Õli kreemikat värvi

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #1 Postitas kristjan128 » 07 Apr 2018, 22:06

Tere!

Täna hakkasin naise tsiklil õli vahetama, lasin soojaks nagu ikka ja siis õli välja,,,,õli oli selline helepruun. Jahutusvedeliku tase normis. Igatahes panin uue filtri ja õli sisse, tegin väikese tiiru ajapuudusel (10min), andsin pähe ka korralikult, jahutusvedeliku tase normis. Kas võib kondentsi olla kogunenud nii palju sisse? ca 7 kuud seisnud, enne seda ka lühemaid otsi teinud linnas. Summutist ei tule ka mingit iseäralikku jahutusvedelikule viitavat lõhna, valget suitsu,,,Lähen teen homme pikema tiiru ja vaatan, mis saab, või mis? Välja tuli seda löga ka ca 3,8L nagu peakski olema.
Pilt


Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4495
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #2 Postitas yeekim » 07 Apr 2018, 22:19

Mina nimetaks seda emulsiooniks :(

Rattast ei tea miskit aga õlile pole palju jahutusvedeliku vaja....
Vaata, mis proov teeb.

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4979
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 506 korda
Tänatud: 453 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #3 Postitas Macintosh » 07 Apr 2018, 22:37

Õlisüsteem pole ju lahtine, et sinna piisavalt vett sisse kondenseeruks. Pigem on ikka jahutussärgist vedelik õliga kokku sattnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #4 Postitas kristjan128 » 07 Apr 2018, 22:38

Rattaks on Kawa z750
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 983
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 59 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #5 Postitas Ardilla » 07 Apr 2018, 23:02

Sorry, et iroonitsen, aga tundub nagu sul oleks cafferacer piimaga :shock:

See ei ole ühestki otsast normaalne. Ei usu, et tilk vedelikku sellist jama korraldab.

Kas ratas on teie käes mitmendat õli?
Mis õli enne sisse läks?

Jube kummaline. Kui mul mersul sai vedelik silindritega kokku, siis oli aur taga nagu oleks suitsupomm lahti.
Seega see väga imelik rike.

Kas z-il kontroll aken on? Või tal proovipulk?
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 373
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #6 Postitas Kauri » 07 Apr 2018, 23:12

Olen näinud kuidas automootorisse tekib niimoodi kondensaadi lühikeste otstega et mootorit ei olnud võimalik ringi keerata, kuna oli õli täiesti jääs.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

Pezzi
Postitusi: 230
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #7 Postitas Pezzi » 08 Apr 2018, 00:08

Macintosh kirjutas:Õlisüsteem pole ju lahtine, et sinna piisavalt vett sisse kondenseeruks. Pigem on ikka jahutussärgist vedelik õliga kokku sattnud.

Vett tekib õlivanni põhja ka õhkjahutusega mootoril. Aga kuidas ta selliseks kreemikaks muutub, seda ma ei tea.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1336
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 84 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #8 Postitas simp » 08 Apr 2018, 01:39

Minu banditil läks samasuguseks kreemikaks, kui seistes vajus karpadest kütus silindrisse ja siis käivitamisel segunes õliga. Esimene mõte oli samamoodi jahutusvedelik, aga noh banditil pole seda :)

Kõlab samamoodi, st talve jooksul kogunes kütus silindrisse ja käivitamisel lõi õliga sassi. Tegu on vist karparattaga?

Neeme ütleb, mis konkreetselt karpadel viga on kui kirjeldatud probleem on. Ma ei mäleta täpset diagnoosi enam.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #9 Postitas tramm66 » 08 Apr 2018, 02:15

Näikse, parima uskumuse ja romantika mõistes küll, nagu "eha ja koidu" kohting aga otseöelduna on, õli- ja jahutusvedeliku kokkusaamisel, 4T mootor omadega, kohe sajaprotsendiliselt täiesti p**s*. Kasutuskõlbmatu, kuusakoski, fucking neegerit, palalaika, puutin...

will111
Postitusi: 1947
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 148 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #10 Postitas will111 » 08 Apr 2018, 02:44

soovitaks esmalt ikka keelega mekkida, siis tuli otsa panna. maitsemeel ja põlemisomadused ütlevad nii mõndagi õli kvaliteedi kohta :D

tegelikult ma väga üle ei hakkaks mõtlema kui uus õli püsib ok, jahutusvedeliku tase püsib ok. kuskil pole kirjas nagu ka, et kaua see kohvi piimaga seal mootoris on olnud, kes selle sinna on pannud ja mida sinna üldse on pandud. järeldusi tuleks teha nüüd sisse läinud uue õli värvi ja muude omaduste muutumise põhjal ikka pigem
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #11 Postitas kristjan128 » 08 Apr 2018, 07:53

Tere!
Tegu ikka pritsega rattaga. Õlitaseme kontrollaken on ka täiesti niiskusest läbipaistmatu ning isegi termomeetriga õlikork on kondents vett täis. Jahutusvedelik on erkroheline aga see krdi vesi on tavaline käbipaistvad tilgad klaaside taga. Ma teen ikkagi rahulikus tempos ühe tunnise tiiru ja siis vaatan, mis nüüd uus õli teeb, ning, kas õlitaseme aken läheb klaariks. Macile ka, et kondentsi ikka tekib mootorisse, kui lühikesed otsad ja talvel lõbu pärast lühikesed käivitamised.

tarmoel
Postitusi: 267
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 4 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #12 Postitas tarmoel » 08 Apr 2018, 15:09

Ei ole häda midagi. Anna piitsa. Kui jahutusvedelik normis, siis tegemist kondentsiga. Need veetilgad sealt vaateaknalt kaovad paarikümne kilomeetriga. Viga võid otsima hakata siis, kui peale paaripäevast kasutamist õli uuesti vahule on löönud.
Päikest!
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 838
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #13 Postitas Cado » 08 Apr 2018, 21:34

Üldiselt on lugu nii ,et sellist mootorit puhtaks saada nii ,et õli puhas kulub nii 3-4 õlivahetust jutti.
Pesemiseks võib mingit odavamat õli kasutada.

Kogemused endurokatega mida uputatud.
Ühe vahetusega ei saa kunagi puhtaks ja välja tuleb ikka piimakohv.
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #14 Postitas kristjan128 » 09 Apr 2018, 07:45

Nonii, eile tegin 150km tiiru, kontrollaken sai puhtaks, õli tundub ilus nagu olema peaks. Õlikorgi all oli paksemat valget löga. Jahutusvedeliku tase ei langenud. Kas peaks veel õlivahetuse otsa tegema? Pole sellise probleemiga enne kokku puutunud...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4979
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 506 korda
Tänatud: 453 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #15 Postitas Macintosh » 09 Apr 2018, 07:52

Kõik sõltub sinu riskivalmidusest. Kui usud, et risk mootori tuksiminekuks puudub siis anna aga minna. Samas õli ei maksa kuigi palju. Mina sinu saabastes vahetaks ühe korra veel õli ära veendumaks, et valget emulsiooni rohkem kuhugi ei ilmu.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #16 Postitas kristjan128 » 09 Apr 2018, 08:24

Üks asi veel...jahutusvedeliku temp oli maanteel lastes koguaeg 65-67 kraadi, vanadest bike aegadest mäletan, et oli ikka 80 ringis. Termostaat? Ja kas seda niiskuse teemat võib karterituulutuse mittetoimimine põhjustada?
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1379
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #17 Postitas bitter » 09 Apr 2018, 08:43

Jah. Mu kogemus küll R4 automootoritega aga valge tatt (emulsioon) õlikorgi all on selge ja üksühene märk puudulikust (või sootuks puuduvast :twisted:) karterituulutusest! Enne selle korda tegemist pole mõtet rohkem õli vahetada. Väsinud termostaat, mis ei lase õlil korralikult soojaks minna, tasub ka vahetada.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 490
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #18 Postitas Krl » 09 Apr 2018, 08:56

bitter kirjutas:Jah. Mu kogemus küll R4 automootoritega aga valge tatt (emulsioon) õlikorgi all on selge ja üksühene märk puudulikust (või sootuks puuduvast :twisted:) karterituulutusest! Enne selle korda tegemist pole mõtet rohkem õli vahetada. Väsinud termostaat, mis ei lase õlil korralikult soojaks minna, tasub ka vahetada.


Mul ka sellised kogemused.
Lisaks automootorite puhul, tavaliselt kui tuulutus päris ära ummistub, siis pressib õli mootorist välja ka, kas läbi tihendite, õlivarda torust, või filtri vahelt.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #19 Postitas kristjan128 » 09 Apr 2018, 09:23

Õnneks välised lekked puuduvad. Ok, vaatan põhjalikult asja üle.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6576
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 127 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #20 Postitas mx77 » 09 Apr 2018, 12:11

Macintosh kirjutas:Õlisüsteem pole ju lahtine, et sinna piisavalt vett sisse kondenseeruks. Pigem on ikka jahutussärgist vedelik õliga kokku sattnud.


On ikka, karterituulutus on reegline ikka täitsa vaba.

tarmoel
Postitusi: 267
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 4 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #21 Postitas tarmoel » 09 Apr 2018, 14:25

Karterituulutus peab vaba olema jah. Samas kui ise ei ole tuulutusvoolikut valesti ühendanud või montaazi/demontaazi käigus kuhugi vahele pitsitanud, siis iseummistumise võimalus praktiliselt puudub. Õhufiltri/korpuse võib üle vaadata (ei tea kuidas antud isendil lahendatud), et sealt vihmaga sõites liigset vett sisse ei lahma. Ei ole eriti tõenäoline aga kontrollimine ei maksa midagi. Kondentsi teke on rattal seistes tavaline. Tekib ka niisketel suveilmadel, kui rattas paar nädalat seisab aga keegi ei pane seda tähele - peale paarikümmet km sõitu on vesi kadunud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #22 Postitas kristjan128 » 09 Apr 2018, 14:37

Jah, neljap on aega, lähen garaazi ja kisun paagi ja airboxi jne maha, pole ka ise seda ratast lammutanud enne, eks annan teada, kui midagi selgub, vblla kellegil kunagi veel sama jama. Selline õli ehmatab ikka korralikult ära :-D esimene mõte oli ka, et raudselt mahlad segamini.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 490
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #23 Postitas Krl » 09 Apr 2018, 14:47

tarmoel kirjutas:Karterituulutus peab vaba olema jah. Samas kui ise ei ole tuulutusvoolikut valesti ühendanud või montaazi/demontaazi käigus kuhugi vahele pitsitanud, siis iseummistumise võimalus praktiliselt puudub. Õhufiltri/korpuse võib üle vaadata (ei tea kuidas antud isendil lahendatud), et sealt vihmaga sõites liigset vett sisse ei lahma. Ei ole eriti tõenäoline aga kontrollimine ei maksa midagi. Kondentsi teke on rattal seistes tavaline. Tekib ka niisketel suveilmadel, kui rattas paar nädalat seisab aga keegi ei pane seda tähele - peale paarikümmet km sõitu on vesi kadunud.


Ratastelei tea, aga autodel on vahest sellest samast kondentsvee ja õli segust pmslt nagu tavotti täis olnud ja nii umbes, et enne on õlifiltri nagu õhupalli ümmarguseks surunud, kui sealt tuulutusest midagi välja.

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #24 Postitas franz125 » 09 Apr 2018, 14:59

Mis mõttes vaba?Karteri tuulutus läheb filtri korpusesse ja sealt igale tsikkli margil-mudelil erinevad lahendused õli kogumiseks.Õliudu põletatakse silindris ära.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6576
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 127 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #25 Postitas mx77 » 09 Apr 2018, 18:36

franz125 kirjutas:Mis mõttes vaba?Karteri tuulutus läheb filtri korpusesse ja sealt igale tsikkli margil-mudelil erinevad lahendused õli kogumiseks.Õliudu põletatakse silindris ära.

Kas see filtrikorpus ja filter takistab kondensaadi kogunemist karterisse ja õliga segunemist pikemaajalisel seismisel?

jaan mmc

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #26 Postitas jaan mmc » 09 Apr 2018, 19:20

Kui küsimus on, kondents versus jahutusvedelik siis emulisiooni kuumutades, peaks see, esimesel juhul suht kiiresti õli karva tagasi minema. Jahutusvedelik õlist nii lihtsalt minema ei aurustu. Ehk, et kui sõites ära kaob, on kondents, kui mitte siis on jahutusvedelik. Aga pigem praadida vesi välja pannil kui mootoris, saalede vahel.

franz125
Postitusi: 2211
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #27 Postitas franz125 » 09 Apr 2018, 20:52

mx77 kirjutas:
franz125 kirjutas:Mis mõttes vaba?Karteri tuulutus läheb filtri korpusesse ja sealt igale tsikkli margil-mudelil erinevad lahendused õli kogumiseks.Õliudu põletatakse silindris ära.

Kas see filtrikorpus ja filter takistab kondensaadi kogunemist karterisse ja õliga segunemist pikemaajalisel seismisel?

Seda ma ei tea kas takistab või mitte aga mu neljast rattast ühel avastasin(VTR1000F) ühel kevadel filtrikorpusest ka sellist halli pasteeti ja uurides selgus et veepumba keraamiline tihend oli praguline ja sealt pääses vesi karterisse.Rattad seisavad sara all katetega ja mingid erilist tuult seal ka pole,sellest hoolimata pole kunagi kondensi tekkinud.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #28 Postitas Tsikkelröövel » 10 Apr 2018, 12:00

Noh jah. Sügisel poleemitsesime siin kellegagi kondensi teemal - siis oli põhiteemaks küll talvine käivitamine - ma rohkem ei viitsinud...
Loomulikult on see kondents. Mul pole elus olnud vesijahutusega ratast, aga need aastad, mil lõpetasin sõidud (reeglina lühikesed otsad) väga külmal aasta-ajal, oli pilt täpselt samasugune. Külmaga käivitades-sõites tekib see niikuinii ja see, kui vaid mootori pooleks tunniks soojaks lased, ei keeda õlis absorbeerunud niiskust sealt välja ning see muudkui koguneb ja koguneb. 150 kilomeetrit on just selline distants, millega enam vähem õli kuivaks saad. Aga ka veel mitte päris. Ma pidin kevadel Tartust Tallinna ja tagasi ära sõitma, et aknast normaalne kraam paistma hakkaks. Rike välistatud, ratas oli jumala uus ja nagu öeldud, õhkjahutusega. Üldiselt taastub see õli ära, st kui välba mõttes asi korras, ma ei tormaks isegi vahetama. Silmale on asi koledam, kui tegelikult.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4301
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 390 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #29 Postitas reimps » 10 Apr 2018, 12:55

Misuke see kuivanud õli välja näeb?
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Teema algataja
kristjan128
Postitusi: 399
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Õli kreemikat värvi

Lugemata postitus #30 Postitas kristjan128 » 10 Apr 2018, 13:05

Nigu merevaik




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist