.
Viimati muutis urmas66, 12 Aug 2022, 16:06, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 322 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Eile õhtul maandus Omniva pakiautomaati, kusjuures tüki aega varem lubatustMaaks kirjutas: ↑27 Juul 2022, 11:31Midlandiga "samaväärne" on pigem see Q-mount Pro =45€ @hmm
PS Tellisin Alist ära selle @urmas66 viidatud hoidiku (kuuliga vahetükk +wireless laadimine) - kui käes, siis saan kommenteerida, kas on 34€ väärt
Capture.JPG

Esimestel katsetustel tundub väga OK asi olema ja võib rahule jääda. Mul on paks (~14mm) telefon ja natuke painutasin neid haaratseid, pärast mida haarab täiesti rahuldavalt kinni. Käes väga kõvasti raputades mitte midagi kusagilt lahti ei lasknud

Laadimise juhtmeid eile ühendada ei jõudnud (tegelikult ei viitsinud hakata ratast lammutama) ja järvechillile sõidan seega "akupealt".
1-e puuduse leidsin (sama teiste sarnastega ilmselt) - toitejuhtmele tuleb endal kuhugile lisapistikud vahele panna, kui tahta kinnitust rattalt maha võtta ajutiselt. Ei ole eriti mõeldav, et iga kord gondlid/ paagi maha katkud, et terve toitejuhe eemaldada.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mulle isiklikult oleks see just pluss - kui juhe on kord juba veetud, siis on aamen kirikus ja ei pea koguaeg tegelema mingite USB probleemidega, stiilis mingile 0,0001mm laiusele klemmile on jälle tilk vett või gramm pori sattunud. Kahjuks pole ma muudes parameetrites ilmselgelt selle kinnituse sihtgrupp, telefoni kätte saamiseks lukustusnupu vajutamine on so 1999 
Mina läksin lisapistiku teed, aga lahendasin selle niimoodi, et asjast natuke rohkem kasu oleks - mõlemal rattal on ühesugune suhteliselt robustne pistik mugavalt kättesaadavas kohas ja siis vastavalt vajadusele (loe: vastavalt sellele, kummal neist rontidest parasjagu vaba päev juhtub olema) saan seal kabetada lenksule käivaid vidinaid peale-maha. Näiteks kaardialuse taha on kinnitatud veekindlas ümbrises USB laadija, niiet orienteerumisele minek on neli polti ja üks pistik, tahvelarvuti komplekt on pmst sarnane, tsiviilsõitudeks läheb selle asemel lihtsalt eraldi USB laadija, rallisetup on neljas ooper ning reisimiseks on kotis ka sigaretisüütaja pesa koos juhtmejupiga, et saaks vajadusel kompressorile vms autopoe kolale voolu võtta. Homsevarnas olevate projektide nimekirjas on ainult lülitite-releede paigaldus, mis võimaldaks valida süütega koos laadimise ja pideva laadimise vahel - esimene on 99% ajast mugavam ja muretum, aga teist läheb ka aegajalt vaja.
Imestan, et tootjad ei ole samale ideele tulnud, et leiutada mingi sigaretisüütajast parem standardne 12V pistik, anoh jah, võibolla tegelikult USB tsiklile paigaldamine ongi hea mõte ja ma oleks ainuke, kes seda spetspistikut fännaks

Mina läksin lisapistiku teed, aga lahendasin selle niimoodi, et asjast natuke rohkem kasu oleks - mõlemal rattal on ühesugune suhteliselt robustne pistik mugavalt kättesaadavas kohas ja siis vastavalt vajadusele (loe: vastavalt sellele, kummal neist rontidest parasjagu vaba päev juhtub olema) saan seal kabetada lenksule käivaid vidinaid peale-maha. Näiteks kaardialuse taha on kinnitatud veekindlas ümbrises USB laadija, niiet orienteerumisele minek on neli polti ja üks pistik, tahvelarvuti komplekt on pmst sarnane, tsiviilsõitudeks läheb selle asemel lihtsalt eraldi USB laadija, rallisetup on neljas ooper ning reisimiseks on kotis ka sigaretisüütaja pesa koos juhtmejupiga, et saaks vajadusel kompressorile vms autopoe kolale voolu võtta. Homsevarnas olevate projektide nimekirjas on ainult lülitite-releede paigaldus, mis võimaldaks valida süütega koos laadimise ja pideva laadimise vahel - esimene on 99% ajast mugavam ja muretum, aga teist läheb ka aegajalt vaja.
Imestan, et tootjad ei ole samale ideele tulnud, et leiutada mingi sigaretisüütajast parem standardne 12V pistik, anoh jah, võibolla tegelikult USB tsiklile paigaldamine ongi hea mõte ja ma oleks ainuke, kes seda spetspistikut fännaks

