Esimest cruiserit/chopperit

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
coder
Postitusi: 1
Liitunud: 14 Juun 2018, 19:01
Asukoht: Pärnu

Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #1 Postitas coder » 14 Juun 2018, 19:19

1. 181cm, 97kg
2. Sõitnud palju noores eas rolleriga, viimastel aastatel paar korda klassikalist proovinud.
3. 23
4. A-kategooria
5. Linna vähe, rohkem maanteed.
6. Kuni 2k, kui hea ratas, siis vb 2.2k.
7. Ei ole tuttavatel rattaid.
8. Ratast tahan pigem 3-5 aastaks kindlasti.

Otsin enda esimeseks suuremaks rattaks cruiserit või siis chopperit, peamiselt just mugavuse ning välimuse pärast.
Silmapiiril on olnud 92 aasta Kawasaki VN750, kuid tundub, et nendega on mitmeid elektriprobleeme, ning 92/96 Yamaha XV 750. Yamahat lähen veel proovima, Vulcan oli sobivuselt juba päris tip-top.

Üldiselt tahaks töökindlat pilli, et päris tee äärde ei jätaks, kuid hoolduse mõttes ei karda ise kätt külge panna. Hetkel pakuvad rohkem huvi kardaaniga masinad, aga teisi ei välista.

Kuulan teie arvamusi, mida vaadata ja millest eemale hoida, mida peaks jälgima.


Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4486
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #2 Postitas yeekim » 14 Juun 2018, 19:32

Hoi!

Väiksest Vulcanist hoia eemale. XV kohta pikk kogemus puudub aga kuidagi mannetu oli....
Selles hinnaklassis räägiks äkki hinda alla http://www.mototehnika.ee/used/2840371

edu
Teen saiast sitta!

franz125
Postitusi: 2185
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #3 Postitas franz125 » 14 Juun 2018, 19:44

Kas see Honda mitte nö.lesestaja pole?
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4486
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #4 Postitas yeekim » 14 Juun 2018, 19:45

yeekim kirjutas:Hoi!

Väiksest Vulcanist hoia eemale. XV kohta pikk kogemus puudub aga kuidagi mannetu oli....
Selles hinnaklassis räägiks äkki hinda alla http://www.mototehnika.ee/used/2840371

edu


http://www.mototehnika.ee/used/2592945
http://www.mototehnika.ee/used/2494783
http://www.mototehnika.ee/used/2580223
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4486
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #5 Postitas yeekim » 14 Juun 2018, 19:46

franz125 kirjutas:Kas see Honda mitte nö.lesestaja pole?


See ON karm pill :bsmile:
Teen saiast sitta!

franz125
Postitusi: 2185
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #6 Postitas franz125 » 14 Juun 2018, 19:51

Jep,baigi minekuga,viletsa juhitavuse ja olematute piduritega väga esimeseks cruiseriks ei soovita.Aga kui ekstreem meelt mööda on siis (crash)
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #7 Postitas TiitX11 » 14 Juun 2018, 23:25

franz125 kirjutas:Kas see Honda mitte nö.lesestaja pole?

See võimsus on nati vähe, oleks sellel 1 või 2-ees siis vast küll :D
Ega 2000 kanti palju valikuid ole. Järsku tuleb odavam mõnest baigilaadsest ümber ehitada:uus lenks, sadul ja veel üht teist.....kui üle 100kw on siis on juba natuke liikumist, omal 100kw ja jääb juba ammuuuuu väheks, teine 110kw ja sama lugu, oleks võimuse numbril 2 ees siis ehk piisaks? :D Paremapoolset "rutskat" tuleb eriti linnas õieti pöörata. Ka võimsa ja ülivõimsa tsikliga saab ohtult liigelda!
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

franz125
Postitusi: 2185
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #8 Postitas franz125 » 14 Juun 2018, 23:44

Ja-jah mööda siledat ja sirget asfalti triikides võib ilmselt jah millestki puudu tulla.See Honda sisuliselt kõlbas ainult otse sõitmiseks.Pane 85kw muruniidukile ja gaasirutskaks on-of nupp ning katsu muru niita saad ettekujutuse selle ratta käitumisest.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #9 Postitas TiitX11 » 15 Juun 2018, 09:24

Pidurid ja juhitavus peab olema hea. Kui ostad mingi 30kw cruiseri siis juba järgmine hooaeg pole enam rahul....hakkab kripeldama ja soovid vahetada.....näiteks 40kw vastu. See aga jälle kordub. Parem osta selline ratas mis on sinust üle sõiduomaduste poolest......siis vaatad teda hardusega ja natuke ka kardad sõita, õpid tundma ja gaasirutska võib jäädagi 1-l hooajal "tabuks". Enamusel cruiseritel on halvad pidurid v.a. honda VTH1800 ja warrior, temal pidurid R1-lt. Ilma piduriteta ja halva vedrustusega on kuradima ohtlik sõita. Õnnetus võib juhtuda ka linnakiirusel.
Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! :wack:
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 128
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda ST1100
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 12 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #10 Postitas Henn » 15 Juun 2018, 10:39

...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.

Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?
Kasutaja avatar

Hr. Kaaru
Postitusi: 344
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: Suur asi & Sherco 300
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #11 Postitas Hr. Kaaru » 15 Juun 2018, 15:56

Tuleb ikka Boss Hoss tellida :ner:
I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 599
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #12 Postitas daub » 15 Juun 2018, 17:59

Mis te kiusate inimest, ei ole see 30 ega 40 kilo vatti midagi lahja. Küsimus tekib pigem ratta mugavuses. Väiksematel ratastel pikki reise teha, piinab istmikku, muud midagi. Kindlasti annab selle ka mingisuguse järelturu istmega lahendada.
300 eurone kiiver 10 sendise pea otsas...
Pilt

franz125
Postitusi: 2185
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #13 Postitas franz125 » 15 Juun 2018, 20:22

Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.

Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?

Piisab 125ccm Rebelistki :mrgreen:
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 962
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #14 Postitas Ardilla » 15 Juun 2018, 20:41

No kui sa tagaistmele ei istu :D siis võta mis tahad. MIna soovitaks Intruderit 1800 :D ja ilma naljata eriti kui 3-5 aastaks võtad. Ma omaga ülimalt rahul. Teiste ratastega tekkis tunne, et tahan tahaistmele istuda nad ikka väga mopeedid. See kubatuuri teema ei ole aktuaalne. Ta on suht labrador, kui mõistusega läheneda.

See on nagu alaväärsus kompleks. Egas n''umist ei õpita koleda naisega, lootuses, et hiljem saab kuumema tüki selga :mrgreen: :bsmile:

Ehk osta see masin ära mile järgi ila tilgub!
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4250
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 387 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #15 Postitas reimps » 15 Juun 2018, 20:56

Ardilla kirjutas:See on nagu alaväärsus kompleks. Egas n''umist ei õpita koleda naisega, lootuses, et hiljem saab kuumema tüki selga :mrgreen: :bsmile:
98% biker.ee kasutajate maailm purunes just kildudeks.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people

will111
Postitusi: 1908
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 145 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #16 Postitas will111 » 15 Juun 2018, 21:17

Vene ajal punnvõrriga tinistades ma lootsin küll, et kunagi saan ikka kuumema tüki selga ka...saingi :D

aga muidu on nii, et minumeelest see kui mingi ratta seljas kohapeal mugav istuda on, või tundub mugav istuda, ei tähenda veel tingimata et niiväga mugav ka sõita oleks. aeglase kiirusega mööda sirgeid, laiuja siledaid ameerika ruute ehk küll jah.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #17 Postitas TiitX11 » 15 Juun 2018, 22:21

franz125 kirjutas:
Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.

Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?

