Mõmmi Aabits :)
Moderaator: Moded
Mõmmi Aabits :)
Milliseid mootoreid on olemas, kuidas nad töötavad ja miks nad üldse töötavad. Väga näitlik ja lihtne esitus :
http://www.keveney.com/Engines.html
Ilus ja lihtne aabits
http://www.keveney.com/Engines.html
Ilus ja lihtne aabits
diisel on põhimõtteliselt sama mis ottomootor, ainult et sisselaskeklapi kaudu tuleb puhas õhk ja kütus pritsitakse /otsepritse puhul otse silindrisse/ traditsioonilise diisli puhul kolvipealsega kanali kaudu ühenduses olevasse eelpõlemiskambrisse/ . Kambris või kolvipealsel moodustunud segu süttib kompressiooni lõppfaasis tekkinud rõhu ja kõrge temperatuuri mõjul ise. Sellepärast ei vajata diiselmootoril süüteküünlaid. Eelsoojendusküünlad on diislil selleks, et põlemiskambri algtemperatuuri käivitamisel minimaalse vajalikuni tõsta.
Mis puudutab lehel näidatud gaasiturbiine, siis neid kasutatakse ka mujal kui lennukite peal. Üks käegakatsutavamaid näiteid on siis Silja Line värvides seilav GTS Finnjet. Lühend GTS võibki olla väljendist Gas Turbine Ship...
Mis puudutab lehel näidatud gaasiturbiine, siis neid kasutatakse ka mujal kui lennukite peal. Üks käegakatsutavamaid näiteid on siis Silja Line värvides seilav GTS Finnjet. Lühend GTS võibki olla väljendist Gas Turbine Ship...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.