LS ehk LiiklusSaag
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 6844
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 154 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
Esiteks pead sa mulle ära tõestama, et need Vabaka foorid on kindlasti ja ainult ülekäiguraja foorid. Sa võtad selle eelduseks.Madlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:16Mitte üheski standardis ei keelata ega lubata ristmikuid ületada. Vahet pole on need fooride või teekatte märgiste standardid. Sul on need asjad ikka kõik segamini nagu körtpärtli särk.
Ristmikul liikumise reguleerib ainult LS ja sellel lehel tegin juba tähelepanu vajava teksti suureks. sõna "ülekäigurada" kujuta ette eriti rasvase ja punasena
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZS600
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Minumeelest keelab foor stoppjoont ületamast, sest "peab juht seisma jääma stoppjoone või stoppjoonemärgi ees". Loe minu postitustMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 09:45Foor ei keela stopp joone ületamist. (loe maaksi postist suurt kirja)
Foor keelab sõita ülekäigu rajale. Stopp joon lihtsalt näitab, kus sa pead ootama oma õigust sealt üle sõita.

Kohalikuna võin kinnitada, et Vabakal enamus nendest fooridest on ainult jalakäiatele mõeldud, ehk siis LS mõistes reguleerimata ristmikud, see tähendab siis seda, et ristuvate teede ees on "anna teed" märgid. Suuremad nagu Vabaka ja Valdeku rist muidugi on "reguleeritud" ristmik.
Viimati muutis Maaks, 16 Jaan 2019, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag

Mis asja ???
A sa proovi vastupidist tõestada

Mida saab reguleerida kõndjate foor veel peale kõndijate üle tee saamist? Äkki suisa lennuliiklust?
Siit nüüd hakkab ikka juba täitsa rappa minema.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Spoiler:

Foor ei keela stoppjoone ületamist. Foor keelab ülekäigurajale sõimist.
urmas maaks ja mx võivad minu märjukused juba ära osta

null õlu sobib hästi

üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4027
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Siin peaks kõik vajalik olemas olema. Stoppjoone märgile pole mingeid erandeid ei mõjuala ega kehtivuse kohta.
https://www.riigiteataja.ee/akt/103032011006?leiaKehtiv
https://www.riigiteataja.ee/akt/103032011006?leiaKehtiv
Väljaandja: Majandus- ja kommunikatsiooniminister
Akti liik: määrus
Teksti liik: terviktekst
Redaktsiooni jõustumise kp: 01.10.2018
Redaktsiooni kehtivuse lõpp: Hetkel kehtiv
Avaldamismärge: RT I, 03.07.2018, 25
Vali redaktsioon:Eelmine...
Hetkel kehtiv
Vaata digitemplit
Võrdle redaktsioone
Liiklusmärkide ja teemärgiste tähendused ning nõuded fooridele
Vastu võetud 22.02.2011 nr 12
RT I, 03.03.2011, 6
jõustumine 01.07.2011
§ 15. Osutusmärgid ja nende tähendused
57) märk 591 „Stoppjoonemärk” osutab sõiduki peatamise kohale foori keelava tule või reguleerija keelava märguande korral.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZS600
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Ma võtaks õlle küll (tavalise premiumi või orika), sest foor KÄSIB (eestikeeles sõna "peab") sul stoppjoone jures seisma jäädaMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:36Ma ju tegin sinu postituses suisa suureks selle osa.Maaks kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:28Minumeelest keelab foor stoppjoont ületamast, sest "peab juht seisma jääma stoppjoone või stoppjoonemärgi ees". Loe minu postitustMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 09:45Foor ei keela stopp joone ületamist. (loe maaksi postist suurt kirja)
Foor keelab sõita ülekäigu rajale. Stopp joon lihtsalt näitab, kus sa pead ootama oma õigust sealt üle sõita.![]()
![]()
Foor ei keela stoppjoone ületamist. Foor keelab ülekäigurajale sõimist.
urmas maaks ja mx võivad minu märjukused juba ära osta
null õlu sobib hästi![]()

