KTM 2015 hüdrauliline sidur

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
mikulaine
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Juul 2017, 16:51
Tsikkel: HQV FE250
Tänatud: 1 kord

KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mikulaine »

Rumal küsimus. KTM 2015 hüdrauliline sidur. Kui fotol nähtavat varrast (pushrod) sisse suruda, siis peaks ju sidur tööle hakkama?
Foto on netist leitud, olukord on analoogne.
Pilt




will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

siis peaks sidur lahutama. aga kui sul on karv hambuline siis ei juhtu mitte midagi...ja ma olen üsna kindel,et seepärast küsid :D


Teema algataja
mikulaine
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Juul 2017, 16:51
Tsikkel: HQV FE250
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mikulaine »

will111 kirjutas: 16 Apr 2019, 19:46

siis peaks sidur lahutama. aga kui sul on karv hambuline siis ei juhtu mitte midagi...ja ma olen üsna kindel,et seepärast küsid :D

Asi ongi selles, et midagi ei juhtu. Peab siis teiseltpoolt kaane maha võtma ja sidurit algosadeks lammutama hakkama.


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

jah, vedrudelt võtad pinge maha, kuid kettad on nii sügavates vagudes kinni, et sidur ära ei lahuta. ega seal mingit muud müstikat ei olegi. pead terve korvi maha kangutama ja ilmselt ära vahetama. või siis üritama asja fixida...mis on parasjagu tööd ja only goes so far

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Või on kogu kettapakk lihtsalt kokku liimunud õliga. Kunagi ammu kogetud sellist olukorda ka.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2190
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mul on see kokku liimumise seis pärast sidurisse kotitäie EBC kola kallamist igal hommikul. Alguses pablasin, nüüd on juba rutiin - lihtsalt vabaga peab käivitama ja esimest korda käiku sisse pannes ärkvel olema :)

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Jesper kirjutas: 16 Apr 2019, 22:41

Mul on see kokku liimumise seis pärast sidurisse kotitäie EBC kola kallamist igal hommikul. Alguses pablasin, nüüd on juba rutiin - lihtsalt vabaga peab käivitama ja esimest korda käiku sisse pannes ärkvel olema :)

No vähemalt ma tean, millest mulgi antud probleem siis tekib. Samamoodi EBC sidur sees. :)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jesper kirjutas: 16 Apr 2019, 22:41

Mul on see kokku liimumise seis pärast sidurisse kotitäie EBC kola kallamist igal hommikul. Alguses pablasin, nüüd on juba rutiin - lihtsalt vabaga peab käivitama ja esimest korda käiku sisse pannes ärkvel olema :)

Enne sisse panemist leotasid kettaid nii nagu ette nähtud?

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2190
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ei leidnud mingit konkreetset juhendit, kaua seda tegema peaks? Umbes nii kaua vedelesid seal õli sees, kui vana siduri demontaažile kulus, tunnike ehk?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8781
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 128 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Seda varrast ei peaks jaksama näpuga vajutada. Mina enda suzul ei jaksa. See pilt ongi vist samasugusest suzust nagu mul. Hüdraulikal on veits rohkem jõudu taga, sellega (õige asjaga) ikka vajutasid?

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jesper kirjutas: 17 Apr 2019, 09:11

Ma ei leidnud mingit konkreetset juhendit, kaua seda tegema peaks? Umbes nii kaua vedelesid seal õli sees, kui vana siduri demontaažile kulus, tunnike ehk?

Vähe, öeldakse et võiks ikka öö vedeleda

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2190
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Päriselt ka? Et kui panen töökotta sidurivahetuse aja homseks, siis paneb keegi täna kettad likku?

