Horneti sidur

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
diugu
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Horneti sidur

Lugemata postitus #1 Postitas diugu » 04 Juul 2018, 15:18

Tervitus,

Igaks juhuks tahtsin uurida, mõni sarnane teema on siin varem ka olnud kuid siiski asi segane...

Nimelt on hakanud kõrva siduri pool kahtlane kahin/ sahin kui mootor töötab. Heeblit alla vajutades kahin kaob, käigud on võib olla raskemini, õigemini tugevama raksuga, sisse minema kuid muu osa nagu on ok, ei libise ega miskit. Mainin veel ära, et tross on tõenäoliselt juba üsna veninud, sest ei alt ega ülalt enam peale keerata miskit pole...

Masin siis 2001 aasta 600 Hornet.


Kasutaja avatar

Wtf3000
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Horneti sidur

Lugemata postitus #2 Postitas Wtf3000 » 04 Juul 2018, 15:29

Ei taha õelana kõlada, aga äkki tahab väljavahetamist... siduri tross?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7757
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 136 korda
Kontakt:

Re: Horneti sidur

Lugemata postitus #3 Postitas Piipz » 04 Juul 2018, 15:35

Esimene osa sisuga "mootoris kahin kaob ära siduri lahutamisega" on täiesti tavaline ja normaalne nähtus. uued rattaomanikud ei pane seda kohe tähele, sest nii palju muud põnevat on ja siis kui mõni aeg hiljem avastavad, peavad seda veaks. teine osa aga, et käigud käivad raskemalt, on pigem jah selles, et alusta trossivahetusega ja vaata, kas siis veel viga alles on.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

will111
Postitusi: 1955
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 151 korda

Re: Horneti sidur

Lugemata postitus #4 Postitas will111 » 04 Juul 2018, 16:27

kui käigud hakanud raskelt vahetuma ja trossi kuskilt enam peale keerat ei ole (ehk siis kõik mis on, see on peale ära keeratud juba) siis tundub küll nagu üsna üheselt selge, et ju see sidur lihtsalt ei lahuta enam puhta käiguvahetuse jaoks piisavalt hästi ära. kuigi see ei ole ainuke võimalik põhjus...aga see on vast ainuke siduriga seotud põhjus.
samas, ma pole veel näinud ühtegi trossi, mis nii jubedalt veniks, et nüüd keerad regullikaid muudkui peale, natuke aega sõidad, jälle venib pikemaks ja muudkui aga keerad juurde. mingi venimine seal toimub kindlasti, aga see on vast trossi eluea peale mingi 5mm max. ega tross ei ole vedru. lisaks, sidur ei ole pidur. seal on siiski taga mingi teatav suurim tõmbejõud ja toimiva siduri puhul see jõud ei saa olla nii suur, et üsna jämedat terastrossi oluliselt pikemaks venitada. vastasel juhul peab see sidur ikka juba HIRMUS raskelt käima, et seal selgel päeval palja silmaga mõõdetavad venimised toimuksid.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google Adsense [Bot] ja 10 külalist