1. leht 1-st
Aprilia Rst 1000 Futura,starteri anomaalia
Postitatud: 23 Apr 2018, 21:57
Postitas Kawaix
Probleem siis selline,tegin kevadist esimest käivitust,kui ühtäkki starte ketrama jäi,süüde sai välja ja ka relee pistik lahi ühendatus ,aga enne ketramist ei jätnud kui aku juhtme lahti sain,kuradi kohast oleks tark kaevamist alustada ja mis sellise anomaalia võis tekitada ,sügisel jäi garaasi ja mingeid vea märke ei näidanud.Ehk keegi on targem ja oskab nõuga(ämbriga)aidata
,kas võib viga ka peituda starteri lülitis?Asjaliku nõu(ämbri)eest tänan ette
Re: Aprilia Rst 1000 Futura,starteri anomaalia
Postitatud: 23 Apr 2018, 23:38
Postitas Motard.ee
Starteri relee “keevitus kinni”
Re: Aprilia Rst 1000 Futura,starteri anomaalia
Postitatud: 24 Apr 2018, 10:27
Postitas tormavtellis
Omal on ka korra jutunud, aga siis oli probleem kinni jäänud lylitis ja sai kiirelt lahendatud.
Ehk siiski kaevamist ikka alustada lihtsamatest kohtadest.
Motardi variant on see vähe sit** ja kallim variant.
Re: Aprilia Rst 1000 Futura,starteri anomaalia
Postitatud: 24 Apr 2018, 20:08
Postitas Kawaix
Tänan et keegi viitsis vastata,alustan lülitist
Re: Aprilia Rst 1000 Futura,starteri anomaalia
Postitatud: 25 Apr 2018, 08:11
Postitas jakim
Kawaix kirjutas:Tänan et keegi viitsis vastata,alustan lülitist
Alustada tuleb skeemist: http://www.apriliafutura.co.uk/download ... UNotes.pdf
Sinu kirjelduse põhja lõppes starteri töö alles peale aku eemaldamist. Seega võib järeldada, et lühises on starteri relee ise, sest selle juhtahela eemaldamine tulemust ei andnud.
Relee(solenoidi) probleemidest on täpsemalt kirjutatud ka siin:
http://www.apriliafutura.co.uk/workshop ... -solenoid/
Re: Aprilia Rst 1000 Futura,starteri anomaalia
Postitatud: 25 Apr 2018, 10:18
Postitas morse
Ilmselgelt oli kasutaja Motard vastus õige. Lülitit pole mõtet näppida.
Põhjus on ilmselt selles, et aku oli tühjem kui tavaliselt, seega pinge langes, starter ei jõudnud enam ringi käia ja vool läks väga suureks. Teoreetiliselt hakkab sel hetkel solenoid ennast lahti laskma ja siis kohe jälle tagasi kinni ning siis koostöös eelmainitud suure vooluga tekibki keevitus...
Oleneb releest aga teoreetiliselt kui võtad aku ja starteri klemmid relee pealt maha ja katsud stoppermutreid natuke lõdvemaks lasta, siis saad näpitsatega polti keerates keevise lahti murda (ma ei tea ainult kumba poolt keerata).
Muidugi parem oleks uus panna - ei ole ta väga kallis midagi (kuigi kes neid Itaallasi teab...).
Suurte kolbide rõõmud.