Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Aaro Õismets
Postitusi: 2
Liitunud: 03 Aug 2018, 11:49
Tsikkel: Kawasaki kle 500 1992

Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #1 Postitas Aaro Õismets » 03 Aug 2018, 12:21

Tere!
Probleem järgmine:
1992 aasta kawasaki kle 500 ei taha peale 1.5 aastat seismist enam korralikult edasi käia. Tyhikäigul töötab ilusti ja kui kiirendamisel toorest tõmmata siis käib ka hästi edasi ehk siis on ilmselt kytusenäljas. Olen karpasid korduvalt lahti võtnud ja tyyse puhastanud aga siiani tulutult.
Kas kellegil on ideid vöi soovi ise asja lähemalt uurida?



tarmoel
Postitusi: 273
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #2 Postitas tarmoel » 03 Aug 2018, 14:01

Otsi kohta, kust lisaõhku tõmbab. Karpa ja silindri vahel. Pihusta töötamise ajal puhastuspreid, kui pöörded tõusevad, siis sellest kohast saabki õhku.
Päikest!
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 913
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #3 Postitas Kalapea » 03 Aug 2018, 15:12

Kui karburaatorid välja jätta siis järgmised asjad mis kütuse pealevoolu piiravad on kraan, filter ja kütusepump. Kraanil voolikud küljest, ja kui voolab ilusti on pilt selge, kui ei siis on kraanil sõel mis vajab puhastamist. Kütusepumba saab välistada kui kraanil on keskel PRI asend, sellega saab kütuse pumbast mööda juhtida, kuid eeldab paagis suuremat kütuse taset.
PiltPilt
Kasutaja avatar

3rik
Postitusi: 65
Liitunud: 25 Mai 2010, 16:15
Tsikkel: Suzuki Savage LS650P
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #4 Postitas 3rik » 03 Aug 2018, 15:20

Võid proovida, kui paned karburaatori tuulutuse/ülevoolu vooliku kinni.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 395
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 44 korda

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #5 Postitas Kauri » 03 Aug 2018, 16:10

Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 240
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Asukoht: tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #6 Postitas Stonekurg » 03 Aug 2018, 19:30

Kauri kirjutas:Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.

Räägi lähemalt, sellest kulukast remondist. Mul ka ühes juba 3a kütus sees ja lasen 2x aastas soojaks.
kawasaki zx7r
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1612
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #7 Postitas ranel » 03 Aug 2018, 19:51

Stonekurg kirjutas:
Kauri kirjutas:Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.

Räägi lähemalt, sellest kulukast remondist. Mul ka ühes juba 3a kütus sees ja lasen 2x aastas soojaks.

See oli vihje biokütusele, mis võib elama hakata ja vett siduma.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 395
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 44 korda

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #8 Postitas Kauri » 03 Aug 2018, 20:00

Konkreetne juhus oma tsikliga. Seisis kaks aastat kuna sõitmiseks aega nappis. Sel aastal peale käivitamist jõudu ei jätkunud ja tuletorud punased. Uus kütus sisse ja korras. Tuttava Citroen peale pikemat seismist sulatas kõik kolvid ära.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

Teema algataja
Aaro Õismets
Postitusi: 2
Liitunud: 03 Aug 2018, 11:49
Tsikkel: Kawasaki kle 500 1992

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #9 Postitas Aaro Õismets » 04 Aug 2018, 21:30

Kauri kirjutas:Kas kütuse vahetasid ikka värske vastu välja? Tänasel turul võib 1,5 aastat seisnud kütus tekitada väga kuluka mootoriremondi.


Kytuse vahetasin mingi aeg tagasi välja ja siis läks minek natuke paremaks, kuid mitte oluliselt.
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 93
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki kle 500 1992 probleem kytuse kätte saamisega

Lugemata postitus #10 Postitas desmorado » 06 Aug 2018, 09:02

Aaro Õismets kirjutas:Tere!
Probleem järgmine:
1992 aasta kawasaki kle 500 ei taha peale 1.5 aastat seismist enam korralikult edasi käia. Tyhikäigul töötab ilusti ja kui kiirendamisel toorest tõmmata siis käib ka hästi edasi ehk siis on ilmselt kytusenäljas. Olen karpasid korduvalt lahti võtnud ja tyyse puhastanud aga siiani tulutult.
Kas kellegil on ideid vöi soovi ise asja lähemalt uurida?


Tegelesin ka ühe seisnud KLE-ga. Sümtomid täpselt samad. Küljejala poolne karpa oli seest lausa roheline (kaua seisnud kütus). Lisaks düüsidele leotasin "carb cleaneriga" ka kanalid lahti ja asi korras.
Teine variant - lisaõhk.

Terv.




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist