Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6915
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 167 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 07 Nov 2018, 10:31

Jesper kirjutas: Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)
Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.


Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6915
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 167 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 07 Nov 2018, 10:33

rannamees kirjutas:
Spoiler:
mx77 kirjutas: Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.
Ei ole alati nii. USAkatel on keere paremakäeline. M16
No vasaku käe keere on nende jaoks vist liiga keeruline. Neil on ka peeglile igasugu asju kirjutatud ja iga liigutuse peale teeb auto "blinn"

joel
Postitusi: 1393
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas joel » 07 Nov 2018, 10:58

USAs on ju tavaliselt tollkeermed. Nende jaoks M16 ongi sama hull kui meie jaoks vasakkeere (lol)
Joel
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 594
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas rannamees » 07 Nov 2018, 14:43

joel kirjutas:
Spoiler:
USAs on ju tavaliselt tollkeermed. Nende jaoks M16 ongi sama hull kui meie jaoks vasakkeere (lol)
Loomulikult on originaal tollimõõdus, aga kohalikud Jaan Tatikad panevad sinna M16, kui õige kadunud. Sobib täpselt.
Pilt

Elevant
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Sept 2018, 18:38
Tsikkel: Honda CBR1100XX
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 2 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Elevant » 07 Nov 2018, 15:45

Maaks kirjutas:
Spoiler:
mx77 kirjutas:Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama. :D
Ma laisk (ikka usumatult laisk kohe), pole viitsinud kunagi nööridega möllata, olen lihtsalt käed külge pannud (aga see ei ole nõrkade meeste teema) :mrgreen:
Laisk(nagu mina) ostab omale maasturi(mitte linnamaasturi) ja tõmbab teisi välja.
Pael peab muidugi enamasti endal olema.

Teema algataja
will111
Postitusi: 2635
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 181 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 » 14 Nov 2018, 21:26

Et teema ei lõppekski mitte mingisugunse arusaamatu konksu kinnitamise saagaga siis lisan mõned pildid ja lõpplahenduse kirjelduse ka siia.

Auto sõidab, foorumi kasutaja moilo ehk Lear Prantsuse Autost vahetes ära kõrgsurvepumba koos kõigega mis selle pumba küljes asetseb. Ühtlasi andis ta siin teemas eelnevalt päris täpse kirjelduse, mis seal sees valesti võib olla. Piltidelt on see probleem ka visuaalselt näha.
Kokkuvõtteks, kui vaja siis annab ise vaikselt nokitsedes ja foorumist nõu küsides probleemile jälile jõuda küll. Algselt muidugi arvasin/lootsin, et on mõni oluliselt lihtsam viga aga noh, võta näpust. Nüüd vähemalt tean kuidas common rail töötab ja millest kogu see huinjaa seal koosneb :D
20181109_205125.jpg
20181109_205055.jpg
selgituseks piltidele, et tegu on siis murdunud etteande pumba võlliga
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1471
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas bitter » 15 Nov 2018, 12:49

mx77 kirjutas:
Spoiler:
Jesper kirjutas: Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)
Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.
Mul on umbes selline raamat: https://www.repairmanual.com/product/20 ... rs-manual/ Päris palju infot, muuhulgas pingutusmomendid.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6915
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 167 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Nov 2018, 13:20

bitter kirjutas:
Spoiler:
mx77 kirjutas:
Jesper kirjutas: Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)
Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.
Mul on umbes selline raamat: https://www.repairmanual.com/product/20 ... rs-manual/ Päris palju infot, muuhulgas pingutusmomendid.
See on naljaraamat, 74 lk. Mul on KTM service manual, see on 313 lk. paks
Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 267
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: 998cc
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Romka » 15 Nov 2018, 20:35

Aga kas siis võlli murdumise põhjustaja oli tühjaks sõidetud paak või oli see lihtsalt juhuslik kokkulangemine?
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 919
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 37 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Black » 15 Nov 2018, 21:44

See on hea selgeltnägijate tuleproovi küsimus.

Teema algataja
will111
Postitusi: 2635
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 181 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas will111 » 15 Nov 2018, 22:13

tõepoolest :D

Lear ütles, et seda põhjustab nende kahe korpuse vahele pugev rooste, mis lõpuks surub selle madalsurve pumbal korpuse vastu pumba hammakat. see omakorda põhjustab hammaka osalise kinnikiilumise ja sealt edasi siis juba võib arvata mis juhtub. madalsurvepumba korpuse sisepinnal on tõepoolest nähtavad hõõrumisjäljed, nii et see tundub olevat pädev teooria. korpuste vahel ilmselgelt on ka näha roostet.
isiklikult arvan, et see tühjaks sõidetud paak võis seal korra seda hõõrdumist ja kinnikiilumist suurendada aga probleemi algpõhjus on ikkagi pumba kehvas disainis...või noh misiganes moodi seda nimetada, aga rooste sinna kahe korpuse vahele selliselt pugeda igatahes ei tohiks saada

Dusterx
Postitusi: 182
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 33 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Dusterx » 16 Nov 2018, 17:12

Sellepärast ei tohigi õrnalt lekkivaid pumpasid lekkevabaks teha, ei roosteta ja ei poo neid võlle ka kinni. Kunagi mul üks tuttav vaatas mu masina pumpa, kurtsin, et niiske (oli tõesti ainult niiske), sellepeale ta ütles, et hää ongi, ei lähe too võll pooleks, sellest ma ka antud võlli poegimisest kuulnud olin üldse :D



Vasta

Mine “Vaba teema”