Honda Magna V65 gardaani kolks

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
tambu
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Jaan 2014, 02:30

Honda Magna V65 gardaani kolks

Lugemata postitus #1 Postitas tambu » 13 Juul 2018, 17:09

Tere!
Kas keegi teaks rääkida ja nõu anda või remontida?
Gardaani ülekandes on mootori pool kolks.See on eriti tunda ja kuulda 1-2-3 käiguga sõitmisel gaasiga kergelt mängides või kohapealt sõitu alustades.
Kolksu saab kuulda ka keskjala peal,kui käik on sees ja tagaratast edasi-tagasi keerates.Umbes veerand ringi oleks nagu vaba edasi ja tagasi keerates kokku.
Tegu on Hondaga VF 1100 C (SC12).1986a.
Mure selles,et olen selle värske omanik ja ei tea ise hinnata kui ammune see viga on,kas süveneb ja kas üldse on see viga.
Palun andke nõu,mis teha ja kui hull see asi võib olla.Palju remont võib maksta ja kui kaua aega võtta?Kas võib sellega nii sõita,et pilbasteks ei lenda?
Asub enamasti Haapsalus,kuid ülevaatuseks võin tulla kusagile.Tallinn sobib ka.

Tambu
51981117



Teema algataja
tambu
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Jaan 2014, 02:30

Re: Honda Magna V65 gardaani kolks

Lugemata postitus #2 Postitas tambu » 13 Juul 2018, 20:11

Vaatasin,katsusin,kuulasin.
Tegelikult see vaba lõtk on rattal umbes 3-5minutit kella sihverplaadiga võrreldes.
Kolks käib iga käiguga ühtemoodi.Nii edasi kui tagasi.
Kui ratast hargi peal vaba käiguga pöörlema lükata,on kuulda klõp-klõp-klõp iga tiiruga.Edaspidi keerutades seda klõpsu pole.
Võhikuna kahtlustan ise esmalt gardaaniristi.Ei tea kas ja kust selle saaks ja kes vahetaks? Esmalt peaks vist spetsialist üle vaatama asja.
Kas keegi oskab kaasa rääkida?
Viimati muutis tambu, 13 Juul 2018, 22:50, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4980
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 506 korda
Tänatud: 453 korda
Kontakt:

Re: Honda Magna V65 gardaani kolks

Lugemata postitus #3 Postitas Macintosh » 13 Juul 2018, 22:08

See inteneti vahendusel diagnoosimine pole alati see päris õige asi. Antud juhul kindlasti mitte. Tuleb töökotta minna ja lahti võtta ning vaadada, mis valesti on, siis saab ka kulukalkulatsiooni ja ajakulu. Mingi loetelu töökodasid leiad esilehe jalusest.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 220
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Honda Magna V65 gardaani kolks

Lugemata postitus #4 Postitas henri » Eile, 03:10

Tere!

Olen remontinud kahe supermagna kardaani samasugust loksu.
Alguses oli hirm ikka suur, et mis katki on ja sai isegi otsapidi käigukasti kaane all ära käidud aga tegelikult oli viga väga lihtne. Kardaani mootoripoolses otsas on selline pikilõtku võimaldav mehhanism,
Kus sees on vedru jms kola. Kuna see süsteem jääb 40 aastaga kuivale, siis kulub seal ära üks stopperrõngas ja süsteem jookseb lahti. Remont on võrdlemisi lihtne. Tuleb kardaan kõige täiega alt ära võtta ja oma plekist korpuse seest välja võtta. Seejärel pikilõtku mehhanism laiali võtta, ära puhastada, silmini tavotti täis panna (et jätkuks järgmiseks 40ks aastaks) ja uue stopperrõngaga kokku tagasi panna. Seega remont ei maksa praktiliselt midagi aga tegemata jätmise korral läheb maksma terve kardaani. Loodan, et on abiks.
Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 220
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Honda Magna V65 gardaani kolks

Lugemata postitus #5 Postitas henri » Eile, 03:15

Ahjaa, esimesel korral sai ikka pikalt mõeldud, mismoodi see junn lahti käib.
Küll nii ja naapidi urgitsetud aga lahendus oli jälle väga lihtne, seal on stopperrõngas võlli peale treitud soones ja lahti saab fikseerides ühe otsa kruustangide vahele ära ja teisele otsale pikisuunas suhteliselt teravalt ja kõvasti koputades. Lahti võttes saate kindlasti aru, teisisōnu mingit erilist nippi ei ole, tuleb jõudu rakendada.
Honda CBR 1000 -90




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 19 külalist