DUCATI TT Naked (Red Buell)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
DUCATI TT Naked (Red Buell)
Niisiis uus projekt käsil. Doonoriks on Ducati 900 SS 2000 aasta mudel. Plaan teha sellest midagi Ducati TT F1 sarnast ratast. Päris koopiat teha ei taha, sest neid on maalilmas küll tehtud. Mõttes on teha oma tõlgendus sellest kuulsast rattast ja nakedina, et mootor välja paistaks. Kuna selle raami jaoks valmis paaki ei ole, siis tuleb see nullist ise teha.
Eks ole näha, mis välja tuleb.
Eks ole näha, mis välja tuleb.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: hetkel: 2x yamaha, 2x honda
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
nakedi asemel ka võimalus teha midagi sellist nagu 999-l et tehnilist ilu nautida kindlasti pilke püüaks küll





dare to dream...
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Jaa, see on päris lahe variant ja mis kõige tähtsam, et ka kiirestisõidu omadused säilivad. Aga kahjuks pean jääma realistiks ja tegema neid asju mida ise oma väikeste õliste näpukestega vormida suudan
Aga eks lisan jooksvalt pilte arengust.

Aga eks lisan jooksvalt pilte arengust.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Tuono V4R APRC
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Mul iseenesest pakkuda sarnane sabatükk nagu sellel TT F1 pillil küljes on. Kui huvi, kirjuta.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014
-
- Postitusi: 613
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: 2007 R6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Algne plaan on ikka parem jah.
Üks korralik tööstusliku välimusega "Zero fucks given" naked tasub ehitada.
Üks korralik tööstusliku välimusega "Zero fucks given" naked tasub ehitada.
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Jaajah muidugiKalapea kirjutas:Loodetavasti ei puudu lõpptulemusest pööratud vertikaalne silinder

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Nagu reegliks on saanud - relakas kätte ja saba maha!
Raam sai keevitatud õmbluseta torudest.
Paagi ja saba kuju kah enamvähem paigas.
Raam sai keevitatud õmbluseta torudest.
Paagi ja saba kuju kah enamvähem paigas.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Räägid ehk täpsemalt, mis materjali nende vormide tegemiseks kasutad. Millega töötled jne 

-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Carl kirjutas:Räägid ehk täpsemalt, mis materjali nende vormide tegemiseks kasutad. Millega töötled jne
Mudelid teen poluuretaanvahtplaadist mille kleebin kokku. Töötlen noa ja 40-se liivapaberiga. PU vaht sellepärast, et seda ei sulata vaik ära.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 613
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: 2007 R6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Krt ilma paagita ja minimaalse sadula raamistikuga oleks ülikõva. Kõrvaltvaatajatele ka paras mindfuck, et kuidas see sõidab.
Aga ega ta vist väga ei sõida ka ilma paagita
Aga ega ta vist väga ei sõida ka ilma paagita

Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Paagi paned seljakotti ja siis pärast sadulasse ronimist vaikselt hõlma alt torkad luti karpasse
Toimib edukalt ka vargavastase meetmena.
Anoh samas teisest küljest eks neid vitriinirattaid millega praktikas sõita ei saa on maailmas juba niigi piisavalt.

Anoh samas teisest küljest eks neid vitriinirattaid millega praktikas sõita ei saa on maailmas juba niigi piisavalt.
-
- Postitusi: 426
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Mõne akvaariumimeistri juures karastatud klaasist kokku liimida paak oleks ka päris edev mindfuck 

-
- Postitusi: 64
- Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
- Tsikkel: Honda Hornet CB600F
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
akvaarikumi puhul ei kasutata karastatud klaasi (või no kes kasutab omab väga head kodukindlustust)Kauri kirjutas:Mõne akvaariumimeistri juures karastatud klaasist kokku liimida paak oleks ka päris edev mindfuck
aga klaasile ju alternatiiviks läbipaistvaid plaste ka mitmesugusid olemas...
-
- Postitusi: 613
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: 2007 R6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Summutaja korpuse sisse teha paak ja päris väljalase nö vabaks jätta.
-
- Postitusi: 946
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 62 korda
- Kontakt:
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Osadel meestel on reede juba üsna varakut tulnud, häid ideid muudkui tuleb.
-
- Postitusi: 294
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Palamuse
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Palju suurem valik on tsehhidel pakkuda.eetarga kirjutas:http://www.seby-poly.de/dow_d.html
...kui häid ideid saavad otsa, siin on veel mõtted
https://www.motoforzafairings.com/oldti ... tcount=132
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Tükk aega mööda läinud ja vahepeal kliendi rattaid tehtud ning kütusekindlat vaiku otsitud. Vaigu sain lõpuks kätte ja ka esimene paak lamineeritud. Paagi vormi tegin juba mõni aeg tagasi valmis.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Põnev töö, paar asja hakkas paagi juures huvitama:
- millist vaiku täpsemalt kasutasid?
- mullide väljaajamine toimus vaakumkotis või piisas rullimisest?
- paak on kahest poolest ja need liimid mati ja vaiguga omavahel kokku?
Kunagi nägin ühes osas tehtud paaki, mati esimene kiht oli pandud otse penoplastist mudeli peale. Pärast kuivamist sulatati peno atsetooniga seest välja.
Edu, L
- millist vaiku täpsemalt kasutasid?
- mullide väljaajamine toimus vaakumkotis või piisas rullimisest?
- paak on kahest poolest ja need liimid mati ja vaiguga omavahel kokku?
Kunagi nägin ühes osas tehtud paaki, mati esimene kiht oli pandud otse penoplastist mudeli peale. Pärast kuivamist sulatati peno atsetooniga seest välja.
Edu, L
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Vaik on DION nimeline pidi kõrgematele temperatuuridele vastu pidama. Mullid sai välja rullitud kuna vormi kuju on lihtne ja infusiooniseadet pole mul nagunii. Paak koosneb tõesti kahest poolest sest põhja külge tuleb kinnitada stutsid ja bensiinipumba hoidik. Olen ka kunagi peno atsetooniga välja sulatanud ja täitsa toimib. Praegu kasutan poluuretaani ja seda atsetoon ei lahusta aga seeeest on ta ka poluestervaigu kindel.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Kusjuures replika tegemiseks on põhimõtteliselt kõik jupid saadaval - paak gondlid, raam jne.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Üle hulga aja panen mõned pildid Ducati arengust. Enam-vähem kõik jubinad on olemas ja hunnik uusi juppe kah internetiavarustest tellitud ja kätte saadud. Põhiliselt on vaja veel plastik detailid värvida, uus elekter teha ja õhufiltri üleminekud teha, oiginaalkorpust enam külge ei tule.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Oiiii see on ilus!
Kas väiksem alu paak + klaasriidest kate polnud kaalutlusel?
Praegune lahendus kindlasti autentsem kuid minu jaoks vähemalt tundub kordades keerulisem.
Endale isiklikult ei meeldi ainult esituli - kaks väiksemat ümmargust või üldse kandiline tunduks sobivam
Jään uuendusi ootama!
Kas väiksem alu paak + klaasriidest kate polnud kaalutlusel?
Praegune lahendus kindlasti autentsem kuid minu jaoks vähemalt tundub kordades keerulisem.
Endale isiklikult ei meeldi ainult esituli - kaks väiksemat ümmargust või üldse kandiline tunduks sobivam
Jään uuendusi ootama!
-
- Postitusi: 1013
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: VX, GSX, Pegass
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Sellel mootoril on ka "kenavaadata" nukkade ajam, mida võiks samuti nt. klaasi all eksponeerida. Pealegi - kogu ulatuses nähtav, mitte poolenisti peidus kola all.
G
G
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: DUCATI TT Naked (Red Buell)
Eks kaalunud olen igasuguseid variante aga minu jaoks oli kõige optimaalsem plastikust teha, sest tahan kõike ise teha mitte teistel teha lasta. Alupaagi puhul oleks kaotanud märkimisväärse osa mahust, mis mulle ei meeldi - tahaks ikka kohvikust kohvikusse sõita mitte tanklast tanklassetanel12 kirjutas: ↑18 Dets 2018, 01:57Oiiii see on ilus!
Kas väiksem alu paak + klaasriidest kate polnud kaalutlusel?
Praegune lahendus kindlasti autentsem kuid minu jaoks vähemalt tundub kordades keerulisem.
Endale isiklikult ei meeldi ainult esituli - kaks väiksemat ümmargust või üldse kandiline tunduks sobivam
Jään uuendusi ootama!

Sidurile tuleb osaline kate peale, sest sinna läheb varvas vastu. Pole veel jõudnud.
Ducatile on igasugu "kenavaadata" asju saada aga maksab roppu raha ja lisaks on vaja sinna alla veel kenasi asju mida vaadata jne. Kuna on tegemist ikkagi vana "kiirestisõidu" rattaga, siis ei hakka tähelepanu kõrvale juhtima omatehtud detailidelt. Muidu jätaks katted üldse ära aga Eesti pinnatud teed ...
Lisan veel mõned pildid:
Eks kui teiste rataste kõrvalt aega üle jääb siis ehitan edasi.
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/