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 322 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tal ei ole toide läbi USB, tavaline 12V tuleb sisse. Hoidikule on endale USB pesa lisatud, et temast saaks läbi USB kedagi laadida ...
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Jah, ma saan aru ja see ongi minuarust hea asi - RAMil näiteks on ainuke sisend USB, otse 12V peale lasta pole kuhugi. Ehk siis teoreetiliselt paremal-kiiremal-töökindlamal hobusel (juhtmevaba laadimine) käib ikka punase lipuga saatja ees.
-
- Postitusi: 341
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tänks, tellisin endale, sain Alilt veel neljaeurose kupongiga allahindluse

SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 256 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
@Jesper nõus! ilma USBta otse 12V ühendus on parim asi! Kui vaja, siis saab alati ise hea ja veekindla ühenduse vahele panna.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma panin eile selle Midlandi hoiduiku ka külge ja sellega seoses sain hulga juhtmeid vähemaks paagi alt ja lenksu piirkonnast. Juhet saab ju ka läbi lõigata kui vaja maha võtta ja termokahanevate hülssidega pärast uuesti ühendada. Seega oli sama pistiku aretuse mõte, aga ei tahtnud lenksu peale migeid jublakaid lisaks panna.
Hoidiku USB-d saan kasutada Gopro kaameraga kui vaja ja sigaretisüütaja pesa on kellade kõrval ka veel nö varuks.
Hoiduku kinnitus ja kõik muu on tõesti tugev ja vibreerimist pole karta. Pildilt tundub palju õrnem kui ta tegelikkuses on.
Ühesõnaga kel aega oodata, see saab Alist ja kes kohe tahab saab Tehnoturust kohe suht sama asja ilmselt kätte. See paarkümmend raha pole vast suur kaotus ka kui kohe vaja.
Ma ostsin omale veel Amazonist sellise pulga ja läksid nii telefon kui GPS selle külge. Mugavalt käeulatuses nüüd
https://www.amazon.com/dp/B0822ZCVRL?re ... tails&th=1
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Olen Osmand'i proovinud seadistada/kohandada. Vaikselt hommikuti tööle sõites näpin. Ja vana kuramus jookseb kokku. 20 km jooksu ca 5-6 korda. Niikui korra läheb taustale (võtan mõne muu äpi korraks ette), kohe on crash. Tegin reinstall, ikka sama jama. Telefon on samsa s21.
Eelmine aasta kui oli viimati kasutuses, oli ka üsna ebastabiilne, aga mitte nii hull. Olen kuulnud, et see on ikka üsna populaarne moto meeste seas. Vaevalt siis üleüldiselt ebastabiilne on. Aga kust peaks alustama muudatustega?
Eelmine aasta kui oli viimati kasutuses, oli ka üsna ebastabiilne, aga mitte nii hull. Olen kuulnud, et see on ikka üsna populaarne moto meeste seas. Vaevalt siis üleüldiselt ebastabiilne on. Aga kust peaks alustama muudatustega?
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7307
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1067 korda
- Tänatud: 1034 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Minul on olnud väga stabiilne erinevate telefonide peal. Ühtegi halba sõna ei saa selles osas lausuda. Konfimine on korralik peavalu ja eelab teadmisi, sest liidese arendus on tehtud progejate ja mitte UX-UI disianerite poolt.
Lahendus sinu probleemile: pühid telefoni 100% puhtaks (factory reset). Ideaalis flashiks romi uuesti peale, sest tehaseseadete taastamine kipub mõningatel telefonidel ikka mingit jama telefoni jätma ja 100% puhtaks ei saagi. Aga ma ei tea, kas see on s21 puhul küsimus ja kas seda üldse saab teha. Pole viimased paar aastat viitsinud enam op-süsteemide fläshimisega tegeleda.
On ka võimalik, et lahendust polegi, sest telefoni rauas on kusagil mingi väike viga, mis astub mängu just konkreese äpiga.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ei taha nii kapitaalseks minna et kogu mant ära nullida. Pm saaks hakkama enamus navigeerimis äppidega. Aga paljudes foorumites kiidetakse, mina va loll ainult ägisen siin. Ok, oletame et ei näpi midagi muud ja siis nagu enam-vähem jookseb ka. Järgmine probleem on tunnelid. GPS levi kaob ja hakkab peksma suvalisi asukohti. GMaps ja waze suudavad tunnelis kuidagi (mingi keskmise kiiruse järgi) hoida mind teel. Kui on pikk tunnel ja 2 ringteed, siis enne ei tea kuhu minna, kui tunnelist väljas. Siis saan aru kas joppas, või uus katse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Milleks sul Osmand vajalik on? Kui sa ainult navigeerimiseks seda kasutad,siis pole ju kindlasti vajalik Osmandit jooksutada. See on vast siis vajalik kui mingit gpx faili tahad kasutada kindlal maršruudil püsimiseks a´la mingi mtesarada või TET-i sõita. Kui seda ei vaja, siis kasuta mingit muud offline rakendust kui just see vajalik. Minul on selleks Sygic ja Osmand+ oli ka kuid lasin maha, sest ei kasutanud seda peaaegu üldse.rundll kirjutas: ↑02 Mär 2023, 19:21Ei taha nii kapitaalseks minna et kogu mant ära nullida. Pm saaks hakkama enamus navigeerimis äppidega. Aga paljudes foorumites kiidetakse, mina va loll ainult ägisen siin. Ok, oletame et ei näpi midagi muud ja siis nagu enam-vähem jookseb ka. Järgmine probleem on tunnelid. GPS levi kaob ja hakkab peksma suvalisi asukohti. GMaps ja waze suudavad tunnelis kuidagi (mingi keskmise kiiruse järgi) hoida mind teel. Kui on pikk tunnel ja 2 ringteed, siis enne ei tea kuhu minna, kui tunnelist väljas. Siis saan aru kas joppas, või uus katse.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7307
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1067 korda
- Tänatud: 1034 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Sekundeerin Urmasele. Kui sa põhiliselt mööda kõva kattega teid sõidad siis on sul Osmandi vaja nagu kalale jalgratast. Teel sõitmiseks on hunnik äppe, mis seda kordades paremini teevad. Osmand pigem metas ja offroadiks sobilik. Võid mööda teid ka sõita aga tõesti Tom-Tom, Sygic, Waze, G maps, HERE teevad seda asisemalt, teavad peaagu kõiki kiiruspiiranguid, ümbersõite, bensiinijaamasid jms mida tee ääres ja reisidel teada on vaja.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 322 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1386
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Oruxmaps on väga ok programm maastikule näiteks. Saad kasutada online ja offline kaarte. Salvestada träkki jne. Kui ära seadistada näitab ka maaameti ortot ja muid kaarte..
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 855
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 379 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Eelmine aasta navigeerisin TETil Osmandi abil. Aga sel aastal kavatsen Locus mapile võimaluse anda.
Pidi olema maastikul isegi võimekam kui Osmand.
Netis on selle seadistamiseks ja kasutamiseks ka hulk õppevideosid.
Pidi olema maastikul isegi võimekam kui Osmand.
Netis on selle seadistamiseks ja kasutamiseks ka hulk õppevideosid.
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Mind on alati kummastanud, sul on sõitmiseks viiekohalise summa maksnud Tenere ning sõidu ajal vaatamiseks kolmekohalise summa maksnud telefon-laadija-hoidja, aga stiilis 5-10€ tarkvara eest on absoluutne punane joon. Selle asemel reklaamide vahtimine või Osmandi, Waze või mõne muu sarnase käkiga n***imine on täiesti okei diil, peaasi et tasuta. Suht raske on seal mingit loogikat näha, isegi kui südamest vihkad programmeerijaid, siis oma aeg ja peavalu võiks ju ikka kahest kohvitassist kallim olla.
Kaks normaalset kaardiprogrammi on juba enne mind mainitud, kahes vahetult käesolevale eelnenud postituses

-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7307
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1067 korda
- Tänatud: 1034 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Nomaeitea. Osmandi nimetamine käkiks on ka kerge (pehmelt öeldes) ülereageerimine aga tõsi on, et Osmandi kasutus on antud juhul sama asjakohane kui transitorraadioga naelte tagumine seina. Mul on reisidel kasutusel TomTomGo. Igakuine kulu on 1.99 ja võtad täpselt nii pikalt, kui vaja on. Seega tüüpiline sõiduhooaeg läheb maksma hirmsa 6 või 8 euri.
Osmandi saab tasuta ja selle eest võib ka maksta. Ma olen otsustanud maksta, sest arendajad ei suuda pikalt õhust ja armastuest elada. Ühe kohvitassi maksumus ei tee ühtegi mootoratturit vaesemaks, kui ta juba on. Küll aga võimaldab arendajatel ellu jääda, et ka paari aasta pärast oleks mida kasutada.
Osmandi saab tasuta ja selle eest võib ka maksta. Ma olen otsustanud maksta, sest arendajad ei suuda pikalt õhust ja armastuest elada. Ühe kohvitassi maksumus ei tee ühtegi mootoratturit vaesemaks, kui ta juba on. Küll aga võimaldab arendajatel ellu jääda, et ka paari aasta pärast oleks mida kasutada.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ratast ei saa tasuta, tel hoidjat ka mitte. Osa programmi juppe on tasuta. Mind ei tapa ka 20...30 € aastas. Aga kui saab ilma, siis võtan!
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Nojah, ühesõnaga kui konkreetselt tracki salvestamisest rääkida, siis räägin 3a tagust seisu, a Osmandil oli selle jaoks mingi plugin, mille sai kuskilt installida ja siis kuidagi menüü sügavusest käima panna, mille järel oli mingi 50/60, et kas ta ajahetkel x ikka veel käib või siis enam mitte. Ja oma tracki sai ka kuidagi hoopis teisest otsast lähenedes kaardile manada, aga see oli jälle sama värvi nagu TETi või misiganes muu asja track, tundus ajuvaba et eri asjadele ei saa eri värve valida, aga no mina seda kohta üles ei leidnud. Seal on miljon sarnast vidinat, aga kõik on tehtud nagu "käib kah"-meetodil ja peidetud kuhugi menüüde rägastikku, ehk kõik on tasuta, kuni su aeg ja peavalu on tasuta. Ma saan aru, et see oli 5-6a tagasi kõva sõna, et OSM kaartide eest ei pea sadu eurosid maksma, aga täna...
Ma Locusega pole seda konkreetset vagu veel lõpuni lahti kaevanud, sest viimased aastad olen rohkem roadbookiga kui GPX-ga sõitnud, aga niisama tracki salvestamine töötab nagu kell ja ka etteantud tracki sai ilma suurema kammimiseta kaardile. Seal on ka mõned omapärasused, mille peale kohe ei tule, aga kui loogika lahti jagad, on kõik suures pildis ühte moodi loogiline, mitte pilla-palla üle-võlli. Oruxit pole jõudnud veel tsikli seljas "in anger" kasutada, aga paarikümnekildise proovi järgi see on veel parem ja viimistletum. Kahjuks hea kaardiprogramm ei aita lume mahatuleku vastu
Kahjuks see kõik on muidugi offroadi kontekstis jutt, mööda suuremaid teid kaarutamise koha pealt pole ma õige inimene nõu andma, tavaliselt ise lasen paberkaardi järgi üldse, keerulisemates linnades GMaps kõrval.
Ma Locusega pole seda konkreetset vagu veel lõpuni lahti kaevanud, sest viimased aastad olen rohkem roadbookiga kui GPX-ga sõitnud, aga niisama tracki salvestamine töötab nagu kell ja ka etteantud tracki sai ilma suurema kammimiseta kaardile. Seal on ka mõned omapärasused, mille peale kohe ei tule, aga kui loogika lahti jagad, on kõik suures pildis ühte moodi loogiline, mitte pilla-palla üle-võlli. Oruxit pole jõudnud veel tsikli seljas "in anger" kasutada, aga paarikümnekildise proovi järgi see on veel parem ja viimistletum. Kahjuks hea kaardiprogramm ei aita lume mahatuleku vastu

Kahjuks see kõik on muidugi offroadi kontekstis jutt, mööda suuremaid teid kaarutamise koha pealt pole ma õige inimene nõu andma, tavaliselt ise lasen paberkaardi järgi üldse, keerulisemates linnades GMaps kõrval.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.