Kawasaki lähitule lülitus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Probleem järgmine - Kawa vn 1500 (2002) esitule automaatne lülitus toimub nagu ise tahab. Vahest läheb iga kord põlema, vahest ei lähe mitu käivitust jutti põlema. Viga tekkis eelmine aasta peale seda, kui mootor raami vahelt väljas käis. Kus ma peaka viga otsima?



Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Või leidub lõunaosariikides keegi, kes laenab korra oma katsmete/releede karpi

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7331
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Lihtne maamehe loogika ütleb, et sul on halb ühendus või relee, mis lülitab on korrast ära. Käid kõik pistikud üle ja kontrolllid ning puhastad. Mass on ka hea üle vaadata. Alustagi sellest. Kui see ei aita siis otsid elektriskeemi ja asud viga otsima. Kordad situatsiooni, otsid üles relee ja kontollid testriga, kas ühendus on, või mitte. Ja nii kogu ahela ulatuses, kõik pistikud-ühendused.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Black »

Tõenäoliselt järelpaigaldus? Kas peaks süttima kohe süütest või siis, kui mootor pöörded üles saab - õlirõhk tekib või genekas laadima hakkab?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Black kirjutas:

Tõenäoliselt järelpaigaldus? Kas peaks süttima kohe süütest või siis, kui mootor pöörded üles saab - õlirõhk tekib või genekas laadima hakkab?

Tehasest on nii. Tuli süttib siis, kui genekas laadima hakkab.


reimps

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas reimps »

Koputa releekarpi natuke, ju on ajapikku lihtsalt kinni jääma hakanud. Suures plaanis võiks uue(ma) relee panna ka, aga seni peaks koputamisest kasu olema.
Kui tal tulede jaoks ikka relee on muidugi, ma laiguliste autode suunatuleprobleemi ajutist lahendust pakun :)

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Vint »

Siin on suht põhjlikult ära seletatud>>> http://tearitupfixitrepeat.blogspot.com ... blems.html

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Juba koputatud, ei aidanud. Insenerid on relee maru lolli kohta pannud - kaitsmekarpi kinni tinutanud ja releed ennast ametlikult ei müüda, ainult koos kaitsmekarbiga 100+ € eest. Relee ise on NEC MR301-N9

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Vint kirjutas:

Siin on suht põhjlikult ära seletatud>>> http://tearitupfixitrepeat.blogspot.com ... blems.html

Also, as the stator goes bad, the voltage from it can vary, which will result in the headlight turning on sporadically or after you rev the bike up a bit. 10.5V is the minimum voltage needed to trip the relay.

On dual stator bikes (Nomads and later Classics) you can swap the two stators where they plug into the wiring harness and regain your headlight. As long as you aren't running any serious electrics (heated gear, stereo, etc) you can ride for years this way.

Kuna mul on Nomad mudel, siis võib arvata, et geneka juhtmete kokku ühendamisel on pistikud vahetusse läinud ja üks mähis ei tööta ka enam korralikult. Või sain ma tekstist valesti aru?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6603
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 638 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

ZX'idel peaks sama "box" olema kasutusel, vähemalt võimas internet väidab nii..

Mul on vanem "box" reservis aga see vist ei sobi...

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Black »

Tundub lihtne normaalselt avatud relee olevat. Asendatav suvalise füüsiliselt sobivaga. Kui plaadile joodetud, siis see ei tähenda, et vahetada ei saa. Iseasi, kui korraliku pruugitud kaitsemekarbi tervenisti kommiraha eest kätte saab...

Aga viska tester mähiseotstele peale, mõõda algul takistust ja pärast töötavana pinget (vahelduvvool!). Üks võib surnud olla küll.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Vint »

Jep, ka see võimalus on olemas, esmalt aga soovitaks seal kirjeldatud veaotsingu läbi teha, et asjas täpsemalt selgust saada.
Siit saad manuali, juhul kui pole. ( Proovisin enne postitamist. ) https://www.manualslib.com/manual/83092 ... treak.html

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1485
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Kawasaki lähitule lülitus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Nii ongi, üks mähis on surnud. Tõstsin genekast väljuvad juhtmed omavahel ringi ja tule süttimise probleem lahenes. Senikaua kuni laadimine hea püsib, ei hakka mähiseid vahetama. Tõenäoliselt minestab teine mähis ka varsti ära, kuna takistus oli 0.22 oomi, mis on poole väiksem nõutust.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”