900 Ninja anomaalia

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Klän
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Jaan 2019, 09:02

900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Klän » 14 Jaan 2019, 09:11

Tervist osavnäpud

Mure 900 Ninjaga- 2002 a.- nimelt ratas ei käivitu kui jahutusvedeliku temperatuur on üle 73-74 kraadi. käiviti lööb tühjalt mootorit ringi nagu kohviveskit -ei ühtki pauku ega lubamist. Nagu temp langeb alla eel mainitud väärtusi siis läheb paugust käima-samas sõites ei ole mingeid probleeme olenemata mootori temperatuurist. Enne kui algosadeks lammutama hakkan, mõtlesin siit nõu küsida.

Tänud asjalikele!


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7897
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 162 korda
Kontakt:

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Piipz » 14 Jaan 2019, 12:11

Soekäivitus (või soojalt käivitus, või käivitus sooja mootoriga) on selle asja nimi. Seda siingi arutatud ja probleem vanade ratastega peaaegu alati karpades. Jahutusvedeliku probleem see kindlasti ei ole :)

Näiteks kui segu on liiga rikas, siis soekäivitusega paistab see probleem eriti hästi silma. Suhtkoht kindel, et peaks alustama karpadest.

On ka muidugi kummalisi erandeid olnud, nagu näiteks pekkis aku
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 949
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 14 Jaan 2019, 12:35

Lisaks karburaatorite poolt põhjustatud rikkale segule võib otsida viga ka süüteahelast, näiteks vale temperatuuriga küünlad või sureva süütepooli tõttu nõrk säde.
PiltPilt

Teema algataja
Klän
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Jaan 2019, 09:02

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Klän » 14 Jaan 2019, 13:16

Karpades võib olla asi aga ebanormaalne on see ,et alati üks ja seesama temperatuuri piir millal see jama hakkab- kui rikas segu siis oleks antud janti erinevatel temperatuuridel ( sooja mootori korral). Küünlad välistaks kuna nendega on ok. arvatavasti tuleb lihtsalt katsetada- mootor soojaks, siis piibud maha ja kontrollima kas käivitamise probleem on sädeme puudumisel või mitte- kui ei siis ju on tegemist karpaga. Kahtlustasin, et äkki on mõni temp andur mis "villast" paneb ja ajul juhe kokku jookseb.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7897
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 162 korda
Kontakt:

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Piipz » 14 Jaan 2019, 13:18

Iga jama jaoks on ju mingi piir, kust ta algab, pole siin ebanormaalset midagi. Enne, kui sa piipudeta käivituskatseid tegema hakkad, mine üks samm edasi ja vaata, mis värvi küünlaotsad on.

p.s. radika temp anduri võid ju lahti ühendada, vaata, kas viga kaob :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5542
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 705 korda
Tänatud: 579 korda
Kontakt:

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 14 Jaan 2019, 13:20

Kas see on ainult käivitusprobleem või jääb töötav mootor seisma ka siis, kui vastav temperatuur saavutatakse?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7897
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 162 korda
Kontakt:

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Piipz » 14 Jaan 2019, 13:23

samas sõites ei ole mingeid probleeme olenemata mootori temperatuurist.
oli tegelikult kirjas ;)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
Klän
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Jaan 2019, 09:02

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Klän » 14 Jaan 2019, 13:29

No eks küünla värvi näeb nagunii ära kui piibud maha võtan ja küünal välja krutin, otsapidi piipu ja vastu mootori korpust, et sädet imetleda.
Painama jäi kogu selle jama juures vaid see, et viga tuleb ja läheb nii täpse temp. juures.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 949
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 14 Jaan 2019, 14:02

"Küünlad välistaks kuna nendega on ok" - milliste vaatluste käigus selline otsus saavutati?
Enamus valediagnoose pannakse lollist enesekindlusest, ala väited "ma ju kontrollisin" või "see on ju uus tükk"
PiltPilt

Teema algataja
Klän
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Jaan 2019, 09:02

Re: 900 Ninja anomaalia

Lugemata postitus Postitas Klän » 14 Jaan 2019, 15:43

Eks ma kakun mõni õhtu laiali ja kui miskit leian annan siia ka teada.
Tänud kaasamõtlemast!



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”