Kawasaki KLE 500 süüde
Tere,
Mure järgmine. 1999a. Kawasaki KLE 500 generaatori rootori üks magnet on katki (rootori küljest lahti). Otsustasin hankida uue (kasutatud) rootori. Teada on, et GPZ500, EN500, KLE500 ning ER-5 kasutavad samu mootoreid leidsin ühe GPZ 500 rootori. Ostsin ära, panin külge, kuid tsiklit käima ei saa. Pikalt käivitades käib kõva pauk summutis. Kontrollisin sädet, on olemas, kuid tundub, et valel ajal. Hakkasin rootoreid võrdlema ning avastasin, et kiilusoon ja märgid (F ja C) lähevad ilusti kokku, kuid rootori välisküljel olevad kõrgendused ei lähe kokku. Arvan, et nende kõrgenduste pealt loeb väntvõlli andur (crankshaft sensor) infot (või on need kõrgendused tasakaalustamiseks?).
Minu küsimus, mida edasi teha? Kas on võimalik GPZ500 rootoriga üldse edasi minna või on võimalik vana rootori magnetit kuidagi liimida? Kas mootorite aasta arvus võib erinevus tekkida?
Vaiko.