Guzzi V2 eksperti eestis ?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #1 Postitas indumen » 09 Mai 2018, 14:59

Minu karikas on vaikselt täis saanud.
Küsimus kas eestis leidub mõni võlur kes suudaks custom mapi tekitada mu rattale, võtmesõnaks on aftermarket väljalase.
Nimelt kõik mis jääb alla 4000 pöörde on sõidetamatu, vahet pole mis käiguga, jõnksutab kui metslane. Esinduses pakutakse ainult originaalsofti.

netist suutsin http://griso.org/ lehelt saada mingi custom mapi, jõudu tuli juurde natuke küll, aga alla 4000rpmi on endiselt ratas talumatu.
Ja ei ole asi selles et käsi väriseb auklikul teel :) täitsa siledal pinnal, rutska "lukustatud" käega lülitikorpuse külge piltlikult, no võimatu sõita.
Väga-väga õrnalt kiirendades on jõnksutamine tajutav, normaalsel keeramisel nagu iga teinegi ratas. Välja suremis effekti pole kuskilt otsast, ei poo samuti.
käiguga pidurdamisel podistab küll. kõik muud aspektid ratta juures on juba meeldivaks vormitud enda jaoks, aga nüüd saaks veel koera sabast ka üle.


98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #2 Postitas KIBU » 09 Mai 2018, 15:52

mida sa väljalaskega tegid? võtsid kati vahelt ära ja panid lühikese tühja püti ja nüüd tõmbab lamdale õhku peale? pane väljalaskest pilt. võibolla praeguse riistvaraga (väljalase) pole mappimisel mõtet niikaua kuni lamdasid segab.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #3 Postitas indumen » 09 Mai 2018, 16:16

Ise pole midagi teinud, ostsin sellisena eelmine aasta suve lõpu poole, pole palju sõita saanud ja 90% sellestki maanteel seniks, nüüd tahaks rohkem kasutada ratast.
Kat on alles ma oletan, kui see on kõhualuses vahepaunas, lambda ka selle poti küljes.
Pilti pole, pisike video kuidas tühikäigul käib (ilma DB killeriteta eelmisel sügisel siis)


Kogu seonduv ajalugu mis seni oskan meenutada, alguses oli muid jamasid ja masin käis pigem rohkem hoolduste ja garantii vahet kui sõita sai (ajasin seda sama kotermanni sealjuures taga ka), see suvi olid suuremad plaanid.
Eelmise suve lõpus sai AP motos miskit tehtud, killerid olid siis väljas, said paukumist vähemaks, aga masin oli väga uimane peale seda, jõnksutas endiselt. nüüd kevadel siis esimene sõit oli pärnu poole väikse ringiga, poole tee peal sai killerid sisse nagu soovitati. paukumine läks veel hullemaks, pärnus sain custom mapi peale, kus väidedavalt on lambda üldse välja progetud, jõudu tuli kõvasti juurde kogu pööreteskaalal, aga üldine kogemus läks pigem hullemaks tundus.
tsiteerin põgusalt suhtlust custom mapi tegijaga:
All my maps have lambda switched off. A narrowband sensor does nothing for performance, and only adjusts the fuel for emissions requirements. Trust me, you're better off with it switched off.
Ja täna kirjutas mulle veel nõnda:
I think it's too rich. You may have to try it without the dB killers.
Also try adjusting the CO trim. Maybe try -5 st first.

seda CO trim asja saan ehk nädalavahetusel proovida viljandis teha, kuna mul endal tarkvara ega vastavat juhet pole.
Viljandis härra J1annol on mingid vidinad ja õige tarkvara olemas (tema aitas ka Pärnus softi vahetada mul)

anyway proovin ehk täna DB killerid ka kätte saada uuesti, kui olen järjekordse õlilekke kõrvaldanud.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

FZR1000
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Apr 2014, 11:28
Tsikkel: FZR1000

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #4 Postitas FZR1000 » 10 Mai 2018, 14:28