Viimati muutis Maaks, 16 Jaan 2019, 10:47, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
noh
nii ongi ju
foor keelab sebrale sõita joon näitab, kus ootad. Foor ei keela pööret, joone olemasolu pole oluline, sest foor ei kehti sulle kuna sa ei tee manöövrit, mida foor reguleerib.
Siin nüüd vist vaieldakse, sest "ei saa alla anda"
A kui tahate eks te seiske
nii ongi ju
foor keelab sebrale sõita joon näitab, kus ootad. Foor ei keela pööret, joone olemasolu pole oluline, sest foor ei kehti sulle kuna sa ei tee manöövrit, mida foor reguleerib.
Siin nüüd vist vaieldakse, sest "ei saa alla anda"
A kui tahate eks te seiske

üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZS600
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
See foor ei keela veel väga paljusid asju - aga see ei tähenda, et sa neid asju seal teha võid kui nad mingis muus kohas keelatud onMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:45noh
nii ongi ju
foor keelab sebrale sõita joon näitab, kus ootad. Foor ei keela pööret, joone olemasolu pole oluline, sest foor ei kehti sulle kuna sa ei tee manöövrit, mida foor reguleerib.
Siin nüüd vist vaieldakse, sest "ei saa alla anda"
A kui tahate eks te seiske![]()

Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
Osta korter ära: https://goo.gl/DVNVzT
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Käsib käseb poob, pooma, laskma, lasebMaaks kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:42Ma võtaks õlle küll (tavalise premiumi või orika), sest foor KÄSIB (eestikeeles sõna "peab") sul stoppjoone jures seisma jäädaMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:36Ma ju tegin sinu postituses suisa suureks selle osa.Maaks kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:28Minumeelest keelab foor stoppjoont ületamast, sest "peab juht seisma jääma stoppjoone või stoppjoonemärgi ees". Loe minu postitustMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 09:45Foor ei keela stopp joone ületamist. (loe maaksi postist suurt kirja)
Foor keelab sõita ülekäigu rajale. Stopp joon lihtsalt näitab, kus sa pead ootama oma õigust sealt üle sõita.![]()
![]()
Foor ei keela stoppjoone ületamist. Foor keelab ülekäigurajale sõimist.
urmas maaks ja mx võivad minu märjukused juba ära osta
null õlu sobib hästi![]()
Capture.JPG
lisaks on olemas sõna "kui siis"
kui foor keelab sõita sinna siis oota siin
kui foor sul sinna sõita ei keela siis ei pea siin ootama
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Arusaamatu lause ja mõte.Maaks kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:49See foor ei keela veel väga paljusid asju - aga see ei tähenda, et sa neid asju seal teha võid kui nad mingis muus kohas keelatud onMadlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:45noh
nii ongi ju
foor keelab sebrale sõita joon näitab, kus ootad. Foor ei keela pööret, joone olemasolu pole oluline, sest foor ei kehti sulle kuna sa ei tee manöövrit, mida foor reguleerib.
Siin nüüd vist vaieldakse, sest "ei saa alla anda"
A kui tahate eks te seiske![]()
![]()
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4027
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Pane mõni viide mingile seadusepügalale ka ,kus on öeldud ,et selles situatsioonis on punase tulega stoppjoone ületamine lubatud. Kõik muud load või keelud tulevad peale seda.Madlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:52lisaks on olemas sõna "kui siis"
kui foor keelab sõita sinna siis oota siin
kui foor sul sinna sõita ei keela siis ei pea siin ootama
Kui leiad sellise ,siis oleks mingigi point vaielda.Aga muidu on see tühi jutt.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Targa mehena sa tead väga hästi, et seaduseid selliselt ei koostata. Iga seadus reguleerib mingi konkreetse osa. Kui sa reguleeritud osale ei satu siis sinu kohta see seadus ka ei kehti. Sinu kohta kehtivad seadused, kus sina asud.urmas66 kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 11:00Pane mõni viide mingile seadusepügalale ka ,kus on öeldud ,et selles sitruatsioonis on punase tulega stoppjoone ületamine lubatud. Kõik muud load või keelud tulevad peale seda.Madlobster kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 10:52lisaks on olemas sõna "kui siis"
kui foor keelab sõita sinna siis oota siin
kui foor sul sinna sõita ei keela siis ei pea siin ootama
Kui leiad sellise ,siis oleks mingigi point vaielda.Aga muidu on see tühi jutt.
Edit: (sina asud märkidega reguleeritud ristmikul ja käitud vastavalt sellele)
Viimati muutis Madlobster, 16 Jaan 2019, 11:16, muudetud 1 kord kokku.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 394
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Monty Python: Life of Brian (followers misinterpretation) (Youtube otsingusse)
Ei teagi miks selline filmilõik praegu meelde tuli.
Kuigi see teooria on ka väga huvitav pean piinlikkusega tunnistama et ma "teen ameerikat" isegi vahest. St sooritan oma parempöörde ära mitte väga rohelise foori alt. Vastavalt sellele kas see võiks kedagi kottida või mitte. Sue me
Ei teagi miks selline filmilõik praegu meelde tuli.
Kuigi see teooria on ka väga huvitav pean piinlikkusega tunnistama et ma "teen ameerikat" isegi vahest. St sooritan oma parempöörde ära mitte väga rohelise foori alt. Vastavalt sellele kas see võiks kedagi kottida või mitte. Sue me

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5487
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 683 korda
- Tänatud: 552 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
Kuna seaduseandja pole seda reguleerinud siis usun, et kehtivus on kavatsupõhine. Ehk, kui sa kavatsed paremale või vasakule pöörata siis sinu jaoks see kohustus peatuda ei kehti.
Kui me lähtume sellest, et miks liikluskorraldaja üldse paigutas stoppjoone/märgi enne ristmikku aga mitte ülekäguraja ette, mille ohutust see reguleerb siis vastus on lihtne: võimaldamaks ristmiku ületust ristuvatelt tänavatelt tiheda liikluse korral. Mõelge sellele, et kuidas oleks võimalik vasakpööre sooritus tiheda liiklusega olukorras, kui reegel kehtiks ka rismikule. Tipptunnil seisaks tõenäeoliselt enam-vähem igavesti. Ehk siis, kui asi peaks kohtusse jõudma siis Riigikohus vaatab ka tihti seaduse eesmärki ja kui eesmärk on ebaselge siis vaatab tegelikku rakendust.
Ja isegi, kui sa eeldad, et teekatemärgise-foori koosnõue kehtib kogu rismikule siis mis on halvim, mis saab juhtuda (antud kohas)?
* keegi, kes tuleb ristuvalt teelt sõidab sulle otsa? So what! Tema jaoks kehtib märk anna teed, sest ristmik on reguleerimata ja sina oled peateel.
* politsei märkab, süveneb stopjoone asukohta*, peab sind disko saatel kinni ja trahvib ... fifty-sixty, et kui sa esitad oma versiooni siis ta jätab ikkagi trahvi välja kirjutamata.
* no peab ikka siganutikas ja tähelepanelik politseinik olema
Kui me lähtume sellest, et miks liikluskorraldaja üldse paigutas stoppjoone/märgi enne ristmikku aga mitte ülekäguraja ette, mille ohutust see reguleerb siis vastus on lihtne: võimaldamaks ristmiku ületust ristuvatelt tänavatelt tiheda liikluse korral. Mõelge sellele, et kuidas oleks võimalik vasakpööre sooritus tiheda liiklusega olukorras, kui reegel kehtiks ka rismikule. Tipptunnil seisaks tõenäeoliselt enam-vähem igavesti. Ehk siis, kui asi peaks kohtusse jõudma siis Riigikohus vaatab ka tihti seaduse eesmärki ja kui eesmärk on ebaselge siis vaatab tegelikku rakendust.
Ja isegi, kui sa eeldad, et teekatemärgise-foori koosnõue kehtib kogu rismikule siis mis on halvim, mis saab juhtuda (antud kohas)?
* keegi, kes tuleb ristuvalt teelt sõidab sulle otsa? So what! Tema jaoks kehtib märk anna teed, sest ristmik on reguleerimata ja sina oled peateel.
* politsei märkab, süveneb stopjoone asukohta*, peab sind disko saatel kinni ja trahvib ... fifty-sixty, et kui sa esitad oma versiooni siis ta jätab ikkagi trahvi välja kirjutamata.
* no peab ikka siganutikas ja tähelepanelik politseinik olema
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4027
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Spoiler:
Asja mõte ei ole ikkagi peateelt pöörete tegemine vaid peateel liikluse sulgemisel kõrvalteelt peateele saamine või selle ületamine. Seda selgitab ju videos ka MNT tegelane. Minu arust on see mõistlik selgitus. Sirgi lahendus mulle mõistlikuna ei tundu,lubatavusest või keelust hoolimata.
Sõidan Punasel(ja ka Vabakal) tänaval üsna tihti ja pole kordagi kedagi näinud ,et keegi teeks pööret punase tulega.Isegi politsei ootab seal(ja neid on seal palju,sest nende pessa on sealt pöördega sissesõit),kuigi nad ju võiks seadusi tunda

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5487
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 683 korda
- Tänatud: 552 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
Märkasin vastavat viidet alles nüüd. Hea mõte. Tegin küsitluse, olega lahked ja vastake.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Kus su mainitud koht asub? Ma igatahes kavatsen antud manöövri diskorite nina all sooritada (isegi kui kavatsus oli algselt otse sõita, siis juhuse saabudes sooritan pöörde)
Tulemuse kajastan kindlasti

Pigem ikka keegi Sirgi juurest

üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 6844
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 154 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
Ja kui politsei trahvi teeb, saab biker.ee pollile viidata

-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
a see ei kõlba?
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

Re: LS ehk LiiklusSaag
Ikkagi, te (Sirgi pooldajad) ju praegu eeldate, et Vabakal olev foor reguleerib VAID jalakäijate liiklust ja et kõrvalteel pole foori. Ja minu arvates on eesmärk sõidukid peateel seisma saada ikka seepärast, et kõrvalteelt oleks võimalik välja sõita kui inimesed üle tee lähevad. Tõesti ei saa kõrvalteelt silmad kinni välja sõita, sest eesõigust kui sellist ju ei ole(st puudub foor). Lisaks on ju alati ka vasakpöörde rajale joonitud maha stoppjoon - teie loogika põhjal ju poleks vaja värvi kulutada? Sest suva, mis värv fooris põleb, pöörata võin alati? Miks neid stoppjooni üldse siis maha joonitakse, sest ristmikul seista nagunii ei tohi ja võiks jätta joonimata täitsa?
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Me sirigi pooldajad eeldame veel, et see foor ei reguleeri lennuliiklust, samuti eeldame, et see foor ei reguleeri sõiduki kõrgust ja peale ristmiku parkimist.
Me eeldame VAID, et antud foor reguleerib seda osa, milleks ta pandud on. Ühekski teiseks eelduseks meil alus puudub!
Me eeldame VAID, et antud foor reguleerib seda osa, milleks ta pandud on. Ühekski teiseks eelduseks meil alus puudub!
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu

-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 5 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
See, kas asi on liikluseeskirjade või seadustiku järgi korrektne, ma ei tea, aga kui ma ootan sisselülitatud suunatulega seal rohelise tule ajal stoppjoone taga ja ootan vasakpöörde võimalust mida tipptunnil ei tule ega tule ja siis jalakäijad lülitavad fooritule minu suunas punaseks, sel juhul kasutan kindlasti võimalust oma manöövri sooritamiseks. Noh sai pikk lause aga minu seisu- või sõidukoht sai väljendatud. Usun, et diskovennad ei hakka mind kinni hoitud sõiduraja vabastamise eest peedistama.
Põetud ja kroonilised haigused- Riga 16, Jawa 350/634-7, Iž 56, Honda VT600, Honda CB600F, Honda VTX1800
-
- Postitusi: 6844
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 154 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
Kas Vabakal üldse on selliseid kohti, kus on foor koos enne ristmikku asuva stoppjoonega ja vasakpöörde jaoks eraldi rida puudub?smtasku kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 14:38See, kas asi on liikluseeskirjade või seadustiku järgi korrektne, ma ei tea, aga kui ma ootan sisselülitatud suunatulega seal rohelise tule ajal stoppjoone taga ja ootan vasakpöörde võimalust mida tipptunnil ei tule ega tule ja siis jalakäijad lülitavad fooritule minu suunas punaseks, sel juhul kasutan kindlasti võimalust oma manöövri sooritamiseks. Noh sai pikk lause aga minu seisu- või sõidukoht sai väljendatud. Usun, et diskovennad ei hakka mind kinni hoitud sõiduraja vabastamise eest peedistama.
Kusjuures sul on kah veits kehva arusaamine LS-ist, sest mitte keegi ei sunni sind ROHELISE tulega stoppjoone taga ootama ja kui jalakäijad lülitavad foori punaseks, siis sa lihtsalt lõpetad oma pöörde. Autokoolis oled käinud?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4027
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 827 korda
- Tänatud: 172 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Kui sa oled rohelisega ristmikule välja sõitnud(üle stoppjoone,mis on ju tavaline,et nii tehakse) ja ootad pööret,siis on ükskõik kummast vaatevinklist selle pööre punase süttides teed,see ju lubatud manöövri lõpetamiseks igaljuhul.smtasku kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 14:38See, kas asi on liikluseeskirjade või seadustiku järgi korrektne, ma ei tea, aga kui ma ootan sisselülitatud suunatulega seal rohelise tule ajal stoppjoone taga ja ootan vasakpöörde võimalust mida tipptunnil ei tule ega tule ja siis jalakäijad lülitavad fooritule minu suunas punaseks, sel juhul kasutan kindlasti võimalust oma manöövri sooritamiseks. Noh sai pikk lause aga minu seisu- või sõidukoht sai väljendatud. Usun, et diskovennad ei hakka mind kinni hoitud sõiduraja vabastamise eest peedistama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 5 korda
- Kontakt:
Re: LS ehk LiiklusSaag
Aga keegi ei sunni mind ka ristmikule välja sõitma, kui ma näen, et mul puudub võimalus seda manöövrit lõpetada. See vasakpöörde näide siin on jah siiski teoreetiline, kuna enamus kohtades on siiski vasakpöörde rada olemas.mx77 kirjutas: ↑16 Jaan 2019, 14:54Kas Vabakal üldse on selliseid kohti, kus on foor koos enne ristmikku asuva stoppjoonega ja vasakpöörde jaoks eraldi rida puudub?
Kusjuures sul on kah veits kehva arusaamine LS-ist, sest mitte keegi ei sunni sind ROHELISE tulega stoppjoone taga ootama ja kui jalakäijad lülitavad foori punaseks, siis sa lihtsalt lõpetad oma pöörde. Autokoolis oled käinud?
Põetud ja kroonilised haigused- Riga 16, Jawa 350/634-7, Iž 56, Honda VT600, Honda CB600F, Honda VTX1800
-
- Postitusi: 6844
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 154 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Rohelisega ristmikule sõites ja punasega manöövri lõpetamine on selge ja õige, sellest saavad kõik aru. Aga see lahendab vaid esimese auto probleemi ja vaidluse ja lahenduse põhimõte on ilmselgelt muu...
___________________________
Re: LS ehk LiiklusSaag
Peole veidi hiljaks jäänud, aga jäin mõtlema sellist olukorda sellisel ristmikul.
Oletame, et ristmikul on punane tuli. Kõrvalteelt tulija ei näe, kas bussi/reka taga on keegi parempööret tegemas. Peateel olija tuleb tõenäoliselt hooga ja ei pööra üldse tähelepanu, kas kedagi tuleb kõrvalt või ei.
Äkki mul hetkel väike blond moment ja jääb midagi kahe silma vahele... või siis võivad tõesti kerged paugud seal tulla?
Oletame, et ristmikul on punane tuli. Kõrvalteelt tulija ei näe, kas bussi/reka taga on keegi parempööret tegemas. Peateel olija tuleb tõenäoliselt hooga ja ei pööra üldse tähelepanu, kas kedagi tuleb kõrvalt või ei.
Äkki mul hetkel väike blond moment ja jääb midagi kahe silma vahele... või siis võivad tõesti kerged paugud seal tulla?
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 253 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
ja punane tuli on kellele ?
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu
