1. leht 2-st

Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 22 Aug 2005, 18:31
Postitas Marauder
et sii skumba eelistaksite ja miks?



teen vaikselt eeltööd juba....

Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 22 Aug 2005, 18:35
Postitas Türklane
Marauder kirjutas:
et sii skumba eelistaksite ja miks?



teen vaikselt eeltööd juba....
oleneb mis aasta omasi mõtled aga 01a.Hornet on küll (y) väga hea minekuga,baigi mootor peal ühesõnaga. linnas väga hea sõitta, mnt peal peaks kindalsti mingi tuuleklaas ees olema sest tuul on suht kõva ilma selleta. susu kohta ei tea ,pole sellega veel sõitnud.

Postitatud: 22 Aug 2005, 18:55
Postitas Rennes
Eelistaks hornetit sest see näeb nii palju parem välja :P Ja suzu on õhk-õli jahutusega, honda on vesi. Maitse asi, mulle meeldib vedelikjahutus rohkem.

Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 22 Aug 2005, 19:06
Postitas sys
Türklane kirjutas:
oleneb mis aasta omasi mõtled aga 01a.Hornet on küll (y) väga hea minekuga,baigi mootor peal ühesõnaga. linnas väga hea sõitta, mnt peal peaks kindalsti mingi tuuleklaas ees olema sest tuul on suht kõva ilma selleta. susu kohta ei tea ,pole sellega veel sõitnud.
See on umbes sama nagu väide, et kuuesajasel Fazeril on R6 mootor peal ning nad on sarnase minekuga. Kujult ongi enamvähem sama aga käitumine on tiba erinev. Rennes võb vist seda natuke rohkem kommenteerida.

Postitatud: 22 Aug 2005, 19:09
Postitas Rennes
Rennes kommenteerib seda netist loetu najal. Peal on CBR600 mootor, mis on maha tuunitud et alla ja keskele rohkem väänet saada, kaotades sellega tippkiirust ja kiunuvat häält :P icic. Muus osas on ka järeleandmisi, amordid ei ole vanematel isenditel regullitavad jne. Suzu kohta ei tea, kas on sama mootor mis GSX-R 600 'l irwww kardan et ei ole siiski ;)

Postitatud: 22 Aug 2005, 19:14
Postitas sys
Ma pidasin silmas seda, et sa nii R6 kui Fazerit proovinud ja neil peaks ka sama mootor olema.

Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 22 Aug 2005, 19:30
Postitas Türklane
sys kirjutas:
Türklane kirjutas:
oleneb mis aasta omasi mõtled aga 01a.Hornet on küll (y) väga hea minekuga,baigi mootor peal ühesõnaga. linnas väga hea sõitta, mnt peal peaks kindalsti mingi tuuleklaas ees olema sest tuul on suht kõva ilma selleta. susu kohta ei tea ,pole sellega veel sõitnud.
See on umbes sama nagu väide, et kuuesajasel Fazeril on R6 mootor peal ning nad on sarnase minekuga. Kujult ongi enamvähem sama aga käitumine on tiba erinev. Rennes võb vist seda natuke rohkem kommenteerida.
mis asja sa ajad, ma ei väida siin midagi asi on nii et CBR-i MOOTOR ON,,, mis teistel markidel 600 on seda pole ma lausund üldse.. ja mis sa seda R 6 siia topid,, sinu R 6 on jaH sama minekuga mis Fazeril VÄIDETAVALT ju selleks sa kiirendus võistlustel ei käigi ja kirud seda :twisted:

Postitatud: 22 Aug 2005, 19:52
Postitas sys
Loe ja kuula mida räägitakse uue Fazeri kohta. Igal pool väide, et Fazeril on R6 mootor peal, aga samas on rataste iseloom ja minek totaalselt erinevad. Samuti peaks siis olema samad CBR600F ja CBR600FSport. Ja ka need masinad on erinevad - rääkimata siis CB'st. Enamus mootorist on sama, aga siiski pole tagemist täpselt sama masinaga. Üldiselt võrreldi Performance Bikes ajakirjas kuuesajaseid ja selles testis Suzu SV ei kannatanud Honda CB'ga võrreldes mingit kriitikat.

Postitatud: 22 Aug 2005, 20:03
Postitas Primo
Vanemad bandiidi mootorid sarnanevad pigem GSXF'i mootoriga, sest kui vaadata võimsusenäitajaid, siis seal on asi küll gixxerist kaugel :twisted: .
kW'e peaks tal samapalju olema kui 98'aasta GSX600F'il.
Kui on midagi valesti, tehke minu argumendid maatasa nind parandage mind :D .Aitähh

edu valikul :)

primo

Postitatud: 22 Aug 2005, 20:40
Postitas CB500
Minuarust pole siin mingit kahtlust kumba eelistada! Vihjeks niipalju, et selle tsikli nimi hakkab "H" tähega.. :)

Pole vahet mis aastaga on tegemist, võimsuse vahe erinevatel aastakäikudel on pea olematu. Tuuleklaas on maitseasi, selline mis korralikku kaitset ka pakub sinna juba ei sobi.

Horneti kohta infot :arrow: http://www.hondahornet.co.uk/

Postitatud: 22 Aug 2005, 21:45
Postitas Inz
kuna olen sõitnud juba mõnda aega Bandit 600-ga siis julgen küll seda soovitada. Mulle vähemalt meeldib kandiline tuli ja esiklaas rohkem kui Horneti ümmargune retro latern ilma esiklaasita. Aga see on puhta maitse asi. Ei tee siin ma midagi ega kedagi maha.
Mõlemad rattad tegelikult väga head ja eks vali see kumma saad parema hinnaga ja paremas korras. Ma usun, et ega sa kummagi osas kahetsema ei jää. Ainus asi, et natukese aja pärast tahaks juba kw juurde :lol:

Postitatud: 22 Aug 2005, 23:30
Postitas Marauder
mõtlesin naked versioone neist tsiklitest, ning pisut vanemat sorti.
98-99 aasta...

aga kui nüüd ostaksin ühe neist, siis kas see on siis õige jutt et saab panna piirajad ramos ja siis kilowatid õigeks?

Postitatud: 22 Aug 2005, 23:42
Postitas WsaN
Marauder kirjutas:
mõtlesin naked versioone neist tsiklitest, ning pisut vanemat sorti.
98-99 aasta...

aga kui nüüd ostaksin ühe neist, siis kas see on siis õige jutt et saab panna piirajad ramos ja siis kilowatid õigeks?
On küll :wink:

Postitatud: 23 Aug 2005, 01:34
Postitas racerx
Kuna olen mõlemaga sõitnud siis oskan võrrelda.
Kahjuks aga suurt midagi võrrelda pole sest otsekoheselt öeldes on 600 Banditi mootor allapoole igasugust arvestust.

Banditi ainus pluss on odavam hind.
Kuid minu meelest ei kaalu see üles emotsioone mis Horneti sadulas võimalik saada.
600 Hornet on minu meelest olnud mingi eelviimased-viimased 4-5 aastat euroopa enimüüdud tsikkel, vaevalt et see niisama juhuslikult nii on. Uuena on nad banditiga sama hinnaklass mingi 5000 eek ehk erinevus.

Aga juhitavus ja kõik muu minu meelest Hornetil super. Maanteel pikka maad lasta muidugi tüütu sest tuult miski kõrvale ei suuna. Nii et selle jaoks tuleks mingi klaasike orgunnida.

Banditil ei oska aga hinnata midagi sest neil nagu mootoril pooks midagi sees ja kui edasi karvavõrdki ei käi on raske midagi hinnata, kui tsikkel kohe tuju kehvaks teeb.
Mineku poolest umbes nagu piirajateta NSR125.

Piirajaid saab mõlemale panna.

Postitatud: 23 Aug 2005, 09:33
Postitas toniskipper
kah proovitud molemat.
bandiit - vedrustus on ylimalt pehme ja lodev kohe tekib selline tunne et ostaks naisele :D, mootor- piisavalt et liikuda ja trahvi saada.
hornet600 - juhitavus ja vedrustsu on parim mida minu tuim perse tundnud, mootor on Honda.
Hornet900 - jalad värisevad siiani ja unes näen ka.

Postitatud: 23 Aug 2005, 14:36
Postitas Julge
Sõdan Fazer600-ga ja sõitnud ka R6-ga. Kusjuures mooror ON neil sama. Fazer lihtsalt 25 hj võrra (umbes) downgrade'itud. Ja seda on minekus muidugi ka hästi tunda... Fazerit 2. käiguga vaid rutskat keerates püsti ei aja. R6 tuli küll... Aga sinu kahest variandist valiks kindlalt Horneti.

Postitatud: 23 Aug 2005, 14:45
Postitas piret
/me juba kah valis horneti ära ja läheb täna-homme ostma :D

Postitatud: 25 Aug 2005, 14:10
Postitas Rex
Mulle samad rattad väga meeldivad...
Aga seoses hornetiga võibolla natuke rumalad küsimused, vabandan ette! :oops:
1. Kas horneteid toodetakse alates 1998-st aastast? Mulle on kuidagi nagu selline mulje jäänud, aga võibolla see pole õige mulje...
2. Hornetid on vist kaalult kergemad kui banditid? Vähemalt üldjuhul?
3. Miks on banditid odavamad kui hornetid?

Aitäh!

Postitatud: 25 Aug 2005, 14:44
Postitas Cal_Mer
Bandit on raskem jah. 2001.a. juuli TM-s oli nimetatud rataste võrdlustest. Lugesin põhjalikult kui omale ratast valisin. Ostsin Horneti, aga 900-se.

