Kawasaki lähitule lülitus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 1485
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 64 korda
Kawasaki lähitule lülitus
Probleem järgmine - Kawa vn 1500 (2002) esitule automaatne lülitus toimub nagu ise tahab. Vahest läheb iga kord põlema, vahest ei lähe mitu käivitust jutti põlema. Viga tekkis eelmine aasta peale seda, kui mootor raami vahelt väljas käis. Kus ma peaka viga otsima?
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 1485
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Või leidub lõunaosariikides keegi, kes laenab korra oma katsmete/releede karpi
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7331
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Lihtne maamehe loogika ütleb, et sul on halb ühendus või relee, mis lülitab on korrast ära. Käid kõik pistikud üle ja kontrolllid ning puhastad. Mass on ka hea üle vaadata. Alustagi sellest. Kui see ei aita siis otsid elektriskeemi ja asud viga otsima. Kordad situatsiooni, otsid üles relee ja kontollid testriga, kas ühendus on, või mitte. Ja nii kogu ahela ulatuses, kõik pistikud-ühendused.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Tõenäoliselt järelpaigaldus? Kas peaks süttima kohe süütest või siis, kui mootor pöörded üles saab - õlirõhk tekib või genekas laadima hakkab?
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 1485
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Black kirjutas:Tõenäoliselt järelpaigaldus? Kas peaks süttima kohe süütest või siis, kui mootor pöörded üles saab - õlirõhk tekib või genekas laadima hakkab?
Tehasest on nii. Tuli süttib siis, kui genekas laadima hakkab.
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Koputa releekarpi natuke, ju on ajapikku lihtsalt kinni jääma hakanud. Suures plaanis võiks uue(ma) relee panna ka, aga seni peaks koputamisest kasu olema.
Kui tal tulede jaoks ikka relee on muidugi, ma laiguliste autode suunatuleprobleemi ajutist lahendust pakun
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1935
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 178 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Siin on suht põhjlikult ära seletatud>>> http://tearitupfixitrepeat.blogspot.com ... blems.html
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 1485
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Juba koputatud, ei aidanud. Insenerid on relee maru lolli kohta pannud - kaitsmekarpi kinni tinutanud ja releed ennast ametlikult ei müüda, ainult koos kaitsmekarbiga 100+ € eest. Relee ise on NEC MR301-N9
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 1485
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Vint kirjutas:Siin on suht põhjlikult ära seletatud>>> http://tearitupfixitrepeat.blogspot.com ... blems.html
Also, as the stator goes bad, the voltage from it can vary, which will result in the headlight turning on sporadically or after you rev the bike up a bit. 10.5V is the minimum voltage needed to trip the relay.
On dual stator bikes (Nomads and later Classics) you can swap the two stators where they plug into the wiring harness and regain your headlight. As long as you aren't running any serious electrics (heated gear, stereo, etc) you can ride for years this way.
Kuna mul on Nomad mudel, siis võib arvata, et geneka juhtmete kokku ühendamisel on pistikud vahetusse läinud ja üks mähis ei tööta ka enam korralikult. Või sain ma tekstist valesti aru?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6603
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 638 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Hoi!
ZX'idel peaks sama "box" olema kasutusel, vähemalt võimas internet väidab nii..
Mul on vanem "box" reservis aga see vist ei sobi...
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Tundub lihtne normaalselt avatud relee olevat. Asendatav suvalise füüsiliselt sobivaga. Kui plaadile joodetud, siis see ei tähenda, et vahetada ei saa. Iseasi, kui korraliku pruugitud kaitsemekarbi tervenisti kommiraha eest kätte saab...
Aga viska tester mähiseotstele peale, mõõda algul takistust ja pärast töötavana pinget (vahelduvvool!). Üks võib surnud olla küll.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1935
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 178 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Jep, ka see võimalus on olemas, esmalt aga soovitaks seal kirjeldatud veaotsingu läbi teha, et asjas täpsemalt selgust saada.
Siit saad manuali, juhul kui pole. ( Proovisin enne postitamist. ) https://www.manualslib.com/manual/83092 ... treak.html
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 1485
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Kawasaki lähitule lülitus
Nii ongi, üks mähis on surnud. Tõstsin genekast väljuvad juhtmed omavahel ringi ja tule süttimise probleem lahenes. Senikaua kuni laadimine hea püsib, ei hakka mähiseid vahetama. Tõenäoliselt minestab teine mähis ka varsti ära, kuna takistus oli 0.22 oomi, mis on poole väiksem nõutust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.