Mitte et see nüüd täiesti uskumatu lugu oleks, aga 3 nädalat enne EBC-sid panin sinna samade võtetega TRW, vms see Streetmoto müüdav "tavabränd" on, kettad, ja ei olnud iseenesest probleemi - ühendasid hästi ja ööga kinni ei jäänud. Anoh järjekordses mudaaugus hakkasid libisema ka hästi :D

EBC komplektis on lisaks ketastele ka ilgelt tugevad vedrud, mul varsti on sidurinäpp sama suur kui üks teine asi. Mitte, et tal muidugi kunagi väga kaugele minna oleks olnud.


joel
Postitusi: 1799
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas joel »

Pärast paigaldamist on kettad permanentselt õlis. Mida see eelnev leotamine annab?

Joel
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2190
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Minu puhul isiklikult hingerahu, et karbi peal olevat valmistajapoolset koomiksit on järgitud - küll nad ise juba teavad paremini, kui kord juba sellised junnid valmis on tootnud :)


Teema algataja
mikulaine
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Juul 2017, 16:51
Tsikkel: HQV FE250
Tänatud: 1 kord

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mikulaine »

Piipz kirjutas: 17 Apr 2019, 11:30

Seda varrast ei peaks jaksama näpuga vajutada. Mina enda suzul ei jaksa. See pilt ongi vist samasugusest suzust nagu mul. Hüdraulikal on veits rohkem jõudu taga, sellega (õige asjaga) ikka vajutasid?

Probleem oli sellest, et lambist kuurist võttes sidur ei töötanud. Link käib kergelt ja pole haisugi siduri tööst. Võtsin lingi ja töösilindri? (slave cyclinder) lahti. Lasin uue õli sisse ja õhutasin ära kõik, käte vahel töötas töösilinder. Siis hakkasin varrast uurima, sisse välja käib ilma ühegi takistuseta. Näpuga lükates kuhugile edasi ei läinud. Ainult varrast välja tõmmates on alguses hästi hästi õrn vaakum või takistus tunda.

Eks ma proovin järgmine kord mingi tummisema asjaga varrast suruda. Muidugi ma praegu seda ei mäleta, kas seal töösilindri sees siduriõli leke oli. Äkki lihtsalt surve all töösilinder ei tööta mis poleks ka ime, sest netist lugedes selgub, et 99% lagunevadki laiali.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mikulaine kirjutas: 17 Apr 2019, 16:38
Spoiler
Piipz kirjutas: 17 Apr 2019, 11:30

Seda varrast ei peaks jaksama näpuga vajutada. Mina enda suzul ei jaksa. See pilt ongi vist samasugusest suzust nagu mul. Hüdraulikal on veits rohkem jõudu taga, sellega (õige asjaga) ikka vajutasid?

Probleem oli sellest, et lambist kuurist võttes sidur ei töötanud. Link käib kergelt ja pole haisugi siduri tööst. Võtsin lingi ja töösilindri? (slave cyclinder) lahti. Lasin uue õli sisse ja õhutasin ära kõik, käte vahel töötas töösilinder. Siis hakkasin varrast uurima, sisse välja käib ilma ühegi takistuseta. Näpuga lükates kuhugile edasi ei läinud. Ainult varrast välja tõmmates on alguses hästi hästi õrn vaakum või takistus tunda.

Eks ma proovin järgmine kord mingi tummisema asjaga varrast suruda. Muidugi ma praegu seda ei mäleta, kas seal töösilindri sees siduriõli leke oli. Äkki lihtsalt surve all töösilinder ei tööta mis poleks ka ime, sest netist lugedes selgub, et 99% lagunevadki laiali.

Sul on ilmselt siduri töösilindri tihend läbi, see ei paista õlilekkena kah välja sest õli jookseb käigukasti. Selle tihendi läbiminek on tüüpviga. Kusjuures see on selline loll viga et kui töösilinder maha võtta ja niisama proovida, siis töötab ilusti, kuna takistus puudub. Mina otsisin kunagi Hydroscandist p**s* võrra suurema rõnga läbimõõduga O-rõngastihendi, kuna originaal ei tahtnud kuidagi pidama jääda.
Varras käibki ilma üheg takistuseta sisse-välja. Aga kui sa arvad et suudad sidurivedrud näpuga kokku suruda - palju õnne, oled Eesti tugevaim mees :).


Teema algataja
mikulaine
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Juul 2017, 16:51
Tsikkel: HQV FE250
Tänatud: 1 kord

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mikulaine »

mx77 kirjutas: 17 Apr 2019, 16:49
mikulaine kirjutas: 17 Apr 2019, 16:38
Spoiler
Piipz kirjutas: 17 Apr 2019, 11:30

Seda varrast ei peaks jaksama näpuga vajutada. Mina enda suzul ei jaksa. See pilt ongi vist samasugusest suzust nagu mul. Hüdraulikal on veits rohkem jõudu taga, sellega (õige asjaga) ikka vajutasid?

Probleem oli sellest, et lambist kuurist võttes sidur ei töötanud. Link käib kergelt ja pole haisugi siduri tööst. Võtsin lingi ja töösilindri? (slave cyclinder) lahti. Lasin uue õli sisse ja õhutasin ära kõik, käte vahel töötas töösilinder. Siis hakkasin varrast uurima, sisse välja käib ilma ühegi takistuseta. Näpuga lükates kuhugile edasi ei läinud. Ainult varrast välja tõmmates on alguses hästi hästi õrn vaakum või takistus tunda.

Eks ma proovin järgmine kord mingi tummisema asjaga varrast suruda. Muidugi ma praegu seda ei mäleta, kas seal töösilindri sees siduriõli leke oli. Äkki lihtsalt surve all töösilinder ei tööta mis poleks ka ime, sest netist lugedes selgub, et 99% lagunevadki laiali.

Sul on ilmselt siduri töösilindri tihend läbi, see ei paista õlilekkena kah välja sest õli jookseb käigukasti. Selle tihendi läbiminek on tüüpviga. Kusjuures see on selline loll viga et kui töösilinder maha võtta ja niisama proovida, siis töötab ilusti, kuna takistus puudub. Mina otsisin kunagi Hydroscandist p**s* võrra suurema rõnga läbimõõduga O-rõngastihendi, kuna originaal ei tahtnud kuidagi pidama jääda.
Varras käibki ilma üheg takistuseta sisse-välja. Aga kui sa arvad et suudad sidurivedrud näpuga kokku suruda - palju õnne, oled Eesti tugevaim mees :).

Tundub, et tihendi vahetus aitas. Tänud!


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas will111 »

aga mind ka siiski tagantj'rele huvitaks, et mis see ööpäev leotamine nendele EBC ketastele siis ikkagi teeb? kui see aitaks/muudaks siis võiks ju ka peale installimist tõmmata siduri sisse, lasta natuke mootoril käia ning fikseerida siis ööseks link "sisse tõmmatud" asendisse ära. istuvad kah samamoodi sama õli sees. võib veel ratta rohkem külje peale ka keerata, et sügavamalt istuks

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 18 Apr 2019, 13:56

aga mind ka siiski tagantj'rele huvitaks, et mis see ööpäev leotamine nendele EBC ketastele siis ikkagi teeb? kui see aitaks/muudaks siis võiks ju ka peale installimist tõmmata siduri sisse, lasta natuke mootoril käia ning fikseerida siis ööseks link "sisse tõmmatud" asendisse ära. istuvad kah samamoodi sama õli sees. võib veel ratta rohkem külje peale ka keerata, et sügavamalt istuks

Kirjuta ja küsi sales@ebcbrakesusa.com
Ja kui vastuse saad, siis anna meile ka teda, muidu jäädki siia pläägutama.


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas will111 »

peaaegu sõna täpsusega suutsin ette ennustada, milline vastus siit tuleb, nice :D

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: KTM 2015 hüdrauliline sidur

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 18 Apr 2019, 14:27

peaaegu sõna täpsusega suutsin ette ennustada, milline vastus siit tuleb, nice :D

Palju Õnne, soovitan lotot mängida!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”