Postitatud: 25 Aug 2005, 20:30
Postitas CB500
to Rex:

600cc Hornet on tootmises alates 1998
900cc Hornet on tootmises alates 2002

600 Hornet kaalub(kuivalt) sõltuvalt aastast 176 või 178kg. 900 kaalub 194kg, ehk siis ühed kergeimad (kui mitte kõige kergemad) rattad omas klassis. Miks Bandit odavam on? Sest Hornet on Honda ja ta on parem! :P
Minu arvamus ei ole muidugi erapooletu.. :)

Postitatud: 25 Aug 2005, 22:12
Postitas kalmaaripoju
Et Marauderil rohkem valida oleks, siis pakuks poolt välja veel <a href="http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/2000 ... 0/">Suzuki GSX 750-ne!</a> :wink:

Nimelt sarnaneb see GSX 750 rohkem Honda Hornetile, kui Suzuki Bandit ise! :P

Mnjaa, muidugi seda va jõudu tal avatuna veidi palju ju on... :lol:
Kuna aga deforsseerimise jutt siin teemas juba läbi käis, siis pole ju suurt vahet kas deforsseerida Bandiit-i või GSX 750-et. :wink:

Võrrelgem siis üheskoos andmeid:
<a href="http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1998 ... t/">Bandit 600 '98</a>
<a href="http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/2000 ... 0/">Suzuki GSX 750 '00</a>
<a href="http://www.motorbikes.be/en/Honda/1998/ ... F/">Hornet 600 '98</a>

Postitatud: 25 Aug 2005, 22:24
Postitas CB500
Ei usu mina et need deforseeritud rattad selliseks igavesti jäävad..
GSX750 pole imho eriti kõva konkurent, kuna võimsam pole, küll aga kaalub üle 20kg rohkem.

Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 24 Aug 2008, 21:55
Postitas entusiast

kui suured muidu kütuse kulud linnas söites on?
hornetil nii 600'sel kui 900sel?
banditil 600'sel ja 1200sel?


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 24 Aug 2008, 22:28
Postitas Oil-Cooled

Bandit 600 kõige parem külg on see et Bandit 1200 või GSXR1100 mootori saab lihtsalt sisse polditada.
Bandit on odavam, lihtsama tehnikaga, jupid on odavamad, mootor on kuulikindel, üle 100 000km pole mingi probleem.
Hornet on standard seisus pisut kiirem.
Sama raha eest sa saaksid ka hea umbes sama vana 750cc tsikli, 150 kuubikut ekstra teeb SUURE VAHE tsikli väändes, see paar KW tippvõimsuse juures ei tähenda s*ttagi, vaevu märgatav.


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 25 Aug 2008, 20:50
Postitas Tar
entusiast kirjutas:

kui suured muidu kütuse kulud linnas söites on?
hornetil nii 600'sel kui 900sel?
banditil 600'sel ja 1200sel?

GSF600N Bandit 2003, mis mul oli, evis paagi täistankimisega mõõdetult kütusekulu 4.81 - 5.69 l/100km ehk keskmiselt 5.13 l/100km või mediaanina 5.06 l/100km. Seda enamus maanteesõitu ja võibolla 10-15% linnas umbes 2000 km kohta.


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 01 Sept 2008, 23:39
Postitas Marauder

Kas veidi vana teema poel üles kaevatud? :D

Sai juba 2 aastat tagasi Hornet 600 ära valitud 2003 aasta. Nüüdseks veidi näpitud ka teda ja Joshimura pütiga tuli oluliselt jõudu juurde.


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 23 Sept 2008, 21:24
Postitas Piimanina

Aga selline kysimus! Kui palju Hornet keskmiselt sajale võtab?
Mulle see Horneti gondel kohe yldse ei meeldi-seega kui ostan gondliga H kas sellelt gondli saab ära võtta ja normaalse masina tast teha? Ostaks muidugi uue tule...


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 24 Sept 2008, 07:48
Postitas Vidget
Piimanina kirjutas:

Aga selline kysimus! Kui palju Hornet keskmiselt sajale võtab?
Mulle see Horneti gondel kohe yldse ei meeldi-seega kui ostan gondliga H kas sellelt gondli saab ära võtta ja normaalse masina tast teha? Ostaks muidugi uue tule...

Miksa ei osta kohe siis ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] hornetit? CB600S on poolkondliga ja CB600F on ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 24 Sept 2008, 08:45
Postitas pässapoiss
Piimanina kirjutas:

Aga selline kysimus! Kui palju Hornet keskmiselt sajale võtab?
Mulle see Horneti gondel kohe yldse ei meeldi-seega kui ostan gondliga H kas sellelt gondli saab ära võtta ja normaalse masina tast teha? Ostaks muidugi uue tule...

Küttekulu kohta nii, et minu 600 Hornet võtab nii u.6,..l/100km.
Paagitäiega sõidan 180km.ilma reserv.Reservi pole julenud lõpuni lasta :)


Re: Suzuki Bandit 600 vs Honda Hornet 600

Postitatud: 24 Sept 2008, 11:04
Postitas Piimanina

Selle pärast et gondlita on kallim, ja gondliga isendi saaks hea hinnaga! Kysingi, et teaksin kas on mõtet osta gondliga- et saaks peale ostu gondli ära võtta ja panna yks vana-kooli tuli.!? Kas 6l sajale on mootorratta kohta normaalne w? Bandit peaks umbes 1l vähem võtma :roll: Muidugi, bensu kulu taha ost ei jää aga lihtsalt uudishimust.

Tänud neile kes viitsivad vastata :wink: