1. leht 1-st
no on vaja kihutada!!
Postitatud: 13 Aug 2005, 13:15
Postitas voshod3
Tartu vallas rõngus sõitis 12 august õhtupoolikult üks vend ennast surnuks 500 bikeriga.Tuli elva poolt 170 rauas ja hoogu alevisse siise jõudes maha ei võtnud.pani keset rõngust üle muruplatri ja sõitis vastu trahteri kiviseina.

Sügav kaastunne

Postitatud: 13 Aug 2005, 13:23
Postitas Rennes
500 bikeriga? Ossa raisk!!! Kõik 500 said surma või?
Postitatud: 13 Aug 2005, 13:45
Postitas Türklane
oi duzz...ma arvan et tegemist oli mingi ususekti massienesetapuga 500 tk.. karm kahju
ja kui 500 oli ,siis pold küll nagu mingi eri baikk, ma arvan et oli mõni gs 500 ja tüüp proovis lõppkiirust ja ei uskunud oma silmi et nii palju välja lääb 170 ja põrutas edasi lootuses et lääb veel
ja ei tea kus see kiirus välja võluti,migi kohaliku õlleka ees paar vanameest oma staasika pilguga fiksseerisid ja mõõtsid kiiruse ära ja teavitasid siis meediat .
Postitatud: 13 Aug 2005, 13:57
Postitas Eimar
oi issand..
500 baikerit on surnud?
R.I.P

Postitatud: 13 Aug 2005, 13:59
Postitas nuffer
Ilgelt hea teema naljatamiseks. Võimis?

Postitatud: 13 Aug 2005, 14:04
Postitas Eimar
samas võiks natuke täpsemalt kirjutada ,et mees kellel oli 500cm3 motikas sõitis sinna ja sinna juhtus seda ja teist.Suht naerma ajas jah korraks see 500 bikeri värk kuigi see ei ole nalja asi.
Postitatud: 13 Aug 2005, 14:04
Postitas zten00
Ehk saavutas eesmärgi?
no on vaja kihutada
Postitatud: 13 Aug 2005, 16:22
Postitas voshod3
Bike polnud tolle omagi...ta oli parajalt vindine kh kui sõitma läks.Kiiver oli peas aga kasu ei olnud sellepärast et kiivri rihma oli lahti jätnud
Postitatud: 13 Aug 2005, 16:27
Postitas Rennes
Säärase "õnnetuse" kohta pole muud öelda kui, et kui küsid, siis saad. Kaasa ei tunne
Postitatud: 13 Aug 2005, 16:30
Postitas CB500
Rennes kirjutas:Säärase "õnnetuse" kohta pole muud öelda kui, et kui küsid, siis saad. Kaasa ei tunne
Jagan sama arvamust, hea et kedagi teist sodiks ei sõitnud.
Postitatud: 13 Aug 2005, 16:34
Postitas Inz
Jagan sama arvamust, hea et kedagi teist sodiks ei sõitnud.[/quote]
jumala õigesti öeldud!!! Kõige hullemad on sellised vennad kuna nad on eelkõige teistele ohtlikud. Ju ise sai tõesti selle mida ootas. Kui mõistust ei ole antud, siis jääb vaid kaasa tunda. R.I.P.
Postitatud: 13 Aug 2005, 17:04
Postitas Jack
Kui 170ga kiviseina sõita ei aita isegi see et sul kaks kiivrit peas on ja mõlemad lisaks rihmale ka teibiga kinni.
Kuna ratas tüübi omagi ei olnud siis siit moraal - ärge andke ratast "proovida" - võite nii rattast kui sõbrast ilma jääda!
Postitatud: 13 Aug 2005, 18:52
Postitas Laid
Selle proovimise kohta siis.
You can play with my money,
you can play with my wife,
but if you play with my bike,
you play with your life.
Postitatud: 13 Aug 2005, 18:57
Postitas nm5
Laid kirjutas:Selle proovimise kohta siis.
You can play with my money,
you can play with my wife,
but if you play with my bike,
you play with your life.
Laid... Väga hästi kirjutatud

Postitatud: 13 Aug 2005, 18:59
Postitas Rennes
Väike rip-off küll aleksandri pubi seinalt, aga see selleks

Kisub OT'ks ära juba
Postitatud: 14 Aug 2005, 13:03
Postitas m6mmik
miks on nii et kui yks idioot s6idab ennast sodiks tln bikers pubi ees, siis tahetaks epea et leinap2eva teha, aga kui teine peaaegu samasugune idioot teeb peaaegu samasugust asja kuskil maakolkas, siis esmalt ilgutakse ja p2rast parastatakse?
igal masinal peaks olema ikka yks aju - see mis selle masina juhtkangide taga on
Postitatud: 14 Aug 2005, 13:14
Postitas Rennes
For the record, pold minul isiklikult sellest mehest ka kahju kes bikersi ees katki tehti.
Postitatud: 14 Aug 2005, 13:33
Postitas CB500
m6mmik kirjutas:miks on nii et kui yks idioot s6idab ennast sodiks tln bikers pubi ees, siis tahetaks epea et leinap2eva teha, aga kui teine peaaegu samasugune idioot teeb peaaegu samasugust asja kuskil maakolkas, siis esmalt ilgutakse ja p2rast parastatakse?
Esimene oli vähemalt kaine..
Postitatud: 14 Aug 2005, 14:06
Postitas Karks
mul tekkisid mõmmikuga sarnased mõtted seoses viimase kopteriõnnetusega. politsei veebilelehelt leiab ilmselt sellekohase statistika, aga fakt on: inimesi sureb kogu aeg, kas oma või teiste süü läbi. õnneks või õnnetuseks on seniajani igal inimesel vähemalt ema ja isa, miks siis ühe kurbus arvatakse olema väiksem kui teisel, kaotus on ju ikkagi seesama.
pole vahet kas inimene on oma surmas süüdi või mitte, kohatud kommentaarid aga võiks siiski kirjutamata jätta. ka siis kui midagi ütelda pole.
in the long run, we are all dead.
Postitatud: 14 Aug 2005, 15:04
Postitas sys
m6mmik kirjutas:miks on nii et kui yks idioot s6idab ennast sodiks tln bikers pubi ees, siis tahetaks epea et leinap2eva teha, aga kui teine peaaegu samasugune idioot teeb peaaegu samasugust asja kuskil maakolkas, siis esmalt ilgutakse ja p2rast parastatakse?
Üldiselt on sellega nii, et ka eelmise korral oli neid, kes seda hukkunule parajaks palgaks pidasid. Tooks välja lisaks joobele ka erinevuse, et üks sõitis vastu seina, teisele aidati kaasa ettekeeramisega. Mis puutub leinapäeva, siis ma oletan, et vihjatakse mustale lindile peegli küljes. Selle initsiatiiv tuli inimestelt, kes hukkunut tundsid ja ka matustel pärjaga kohal olid... Kui keegi antud juhul peab vajalikuks must lint peegli külge siduda, siis keegi ei keela.
Üldiselt käivad vist küik asjad lainetena... Keegi saab viga - kurb. Keegi saab uuesti viga - jälle kurb. Keegi saab jälle viga - tigedaks ajab kurat, kas ei oska siis õppida eelmisest kahest kes viga said???
Eks nii ole mitmete asjadega siin elus.
Ah jaa... konkreetse juhtumi puhul võiks ju arutada, et ka see mees on keretäie ära teeninud, kes oma ratta purjus ja lubadeta inimesele andis... aga kuhu see viib?
Postitatud: 15 Aug 2005, 22:05
Postitas 417
aastaid tagasi (umbes 17) sõitis värskelt sõjaväest tulnud kutt ennast Jawaga analoogiliselt vast rongi surnuks. Võttis sirge kaugemast otsast niipalju kui torust tuli, üle peatee ja kolme rööpmepaari otse seisva "Moskvarongi" magamisvagunisse.
Selline surm kipub olema sihilik ja etteplaneeritud ettevõtmine ja põhjust ei peaks otsime mitte viinapudelist vaid ..............................................