GSXR 1000 K6 jonnib

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Syn
Postitusi: 173
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #1 Postitas Syn » 02 Juun 2018, 08:10

Tere.
Kuna varsti on mure tõenäoliselt väga aktuaalne, siis mõtlesin veidi eeltööd teha.
Nimelt ei taha pill igakord käima minna. Asi näeb välja umbes nii:
Ratas seisab jala peal (vabakäik sees), lenks vasakule väljakeeratud.
Süüde sisse-pump siristab oma laulujoru ära/kellad teevad oma tantsuliigutsed
Annan nuppu- ja vaikus. Starterist mitte kõpsugi. Samas esitule veab tuhmiks. (täpselt nagu siis, kui proovid käik sees, jalg all käivitada)
Liigutan lenksu grammi paremale ja plaks on starter olemas, ketrab nagu noor jumal ja ratas läheb paugust käima.

See on siis see üldiselt levinud variant, kuidas viga esineb. Samas on paar korda olnud ka täitsa sirge lenksuga, kui ise peal istun ja ratas püsti, samajama. Pump ja kõik toimetavad/tuled tuhmuvad aga starterist ei midagi. Ja igakord on lenksuga vasakult-paremale maadlemine asja "korda teinud". Selge on see, et ükshetk sellest enam kasu pole ja selleks hetkeks tahaks valmis olla. :D

On kellegil mõtteid mida otsida?
Kuna see lenksuga maadlemine paistab asja ravivat, siis starterit esialgu ei kahtlustaks. Mõte liikus käivutusnupu endapeale, aga siis ei tohiks nuppu klõpsides tuled tuhmuda (ju?). Misasjad seal lenksumajanduses veel sellist jama põhjustada võivad?
Mure on aegajalt. St, et teinekord ole mitu päeva jutti ühtegi probleemi, olgu see lenks misasendis tahes. Teinekord tahab jälle pikemalt lenksuga tantsimist, et eluvaim sisse tuleks.
Ja kui mälu ei peta, siis hakkas peale (survekaga)rattapesemist peale see huumor.

PS! Kas Gixxerit on lihtsam esimese või teise käiguga käima lükata? :D

Tänud kaasamõtlejatele juba ette! :bsmile:


Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4418
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 171 korda
Tänatud: 416 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #2 Postitas reimps » 02 Juun 2018, 08:17

Mul oli kord juhus, kus suunakate installimisel unustasin mingi juhtme lahti ja sõites paremale keerates suri välja; lenks otse ja paugupill jälle. Juhe oli lahti jäänud ja keerates läks klemm amorditoru vastu, eks tal seal kerge lühis tekkis siis, mis välja suretas. Vaata juhtmed üle, tõenäoliselt jookseb kuskil samuti lühisesse lenksu liigutades. Lasid survekaga mõne isolatsiooni lahti äkki.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 757
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 22 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #3 Postitas Black » 03 Juun 2018, 01:13

Heeblite lülitid või nende kaabeldus ehk.

Käima lükkamisest ei tea ise õnneks seni miskit. :)

will111
Postitusi: 2068
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 158 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #4 Postitas will111 » 03 Juun 2018, 05:22

Üsna kindel juhtmenuss. See lenksuasendi muutmine on praktiliselt ühene märk sellest. Noh kas juhtme või siis juhtmete otsas olevate ühenduste teema kuskilt. Tulede tuhmumist on parem kontrollida kui testri aku peale paned ja pingelangu vaatad. Muidugi ega seda väga olla ei tohiks kui ikkagi starterireleest nö. suurt voolu järgi ei ühendu.
Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #5 Postitas -Kristo- » 03 Juun 2018, 09:33

Siduri lüliti pistik oksüdeerunud või selle juhtmestik katki.

Teema algataja
Syn
Postitusi: 173
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #6 Postitas Syn » 11 Juun 2018, 07:25

Tänud kõigile, kes oma mõtteid kirja pannud on.

Vahepeal oli suurem kiire ja ratta juurde ei pääsenud. Nüüd, kui paar päeva sõita sai, siis
käivitus laitmatult seega probleem on ilmselgelt alles ja ootab võimalikult ebamugavat asukohta, et avalduda.(maja/garaazi ees pole vist kellegil kunagi miski lagunenud) :D

Aga mõned küsimused tekkisid ja panen järgemööda siin kirja.
reimps kirjutas:Mul oli kord juhus, kus suunakate installimisel unustasin mingi juhtme lahti ja sõites paremale keerates suri välja; lenks otse ja paugupill jälle. Juhe oli lahti jäänud ja keerates läks klemm amorditoru vastu, eks tal seal kerge lühis tekkis siis, mis välja suretas. Vaata juhtmed üle, tõenäoliselt jookseb kuskil samuti lühisesse lenksu liigutades. Lasid survekaga mõne isolatsiooni lahti äkki.


Käisin seal all seda juhtmemajandust läbi ja ühtegi lahtist osa ei paistnud. Vaatasin mudugi gondli vahelt niipalju kui seal näha oli ja välista et kuskil ikkagi mingi lahtine juhtmejupp on.

will111 kirjutas:Üsna kindel juhtmenuss. See lenksuasendi muutmine on praktiliselt ühene märk sellest. Noh kas juhtme või siis juhtmete otsas olevate ühenduste teema kuskilt. Tulede tuhmumist on parem kontrollida kui testri aku peale paned ja pingelangu vaatad. Muidugi ega seda väga olla ei tohiks kui ikkagi starterireleest nö. suurt voolu järgi ei ühendu.


Küsin siis targematelt, et kas tuled ei peaks tuhmuma? Pean silmas juhtu, kui proovid ratast "keelatud" asendis käivitada (käik sees, jalg all, sidur lahutamata). Antud rattal on tuli alati sellistel juhtudel tuhmunud (ca 3.a minukäes olnud)

-Kristo- kirjutas:Siduri lüliti pistik oksüdeerunud või selle juhtmestik katki.


Sellepeale tekkis hoopis teine küsimus.
Nimelt olen kuulnud, et Gixxeri käivitamiseks on igaljuhul sidurit vaja. St, et isegi kui ratas on neutrali peal, siis peab siduri ära lahutama, et käivitada saaks.
Minu oma on terve minukäes oldud aja läinud Neutrali peal käima nii, et siduri heeblit pole puutuma pidanud. (Käik sees lahutamata siduriga pole kunagi starterit anda proovinud).
Ehk keegi oskab kommenteerida, kuidas teha selle lahenduse ettenäinud on? Vbl on mul see sidurilüliti juba ammu saba andnud/kellegipoolt pimedaks tehtud ja nüüd hakkab see asi kummitama?
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 757
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 22 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #7 Postitas Black » 11 Juun 2018, 17:27

Ei lase ka vabaga ilma sidurita käivitada.

will111
Postitusi: 2068
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 158 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #8 Postitas will111 » 11 Juun 2018, 18:57

tuled ei peaks tuhmuma kui keelatud asendis käivitada üritad, sest sellisel juhul ei peaks käivitusvoolu starteri peale minema, mis omakorda tähendab et ühtegi nii suurt tarbijat ei tohiks järgi minna, mis tuled tuhmiks võtab.

sidurilülili tuleks üle vaadata, samuti küljejala oma. need võib ka vabalt kinni panna, ehk et koguaeg oleks "lubatud" olekus.

morse
Postitusi: 358
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 23 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #9 Postitas morse » 11 Juun 2018, 20:38

ma alustaks lükkamist teise käiguga. sidur all, hoog sisse, sidur lahti, vajadusel jõnks tagumisele istmele, et rehv maha hakkaks. kui ei lähe, siis raiud lükkamise ajal esimese ilma sidurite sisse. gaasi annad sujuvalt ja esimesel heal hetkel lahutad siduri ära.

kahekesi on parem lükata :)

will111
Postitusi: 2068
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 158 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #10 Postitas will111 » 11 Juun 2018, 20:44

palju mugavam on lükata nii, et sõidad kuskile mäe otsa, paned seisma...lükkad kergelt takka, et alla veerema hakkaks ja siis muudkui vahetad õiged käigud ning sidurdad :D aga mis see lükkamine siin teemaks üldse on, et kui starterit anda ei luba siis pressima käima või? :lol:

ülari:)
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Apr 2017, 14:39
Tsikkel: GSF 1200s Bandu 04
Tänanud: 52 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #11 Postitas ülari:) » 18 Juun 2018, 17:43

Bandiit 1200 igastahes laseb 2. Käiguga ratta loha kui lükates käivitada üritasin... Mugavam kui aku ja starter korras.

morse
Postitusi: 358
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 23 korda

Re: GSXR 1000 K6 jonnib

Lugemata postitus #12 Postitas morse » 18 Juun 2018, 23:48

will111 kirjutas:palju mugavam on lükata nii, et sõidad kuskile mäe otsa, paned seisma...lükkad kergelt takka, et alla veerema hakkaks ja siis muudkui vahetad õiged käigud ning sidurdad :D aga mis see lükkamine siin teemaks üldse on, et kui starterit anda ei luba siis pressima käima või? :lol:

ta küsis, et kuidas lükata. kui ise pole varem teinud, siis võib step by step õpetusest kasu olla. kuna viga pole üles leitud, siis on reaalne võimalus, et ühel hetkel on koju saamiseks vaja käima lükata.

aga muidu olen nõus, et künka pealt on parem lükata.

sellega olen ka nõus, et starterist on mugavam käivitada...




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: fortytwo ja 2 külalist