Piisab 125ccm Rebelistki :mrgreen:

Cruiser ei ole rinka pill! See tuleb meeles pidada! Ja vähe on häid rattaid mis seda suudavad.....Samas sellisega sõites oled alati valvel ja rutskat ei keera ülearu. Kui on 30-40kw masin siis seda muret ei ole....lased end lõdvaks ja ongi jama käes. :D
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Lauri-L
Postitusi: 72
Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
Tsikkel: Kawasaki VN 1500
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #18 Postitas Lauri-L » 15 Juun 2018, 23:15

Mehed, ärge väänet ära unustage !
Võrrid, mopid ja vene pillid -> Kawasaki KLR 650-> Yamaha FZ-6N-> Kawasaki VN 1500 - Bobberiks / Aprilia RSV 1000 Tuono
5182876 - Lauri
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1406
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #19 Postitas pühak » 15 Juun 2018, 23:16

TiitX11 kirjutas:
Spoiler:
franz125 kirjutas:
Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.

Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?

Piisab 125ccm Rebelistki :mrgreen:

Cruiser ei ole rinka pill! See tuleb meeles pidada! Ja vähe on häid rattaid mis seda suudavad.....Samas sellisega sõites oled alati valvel ja rutskat ei keera ülearu. Kui on 30-40kw masin siis seda muret ei ole....lased end lõdvaks ja ongi jama käes. :D

Kuskil siin foorumis keegi pani kunagi üles video, kuidas "käed taeva poole" lenksuga chopperivend painutas kurvilisel teel päris kenasti.

EDIT: Juba on see uuesti videote rubriiki pandud:
viewtopic.php?p=807834#p807834
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #20 Postitas TiitX11 » 15 Juun 2018, 23:33

pühak kirjutas:
TiitX11 kirjutas:
Spoiler:
franz125 kirjutas:
Henn kirjutas:...Ise unistaks sellisest "cruiserist" mis suudab 5-nda ja 6-ndaga vabalt ratta ringi tõmmata ja kahekesi sadulas! ....
Ainult nõrgad ja nõdrameelsed võtaks esimeseks cruiseriks midagi lahjemat.

Huvitav kas Hanno Velt mingi suvalise 800ccm juustuga vs TiitX11 oma 200+kw püssiga teeksid Audru ringrajal põneva ratas-rattas võistluse või pigem.....?

Piisab 125ccm Rebelistki :mrgreen:

Cruiser ei ole rinka pill! See tuleb meeles pidada! Ja vähe on häid rattaid mis seda suudavad.....Samas sellisega sõites oled alati valvel ja rutskat ei keera ülearu. Kui on 30-40kw masin siis seda muret ei ole....lased end lõdvaks ja ongi jama käes. :D

Kuskil siin foorumis keegi pani kunagi üles video, kuidas "käed taeva poole" lenksuga chopperivend painutas kurvilisel teel päris kenasti.

EDIT: Juba on see uuesti videote rubriiki pandud:
https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.ph ... 34#p807834

Korra kadus tagaratta haare aga sai hakkama! Sõit ohu piiril.....väiksemgi kivi teel ja minek......lisaks kaljud kõrval.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Kilulinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #21 Postitas Lontrus » 15 Juun 2018, 23:45

Tegin auto24 lahti et valida vastavalt tarkade soovitustele üks töökindel 1800'ne 2000 euroga välja.
Mitte et väga tahaks pooletonnise kolakaga sõita, aga muidu internetieksperdid tsiklit heaks ei kiida ja respekti ei saa.
Ja üldse igasugu yamasukid on mõttetud plastist hiinakad, tõeline chopper on ainult HD! Ilma HD'ta mingit respekti pole. Osta kindlasti kõige kallim HD. Vajadusel kasvõi noore pere laenuga, nii saad sisuliselt respekti osta. Ka teised teevad nii, ära põe.
Kui mugava chopperi oled välja valinud, siis ära unusta chopperi juurde sobivat mugavat kiivrit. See peab olema pudrukausi sarnane ja plekist.



(Teemaalgatajale - võta mis selle raha eest saad ja meeldib ning sõida ja ära teisi liiga palju kuula. Ja hoiatan et see lilla VT1100 peaks olema harrikapärasem, st. värisevam ja natuke uimasem variant)
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #22 Postitas TiitX11 » 16 Juun 2018, 01:41

Nalja võib alati teha, nüüd minupoolsed soovitused ilma naljata:
Enne valikut peaks tegeme selgeks millistel teedel tahetakse sõita. Kui on ka kruusateid siis rihmajam pole hea valik. Kas üksinda või "seljakotiga", sellest ka sõltub üks jagu. Äge välimus ei tähenda, et on hea sõita, katsu saada pikemat proovisõitu. Kui tekib rahulolu, ei väsi on OK. Liiga rasketest üle 250kg täismassiga katsu vältida, samuti liiga võimsatest. HD? Kallis hind ja liiga ja kallis ülal pidada, samas kõike lisavarustust on ratastest kõige rohkem saada. Kui ostad ja ei sobi siis müümine pole kerge lõbu, parem vali selline millega annab vähemalt 3a. sõita. 50kw peaks alguseks piisama, sellised cruiserid sõidavad 150 -160km/h, eesti teedele piisav, võimsust on vaja möödasõidul, liiga nõrgaga see venib pikaks ja on ohtlik. Liig lai tagarehv nõuab harjumist ja algul on ohtlik, kõik üle 200mm laiad on halbade sõiduomadustega just kurvilisel teel, sirgel pole vahet. Pidurid ja vedrustus peaksid korras olema, osadel ratastel neid ei saagi "korda", ikka kas jääb pidur nõrgaks või on esivedrustus liiga pehme. Vedrustust proovi vastu takistust, kui käe jõuga saab põhja lükata siis see ei kõlba. Pidureid aga sõidul, piisab ka 50-60km/h ja ekstreempidurdus....mis juhtub? Parimad ilma ABS-ita on need millel käsipidur pidurdab ka tagaratast ja vastupidi. Parem maksta 500EUR rohkem kui võtta kaela odava aga remonti vajava ratta, muidugi kõike saab vahetada ja timmida, see on kallis lõbu isegi siis kui teed kõik ise. Head osad maksavad palju, näiteks parimad (tõelised võidusõidu) pidurid üksi võivad 3-5tuhat maksta.....muidugi nenedest pole odavama otsa rattal mõtet unistada.
Peamine, et ratas oma mõõtude poolest sobib, meeldib ja tehniliselt korras oleks....siis tuleb sõidurõõm ja rahulolu.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #23 Postitas TiitX11 » 16 Juun 2018, 06:59

Ja peamine vältida peale ostu "katsetamist" :wack: Seda jõuab hiljem kui ratas on tuttav, sõber kukkus kunagi Virago 750-ga Sõle tänaval kui esiratta pidamine ootamatult kadus, ise Alpides lahtise killuga platsil Honda 125-sega kohapealt tagasipöördeid harrastades....lollused ei andesta. Kui sõiduoskused puudulikud siis mida pikem teljevahe seda ohutum :D
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 705
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 11 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #24 Postitas Black » 16 Juun 2018, 10:54

TiitX11 kirjutas:Enne valikut peaks tegeme selgeks millistel teedel tahetakse sõita. Kui on ka kruusateid siis rihmajam pole hea valik.

Ahh, see on ka jura - normaalne inimene tahab ikka igal teel sõita. Kui just konkreetselt metsakrossikat ei otsi. Hetkel otsib ju cruiserit.

TiitX11 kirjutas:Kas üksinda või "seljakotiga", sellest ka sõltub üks jagu.

Sama sellega - vaevalt keegi kenale seljakotile ütlema hakkab, et sry, käi jala, ma ostsin tsikli üksi sõitmiseks. Kui seljakott kenasti selga mahub, veetakse ta nurisemata ka 18kW asjaga ära. No võibolla ei kiirenda, jah, sotani nii enam 3 sekiga, so what...

TiitX11 kirjutas:Liiga rasketest üle 250kg täismassiga katsu vältida, samuti liiga võimsatest.

Et kui kandevõime on sellest ~180 kandis, ei tohiks tsikkel tangituna üle 70 kaaluda? :)
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1041
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 35 korda
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #25 Postitas piiks » 16 Juun 2018, 12:05

Black kirjutas:
TiitX11 kirjutas:Enne valikut peaks tegeme selgeks millistel teedel tahetakse sõita. Kui on ka kruusateid siis rihmajam pole hea valik.

Ahh, see on ka jura - normaalne inimene tahab ikka igal teel sõita. Kui just konkreetselt metsakrossikat ei otsi. Hetkel otsib ju cruiserit.


Ei ole jura. On oluline vahe, kas ma sattun korra aastas kogemata kruusale või minu koju viib 10km kruusa. Selle teise variandi puhul on kardaan must-have, muul juhul poleks nii oluline. See pidev kruus tapab palju erinevaid asju ära ka keti ja rihma.

Black kirjutas:
TiitX11 kirjutas:Kas üksinda või "seljakotiga", sellest ka sõltub üks jagu.

Sama sellega - vaevalt keegi kenale seljakotile ütlema hakkab, et sry, käi jala, ma ostsin tsikli üksi sõitmiseks. Kui seljakott kenasti selga mahub, veetakse ta nurisemata ka 18kW asjaga ära. No võibolla ei kiirenda, jah, sotani nii enam 3 sekiga, so what...


Egas kena seljakott KW otsas istu, ta istub sadulas. Ja minu seljakott on eelmise cruiseri taga vaid korra olnud. Tallinnast tulles juba Ääsmäe ristis palus ennast bussi peale lasta. Lenksus oli aga ise hea meelega :) Seega, kui kogemus puudub, siis ära targuta ja kuula targemate nõuandeid.

Black kirjutas:
TiitX11 kirjutas:Liiga rasketest üle 250kg täismassiga katsu vältida, samuti liiga võimsatest.

Et kui kandevõime on sellest ~180 kandis, ei tohiks tsikkel tangituna üle 70 kaaluda? :)


Siin vist jah ikka tühimassi mõeldud. Nii, et võib norida küll.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 705
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 11 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #26 Postitas Black » 16 Juun 2018, 12:35

piiks kirjutas:Egas kena seljakott KW otsas istu, ta istub sadulas. Ja minu seljakott on eelmise cruiseri taga vaid korra olnud. Tallinnast tulles juba Ääsmäe ristis palus ennast bussi peale lasta. Lenksus oli aga ise hea meelega :) Seega, kui kogemus puudub, siis ära targuta ja kuula targemate nõuandeid.

No mida targuta? Sinu seljakotil ei sobinud cruiseri laial pehmel istmel sirge seljaga istuda, mõne teise jaoks ei ole probleem baigi kõva saba peal küürutades Tallinn-Tartu ots teha. Pärast ehk tagasi ka. Nii et asi pigem ikkagi seljakotis, tema tahtmises ja motiveerituses kui rattas. Loomulikult on auto või bussiga alati mugavam.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1041
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 35 korda
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #27 Postitas piiks » 16 Juun 2018, 13:05

Black kirjutas:
piiks kirjutas:Egas kena seljakott KW otsas istu, ta istub sadulas. Ja minu seljakott on eelmise cruiseri taga vaid korra olnud. Tallinnast tulles juba Ääsmäe ristis palus ennast bussi peale lasta. Lenksus oli aga ise hea meelega :) Seega, kui kogemus puudub, siis ära targuta ja kuula targemate nõuandeid.

No mida targuta? Sinu seljakotil ei sobinud cruiseri laial pehmel istmel sirge seljaga istuda, mõne teise jaoks ei ole probleem baigi kõva saba peal küürutades Tallinn-Tartu ots teha. Pärast ehk tagasi ka. Nii et asi pigem ikkagi seljakotis, tema tahtmises ja motiveerituses kui rattas. Loomulikult on auto või bussiga alati mugavam.


Selles point ongi et iga cruiseri tagaiste ei ole suur ja lai ja iga baigi tagaiste kõva ja kitsas.
Jäi lisamata, et mu seljakotil pole probleem 5700km ots sangas teha ja on ka mu bike tagaistmel pikemaid otsi olnud, kui Tallinn-Tartu. Maailm ei ole must ja valge.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

motikamees
Postitusi: 99
Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
Tsikkel: Seven Fifty
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #28 Postitas motikamees » 16 Juun 2018, 17:50

Ardilla kirjutas: MIna soovitaks Intruderit 1800 :D ja ilma naljata eriti kui 3-5 aastaks võtad. Ma omaga ülimalt rahul. Teiste ratastega tekkis tunne, et tahan tahaistmele istuda nad ikka väga mopeedid. See kubatuuri teema ei ole aktuaalne. Ta on suht labrador, kui mõistusega läheneda.

See on nagu alaväärsus kompleks. Egas n''umist ei õpita koleda naisega, lootuses, et hiljem saab kuumema tüki selga!


Kõlab muidugi hästi, aga tegelikult pole täpne võrdlus, sest sina rõhud suurusele, mitte ilule:D! Kui soovitada +1,5L tsiklit esimeseks, siis on see sama-hea klui soovitada võtta suurte silikoon-pommidega pornostaar esimeseks naiseks:D. Äkki monele mehele meeldivadki A-B korviga naised ja ei tunne puudust ka paari aasta pärast suuremasse võimsussee (siinkohal D++XXXl silikoonidesse+ass implataatitesse) investeerimise järgi.

Maitse-asi või hoopis kompleks?
Hetkel: Honda Seven Fifty
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
Kasutaja avatar

suslik83
Toetajaliige
Postitusi: 74
Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
Tsikkel: k175b, Riga 13,
Asukoht: Paide-Ardu
Kontakt:

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #29 Postitas suslik83 » 16 Juun 2018, 21:09

...esimene ratas ja kruiser 181/97 mehele...nõrgad ja väikesed ei kesta 3 a - mina olen 187 pikk pilbas ja väikseks jäävad need alla liitrised asjad.
alustasin savage 650nega (täitsa võrr ja sobiva asendi leidmiseks tuli kõike näppida - jalad ette aftermarket asjadest veel pikemate tugedega, lenks ringi jne.)
vt 600 oli pikema raamiga aga lahja (3 aastat ette ei kujutaks).
vulkan 900 oli ka pikem aga lahja ( 3 aastat ette ei kujutaks).
täna tunnen mugavalt 1600 xvga sõites ja siiski piilun veel suuremat!...samas kerge ratta unistus on nende aastatega paikka loksunud - HD just 883 mootoriga ja 1 kohalisena 1957 disaini jäljendav. eks ma enne seda proovin veel bondi bmw ka ära ja siis tuleb HD.
uue tulijana võta ratas, mis sinu hinnaklassist saada on ja sõida...võimsuse ja väände kohapealt on ainult kole "lesestaja" selles hinnaklassis ratas mis 3 aastat kestaks - argumendid loeti juba varem S_tad pidurid jne.. vähemalt on kolm hooaega selgitamaks mida sa tegelikult tahad ja üllatusi peaks jätkuma.
sõidan võrriga!
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Esimest cruiserit/chopperit

Lugemata postitus #30 Postitas TiitX11 » 16 Juun 2018, 21:48

Ma mõtlesin täismassi all tangitud ja õlid + muu mis tehasest tuleb. Juht ja kaassõitja peale selle 250+?+?. Rihmaga võib ka mingi 1km lõik saatuslikuks saada, kivi vahel ja 100-250 ongi see "kuluosa" + töö ja jama. Kui on 1 sadul siis annab paikiraamile ajutise sadula panna või porikale iminappadega.....see aga pole õige! Osadel cruiseritel on taga kitsas ja kõva sadul, see ei kõlba pikkadeks otsteks, Peamine on, et tsikkel meeldib, cruiser on ju "cruisimiseks", milleks veel? Nagu eelpool kirjutaja 1600XV ja veel suuremat...siis jääb vulcan või rocket, omal on vulcan ~400kg, käekõrval lükata ei saa, ainult sadulast "aerutades" kui vaja. Aga otsa tõstab ootamatult nagu mingi lühikse telje vahega baigilaadne....muidugi seda tuleb vältida, liiga raske selleks. Seda küll algajale 1-seks rattaks ei soovitaks!!!! Võtku juba muu "lesestaja", oht väiksem.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist