ZX-6R õlirõhk

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Aceman
Postitusi: 28
Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
Tsikkel: Kawasaki Ninja ZX-6R '03
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 1 kord

ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Aceman » 05 Aug 2018, 15:48

Küsimus järgmine: kui kaua on okei oodata õlirõhu taastumist peale õli vahetust? Taustaks ka nii palju, et ei olnud tegemist regulaarse õli vahetamisega, vaid õlifilter keris end lahti ning paar sada meetrit sai punase õlirõhu tule saatel kulgetud, mootorisse oli jäänud ca 800ml õli. Uue õliga korra tõstsin ka pöördeid paari tuhande võrra ning pöörete langedes on kuulda mingit tiksumist. Kas on mõistlik lasta u minut tühikäigul veel tiksuda lootuses, et õlirõhk taasub või on muud nipid süsteemi survestamiseks?


Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '03

tarmoel
Postitusi: 280
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 5 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas tarmoel » 05 Aug 2018, 17:15

Ei taastu seal enam midagi. Heal juhul pääsed ainult saalede vahetusega.

Tort
Postitusi: 1444
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 86 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Tort » 05 Aug 2018, 18:46

Õlituli põleb või kustus ära peale vahetust ja käivitamist? Kui kustus ära siis on surve olemas. Kui ei siis võib olla, et pump käis kuivaks ja ei saa ise enam rõhku üles.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 969
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 233 korda
Tänatud: 254 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 05 Aug 2018, 20:37

Tort kirjutas:Õlituli põleb või kustus ära peale vahetust ja käivitamist? Kui kustus ära siis on surve olemas. Kui ei siis võib olla, et pump käis kuivaks ja ei saa ise enam rõhku üles.
Mis asja? Õlipump käis kuivaks ja ei saa rõhku üles? (lol)

Räägi kuidas kuivaks käinud pumbal jälle rõhk üles meelitada! :D

Oodata pole seal midagi. Kas kõlin ka sees?
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:

Tort
Postitusi: 1444
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 86 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Tort » 05 Aug 2018, 21:25

Madlobster kirjutas:Mis asja? Õlipump käis kuivaks ja ei saa rõhku üles? (lol)
Ihihi ahaha. Googelda "oil pump priming", enne kui lol lol lol karjud siin.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 969
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 233 korda
Tänatud: 254 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 05 Aug 2018, 22:21

Mul ei ole vaja seda googeldada, ma tean, mis see on. :D
See ei käi mitte kuidagi antud teemaga kokku.

Ei ole vaja ju anda nõu kui tegelt ei tunne asja.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:

moilo
Postitusi: 80
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas moilo » 05 Aug 2018, 23:04

Ma kahtlustan, et antud mootor on küll kottis, kuid nn kuivale jäänud õlipump on reaalne probleem. Olen ise kokku puutunud -GSX600r käigukasti remondi järel ei saanud kuidagi õlirõhku üles. Õlipump on õli tasapinnast kõrgemal ja kui see on õlist tühi siis ei pruugi see vabatahtlikult õli pumpama hakatagi. Mina vist imesin imuriga rõhuanduri augu kaudu õli üles. Siis hakkas lõpuks toimima. Kui imurit ei ole siis ilmselt saab ehk kuidagi õli näiteks suure süstlaga samast rõhuanduri august sisse pressida.
Edu igatahes.

Tort
Postitusi: 1444
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 86 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Tort » 06 Aug 2018, 00:30

Madlobster kirjutas:Mul ei ole vaja seda googeldada, ma tean, mis see on. :D
See ei käi mitte kuidagi antud teemaga kokku.

Ei ole vaja ju anda nõu kui tegelt ei tunne asja.
Tead sa jee. Mina näed olen ise pumpa praiminud, sina pidid praegu youtubest vaatama, et mis see üleüldse on. Pole vist teemaalgatajal palju abi ka küsimusest, et kas kilin on sees. Erinevalt minu küsimusest, et kas survet pole või arvab, et pole. Uuri siis juba detailsemalt, kas teeb kill kill kill või tõk tõk tõk ja ole muidu osavõtlik.

Minu kogemusel käib mootor minutikese ka surveta. Ei pruugi see kone ilmtingimata õhtal olla. Võib aga ei pruugi.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4445
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 395 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas reimps » 06 Aug 2018, 00:57

A äkki andis andur saba? On see võimalik? (Vot õlirõhuandurist ei tea muffigi ja kiuste ei guugelda ka.)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people

Syn
Postitusi: 173
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Syn » 06 Aug 2018, 08:19

Minu kogemus ei ole päris ilma õlita sõitmine ja õlivahetus, aga ZX-6R õlirõhuga olen maadelnud.
Nimelt kunagine Ninja (2000a) ei võtnud peale külje mahapanekut enam õlirõhku ülesse. Mul õnnestus seda ratast 3x pillata ja esimesel kahel korral piisas üleöö seismisest, et rõhk "taastuks", aga viimasel korral jäi rõhutuli põlema ka peale ööotsa seismist.
Siis sai googli abiga niipalju välja raalitud, et mootor käima ja õlifilter lahtikeerata ning "õhutada".
Igatahes sõber, kes filtrit keeras ütles, et mingit mullitamist oli kosta ja õlirõhk tuli kustus ilusti ära.
Ühekorra on see trikk ka kukkunud 636 Ninjal õlirõhu tagasi aidanud.

Et enne kui saalesid vahetama jooksed võid igaks petteks proovida. Tühikäigul käima ja filter lahti keerata (lihtalt paar keeret, mitte otsast ära). :bsmile: :bsmile:

Teema algataja
Aceman
Postitusi: 28
Liitunud: 26 Mai 2013, 14:31
Tsikkel: Kawasaki Ninja ZX-6R '03
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 1 kord

Re: ZX-6R õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Aceman » 06 Aug 2018, 10:15

Tänan vastuste eest, üle öö seistes sai esimesel käivitusel kohe tule kustu. Metallipuru vanast õlist ei leidnud, loodetavasti esialgu pääseb ka saalede vahetamisest.
Suzuki SV650 '00 -> Kawasaki Ninja ZX6-R '03



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”