Originaalsoft peale ja originaalsumpsid alla ja ratas korras. Enamus võimekamaid rattaid tahavad peale väljalaske muutmist pikka ja aeganõudvat dünos seadistamist. Mõnega läheb lihtsamalt mõnega saabki karikas täis...
Jamasin ühe karpadega yamuga ka tükk aega peale väljalaske vahetust enne kui käima sain.
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #5 Postitas indumen » 10 Mai 2018, 14:49

ei vaidlegi :P aga pole seda originaali kuskilt võtta. :( kui originaaliga sama jama oleks muidugi siis oleks ehk sammuke lähemal et kus veel viga võiks peituda,
originaal soft oli ostes ja sai ka AP motos kõige viimase versiooni mis võtta oli sellele rattale, kehvake sellegipoolest.

Sügavalt kahtlen et ma ainuke olen kellel aftermarket väljalase sellisel rattal :)
suurem probleem on see et endal puuduvad oskused ja võimalused selles vallas midagi teha.
võibolla ma ei oska lihtsalt suure V2ga sõita niiet kes on huvitet võib vabalt proovida kogemusi jagada.
sama mootor peaks olema breval grisol ja norge mudelil.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 918
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #6 Postitas Kalapea » 10 Mai 2018, 15:01

Guzzidiag tööle ja TPSi näit ette. Suure tõenäosusega madala gaasiga sõites, (nt. 5° reaalselt avatult segusiibri puhul) loeb tps tühikäiku ja hüppab tühikäigu mapi peale. Kahe mapi vahel hüppamisest tekib jõnksutamine. Kas põhjuseks on siis paigast tpsi kalibreering, vigane andur või kulunud siiber selgub täpsemal diagnoosimisel.

Alla 2k pöörde ei oma tähtsust mis summuti sul on või kas üldse on, sest lambdat ei arvestata alla selle niikuinii.
Sammuti kahtlen, et originaal map või mis iganes netituuning map nii väntas on, et alla 4k pöörde jõnksutama hakkab.
PiltPilt
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 796
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #7 Postitas Snowhite » 10 Mai 2018, 17:04

Kalapea kirjutas:
Spoiler:
Guzzidiag tööle ja TPSi näit ette. Suure tõenäosusega madala gaasiga sõites, (nt. 5° reaalselt avatult segusiibri puhul) loeb tps tühikäiku ja hüppab tühikäigu mapi peale. Kahe mapi vahel hüppamisest tekib jõnksutamine. Kas põhjuseks on siis paigast tpsi kalibreering, vigane andur või kulunud siiber selgub täpsemal diagnoosimisel.

Alla 2k pöörde ei oma tähtsust mis summuti sul on või kas üldse on, sest lambdat ei arvestata alla selle niikuinii.
Sammuti kahtlen, et originaal map või mis iganes netituuning map nii väntas on, et alla 4k pöörde jõnksutama hakkab.


Lisaks veel peaks väiksel avamisel arvestama seda, et kas siibrid on sünkis või mitte. Stelviod mitmed on kannatanud küll selle murega sarnaselt ka boxeritele, et siibrid ja trossid jms kulub ajapikku ja silindrid ei ole balansis ( see siis oluline ja tuntav just väiksel siibri avanemisel).
Küll aga võib seal olla ka pihustuse probleemi või siis TB seadistuse probleemi - ja väga tihe ja suur paukumine tähendab nende puhul samuti ka seda, et SAS-i süsteem lekib lisaõhku - sportsumpa ja suure mootori puhul on see kindlasti ka üks asi, mis saab tekitada kerget turtsu/jõnksutamist.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #8 Postitas indumen » 10 Mai 2018, 17:16

teooria ja loogikaga olen igati nõus, aga kes sellega sihipäraselt tegeleda saab, tahab :D ?

TB sünk ja muidu kontrol,l klapivahed jne hooldus tehti AP motos sügisel ära.
ratas on muidu 2012 aasta oma ja hetkel läbisõit 47000 mis on esinduses intervallidega ilusti kajastatud nii itaalias kui ka eestis nüüd viimane siis

custom mapi tegija pakkus ka veel et OC trim sätet natuke näppida juurde/maha.
tühi käik on 1000rpm, aga alla 2k sõita saad ainult siduri kaasabil muidu tahaks ratta põõsasse lükata ja jala edasi minna :(
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 918
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #9 Postitas Kalapea » 10 Mai 2018, 17:36

CO trimi võid keerata nii lahjaks, et klapid põlevad või rikkaks, et silmad kipitavad, aga jõnksutama või rapsima ei hakka.
PiltPilt
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1397
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 94 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #10 Postitas simp » 10 Mai 2018, 17:47

indumen kirjutas:custom mapi tegija pakkus ka veel et OC trim sätet natuke näppida juurde/maha.
tühi käik on 1000rpm, aga alla 2k sõita saad ainult siduri kaasabil muidu tahaks ratta põõsasse lükata ja jala edasi minna :(


SV'l (liitrine V2), tühikäik ca 1300. Kohaltvõtt toimub seal 2k juures juba, alla selle pole nagu põhjust hoida. On nende kahe dünaamika tõesti nii erinev?

Mul tekib juba sportlik huvi vaikselt, kui hull ta ikka olla saab :)
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 918
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Re: RE: Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #11 Postitas Kalapea » 10 Mai 2018, 18:31

simp kirjutas:
Spoiler:
indumen kirjutas:custom mapi tegija pakkus ka veel et OC trim sätet natuke näppida juurde/maha.
tühi käik on 1000rpm, aga alla 2k sõita saad ainult siduri kaasabil muidu tahaks ratta põõsasse lükata ja jala edasi minna :(


SV'l (liitrine V2), tühikäik ca 1300. Kohaltvõtt toimub seal 2k juures juba, alla selle pole nagu põhjust hoida. On nende kahe dünaamika tõesti nii erinev?

Mul tekib juba sportlik huvi vaikselt, kui hull ta ikka olla saab :)

SVga võrreldes on sv kolvikäik hulka lühem.
Kui tahad guzzi jõnksutamis tunnet võid sekundis korra killswitchi plõksida.
PiltPilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #12 Postitas KIBU » 10 Mai 2018, 19:52

kas see "aftermarket väljalase" tähendab tegelikult siis väljavahetatud sumbutipütti margipõhise bolt on vastu? kui nii siis see nüüd küll mingi selline ümberehitus pole mille pärast kone nii trastiliselt tõrkuma hakkab. seal on midagi muud peetis ja arvan et "aftermarket väljalase" ei puutu üldse asjasse. :)
5248653

WSW
Postitusi: 8
Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
Tsikkel: Honda Varadero
Asukoht: Järvamaa Harjumaa
Tänanud: 2 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #13 Postitas WSW » 10 Mai 2018, 20:50

Mul oli samade tunnustega jama Honda Blackbirdiga.(tõsi pole küll V2 ) Väiksemate pööretega jõnksutas nagu kole aga üle 4000 rpm sõitis nagu siidi. Pika otsimise ja igasuguste andurite kontrollimise järel avastasin ,et viga hoopis ühes süütepoolis. Kas tühikäik on ühtlane? Kui pole katsu summuteid, et kas on ühtlaselt soojad. Omal ma selle vea just nii üles leidsingi.

kalju1
Postitusi: 308
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tsikkel: Cagiva
Tänatud: 3 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #14 Postitas kalju1 » 11 Mai 2018, 09:25

Mingi aeg sõitsin väikese (750) Brevaga. Sellel ei juhtunud ka alla 2000 midagi. Tahtis pöördeid. Mõnus kruisimine algas 3500-st.
Lisaks oli tundlik välisõhu temperatuuri suhtes. Näiteks jahedasse udusse sukeldudes pidi pisut tooreklappi peale tõmbama, sai parem.

Veel üks asi, millega olen kokku puutunud. Ei pruugi sinu ratta puhul olla aktuaalne. Nimelt on süüteküünalde kataloogides paras segadus. Rattale, millel takistiga piip, pakutakse takistiga küünalt. Topelt takistusega (10 000 oomi) jääb säde nõrgaks.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #15 Postitas Tsikkelröövel » 11 Mai 2018, 12:32

Ma ettevaatlikult panustaks ka segusiibri peale. Mul oli millalgi autol sama jant - ühtlasel liikumisel pööretel alla 3500 jõnksutas, jube ebameeldiv oli. Seal vahetati segusiiber ja sai korda. Auto pole küll tsikkel, samas printsiibid ju täna kõigil samad.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

joel
Postitusi: 1355
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #16 Postitas joel » 11 Mai 2018, 13:26

Kui juba autode peale jutt läks, siis endalgi kogemus ühe autoga, mis põhjagaasiga käis kui kulda, aga vaikse veoga kippus jõnksutama ja eriti vastik jõnks käis läbi õrnalt gaasi tagasi lastes. Põhjuseks oli karpas katkine rikastusklapi membraan, nii et madalal koormusel uputas üle. Ka tühikäik oli ebaühtlane - sisuliselt jõnksutas samamoodi, aga välja ei surnud s.t hakkas välja surema, aga enne kui pöörded nulli langesid läks uuesti käima.
Joel
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3775
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 744 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #17 Postitas urmas66 » 12 Mai 2018, 11:03

Olgu siis tegu auto või tsikliga,aga ei saa võrrelda karpadega ja pritsungiga süsteemi hälbeid. Sümptomid võivad olla sarnased ,aga põhjused kaugelt erinevad. Autodel(pritsungiga) vahetatakse "segu siibrit" seguklappi eelkõige kui õhulugejat,sest see asub seal ja põhjustab probleeme,kui ei suuda enam lugeda. Mina isklikult keerasin ühe japsika õhulugeja peeti sellega,et õlitasin vabalthingava filtri liiga õliseks. Tulemuseks oli samuti tühikäigul mitte töötamine ja väljasuremine jne. Suurematel pööretel töötas nagu siidi.
Teema algataja ratta puhul,mis on ka pritsungiga saab samuti ikkagi olla mingi anduri või muu elekroonilise osa viga. Ma välistaks ka need sumpad,sest ilmselt keegi, kes need paigaldas kunagi, sai ikka normaalselt ka nendega sõita. Vastasel juhul oleks ta ilmselt tehase omad tagasi pannud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

franz125
Postitusi: 2276
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #18 Postitas franz125 » 12 Mai 2018, 11:56

Ja takkatraavi üldiselt tsikklitel ei ole õhulugejat on lihtsalt erinevate tembi ja rõhkude vahe papagoidega arvutamine.Kuidas Guzzil on ei tea.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3775
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 744 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #19 Postitas urmas66 » 12 Mai 2018, 18:31

franz125 kirjutas:Ja takkatraavi üldiselt tsikklitel ei ole õhulugejat on lihtsalt erinevate tembi ja rõhkude vahe papagoidega arvutamine.Kuidas Guzzil on ei tea.


ja kuskil arvutab 39 papagoi asemel 37 :mrgreen:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

VäikeTõnn
Postitusi: 16
Liitunud: 20 Sept 2007, 18:43
Tsikkel: MG
Asukoht: Rakvere
Tänatud: 1 kord

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #20 Postitas VäikeTõnn » 12 Mai 2018, 22:52

indumen kirjutas:ei vaidlegi :P aga pole seda originaali kuskilt võtta. :( kui originaaliga sama jama oleks muidugi siis oleks ehk sammuke lähemal et kus veel viga võiks peituda,
originaal soft oli ostes ja sai ka AP motos kõige viimase versiooni mis võtta oli sellele rattale, kehvake sellegipoolest.

Sügavalt kahtlen et ma ainuke olen kellel aftermarket väljalase sellisel rattal :)
suurem probleem on see et endal puuduvad oskused ja võimalused selles vallas midagi teha.
võibolla ma ei oska lihtsalt suure V2ga sõita niiet kes on huvitet võib vabalt proovida kogemusi jagada.
sama mootor peaks olema breval grisol ja norge mudelil.


Mul 1100 Breva. Tühi toru peale kat-i, käib nagu kell.
Originaal soft + mingi sihuke junn
https://www.boosterplug.com/shop/all-mo ... -58c1.html

Orig. summuti vedeleb ka riiulis, aga see vist veidi teine kui su rattal.
5513657

franz125
Postitusi: 2276
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #21 Postitas franz125 » 13 Mai 2018, 08:52

Sõber ostis omale xt660 millel oli kat välja nüsitud ja leidis ka juhtmestikust sellise vidina,tiris selle kui mitte originaal osa ära.Sõitis ühe päeva ja pani tagasi.Oli päris kenasti ühtlasel sõidul kakkunud.Ilmselgelt liiga lahja.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 854
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #22 Postitas KIBU » 13 Mai 2018, 23:40

VäikeTõnn kirjutas:
indumen kirjutas:ei vaidlegi :P aga pole seda originaali kuskilt võtta. :( kui originaaliga sama jama oleks muidugi siis oleks ehk sammuke lähemal et kus veel viga võiks peituda,
originaal soft oli ostes ja sai ka AP motos kõige viimase versiooni mis võtta oli sellele rattale, kehvake sellegipoolest.

Sügavalt kahtlen et ma ainuke olen kellel aftermarket väljalase sellisel rattal :)
suurem probleem on see et endal puuduvad oskused ja võimalused selles vallas midagi teha.
võibolla ma ei oska lihtsalt suure V2ga sõita niiet kes on huvitet võib vabalt proovida kogemusi jagada.
sama mootor peaks olema breval grisol ja norge mudelil.


Mul 1100 Breva. Tühi toru peale kat-i, käib nagu kell.
Originaal soft + mingi sihuke junn
https://www.boosterplug.com/shop/all-mo ... -58c1.html

Orig. summuti vedeleb ka riiulis, aga see vist veidi teine kui su rattal.


booster blug valetab sisselaske õhu temperatuuri anduri signaali ehk ajule jõuab moonutatud info mis käsib segu rikkamaks keerata.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #23 Postitas indumen » 14 Mai 2018, 08:34

Pikem nädalavahetus selja taga, sealhulgas ka üks pikem sõit jälle, teeremondis liiva sees külili oldud jne :(

"aftermarket väljalase" siin teemas tähendab jah et lõpupütt ainult on vahetatud, ja tundub väga margikohane sest mingit kodukootud kinnitusi ei paista ja kõik istub ilusti paigas.

ok alla 2k pöörde ma lepiks ega ükski masin ei taha tühikäigu lähedal käia väga kõrge käiguga, samas 1200 mootor 110Nm väändega ei tohiks väga pehmo olla. tegel jõuab tirida ilusti, aga ühtlast mootoritööd ei eksisteeri madalal pöördel. eelmine nädal neiuga päikeseloojangut vaatamas käies pirita tee ääres siis mööda sõitsid kõik rahulikult ilusti podisevad rattad, minu oma käib nagu "multifilmis allakukkuv lennuk" :P
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #24 Postitas indumen » 21 Mai 2018, 08:45

VäikeTõnn kirjutas:Mul 1100 Breva. Tühi toru peale kat-i, käib nagu kell.
Originaal soft + mingi sihuke junn
https://www.boosterplug.com/shop/all-mo ... -58c1.html

Orig. summuti vedeleb ka riiulis, aga see vist veidi teine kui su rattal.


Kas teoorias saaks seda junni laenata prooviks? ratas hetkel Tartus ühe guzzi fänni hoolsa käe all, sai tunduvalt paremaks aga mitte ideaalseks. Et kui see junn miskit muudab siis võiks ju selle investeeringu ka teha.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

olava
Postitusi: 1
Liitunud: 21 Juul 2010, 16:32
Tsikkel: Moto Guzzi

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #25 Postitas olava » 21 Mai 2018, 13:51

1100 ja 1200 ikka erinevad mootorid. Mul 1100 Griso tuuningu karp (Rapid Bike) maha võetuna seisab, sellega peaks saama originaal ecu-st erinevaid asju sättida, kuid minu teada see 1200 Grisole, seega 1200 Spordile ei sobi.
Kuid ka minu 1100 madalate pööretel perutab, just tühikäigu ja madala otsa pöörete vahel, kuid sellega harjub ära, lihtsalt eripära. Küljest Mistrali veidi vabam pütt, kuid olen proovinud ka originaaliga, originaal tõesti veidi taltsam.
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #26 Postitas indumen » 22 Mai 2018, 14:16

Mistrali jaoks on spets custom map isegi olemas. 4000rpmi pole nagu päris madala otsa pööre, arvestades et piiraja on kuskil 7500 juures juba. linnas üle teise käigu praktiliselt sõita ei kannatanud, aga praeguseks on info laekunud et sport on senise ravikuuri käigus inimlikumaks saanud, mõningased plaanid veel proovida paari asja, lootust on.

üks mõte veel kõhualune paun ringi teha Y toru peale et kui juba vabam väljalase siis vb need custom mapid sellist poolikut lahendust ei tunne hästi

praegu suurim effekt on olnud tegija väitel klapivahed väiksemaks/paika ja gaasitrossi lõtkude kõrvaldamine.

kui see eripära mind häirib siis järgmine samm on Rida mootori peale tagasi kolida, pole vaja sellist liigset adrenaliini et kas nüüd kurvi võttes hoiab vedu peal või pidurdab hoopis või kiirendab, kuigi enda arust nagu rutskat hoiad täiesti paigal.

plaan nädalavahetusel ratas tagasi saada enda valdusesse, siis täpsemad kommentaarid ;)
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

VäikeTõnn
Postitusi: 16
Liitunud: 20 Sept 2007, 18:43
Tsikkel: MG
Asukoht: Rakvere
Tänatud: 1 kord

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #27 Postitas VäikeTõnn » 22 Mai 2018, 16:53

Mul tänaseks katalüsaator ka riiulis. Summutid kõhu all.
Ikka käib samamoodi. Alla 1500rpm pöörded ei meeldi, aga ülespoole kõik OK.
Seda booster-junni võin teoreetiliselt proovimiseks laenata, aga mu asukohaks on rakvere linn ja kusagile kaugemale orgunniga ma ei viitsi tegeleda.
5513657
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #28 Postitas indumen » 22 Mai 2018, 20:46

Eesti on nii pisike, Rakvere pole probleem, aga vaatab siis kui ratas käes :D
1500rpm ja alla selle oleks norm, ma räägin 4000rpm ja sellest madalamaks paha sõita. :D
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Toetajaliige
Postitusi: 854
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #29 Postitas indumen » 24 Mai 2018, 08:55

Vaheuudisena kasutaja J1anno kes on tõsine guzzi fänn on mu rattaga vaeva näinud juba eelmisest laupäevast saati, peale pikemat ahastuste rada oli siiski tunneli lõpus valgus. (w)

Nimelt märgatavad muutused mis siis tehtud sai, klapivahed veelkord üle käidud (ei tea mille eest ma AP motos maksin küll), Throttle Body sünkroniseerimine tehtud korrektselt peale mida ratas hakkaski käima nii nagu peab ( veel suurem hämming mille eest ma AP motole maksin) gaasitrossi lõtkud parendatud, sedagi oleks võinud viimatise hoolduse käigus ehk märgata targemad inimesed seal.

suurim ajakulu oli see et eeldasime et TB sünk on tehtud normaalselt. Kõik järgnevad tegevused mida J1anno tegi ja nägi vaeva oleks olemata jäänud: vahetas enda ratta pealt juppe nagu pihustid, juhtmed, küünlad, sumbutaja täis pikkuses, mitmeid kordi ajus erinevaid mappe proovinud jne jne.

Nüüdseks olen pettunud ka tsiklimaailma ametlikes teenindustes vähemalt eesti mõistes, kui vähegi "erilisem" ratas on siis ei suuda isegi esindus miskit tarka teha. Õlivahetusega õnneks saavad veel hakkama. (togi)

Minu poolt J1annole suur kummardus ja respect siinkohal
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6633
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 102 korda
Tänatud: 132 korda
Kontakt:

Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?

Lugemata postitus #30 Postitas mx77 » 24 Mai 2018, 09:18

AP Motot ei ole vist kunagi väga kõrge tasemega hiilanud?




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist