Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7678
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus #91 Postitas Piipz » 08 Mai 2018, 07:59

Mul telefonihoidja (x-grip) on juba olemas, kuid esiteks lenksu peal on ta liiga madalal, teiseks varjab spido ja kolmandaks jääb natuke võtme keeramisel ette. Tuuleklaasi taga lahenevad kõik kolm probleemi korraga ja see konkreetne vidin on juba mulle sobiva ram-mount munaga.


Müüa: Ferrino Skyline 3 telk (120€)

Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 298
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus #92 Postitas Martinez » 08 Mai 2018, 08:20

Jah, ma vahepeal isegi mõtlesin nina ja ninaraami swapi peale aga see ei oleks mingist otsast rahaliselt mõistlik olnud.

@Urmas, jah vidinaid on erinevaid aga kui neid kuhugi kinnitada ei ole siis on vähe nadi.

Siin väike võrdlus. Vasakul minu ja paremal mõned aastad uuema ratta nina:
nose.png

Lisaks on see prillide ümber olev plastik kahes osas, ehk siis kellade peal liituvad kolm plastikut:
prillid_2.jpg

odo_raam.jpg

nina.jpg

Kaks viimast ühilduvad nurkadest vaid kahe pressitava plastist tüübliga.

Ehk siis need kellade ümber olevad detailid on seal nagu tallesabad.

Vahepeal oli plaan sinna liite kohale mingi kinnitus kas sisse poltida või liimida aga see vibrab seal nii palju ja kuna seal omavahelisi kinnitusi põhimõtteliselt ei ole siis jääks see lahendus sinna väga vibrama ja konstruktsiooni lõhkuma ma kardan.

Mrtn5
Toetajaliige
Postitusi: 53
Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650 -12
Asukoht: Tln
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus #93 Postitas Mrtn5 » 08 Mai 2018, 10:26

Väga suur töö ja vaev nähtud sul selle masinaga! Usutavasti tasub kuhjaga.

Cosmo gps hoidja kohta omal kogemus väiksema -12 vstromiga, millele see jupp on pikem ja kitsam. Navi kipub värisema vähegi krobelisemal teel. Nö originaal paistab pildi peal ehk tummisem. võibolla on kreeklased materjaliga ökotanud, kuigi käes tundus asjalik. Eelmisel -09 stromil, millel see jupp lühem ja vist sama suure stromiga, oli USA jupp ja väga bro, ehk ka kreeklaste oma on ok. lenksuhoidja jätaks küll kõige viimseks hädalahenduseks.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7678
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus #94 Postitas Piipz » 09 Mai 2018, 12:14

Kindel, et see Cosmo kuskil Kreekas on :D ?
Üleeile õhtul tellisin, täna hommikul pakk laual.
Manused
SNAG-0098.png
SNAG-0098.png (423.63 KiB) Vaadatud 530 korda
Müüa: Ferrino Skyline 3 telk (120€)

Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 298
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus #95 Postitas Martinez » 18 Mai 2018, 20:33

Piipz :bsmile: Suuremad asjad tulid vist 10 päeva.

Ega peale survivalil käiku ei olegi sõita saanud. Esipidureid lähemalt uurides selgus, et mõlemal pool alumine kolb ei tahtud väga liikuda. Parem poolse oma oli täiesti kinni. 300+800km tagasi "vahetatud" klotsid ka otsakorral (ma loll vaatasin ostu hetkel ainult tagumisi ja kuna kinnitati, et 300 tagasi vahetatud siis esimesi ei kontrollinud :wack: )

Anyways, survivalil esiratast plokki ei õnnestunud pidurada ning kuna jõulisemal pidurdamisel tekkis kerge vibra siis kiskusin supportid alt ja võtsin algosadeks.

Kolbide esimesed, nö tolmutihendid puudusid:

Pilt

Peale pikka leotamist ja harjamist brake cleaneriga pidin alla vanduma. Tihendite sooned olid mingit kivistunud ollust täis ja mina neid puhtaks ei saanud.

Pilt

Kuna olud kitsad ja millegi teravama tööriistaga kui hambaari ei tahtnud soontele läheneda siis uputasin kõik metallist osad paariks päevaks äädika vanni.

Päris ulme mis peale pesu ämbri põhja jäi aga olukord paranes märgatavalt.

Pilt

Osasid kolbe oli vist haamriga tagasi pesadesse tambitud, sälgud sees ja välja kakutud vist näpitsatega. Ka tööpiirkonnas esines täkkeid ja kulumisjälgi. Pestud kolvid:

Pilt

Kuna soov oli tagapiduri pedaali ka alla poole saada siis otsustasin tagumise silindri küljest võtta, et reguleerimisvarrast veidi lühemaks teha. Rahu ei andud ka vaid paari millimeetrine varda käik. Endal varasem kokkupuude selliste asjadega puudub ja arvasin, et nii jäigaks on see reguleeritud.

Tundub, et mitte. Keegi varasemalt üritanud silindrit edutult kätte saada, sisekuuskandid maha keeratud.

Veidi relakat, meislit, haamrit, suurt miinus kruvikat ja narret.

Pilt

Pool tundi pusimist aga kätte ta raipe sain. Siin ka põhjus miks nii vähe varras liikus:

Pilt

Pilt

Tunnike piduriõliga leotamist, kraapimist ja mõlemast otsast töötlemist ning sain kolvi kätte:

Pilt

Kuna uuel nädalal plaanis 3000+ km sõit mägedesse siis said ette tellitud uued klotsid, kolvid ja tihendid ning tagumise pidurisilindri remondikomplekt. Ehk saab ratta nüüd ka paremini pidurdama.

Kahjuks see nädal asjad kohale ei jõudnud. Loodetavasti uue nädala algul saan kätte ja jõuan ikka enne reisi pidurid külge keerata.

Katkisest lambdast tingitud disko kelladel muutus suht kiiresti häirivaks. Proovisin esialgu takisteid vahele millega õnnestus aju ära petta ja veakood ning vilkuvad tuled kelladelt ära kaotada kuid ei teadnud mis väärtusi erinevad takistid ajule näitama hakkavad (mis oleks õige "suurusega" takisti) ning kui lahjaks või rikkaks segu keerab. Itaaliast õnnestus leida kasutatud lambda andur mis täpselt 4x odavamalt koju toodi kui poest ostes oleks saanud (182/4). Nüüd disko kadunud ja saan ka hodomeetri näite swappida.

Elektriga jõudsin ka veidi tegeleda. Kaitsmekarbile sai jalad ehitatud ning 2x sigaretisüütaja selle alla istutatud. Nüüd pääseb mugavalt juhtmetega majandama, ilma, et panipaiga servad segama jääks.

Pilt

Pilt

Kaitsmekarbi juures vaja veel juhtmed mõõtu lõigata ning ära ühendada ning siis võiks ok olla. Kui nüüd nädala algul piduridetailid ka kätte ja alla saaks siis võib ratta hetke seisukorraga rahule jääda.

Kellade peale tahaks küll veel telefoni hoidjat aga see on hilisem ooper, vb jääb talveks.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist