Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 24 Mär 2019, 22:35

Täna õnnestus leida tunnike esimeseks proovisõiduks ja mulje on väga positiivne. Sõidutunnetus erines algsest tsiklist nagu öö päevast ja pole ka ime, kuna muutunud on nii tsikli kõrgus, isteasend, lenksu laius, rehvid ja jalarauad. Huvitav on see et kõrguse kasv tekitab automaatselt tunde nagu sõidaks suurema tsikliga samas kui juhtavus, kergus ja elav loomus on algse ratta omad. Vahepeal läks originaali asemel paika Scorpioni summuti ja sellest tulenev parem helipilt tekitab petliku tunde nagu lisaks ümberehituse käigus lisandunud 14 kg-le käiks ta ka paremini edasi. Originaal oli ikka häbematult vaikne, Scorpion on märksa häälekam ilma et sõidu ajal segama hakkaks.

Kui sõidu juurde jõuda, siis alles eelmisel aastal nii auklikuna tundunud teedel ei olnud enam viga midagi :) , ehk siis amordid söövad ebatasasusi väga hästi. Esiots on võrreldes varasemaga harjumatult jäik, selles suhtes et ei vaju niisama läbi nagu vanasti igal pidurdusel meenutades nüüd nagu bemmi teleleverit. Püsti sõita oli väga kindel tänu korralikele laiadele jalaraudadele, probleemiks oli aga see et püsti asendist tagapiduri heeblini praktiliselt ei ulata, samas kui isteasendis on heebel täpselt õiges kohas – peab mõtlema mis sellega teha. Sõltumata ratta kõrguse kasvust on püstiasend väga stabiilne ka üli aeglasel sõidul.

Pilt ka:
test.jpg
test.jpg (268.81 KiB) Vaadatud 1133 korda
https://www.dropbox.com/s/gyzioe25enxz11d/test.jpg?dl=1


Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 551
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas pets77 » 15 Aug 2019, 20:49

Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets
Honda CB500X 2019. Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 16 Aug 2019, 18:48

pets77 kirjutas:
15 Aug 2019, 20:49
Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets
Ma ei tea kas see vibra 110km/h juures on mul vähenenud või olen sellega ära harjunud aga viimasel reisil sõitsin suur osa ajast just 110ga.
Ja huvipärast küsin mille arvelt see +35mm tuleb?
Ja kui taha -2 ära paned, siis anna teada mis tulemus on, ehk mis pöörded on 110km/h juures ja kas kohaltmineku kiirendus kannatas palju.

Oma tegemistest niipalju, et sai käidud vahepeal nii motosurvivali level 2-l sõiduvõtteid meelde tuletamas kui Artur Kimi maastikusõidu koolitusel. Maastikusõidu koolituse teisel päeval tulime mööda TET-i aegviidu poolt kuni Petra maanteeni ja peab ütlema et TET oli väga nauditav sõita. Kambas oli lisaks 2xGS1250 ja 1x Africa Twin automaadiga. Hakkama said kõik, paaris tehnilisemas/pehmemas kohas tundus et minul oli lihtsam. Pisut häirib tsikli kõrgus, kui pind on ebatasane ja varvas kohe maha ei lähe on lihtne külili panna, täistald võiks maha minna aga samas eks see on lisakliirensi hind. TET-il käis põhjakaitse ikkagi paraja kolakaga vastu maad, seega kliirensit vähendama ka ei hakka.
Nädala alguses tulin Rumeeniast, 11 päeva millest üks oli puhkepäev ja kokku 6200km. Ka seal sai TET-i sõidetud. Enne Transalpinat~50km jumalast maha jäetud kiviklibu serpentiine jne. Siis olid telgid jms matkavarustus peal ja see lisakaal ei andnud praktiliselt tunda. Huvitav on see et kui kogu varustus, kohvrid jne on peal siis sellest kliirens praktiliselt ei vähene ja jalad rohkem maha ei lähe. Kiirusehoidja - ehk "rutska lukk" oli üli suureks abiks. Kuigi väiksest lisakiirendusest otseselt ära ei ütleks, siis rekkatest sai siiski mööda, ridade vahele mahtus sõitma, järsemaid serpentiine pidi võtma esimese käiguga, keskmise kiirusega laugeid mägiteid oli puhas nauding sõita. Üldiselt väga universaalne lahendus reisimiseks kui reis sisaldab ka tavalisest aukus kruusateest tehnilisemat ja pehmemat offroadi.

Pilt
Pilt
Pilt
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1229
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper » 16 Aug 2019, 22:46

Ma ei tea, kui asjalik nõuanne see nüüd on, a mina sain selle maastikul jala maha panemise nipi selgeks garaažis, krossika seljas aeledes. Esipidur peale, jalg ühel pool maas, pepu sadula servas, siis hops raudadele, hoidsin niikaua tasakaalu kui vähegi sai, kui enam ei saanud siis hops jälle see jalg maha mis parajasti õigem tundus, repeat. Pärast paari a'la pooletunnist sessiooni oli asi piisavalt lihasmälus, et maastikul edasi harjutada :)

Ainult enne tasub u 5 minutit soojendusharjutusi teha, et mitte külmalt reielihaseid ära tõmmata, damhik.
Viimati muutis Jesper, 16 Aug 2019, 23:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5131
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 160 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas yeekim » 16 Aug 2019, 22:51

Tundub, et R2 mootor teeb vaikselt (taas)võidukäiku?
Laiskusest ei viitsi otsida, mis kraadiga vänt tal on?

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1229
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper » 16 Aug 2019, 23:22

270 obv. Nagu Africa Twinil. Nagu Tenere 700-l. Vaikusest on asi kaugel :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 17 Aug 2019, 09:42

yeekim kirjutas:
16 Aug 2019, 22:51
Tundub, et R2 mootor teeb vaikselt (taas)võidukäiku?
Laiskusest ei viitsi otsida, mis kraadiga vänt tal on?

edu
Wikist:
All three models used the same 471 cc (29 cu in) 180° crank twin-cylinder, parallel, transversely mounted engine
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 135
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger » 17 Aug 2019, 09:53

Jesper kirjutas:
16 Aug 2019, 22:46
Ma ei tea, kui asjalik nõuanne see nüüd on, a mina sain selle maastikul jala maha panemise nipi selgeks garaažis, krossika seljas aeledes. Esipidur peale, jalg ühel pool maas, pepu sadula servas, siis hops raudadele, hoidsin niikaua tasakaalu kui vähegi sai, kui enam ei saanud siis hops jälle see jalg maha mis parajasti õigem tundus, repeat. Pärast paari a'la pooletunnist sessiooni oli asi piisavalt lihasmälus, et maastikul edasi harjutada :)

Ainult enne tasub u 5 minutit soojendusharjutusi teha, et mitte külmalt reielihaseid ära tõmmata, damhik.
Eks maastikul kus rohu sees ei ole näha kustmaalt pinnas täpselt algab ja ka sügavate vaaludega asfaldil on see igati mõistlik soovitus, eks aegajalt ka kasutan seda aga vahel tuleb ikka üllatusi, külili pole sellel põhjusel veel pannud aga napikaid ikka tuleb ette.
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1229
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 272 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper » 17 Aug 2019, 22:33

Aijahh, ongi 180 kraadine vänt tõesti. Ajasin millegagi sassi, vist nc700-ga.



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”